23 Temmuz 2016 Cumartesi

BÜCÜRÜK ile KAZAN DİBİ YAPTIK :)

Carte D'or reklamı yapıyorum sanmayın ama işte ondan görüp aldım. Kazan dibi yapayım diye. Puding yapmak kadar kolay hem  de çok kolay ama üzerine bir karışım var, çay süzgeci ile eşit miktarda dökün diye yazıyor. İşte o kısmını beceremedim. E, ne yapalım anacım yemek bloğu değilim bir şey değilim, siyasi yazılar yazamıyorum öcü yüzünden. Ben de böyle bir paylaşım yapayım dedim bugün. Öcü kim mi? Aman söyletmeyin adını. Öcü işte. :) Darth Vader'in Türkiye şubesi gibi bir şey. Bücürük tadına baktı ama beğenmedi :))) oğlumun hala fazla kilosu var, hala doktor korkusundan idrar yolu enfeksiyonunu tedavi ettiremedik:(

Biraz soğusun buzdolabına konulacak, 3 - 4 saat bekletin demiş. Buyrun birer dilim alın kız çekinmeyin:)))




beceremedik üzerini görüldüğü üzere :(

34 yorum:

  1. Bence çok güzel gözüküyor. Bücürük'ten evdekilere biraz kaldı mı? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaldı ablası :))daha soğuyor henüz tadına bakmadık:)

      Sil
  2. Hahaha ellerine sağlık Müjde😄 bence olmuş çok güzel olmuş hemde. Geçmiş olsun 😟. İnşallah doktor korkusunu bir an evvel yenersiniz. Bu arada O eşit dağıtım için çokta üzülme yaa bazen yemek blokları da çaresiz kalıyor o durumdan 😄😂. Hem dünya bile bu konuda yetersiz, eşit dağılım konusunda yani! Biz çay süzgecinden dağıtamamışız çok mu? Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Zehra, valla zormuş ha, bu yüzden bir daha yapmayı düşünmüyorum, doğru dünya bile yetersiz eşit dağılım konusunda:)))ne güzel söyledin. Sevgilerimle...

      Sil
  3. Hımm,Bücürük'ün yerinde ben olsaydım fotoğrafı çekene kadar bitirmiş olurdum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha:)))zaten fazla kilolu yese ne olurdu acaba?:))

      Sil
  4. Ben rejimdeyim ama Bücürük'ten bir lokma alırım,hatta yirim onu 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, ayol sanki şişmanmış gibi, Bücürük'ümü yeme ablası biter:)))

      Sil
  5. Afiyet olsun canlar.
    Benim de doktor fobim var, Bücü'yü çok iyi anlıyorum ama pofi olmuş yaşı ilerledikçe sıkıntı büyümesin bir şekilde halletsen ablacığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Burcu'm, inşallah götüreceğim daha sepeti görürgörmez çıldırıyor korkudan:( ay ne zor iş:(

      Sil
  6. Ellerine sağlık Müjde... Afiyet olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol persephone'ciğim.
      Sevgilerimle. :)

      Sil
  7. Gece yarısını geçmiş uyumakla uyumamak arasindayken kahkaha attırdın...alemsin..bence puding olmuş boşver üst kısmını..Bucuruk beyenmediysede ben yerim:))) huzurlu pazar günü diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim Emel'ciğim kahkaha atmaya çok ihtiyacımız var:)))keşke bir dilim ışınlayabilsem sana afiyet olsun canım, sağol ben de harika bir gün dilerim.

      Sil
  8. olsun böylede güzel afiyet olsun size zahmetsizmiş denemek isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zahmetsiz ama 3 saat donduktan sonra yedik ama pek tadını beğenmedik, sanırım evde yapılan gibi olmuyor. :( dr. Oetker'in bitter çikolatalı pudingi en güzeli onu çok severek yiyoruz..:)) - reklam oldu ama :))

      Çok teşekkürler, sayfama hoşgeldiniz :)

      Sil
  9. Sütlü tatlılara ve kedili kadınlara bayılırım bennnn!

    YanıtlaSil
  10. Sütlü tatlılara ve bücürüklü fotoğraflara bayılırım :D

    YanıtlaSil
  11. Gülümsettin beni Müjdecim:)
    Çook tatlısınız. Ellerine sağlık. Bücürük tatlıyı iyice kontrol etmiş, yerse kilo alacağını düşünmüş ve geri çekilmiş. Daha ne istiyorsun annesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim zeugmacım:)çok teşekkür ediyorum evet öyle olmalı ya, haklısın canım. Kilo almasın:))))

      Sil
  12. Eline sağlık ya dün gece sanırım 10 civarı falandı, burnuma yemin ediyorum kazandibi kokusu geldi :D Kafayı yediğimi düşündüm tabii Münih'in gecesinin bi yarısı ama sen buzdolabını açmışsın kokusunu almışım falan olmaz mı olur, dünya acaip bi yer olmaya başladı, bu niye olmasın?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha:)))))telepatik bir şeydir ya da:))))aslında niye olmasın Münih'te de kazandibi bulması zor oluyordur ama Türk lokantaları vardır sanırım.

      Sil
    2. Aman Türk yemeğini döner sandviç (onun da içinde eti buz gibi yapan yılışık bi yoğurt ve mor lahana salatası!) sanan bir almancı türk kafilesiyle hangi kazandibinden bahsediyorsun. Yap desem kuru fasülyeli pilav yapar onun dibini tutturur kara kısmını kazandibi bu diye verirler, boşver kalsın :D

      Sil
    3. A!! Üzüldüm ve de şaşırdım! Yok mu oralarda doğrudürüst aşçımız tüh:( en iyisi sen kendi elceğizinle kendi mutfağında yap Ceren'cim...:)

      Sil
  13. Ellerinize sağlık güzel olmuş ki 😉😍

    YanıtlaSil
  14. Ben de beceremiyorum. Eskiden yapımı daha meşakkatliydi. Bir türlü beceremezdim altını yakmayı. Şimdi onun da pratiğini bulmuşlar ama hala servis yapmayı beceremiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zormuş zor bir daha yapmam ben bunu, tadını da beğenmedim. Bak ama Kenton'un trileçesi güzel oluyor hem de yapması kolay. :))sen de onu yaparsın ya da normal dr. oetker puding onlar da güzel oluyor.

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Tüm yorumların için...

      Sil