24 Ağustos 2016 Çarşamba

GOOGLE'a "KANDIRILDIM" yazıp TIKLADIM:

Evet, bugün yani 22 Ağustos 2016, çarşamba günü, saat 12.22'de Google'a "kandırıldım" yazdım. Tıkladım.

İşte sonuçlar:


kandırıldım ile ilgili görsel sonucu


kandırıldım ile ilgili görsel sonucu

Eski İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın
kandırıldım ile ilgili görsel sonucu

kandırıldım ile ilgili görsel sonucu


pkk bizi kandırdı ile ilgili görsel sonucu



kandırıldım ile ilgili görsel sonucu


kandırıldım ile ilgili görsel sonucu

 Yeşilçam filmindeki gençkızlar gibi 
"Saflığımdan yararlandı" 
demiş. Yoksa? Lan?....

çözüm sürecinde kandırıldık ile ilgili görsel sonucu


pkk bizi kandırdı ile ilgili görsel sonucu






ahmağım bülent arınç ile ilgili görsel sonucu

Bu "ahmak" ve "kandırılan
kişiler devleti yönetiyor!
Bir o kadarı da hala bunlara oy atacak.
Dolayısıyla başımızdan gitmeyecekler.

Acaba AİHM'ne başvurup, "Bunların yönettiği ülkede vatandaş olmak istemiyorum. Bunlar bana tazminat ödesin. Başka ülkeye gideceğim." desem işe yarar mı arkadaşlar? Parasız, pulsuz gidemem.

31 yorum:

  1. En çok beni şok eden kişi Atalay Demirci oldu. O nasıl olurda Feto orgudune yardım eder sevdiğimiz adam o adam idolumdu simdi ona farklı bir gözle bakıyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, Atalay Demirci kim inan bilmiyorum desem ayıp olmaz umarım. Google'da tıklayınca karşıma çıktı. Ünlü biri olmalı dedim. :)

      Sil
  2. Abla Allah aşkına nereden geldi aklına böyle bir şey :))
    Atalay Demirci, Yetenek sizsiniz ile ünlü olan bir komedyen aynı zamanda fötocu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökhan'cığım Yetenek Sizsiniz'in tek bölümünü bile izlemiş değilim. Şarkı yarışmalarını (müziği, şarkı söylemeyi sevdiğimden) izlerim ama o yarışmayı hiç sevmedim. O yüzden ilk kez duyuyorum:))

      Sil
  3. Atalay demirci bir hiç normal bir insandı bir yarışmaya girdi iki laf söylüyor millet kırılıyordu gülerken telefon oylarıyla birinci olup parayı kırdı bir ayda Cem yılmazdan komik ve zengin oldu turneler ,evler ,yatlar katlar arkasına fetocuları aldığı için meğerse böyle birden justin bieaber olmuş adam yoksa sen benden hiç farkı yoktu fenomen olmanın yoluda fetodan geçiyormuş fenomen bloggerlerde varmı acaba içimizďe fetocu merak etmiyor değilim aney😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş kuğu kızım, yukarıda Gökhan da yazmış, sen de ayrıntıları vermişsin, ben de öğrenmiş oldum. :)yoksa duymadığım bir siyasetçi filan mı diyordum hatta:)))vay canına bir yarışmayla öyle yatlar, katlar alacacak kadar zengin mi olmuş? İlginç! Vardır mutlaka:)akp'liler de var. Hatta 5-6 yıl önce Balyoz'u savunanlar vardı. Şimdi sesleri çıkmıyor.:)

      Sil
    2. Yarışmada cüzzi bir hediye kazanmıştı sonrasında birden zenginledi zaten bir şeylerin ters olduğu belliydi adamı komedyen olarak örgüt bilinçli olarak halka hipnıtik beyin yıkayıcı yolladı. Alttan alttan veriyordu demekki ateşe odunu . Birde özür dilerim demiş ayıp ya

      Sil
    3. Aaa!!! Yarışma parasıyla değil yani, bildiğin Feto zengin etmiş.! Haklısın kızım, tarikatlar karizmatik, sevilen, insanları kolayca etkileyen tiplere kanca takarlar. Yazıklar olsun...

      Sil
  4. Ah Aziz Nesin ah, sürekli aklıma geliyorsun.

    YanıtlaSil
  5. Kandırıldım fotoları ile seri halde yazilar yazabilirsin Müjde abla. Malzeme bol, enflasyon var hatta:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Zülal'cim, hatta "KANDIRILDIM" Oscar'a aday olacak bir film yapılabilir. :))senaryo benden:)

      Sil
  6. Şöyle ki Atalay Demirci ünlü olmadan önce yerel kanallarda çıkardı, denk gelince izlerdik. Bizim perdeci bi müvekkil vardı, müşterilerine ücretsiz sinema ve tiyatro günleri düzenlerdi. Bu atalay demirci de ıkı haftaya bir falan o tiyatro gösterilerinde yer alırdı. İşin özü ne dersen bu adam onların yurtlarında yetişen bi tarafı sıkışınca kazandığı üç kuruşla hemen abd ye yerleşme hayalleri kuran, bizi de kanatları altına alan çıkar kafasında dangalagın teki. Karakterini de sevmedim, esprilerini de. Kendini ortaya atmakta acele edince de en komik fetöcü olarak tutuklandı gerizekalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa! Bahar'ım ne kadar ilginçmiş! Bayağı da ünlü olmuş ki, - bakma bir tek ben bilmiyorum- google'da kandırıldım, özür diliyorum demiş. Tutuklanmış mı bir de? İlahiii:))e hakikaten komikmiş.

      Sil
  7. Bir ülkede bu kadar çok kandırılan insan olursa kandırma eğiliminde olan daha pek çok insan da sıraya girmez mi?
    Dünya; paylaşmak, bölüşmek ve kandırmak üzerine kurgulanmış adeta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya arkadaşım, o zaman dediğin gibi "Banka soydum, kandırıldım", "filanı vurdum, pişmanım kandırıldım" herkes sıraya girsin. Hatta ben en yakındaki bankayı soyup geleyim:))sonra 'kandırıldım' derim. :)

      Sil
  8. Kandır kandırabildiğini ohh ne güzel hayat.
    Gerçekler acıdır çünkü ATATÜRK gibi yürek gerek ki,gerçeklerin üzerine gideceksin gerekirse bu uğurda öleceksin.Sağlığının el verdiği sürece de okuyup-öğreneceksin.
    İyi akşamlar Bücürüğün güzel gerçek annesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Merih'ciğim, gerçekler acıdır o yüzden de bizim %50 acı gerçekleri değil, hoş YALANLARI dinlemeyi seviyor. O senin güzelliğin çok teşekkürler canım, sana da iyi akşamlar.

      Sil
  9. Müjde abla Allah iyiliğini versin nerden aklına geldi Google kankaya bunu sormak :))
    Maalesef bizlerde yıllardır kandırılıyoruz, kan ağlıyoruz.

    Kucak dolusu sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nereden geldi anlatayım bak:)
      "Kandırıldım" diyen çöp adamlar çizecektim. Sonra kendim kargacık burgacık çizeceğime google'a aratayım dedim. Valla aynen böyle oldu. İyi de oldu.
      Benden de kucak dolusu sevgiler.

      Sil
  10. Şimdi biz de bir suç işlesek ve "ay kız ,kandırıldım ayooll" desek ,yırtar mıyız suçtan?Ona göre bi şey deniicaaammm,ama anneaaa,Ankara' da deniz yokk kiiııyeeeaaa!!! ( Müjdem,sen şimdi son yazdığımı da bilmeyebilirsin,ben de çocuklardan bikiyorum.Sanatı meçhul ,diğer yaptıkları malum Hülya isimli kişinin kızı bir reklamda söylüyor bunu.Kelimeler aynen yazdığım gibi söyleniyor 😡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha:))reklamlarda pekçok kez rastladığım için biliyorum:))aynen de öyle konuşuyordu anneaaaaa:))ama annesinin gençlik filmlerine bazen denk geliyorum yüz olarak gerçekten çok güzelmiş özellikle gözleri. Fakat tek başına güzellik yetmiyor. Ben deneyeceğim birazdan kadın çorabı geçirip suratıma bir banka soyayım 'kandırıldık' derim. :)))

      Sil
    2. Evet güzel bir kadın.Güzellik övünülecek,gurur duyulacak,kendini ğstün hissetme hakkını sana verecek bir şey olamaz benim gözümde.Çünkü doğuştan gelen bir şey,senin yaptığın,çaba gösterdiğin,ürettiğin bir şey değil ki.Sırf güzel olduğu için olmadığı pek çok şeyi olmuş gibi gösterilen,vatana millete faydası dokunmamış aksine zararı olmuş bir güzellik beş para etmez bence.

      Sil
    3. Haklısın Sevda'cığım güzellik tek başına yetmez, bilgi, kültür, görgü ile birleşmeyince. Hatırlıyorum da bir ara "Aydın bir insanın evinde 30 kitap mı- sayıyı hatırlamıyorum yalan olmasın- ne olmalı diye bir laf etmişti. Herkes dalga geçmişti haklı olarak. Yahu bu blogdaki arkadaşlarımın çoğu 30 kitabı bir ayda okuyor.:)

      Sil
  11. Memlekette kandırılmaması gereken herkes kandırılmış:) Ağlanacak halimize, gülüyorum artık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, cb, başbakan, il emniyet müdürü, eski dışişleri bakanı, bakanlar, vekiller, valiler! Hepsi kandırılmış! Aynen öyle haldeyiz:( Sevgilerimle...

      Sil
  12. Süpersin Müjde yaa! Nerden aklına gelir google'dan neyin aratmak. Bravo. Güzel bi çalışma olmuş. Sezar'ın hakkı Sezar'a. ;) Sevgiler... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah, teveccüh göstermişsin:))çok teşekkür ediyorum canım, benden de sevgiler. ♥

      Sil
  13. İşte bunlar hep Yeşilçam'ın etkisi :D
    Derleme için eline sağlık Müjde Abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha:)))senin de okuyan gözlerine sağlık Emre'ciğim.

      Sil