17 Ağustos 2016 Çarşamba

ÖNCE BAŞLARINA BÜYÜK BİR ÇORAP ÖR...

Sonra  kendi ellerinle ördüğün çoraptan onları kurtarmaya çalışıp KAHRAMAN ol.

Kimden söz ediyorum dersiniz?

House of Card dizisinin kahramanı pislik Frank Underwood'dan söz ediyorum. :)) ehehehe:)) "Adam pisliğin teki çıktı Rıza baba" denir ya tam o.  İlginç bir siyasi dizi film, Netflix isimli site çekmiş. Ben 3. sezonda sıkıldım.


Bu vesileyle döndüm anacım. Şimdi gelin hepinizi şöyle kocaman kucaklıyayım. ♥


huge hugging ile ilgili görsel sonucu

Ha ama esas konumuzu unutmayalım. Ne şeytani bir plan değil mi? Önce insanların başlarına büyük bir çorap ör, sonra ördüğün çoraptan onları kurtarmaya çalış ve kahraman ol. Ama akıllı olanlar bunu yemez.

42 yorum:

  1. Akıllı olan bunu yemez :)

    Hoşgeldin Müjdecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Handan'cığım.
      Evet yemez asla:)

      Sil
  2. hoşgeldiniz, çok mutlu oldum ben, buralarda eksikliğinizi hissediyorduk zaten :) ilginç bir diziymiş yalnız bana çok tanıdık olduğum bir durumu anımsattı nedense :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk, çok teşekkür ediyorum ben de hepinizi özlemiştim. Evet bana da çok tanıdık geldi. :)

      Sil
  3. Ben de seni kocamannnnn kocamannn kuçaklıyorum.
    Sensiz buralar bir eksiktik,tekrar hoşgeldin.
    Geldiğin gibi de kızmışsın yine dur bacım,bir dur sakin,sana ne milletin dizisinden,sen yaz yeni senaryoları biz onları izleyelim tamam mı?
    Sevgi-selamlar bizden efenim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hepinizin eksikliğini hissettim, yavaş yavaş her birinizi ziyaretlere başladım:)hehehehe:))))
      Sağol Merih'ciğim benden de sevgiler, selamlar.

      Sil
  4. Hoşgeldiniz.
    Yaptığın her şeyde lafı gediğine oturtmadan yapamıyorsun değil mi? İlla gönderme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk.
      E ne yapayım anacım bundan sonra şifreli şifreli yazacağım. :) demokrasilerde çareler tükenmez:)

      Sil
  5. ne tanıdık bir senaryoya sahipmiş o dizi:)
    bende seni kucakladım canım,
    öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi Sebuş'um?:)))Bücürük'le öpüyoruz...

      Sil
  6. İzliyorum.. Ülke farklı, yöntemler aynı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın, hele hayırsever!!! ama hapisteki para babası ile savcıların yaptığı anlaşmalar aklıma geldi de..."itiraf et kurtul":)

      Sil
  7. Vay be diyorum ve Emmy'lik türk dizilerine dönüyorum :D

    YanıtlaSil
  8. "Ama akıllı olan yemez". Olay bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız Hüseyin hocam. Sorun da bu zaten.

      Sil
  9. şifrelerine kurban sen yaz yeter ki :) duramadın dimi :)) seviyorsun sen bu işi ya engel vurma kendine kim ne düşünüyorsa düşünsün özlüyoruz seni ablacım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duramadım Gülşah'cığım, ama şifreli, mifreli yazacağım böyle:))ne yapayım anacım hakikaten seviyorum. Ben de seni seviyorum canım. Sağolasın. Seni, Ela'yı, Yağız'ı öpüyorum. :)

      Sil
  10. Hoşgeldin :) Yorumlardan dolayı bana söyleyecek fazla şey kalmamış. Artık ilerleyen yorumlara diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Belle'ciğim. Tamam:) beklerim:)

      Sil
  11. Hoş geldin Müjdeciğim,evet akıllı olan yemiyor ama elinden de bir şey gelmiyor.Çünkü yemeye meraklı öyle çok ayran budalası var ki!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Sevda'cığım, maalesef öyle:(

      Sil
  12. Bunca uzak kalış bir dizi için yani :))) Ne diziymiş ama :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))yok yok Ayşecim, diziyi izlemeye başlayalı daha 3- 4 gün oldu:)))hiç sizleri dizi için bırakır mıyım?

      Sil
  13. Ver bir kucak::))) Ohh miss misss sarıldım:)

    YanıtlaSil
  14. Ne bitmez tükenmez diziler izledik. Benzerleri, farklıları, "arkası yarın" diye başlayıp yıllarca devam edenleri...
    Hepsinin içinde aldatmaca, hile, kin, intikam, öfke vardı.
    Diziler uzun metrajlı filmlere dönüşüyor. Yorulduk artık.
    İyi ki döndün sevgili Müjde. Özlemişiz.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldatmaca, hile, kin, intikam, öfke..kesinlikle haklısın. İzledikçe yoruluyoruz.
      Sağol sevgili Makbule, ben de özlemiştim.
      Sevgilerimle...

      Sil
  15. Çok şükür kavuşturana... Bir kucak dolusu sarıldım sana... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer çok çabuk döndüm sevgili bahar tanrıçası, ben de kucaklıyorum, sevgilerimle.

      Sil
  16. Cok zekice bir yazı.yuregine saglık...hosgeldin mujdecim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, bil mukabele. Hoşbulduk.

      Sil
  17. Tam izleyecek dizi bulmuşsun Müjde abla. :) İki sezon seyrettim üçüncüyü izlemeye elim varmadı. İzlemeye kalkarsam kusarım diye korkuyorum. O nasıl bir hırs oyle... Bücürük nasil iyi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haksız değilsin Zülal'ciğim, ama merak da ediyorsundur eminim üçüncü sezonu. Bücürük bazen iyi, bazen kötü eylül gelir gelmez inşallah yarım kalan tedavisine baktıracağım. Sorduğun için sağol. :)

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. Hoşbulduk de kubad'cığım, bu arada mülteci olmak nasıl bir şey yazımı eksik olma paylaşmışsın silinmişti ama google ön bellekten bulmuş ve taslağa almıştım hemen tekrar yayınlayacağım böylece senin sayfana gelenler de 'aradığınız sayfa bu blogda yok' uyarısıyla karşılaşmazlar...kusura bakma :( hemen hallediyorum:)

      Sil
  19. Çok sevindimmm ohh bee :))
    kötü senaryolar kötü diziler yönetmen de iş yok anacım :))
    bücürüğümü de seni de kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevindim Hatice'm sağolasın:), evet aynen öyle:) biz de seni kocaman öperiz.

      Sil
  20. Siyâsî bir gönderme var sanki burada :) Güzel filmmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem:):) bu arada hoşgeldiniz sayfama. Film güzeldi ancak biraz kendini tekrarlamaya başladı. Belki sonra tekrar düzelir.

      Sil