25 Temmuz 2016 Pazartesi

YA BEN, YA KEDİLER :))

İngiltere'de Kelly Cruse'ye kocası ültimatom vermiş:

"Ya ben, ya kediler!"

Sonuç: Kapı dışarı edilmiş.

Kediler mi?

Hayır, koca. :))))))))))

ben Kelly'den yanayım:
aferim kız: )

Kelly, a web developer and full-time mum, now has 35 cats and has produced more than 200 through her breeding programme
İki çocuk annesi Kelly'nin 
35 kedisi var


The happy couple before Kelly was advised by her GP to keep cats to combat her allergies. After falling in love with her feline companions she ditched her husband to pursue her dream of becoming a breeder
Bu da zavallı koca:))))))


Kelly admits to spending £15,000 a year on vets bills, pet insurance and food for her fancy moggies
Kelly hanım ve kedileri:))))

Kediler böyledir işte, kadınları büyülerler. Bu öyle bir büyü ki, hiçbir koca yapamaz. :) )))









16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ayol ondan kolay ne var, sokakta kediden bol şey yok, biri seni bulur mutlaka:)

      Sil
  2. Kediler candır hayattır anneleri ile beraber 5 pisim var:)ama anneyi kısırlaştıracağım yoksa çoğalacaklar hepsine ilgi gösteremem diye böyle birşeye karar verdim sevgiyle kal canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğrusunu düşünmüşsün Aysel'ciğim, hem o kadar yavruyu sahiplendirmen zor olur, şimdiden geçmiş olsun. Sevgilerimle canım.

      Sil
  3. Aferin ona iyi yapmış:) Adam barışmak için torba torba mama getirmeli:))))
    Tigriscim sen kedilere bir yanaş kuzum birsi seni insanı olarak seçecektir. Biz de Bademin tesadüfen insanı olduk iyi ki de olmuşuz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha:))torba torba mama iyi fikir:))))Evet katılıyorum ben de Bücürük'ü sokakta buluverdim minnacıktı onlar buluyor bizleri:))

      Sil
  4. Bizim kedi de böyle geldiydi eve ama ikinciyi istediğimde eşim baskın çıktı.Benim yiğitliğim bir kedilikmiş hihhi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha:)))olsun canımcım, Çapi'yi kabul ettirmişsin ya bu da bir şeydir. Kimisi 'kaynanam kedi alırsan evine ayak basmam' diyor. (daha bir, iki ay önce duyduğum bir söz yani gerçek olay) Bu arada bu kadar çok kediyle ben bile yapamam. Zor ya, bir evde bir kedi ideal rakam. Daha fazlasına bakanları taktir ediyorum ama bahçe şart, maddi olanak da çok olmalı bu kadıncağız dünya para döküyormuş her ay e herkes o kadar yapamaz zaten nerede ay sonunu zor getiriyoruz di mi yani, :)

      Sil
  5. aaahhhh ahhhh bir kedim olaydı iyiydi Müjdem :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyanın en kolay şeyi canımcım, karşına çıkar bir gün:)))

      Sil
  6. Ben yapamıyorum ya. Yenemiyorum korkumu. Bahçeli bir evim olsa kesin alırdım kızlarıma. Ama evin içinde düşünemiyorum. Çok tırsağım bu konuda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkuyorsun o başka, ona kimse bir şey diyemez. İnşallah bir gün bahçeli bir evin olur. Zira kediler, köpekler için ağaç, çimen, toprak çok önemli. Bakma benim de yok ama işte sokakta ölmesin diye alıp eve hapsediyoruz:(

      Sil
  7. Kedilerin hepsi mıncırılmayı hak eder :D

    YanıtlaSil