9 Ağustos 2016 Salı

BURCU'm ÇOK TEŞEKKÜRLER :)

Sevgili arkadaşlarımdan  Burcu  ,  http://yazdankalan.blogspot.com.tr/  bana öyle hoş bir sürpriz yaptı ki, bunu yazmadan edemedim.

Linkini de yazdım tanımayanlarınız varsa, tatlı oğlu Ata ve Alanya'dan birbirinden ilginç yazılarla dolu bloğunu ziyaret ederseniz asla pişman olmazsınız...

Henüz bloğuma dönmüş değilim. Ama bu güzel şeyi dönene kadar bekletmek istemedim.


Şimdi, dün öğleyin zil çaldı. Baktım kargo. Benim kuzum yani yeğenim elektronik sigara denen bir zımbırtı içiyor, kargo ona geldi sandım. Üzerinde 'kırılacak' diye yazıyor. Ucuz olsun diye ta Çin'den bir takım likitler sipariş verirdi, üzerinde "kırılacak" yazardı. Çocuk okulda olduğundan, kargo gelince kapıyı hep ben açtığımdan,  benim adıma sipariş veriyordu.

"Yine kuzumun e sigara likiti gelmiş. Aman kırılıp dökülmesin" diyerek açmadan dolaba koydum.  Ocak ayında ceza hukuku için yine gelecek o zaman kendisi açacak kargosunu. :)

Bugün telefonda konuşurken "Kuzum sana yine kargo geldi" dedim. "Teyze bana kargo gelmez, beklemiyordum" dedi. Ben "Unutmuşsundur kuzum" dedim. İkide bir ya  elektronik sigara için, ya bilgisayarının bozulan fanı için, vs.  kargo geliyordu çünkü ama çocuk ısrar etti.  "Yok teyze açsana bir pakedi ne gelmiş?" dedi. Bir de açtım ki, içinden Bücürük'ün resimlerinin olduğu bir kupa çıkmaz mı!

A! Bir yandan da telefonla yeğenime anlatıyorum aynı size şu anda anlattığım gibi...


Kim gönderdi? Kim gönderdi? Pakette isim yazmıyor ama bir telefon numarası var. :)
Derken bende jeton düştü. 'Bana Biraz Müsaade" yazıma son gelen yorumda Burcu " Kahveni içtin mi?" diye sormuştu. Ama  o sırada kargo hala dolapta olduğundan içimden "Allah Allah! Bu kız ne demek istiyor acaba? Hani,  bir kahve iç, dinlen, dön artık mı demek istiyor? :) filan demiş anlamamıştım. :))


Ve o zaman "Dong!" etti :)) Burcu bu! dedim. Hemen telefon numarasını çevirdim. Evet oymuş.  Bu arada adresimi sevgili Handan'dan almış. :) (teşekkürler Handan'cığım, sen olmasan elime ulaşamazdı)


Eğer kuzuma "Sana kargo geldi" demeseydim. Ocak ayına kadar bu güzellik dolapta kalacaktı. ! 

Burcum çok hoş bir sürpriz oldu bana, çok duygulandım, şu melankolik zamanlarımda yüzümde gülücükler açtırdın, Allah da bu güzel gönlüne göre seni güldürsün canım arkadaşım.  Unutmadan kesen bereket, onca zahmete girmişsin benim için.  Bu arada  'kahveni içtin mi?" ye cevabımı da tekrar yazacağım birazdan:) 

 Çay, kahve içerken - içmesem de- mutfakta rafta gördükçe seni hatırlayacağım. :)

Seni ve Ata'yı kocaman öpüyorum. Tekrar çok teşekkür ediyorum. ♥ 

64 yorum:

  1. ne güzel süpriz olmuş Müjde abla, güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir sürpriz olmuş Müjdecim.
    Ben öyle dolaba falan koyamazdım benim adım yazan bir kargoyu :)) Meraklıyım ya, ölürdüm meraktan :)))
    Güzel sürprizlerle kal inşallah hep ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, normalde ben de senin gibi yapardım da, kuzum "Teyze ben okulda oluyorum, kargo senin adına gelecek, haberin olsun" deyip, onun tüm ıvırzıvır kargoları aylardır benim adıma geldiğinden hiç aklıma gelmedi:) Amin canım, cümlemize. ♥

      Sil
  3. Güle güle kullan Müjdeciğim gerçekten güzel bir sürpriz olmuş..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hanifeciğim, gerçekten çok hoş oldu. :)

      Sil
  4. Kupaları seviyorum. Bu kupanın senin için yeri ayrı olmuştur şu an. Yeni kupan hayırlı olsun Müjde Abla 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle oldu Belle'ciğim, çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Rica ederim :)
    Google'dan alınca biraz çözünürlüğü düşmüş fotoğrafların ama olsun. Bücürük her hali ile datlu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, yok gayet güzel olmuş Burcu'm, ben iyi çekemedim, düşünmüş, bunca zahmete girmişsin, Bücürük anlasa o da çok sevinirdi:)tekrar çok teşekkürler canım.:)

      Sil
  6. Sürprizin ne olduğunu ben de merak ediyordum bak, harika bir şeymiş :)

    Güle güle kullan hediyeni Müjdecim, belki bu kupaya bakarken blog yazasın da gelir yavaştan yavaştan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele Bücürük'ün resimlerinin olması!:) Yıllar önce bir kırtasiyede böyle bir şeyi görünce düşünmüştüm ama fırsatım olmamıştı. Sonra da unuttum. Çok teşekkürler Handan'cığım. Onu bilemiyorum bakalım:)))

      Sil
  7. Ne hoş süpriz olmuş... Güle güle iyi günlerde kullan... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, benden de sevgiler.

      Sil
  8. Düşünce çok güzel. Düşünüp bulmak çok hoş. İyi ki anlatmışın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten Ayşe'ciğim, bir de kuzuma söylemesem ocak ayına kadar dolapta kalacaktı:)))))çok teşekkürler.

      Sil
  9. Çok anlamlı olmuş yakışırrrr 😍😍

    YanıtlaSil
  10. ne güzel bir jest. cidden seni sevmiş demek ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de onu 2. kız kardeşim gibi seviyorum. Ne güzel di mi blog kardeşliği, sevgisi.

      Sil
  11. Çok güzel düşünülmüş. Güle güle kullan Müjde abla ♥

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten de, çok teşekkürler canım.
      Benden de sevgiler, selamlar. ♥

      Sil
  12. Harika bir durum bu:)) Müjde Hanım sizi ve Burcu kardeşimizi kutluyorum. Sizi bu güzel yazı için. Burcu kardeşimizi de bu yazıyı yazdırdığı için. Teşekkürler. Saygılar her ikinize de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin hocam çok teşekkürler, valla evet yazıyı da yazmama sebep oldu:)))hahahaha Burcu'm yaa güya ben gitmiştim yazmayacaktım:))
      Saygılarımla..

      Sil
  13. Ne guzel bir hediye.gule gule kullan canım.

    YanıtlaSil
  14. Dünyanın en güzel hediyesi olmuş böyle emek verip sürprizlenince ;) Güle güle iç kahvelerini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten öyle oldu, çok teşekkürler Aytül'cüğüm. :)

      Sil
  15. Çokk anlamlı bir hediye olmuş canım ...Yazdan kalan Burcu'cuğun kesesine bereket sende mutlulukla kullanasın... bücürüğü yerimm o ne güzell yatış öyle maşallah minnağımıza:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, kesesine bereket gerçekten de, hem ben, hem Bücürük çok teşekkür ediyoruz canım.

      Sil
  16. İyi günlerde kullanın, çok hoş bir sürpriz:)

    YanıtlaSil
  17. Az önce Yazdan Kalan'da kaplumbağaları ziyaret etmiştim... Harika bir düşünce, okurken gülümsedim, böylesi güzelliklere yer verebilmek ve yer açabilmek büyük mutluluk. (Kıskandım mı ne :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zülal'ciğim :)))blog arkadaşlığının böyle unutulmaz, güzel hatıraları oluyor, darısı herkesin başına:)))

      Sil
  18. İnsana yaşama sevinci veren bir hareket olmuş bu.Hala umut var,hala güzel insanlar var.Hediyeyi ben almış kadar mutlu oldum.Şimdi sen onunla kahve falan içmezsin,saklarsın ki kırılmasın.😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha:)))valla Sevda'cığım benim de aklımdan bu geçmişti bulaşık yıkarken kırarım diye ama Burcu özellikle söyledi, kullan bak diye. Çok dikkatli yıkarım, kırmam inşallah. :) Çok teşekkürler:)

      Sil
  19. ay ne güzel :))) güle güle kullanın müjde hanım :))))

    YanıtlaSil
  20. Çok güzelmiş gerçekten. Güle güle kullanın. Çok anlamlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim, sağolun çok teşekkürler.

      Sil
  21. Bayıldım ,bayıldım güle güle kullan(sakla bence de hatırası olan şeyleri bende kullanamıyorum zira sakarım hemen kırıveririm).Bücürüğü de öptüm kocamanından.Çok sevgiler :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sorma hele bulaşık yıkarken, ne çok şey kırdım. Ama çok dikkat edeceğim bunu kırmamak için. Çok teşekkürler Nur'cuğum, biz de seni kocaman öpüyoruz. Çok sevgiler. :)

      Sil
  22. Çok ince düşünülmüş bir hediye. Zaten beklenmeyen anda geleni makbuldür hediyenin bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hiç beklemediğim bir andı, bana değil kuzuma geldi sanıp bir gün beklettim bir de:))))az kalsın ocak ayına kadar dolapta bekletecektim iyi ki, açıp telefon etmişim:)))))çok teşekkürler.

      Sil
  23. Çok sevindim Müjde 'ciğim senin sevincin benim de sevincim oluyor biliyorsun.Harika bir hatıra ;kutluyorum sevgili arkadaşa ,emeklerine sağlık.Sen de güle güle kullan ,sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum Arzu'cuğum, duyguların karşılıklı canım, çok teşekkür ediyorum. Sevgiler benden. :)

      Sil
  24. Sağlıkla ,keyifli kahvelerin olsun Müjde'm bayıldım kupaya Burcunun ellerine sağlık çok çok güzel .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım Hatice'm, eline sağlık olsun, çok teşekkür ediyorum. Cümlemize...:)

      Sil
  25. Merhabalar.
    Çok sevdiğiniz Bücürüğ'ü ölümsüzleştiren "Yazdankalan"ın eline, emeğine ve yüreğine sağlıklar dilerim. Siz de Bücürüklü kupanızı iyi günlerde ve güle güle kullanın.
    Takdir edilecek bir davranış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Ne güzel dediniz, Bücürük'ümü ölümsüzleştirmiş gerçekten öyle, emeğine yüreğine sağlık olsun, size de güzel dilekleriniz ve yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  26. İnsanı mutlu eden güzel insanlar etrafta var oldukça dünya hep güzel olacak...severek keyifle 8c çay oni kahveni ne zarif düşünce...seviliyorsun Müjde <3...sağlıcakla kal sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum canım, ben de seni seviyorum Emel'ciğim, sen de sağlıkla, sevgiyle kal canım, çok teşekkürler.♥

      Sil
  27. Harika düşünülmüş bir jest, ne kadar güzel, yüzünüzde gülücük açarak kullanılacak her seferinde. Sevgili Burcu Hanım'ın da yüreğine sağlık, kesesine bereket. Sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten dediğin gibi oluyor, yüreğine sağlık, kesesine bereket olsun, benden de sevgiler, selamlar. Teşekkürler Handan'cığım.

      Sil
  28. Son paylaşımına yorum biraktirmiyor? Bende buradan "welcome back " diyorum:))) o diziyi seyretmedim bir bakayım..xo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A! Herkes yorum yapabilmiş. Ne oldu ki acaba? Şaşırdım şimdi Emel'ciğim. Thank you so much hoşbulduk:))
      netflix 'in dizisi...

      Sil
  29. Bücürük çok sevimli, jest ise çok anlamlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, çok teşekkürler :)

      Sil
  30. Yok böyle bir güzel jest.Ben neler kaçırmışım Müjde'ciğim :( Artık canım hemşehrim arkadaşımı ihmal etmem.Güle güle kullan canım.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tüm yazılara yetişemiyorum o yüzden doğal Ece'ciğim, kimi arkadaşlarım çok verimliler, bol bol yazıyorlar hepsine yetişemiyor insan. :) Haklısın çok güzel bir jestti, çok teşekkür ediyorum. Sevgilerimle. :)

      Sil