28 Ağustos 2016 Pazar

"AHMAĞIM" diyenlere İNANMAK



tsk peşmerge eğitiyor ile ilgili görsel sonucu


DÜN: Türk silahlı kuvvetleri PYD'yi eğitiyordu.  (PYD; Suriye'nin PKK'sı

BUGÜN: HATA yaptık. PYD'yi vuruyoruz.


,,,


tsk ya balyoz indi ile ilgili görsel sonucu


DÜN:  Balyoz / Ergenekon diyerek yüzlerce asker / sivill Silivri'ye atıldı. Onur intiharlarına, kanser olmalarına, kalp krizinden, beyin kanamasından ölümlerine sebep olundu.

BUGÜN: HATA yaptık. Kandırıldık.

...


ne istedilerde vermedik ile ilgili görsel sonucu


ne istedilerde vermedik ile ilgili görsel sonucu



DÜN: Hepsi Fethullah Gülen'ciydiler.  

BUGÜN: HATA yaptık, kandırıldık. 


...


türkiye rus uçağını düşürdü ile ilgili görsel sonucu


DÜN: Rus uçağını düşürdük.

BUGÜN: HATA yaptık, Rusya'dan özür diledik. 

erdoğan putin özür diledi ile ilgili görsel sonucu


....

esat tayyip bodrum ile ilgili görsel sonucu


numan kurtulmuş suriye konusunda ile ilgili görsel sonucu

DÜN: Esat ile Erdoğan, ailece Bodrum'da tatil yaptı. Sonra ABD öyle istediği için Esat'a düşman oldu ve  Suriye'deki iç savaşa benzinle koştu. 3. 000 000 Suriyeli ve yüzlerce cihatçı terörist ülkemize doldu.

BUGÜN: HATA yaptık. Suriye politikamız hatalıydı. 


....


mavi marmara tayyip  2014 ile ilgili görsel sonucu


türkiye ve israil anlaştı 2016 ile ilgili görsel sonucu




DÜN: Mavi Marmara için izni biz verdik.

BUGÜN: HATA yaptık. İsrail ile anlaştık. Mavi Marmara için bizden mi izin aldınız?


.....


pkk açılımı habur ile ilgili görsel sonucu



pkk açılımı habur ile ilgili görsel sonucu

akiller ile ilgili görsel sonucu


DÜN: PKK'ya "açılım" yaptılar, Öcalan'a "sekreterya" verdiler, "akiller" tuttular. 

BUGÜN: HATA yaptık, pkk bizi kandırdı.


.....

SONUÇ


1) PKK : HATA 
2) Balyoz: HATA 
3) Fethullah Gülen: HATA 
4) Rus uçağı: HATA 
5) İsrail: HATA 
6) Suriye: HATA
7) PYD: HATA


Devlet yönetmek ciddi iştir, hata üstüne hata yapan, hem de ölümcül hatalar yapanlar, "ahmağım", "kandırıldım", "HATA yaptım" diyerek sıyrılamazlar. Bu kadar HATA yapan birisi bakkal dükkanı bile yönetemez. Diploması, hukuk bilgisi, devlet yönetme tecrübesi olmayan ve sürekli bir söylediğinin aksini yapan, sürekli "kandırıldığını" söyleyen, bu kadar sık 'aldatılan' ya da aldatıldığını iddia eden birisinin istifa etmesi ve bu hataları için yargılanması gerekir. Hukuk devletinde'Allah'a hesap vermek', "Allah affetsin, millet affetsin" diye bir şey yoktur. Olamaz.

Geçen gün facebook'ta yapılan paylaşımların, insanların siyasi görüşlerini etkilemediği yazıyordu. Doğrudur. Bir insan HATA üstüne HATA yapan, "ahmağım", "aldatıldım" diyenlere hala inanıyor, güveniyorsa, kayıp vakadır. ıq özürlüdür. Aptal birini kanıtlarla ikna edemezsiniz. Gerçekleri söylediğiniz için sizden nefret edecektir. Sadece bilge insanlar gerçekleri söyleyenleri dinler ve taktir eder. Fikrini de değiştirir. 

Ve soruyorum:  HATA yapmadığı bir şey kaldı mı?




38 yorum:

  1. Hatalar kullar içindir ☺☺:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Hatasız kul olmaz" diyorsun:) Evet kuğu kızım hatasız kul olmaz. Ancak ülkeyi yöneten, devleti yöneten, milyonlarca vatandaşın kaderini elinde tutan insanların ölümcül hata hele de üstüste ölümcül hatalar yapma lüksü yoktur. Kaldı ki, bunların hata olduğuna, kandırıldıklarına da inanmıyorum. Kimse de inandıramaz. Bile istiye bir şey yapıp, sonra "ay pardon hata yaptım, kandırıldım' diyorlar. Hukukta Allah'tan af dilemek olmaz.

      Sil
  2. Güzel özetlemişsiniz. Bu kadar hata yapıp kazanan tek kişi CB. Akıllara ziyan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıllara ziyan gerçekten. Beğenmene sevindim.Sağol.

      Sil
  3. Ya adamcağızlar hata yapa yapa öğrenecekler. Aman sen de hemen heyheyleniyorsun :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha:)))evet bir 40- 50 yıl bekleyelim deneye-yanıla devlet yönetmeyi öğrenecekler!!

      Sil
  4. Siyah kuğum sana katılmıyorum. O senin söylediğin sıradan insanlar için geçerli. Bugün koskoca bir devletin sorumluluğunu almış biri için geçerli değil. Bir kişi hata eder zararı kendinedir. Ama bir kişinin yaptığı hatadan koskoca bir devlet zarar görüyorsa bu affedilir bir durum olmamalı... O yanılgıların aldanmaların acısını çekiyoruz. Onca suçsuz günahsız insanlar çocuklar polisimiz, askerimiz ve dolayısyla yakınları ve hepimiz o bedeli ödüyoruz... Sevgiler Müjdeciğim, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin gibi düşünüyorum Hanife'ciğim, sıradan insanlar için geçerli bu. Madem devleti yöneteceksin hata yapma lüksün olamaz. Yok yaparsan da, "Ben bu işi beceremiyorum" deyip istifayı basacaksın ve yaptığın hataların bedelini yargılanarak ödeyeceksin. O beğenmediğim ABD'de bağımsız mahkemeler, yargıçlar, jüriler var. Clinton Monica ile oval ofiste rezillikler yaptığını saklayınca 'yalan ifade vermekten kongre önünde hesap vermişti. Nixon keza Watergate skandalında birilerini yasadışı dinlettiği için istifa etmek zorunda kalmış. Hesap vermişti.
      Senin de okuyan gözlerine sağlık canım, sevgiler.

      Sil
  5. Ne tuhaf dün başka, bugün başka... Böyle bir ülke var mı başka? Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırıl fırıl dönüyor. Olamaz sanmıyorum hiçbir ülkede bu kadar rezillik üstüste yaşanmaz. Sevgiler..

      Sil
  6. Senin hatan başkasına zarar veriyorsa,kul hakkına girer.Haram zehir zıkkım olsun,ben affetmiyorum.Kulun affetmediği hatayı ve hakkı Allah hiç affetmez çğnkü kul hekkı üzerinde hükmü olmadığı Kuran'da yazar.Ve bu dünyanın hesabı sanıldığı gibi ahirete de kalmaz.Allah yarına bırakır ama yanına bırakmaz.Tüm dünya tarihinde kötüler cezalarını bu dünya üzerinde görmüştür,azıcık merak edip tarih okuyanlar bilirler.Ve ne güzel yazmışsın,ancak bilge insanlar senin ne dediğini anlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de affetmiyorum asla Sevda'cığım. Haram zehir zıkkım olsun. Hele hele Balyoz kurbanlarımızı, pkk açılımı yüzünden şehit olan askerlerimizi düşündükçe. Yarbay Ali Tatar'ın onur intiharı, Murat albayımızın kahrından beyin kanaması geçirip ölümü, amiral Çakmak ve diğerleri. "Feto yaptı", "Feto kandırdı" diyerek geçiştirilemez. Feto yaptıysa o Feto'yu oralara yerleştiren, azmettiren de belli çünkü. Beğenmene sevindim canım, sağol.

      Sil
  7. Aah aah. Şaşırmıyorum artık. Daha neler görücez kim bilir.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne acı değil mi? Ahmak diyen birine hala oy atacak olmak. Kandırıldım diyenlere kanmak. :(
      Benden de sevgiler, selamlar Sade'ciğim.

      Sil
  8. Bayramınızı kutluyorum efem. Bücürük'ten kaldıysa bir 'zafer' çikolatası alabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay,ay,ay çok teşekkürler, ben de senin bayramını kutluyorum Burcu'm, en güzel çikolatalarım sana ve Ata'cığıma, afiyet, bal olsun.

      Sil
  9. 30 Ağustos umuz kutlu olsun..
    Diğer paylaşımların nerede? Bundan başka görmüyorum??...sevgilerimi bıraktım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de kutlu olsun canım, çok teşekkürler.
      A! Nasıl yani? Tek bu yazımı mı görüyorsun? Bilmem ki Emel'ciğim? Üzüldüm şimdi.
      Sevgiler..

      Sil
  10. Merhabalar.
    Tespitlerinize aynen katılıyorum. Bunlar bu iktidarın gerçekleri. Aksini zaten kimse iddia edemez. Ancak, bunlar yine kendilerini savunacakları bir şeyler bulurlar. Artık neye inanacağımızı şaşırmış durumdayız. Hani, bir yalancı çoban fıkrası anlatılır ya, böyle durumlarda benim aklıma hemen bu fıkra gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep bey, haklısınız yalancının evi yanmış, kimse inanmamış. Tam bunları anlatıyor. Bir yalan, iki yalan, üç yalan...eee yetti be diyesi geliyor insanın..

      Sil
  11. Yazık diyebiliyorum sadece. Birde insanların bunlara göz yumması var ya beni daha da delirtiyor diyebilirim. Ne zaman akıllanacak acaba bizim geri zekalı milletimiz. Adamın bir dediği bir dediğini tutmuyor. Neden hala onu destekliyor milletimiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten yazık. Ah bir akıllansalar! Aslında her akşam ulusal kanalı izleseler bayağı bir akıllanırlar gibime geliyor ki, Perinçek taraftarı değilim. Tutmaz arkadaşım tutmaz çünkü adam devlet yönetmekten aciz, bir şey yapıyor, sonra bunun sonuçları ne olur bilmeyen birisi. Oysa devlet yönetmek satranç ustası gibi on hamle sonrasını hesaplamaktan geçer. Rus uçağını vurayım sonrasını SONRA DÜŞÜNÜRÜM! diyor. Bloğuma hoşgeldiniz unutmadan:)

      Sil
    2. Ben artık bu halkın pek akıllanacağını sanmıyorum. Çünkü neler neler gördüler gözleriyle. Yine de tapıyorlar adama. Daha büyük bir şey lazım bunun için.

      ve Hoşbuldum :)

      Sil
    3. Cahil insanların akıllanması zordur:(((ama imkansız değildir. Doğru şeyleri okumaları, izlemeleri lazım. Hep tek taraflı beslenince, hep pembe gözlüklerle bakınca dediğin gibi akıllanamıyorlar. :)

      Sil
  12. Zerre kadar hakkımı helal etmiyorum hata yapanlara da inananlara da. ve fetö üyeleri kadar bunlarında yargılanmalarını istiyorum. İstiyoruz ama kaç kişi kaldık dönüp arkama bakmaya korkuyorum.Ne yazık ki bizim gibilerden "bir grup kemalizm" diye bahsediyorlar artık HAYIR kimliğinde TC yazan herkes Atatürk evlatlarıdır. İstedikleri kadar inkar etsinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın bunların da yargılanması gerekir, bundan geçtim kendileri sütten çıkma ak kaşık oldular! Ve bir de MODA çıktı Tayyip'e karşı olan, akp'ye karşı olan herkesi Fetocu yapmaya başlamışlar. Bunlar Feto'nun ayağının suyunu içerken biz "cia uşağı fetoş" diyorduk. Allah cezalarını versin.

      Sil
  13. Şaka gibi ama gülemiyorum ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  14. Zordayız zora bırakıldık rabbim sonumuzu hayıra çıkarsın şeriat kapımızda:(((( her akşam halk tv. izliyorum duyduğum acı gerçekler beni mahvediyor.
    Sevgiler arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel'ciğim ben de çok kötüyüm, blog ziyaretlerimi bile yapamadım artık nasıl bir ruh haliyse:(
      Benden de sevgiler.

      Sil
  15. Yaşananları izliyor ve dinliyoruz sonumuz hayırlı ve geleceğimiz aydınlık olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn, bu güzel dileğine yürekten amin diyorum.

      Sil
  16. Kadriye hanıma katılıyorum gerçekten,ŞAKA ŞAKA hem de kamera şakası,ancak komik değil...!Trajikomik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kamera şakası gibi Merih'ciğim. Haklısın. :(

      Sil
  17. Müjdem içimden her birinin yüzüne parti ayırmadan(artık hepsinin birbirine bir şekilde el verdiğine inanır oldum:( )
    ağzıma geleni sayıp sövüp sonrada pardon hata yaptım demek geçiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya, bunlar hem suçlu, hem güçlü oldular. Ayrıca akp'ye karşı olmak, Tayyip'i eleştirmek Feto'culuk oldu! Lan bu nasıl iş? Daha düne kadar kucak kucağa olan sizlerdiniz.

      Sil
  18. Hayatımda vatanım için hiç bu kadar endişelenmemiş, bu kadar vahim durumda olduğunu görmemiştim.Oyuncak olduk ellerinde.Dış huzurumuz olmadığı gibi, düşünme fikir beyan etme özgürlüğümüz de yok.Muhasara altındayız hepimiz.Dünya zalimlere katillere suçlulara sunulmuş bir alan, iyice inandım buna :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın aynı durumdayız hepimiz, en azından insanlar şunu bir düşünseler, bir sorsalar kendilerine: İşte 15 yıldır Atatürk'ü istemeyenler yönetiyor geldiğimiz nokta bu. Atatürk'le problemi olanlar yönetince ne hale geldik. 3 milyon Suriyeli içeride, her gün bombalar, hayat pahalılığı had safhada, her yeri Fetöcülere vemişler güya temizleyecekler kendi yaptıkları pisliği! Off off..

      Sil