1 Ağustos 2016 Pazartesi

BANA BİRAZ MÜSAADE :(

Sevgili arkadaşlarım, yazılarımı silmenin üzüntüsü,  ülkenin hali , şubattan beri bana "annelik duygusu" tattıran kuzumun yarın İstanbul'a dönecek olması :(  yetmezmiş gibi sabah bahçede baktığımız son kalan yavru kediciğin de ezilmiş olması...:( bir haftadır geçmeyen  baş ağrımı da unutmayayım...:(

Çok mutsuz, çok üzgün, çok da umutsuzum.

Biraz müsaade istiyorum.

Hepinizi seviyorum. ♥

İnşallah yine buluşuruz. Sevgilerimle. Bücürük' le öptük ....:)

Giderken çok sevdiğim bir şarkı da siz blogcanlarıma gelsin:)







58 yorum:

  1. Yapma Müjde'cim yaaaa:( Buralar iyice tatsızlaşacak sensiz:( Uzun sürmesin lütfen bu ayrılık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mecalim kalmadı persephone'cim, çok sağol canım, inşallah ülkemiz de, biz blogcanlar da huzurlu, mutlu günlerde yine buluşuruz. Sevgiler..

      Sil
  2. İyice dinlen de gel, hayat böyle bir inişli bir çıkışlı.. Umut bitmesin de, bir şekilde yoluna girer her şey!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Ceren'ciğim, dediğin doğru hayat öyle. Amin...

      Sil
  3. Zeka ürünü, espriyle kaleme alınmış yazıları severek okuyoruz. Şarkıdaki gibi hissettim kendimi.
    Lütfen bu gidiş uzun sürmesin.
    Esenlikler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Makbule'ciğim, en yakın zamanda görüşürüz inşallah. Sevgilerimle...

      Sil
  4. Müjde ablacım, umarım çabuk dönersin..

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, umarım...
      Sevgiler..

      Sil
  5. Biraz ara bermek şti geliyor Müjdeciğim;git dinlen sonra yine gel.Sen yanmazsan,ben yanmazsam nasıl çıkarız aydınlıklara.Yana yana kor olduğumuzda küllerimizden doğarız da ,o doğum için bir nefeslik vakit gerek.Git,yeniden doğuşunla gel geri.Yerin ayrıdır blog akeminde,alışırız bir süreliğine yokluğuna,lakin unutulmazsın gönlünü ferah tut.Esenlikle,sevgimizle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda'cığım bu güzel dileğine hepimiz, cümlemiz ve ençok da ülkemiz için kocaman ve yürekten bir Aminnn diyorum, çok teşekkür ediyorum canım, ben de hiçbirinizi unutmayacağım bilin. Sevgilerimle.

      Sil
  6. Açık havada yürüyüşler yap Müjdecim. Beynini ve ruhunu dinlendir, iyi geliyor. Yaşadıklarımız fazla geldi bu kez. Çok fazla gerildik,
    Müsaade senin. Ancak en kısa zamanda dönmeni bekliyorum, ona göre. Sensiz olmazz...

    Kocaman sevgiler gönderdim.💖😍😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Zeugma'cım, gerile gerile kopacağız hepimiz.:( bütün insanlara negatif enerji bulaştı:(çok teşekkür ediyorum canım, duyguların karşılıklı biliyorsun zaten:)
      Benden de kocaman sevgiler :) ♥ öptüm

      Sil
  7. Merhabalar.
    Hepimizin aslında ara vermeye ihtiyacı var. Bizler de bir hafta klavyenin başındaysak, bir hafta uzak kalıyoruz. Cenab-ı Hakk, hakkımızda hayırlısını versin.
    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Recep bey. Cümlemize...
      Çok teşekkürler, benden de selamlar siz de Allah'a emanet olun.

      Sil
  8. Geleceksin gene Müjde'cim. Biliyorum. Biraz dinlen haklısın. Aynı moralsizlik, umutsuzluk bende de var.
    Öpüyorum seni ve Bücürük'ü çok. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimize negatif enerji dokundu...:( şu son olanlarla..:( biz de seni çok öpüyoruz, sevgilerimle...

      Sil
  9. Canımm öncelikle yavru kedi için çok üzüldüm 😔. Ağrıların için de geçmiş olsun. Öyle bir veda etmişsin ki sanki hiç dönmeyecekmişsin gibi 😔. Sakın öyle bir şey yapma. Tamam anladım çok üzülmüşsün, yorulmuşsun, yazılarına çok üzüldüm 😔. Seni anlıyorum. Hepimiz aynı duygular ve yıpranmışlıklar içindeyiz. Bazen sokaklara çıkıp Kral Çıplak diye bağırasım geliyor inan. Git dinlen, bir kendine gel. Ama lütfen çok da özletme kendini çabuk gel. Bücürükle seni kocaman kucaklıyorum. En kalbi sevgilerimle 🤗💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok böyle ara verdim, genelde geri döndüm:)bilemiyorum tabii hayırlısı olsun. Bir şeyleri bilip, senin dediğin gibi Kral Çıplak diye bağıramamak, bağırmanın suç olması ne kötü:( biz de sevgiyle kucaklıyoruz canım.Teşekkürler:)

      Sil
  10. Müjde'ciğim
    Verdiğin karara saygı duyuyorum.
    Seni özleyeceğim.
    Bücürüğe sarıl benim yerime.
    Git ama geç kalma...!
    Şimdilik,Güle güle..
    Sevgilerimle...Seviyorum seni güçlü kadın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özleyeceğim Merih'ciğim...hepinizi..
      Tamam canım, o kadar güçlü değilmişim ya, umarım tekrar gücümü toparlayabilirim. Ben de seni seviyorum canım. Sevgilerimle...

      Sil
  11. Merhaba Müjde canım; biraz dinlen özletme kendini. Hepimizde genel olarak bir mutsuzluk var malesef. Dilerim herşey gönlüne göre olur. Sevgiler diliyorum arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, maalesef söylediğin gibi aynen sebep olanlar şimdi utanmadan sütten çıkma ak kaşık hatta kahraman pozu takınmışlar. Hepsi oradaydı halbuki ülkeyi hep birlikte bu hale getirdiler:(
      Aminnn cümlemize, sevgilerimle.

      Sil
  12. Moralimizi yüksek tutalım canım, Rabbim kötü niyetlilere fırsat vermesin inşallah. Kendine dikkat et. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Yanıtlar
    1. Canımmm...inşallah gül bakimmm üzülmek yok:)

      Sil
  14. Ben de üzüldüm şimdi ,anlıyorum da seni müjde 'ciğim.Dinlen biraz ama seni özleyeceğim.Dilerim tez dönersin.Çok sevgiler sana ve Büçürük beye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu'cuğum ben de seni özleyeceğim canım, biz de sana çok sevgilerimizi gönderiyoruz.

      Sil
  15. Müjdecim biraz dinlen. Herşey üstüste gelmiş. Bana sürekli plan yaptığım tatil çok iyi geldi. Planlama yaparken kafam bir sürü şeyle meşgul olunca ülke gündeminden kopabildim. Sen de kafanı meşgul edecek sevdiğin bir uğraşla ilgilenirsen iyi gelir belki.

    Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstüste geldi hakikaten Handan'cım, ben de dediğin gibi yapıyorum hikayelerimle uğraşıyorum. Tatilin iyi gelmesine çok sevindim, güzel tatiller.
      Ben de öpüyorum

      Sil
  16. Hersey için gecmiş olsun canim.biraz dinlende gel.ozletme sakın.bırakma bizleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorm canım, ben de sizleri özleyeceğim.

      Sil
  17. Canım benim özletme kendini fazla... Üstüste gelince insan kendini bıkkın, yorgun hissediyor evet ama bir an önce toparlanmanı diliyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım, umarım en kısa sürede dönerim aranıza.

      Sil
  18. Lütfen bu ayrılığı çok uzatmayın, yazılarınızı ve sizi çok seviyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi seviyorum, çok teşekkürler sevgili arkadaşım.

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. Sevgili arkadaşım pes etmedim çok yoruldum. Dinleneyim biraz...

      Sil
  20. Aaa?! Müjde olur mu hiç sensiz?! Anlıyorum omuzlarının düşüşünü bunca şeyden sonra. Ama acık nefes al ve dön lütfen. Göğsüme tıkıldı bak birşey okuyunca yazdıklarını. :/

    Birlikte güçlüyüz ve seni seviyoruz. Bizi kendinden mahrum bırakma e mi?!

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönerim inşallah buluşuruz yine:)Yazılarımı silmek bile çok üzdü:( insan kendisi için korkmasa da, ailesine bir zarar vereceğini düşününce korkuyor, çok teşekkür ediyorum canım arkadaşım evet birlikte güçlüyüz, ben de sizi seviyorum.
      Sevgiler..

      Sil
  21. Hemen gel hatta gel dizlerimde yat hep kızlarmı annelerinin dizinde yatarmış değişiklik olsun.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğu kızım haklısın hep kızlar annelerinin dizinde yatar:)))çok teşekkür ediyorum canım gelmiş kadar oldum:)

      Sil
  22. İnsanız hatalar yaparız. Önemli olan hatalardan dönmektir. Birlik olmak ve istişare ederek yolumuza devam etmektir. Bloggerlik de birbirimize destek vermek anlamına geliyor zaten. Açıkçası bırakım gitmek olmaz. Umutsuzluk ise bizim inancımızla bağdaşmaz. İnsanın canı sıkılabilir. Bir müddet yazmaktan imtina edebilirsiniz. Fakat burada içimizi dökmek büyük bir terabitir bizler için. Saygı ve selametle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bıraktım gittim demedim. Biraz müsaade istedim. Dinlenmek için..ama evet umutsuzum. Yani ülkenin durumundan artık pek umudum kalmadı...yani nasıl bir ülkeyiz ki, şaklabanlara kahraman muamelesi yapılıyor. Hele bir tanesi sanki 10 yaşında çocukmuş, birinin bahçesinden ağaçtan erik çalmış gibi "af" diliyor. Sen koca ülkeyi mahvet, şu hale getir. Bunun affı olmaz. Cezası olur.

      Benden de saygılar. Sağlıcakla kalın.

      Sil
  23. Sen yazmadan duramazsin,hadi dinlen iyileş ve geri gel. Çok ozlerim ben seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de çok özlerim. Sağolasın. :)

      Sil
  24. Müjde Hanımcığım, kediciğe de çok üzüldüm, çok geçmiş olsun ayrıca. Hepimize oluyor, bazen çabuk geçiyor, bazen uzuyor. Kuzucuğunuza da şimdiden Allah kavuştursun. Ama dediğiniz gibi umut tükenmemeli, umutsuz yaşanmaz çünkü. Dinlenin ama yine de arayı çok uzatmayın olur mu? Hepimiz bir aile gibiyiz burada, bir süre sesimiz çıkmasa merak ediliyoruz. En kısa sürede o güzel yazılarla dönmenizi bekliyorum ben de.
    Kocaman kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum sevgili arkadaşım, amin. Evet gerçekten burası bir aile. Blog ailesi. Ben de sizlerin güzel yazı ve paylaşımlarınızı özleyeceğim. En kısa zamanda buluşuruz inşallah.
      Benden kocaman sevgiler.

      Sil
  25. Yanıtlar
    1. Burcu'm yorumun geldiğinde kargo henüz dolaptaydı o yüzden anlamamıştım. :)))Çok teşekkür ediyorum canım, çok naziksin, çok incesin birazdan kahvemi içeceğim, inşallah bir gün gelirsin ve birlikte karşılıklı içeriz. :) öpüyorum. ♥

      Sil
  26. Ben de diyorum blog da güncelleme yok mu acaba. Canım sen bana nasıl öyle kızıp filan ayrılmak yok dediysen ben de sana söylüyorum kısa bir dinlence olsun mutlaka olmalısın burada sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten tamamen bıraktım demedim canımcım, inşallah döneceğim aranıza. Hepinizi çok özledim. Sevgiler...:)

      Sil
  27. Dinlen sonra gel yine...sevgilerimi biraktim her ikinizede:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Emel'ciğim, çok teşekkürler, bizden de sana sevgiler. :)

      Sil
  28. İyi oldun mu? İyi ol lütfen. Kocaman kucaklıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe'ciğim iyi olmaya çalışıyorum, ben de kocaman kucaklıyorum. Sağol arkadaşım.

      Sil
  29. Ayyy iyi ki kaçırmışım.Ağlardım.Artık buradasın değil mi canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu hiç? Sen ağlama kıyamam, bak o kadar şey yaşamışsın yazdıklarını okuduk hepimizi ağlattın artık gülsün hayat sana ...ağlamaktan söz etmeyelim hiç. Buradayım artık sağol canım.

      Sil