24 Eylül 2016 Cumartesi

ACEMİ DEMİRCİ' den HAYALLERİMİZ MİMİ :)

Sevgili arkadaşlarımdan Acemi Demirci' yi yani Ayşe' yi tanıyorsunuz.


Ayşe beni hayallerle ilgili konuda mimlemiş .  İşte mim soruları ve benim cevaplarım:

1) HAYAL KURMAKTAN HOŞLANDIĞINIZ BİR YER ya da ZAMAN DİLİMİ VAR mı?

Yok: :)))  Belediye otobüsünde bile hayal kurabilirim. Gece, gündüz de farketmez, yer de. :) Ya ben Ankara'dayım ya arkadaşlar, hani  TBMM'nin yakınında yürürken ismi lazım değil bir pislik herif var, tek başına görsem de iki bacağı arasına  uçan tekme atsam diye hayaller kuruyorum.

2) EN ÇOK NELERİN HAYALİNİ KURARSINIZ?

Siyasi konuda çok hayallerim var. Vatan haini, Atatürk düşmanı bildik pislik tipler var ya, onlardan kurtulduğumuza dair hayaller kurarım. Dünyada ne kadar sübyancı, sapık pislik varsa mucizevi şekilde yok olmasını ve neillerinin tükenmesini  hayal ederim.

3) ŞİMDİYE KADAR ÇOK HAYALİNİZİ GERÇEKLEŞTİRDİNİZ Mİ?

Mim cevapları uzun olmasın diye sonradan kısalttım.
Bir kedim olmasını çok istiyordum ve oldu. Şimdi melek olan kedim Prenses..:(

4) HENÜZ GERÇEKLEŞMEMİŞ ama İLLE DE GERÇEKLEŞECEK DEDİĞİNİZ BİR HAYALİNİZ VAR MI?

Gerçekleşmemiş hayalim çok ama ille de gerçekleşecek hiç demiyorum. Bazı şeyler için hayatta ÇOK GEÇ kalınmış oluyor. Koşullar uygun olmuyor ve insan bunu hissediyor. Mesela bahçeli ev mümkün değil. Yazdığım senaryoların çekilmesi hayalimin de gerçekleşeceğini sanmıyorum. Bunu zaten çok kez dile getirdim. Neredeyse 30 yıldır gerçekleşmemiş bir hayalin, 30 yıl sonra gerçekleşeceğini ummak saflık olur. :) Ha ben yine de yazıyorum ama keyif aldığım için yazıyorum. Gerçekleşmeyecek diye yazmaktan vazgeçmedim. :)

Siyasi ve diğer hayallerim için Batman gibi süper güçlere sahip olmam lazım. Bak o zaman onları ille de gerçekleştirirdim. :)

Hala yapmadılarsa bu mimi yapmak isteyen herkesi mimliyorum:)



36 yorum:

  1. Gayet güzel ve samimi cevaplar..
    Neden olmasın ki bir baktın senaryoların çekildi..
    Hayatta geç kaldın diye bir kavramın kullanılmasından nefret ederim ..
    Sen yaşadığın sure boyunca hiç bir şey için geç değil!!
    Sevgi ve saygılarımla
    Nur A.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok be Nur'cuğum, 30 yıldır gerçekleşmemiş, 30 yıldan sonra artık gerçekleşmez. Kendimi kandırmayayım:)))bazı şeyler için geç değil haklısın ama bazı şeyler için geç oluyor. :) bunu da kabullenmek lazım:)
      Sevgiler, saygılar benden de Nur'cuğum. :)

      Sil
  2. Hayaller bile siyasi :) Savaşmayı bırakıp tadını çıkarın yahu :) Bu kızgınlıkla hasta olmanızdan endişe ediyorum ben :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla huyum kurusun ne yapayım:))e babam asker savaşmadan duramıyorum:)))Allah korusun inşallah hasta filan olmam. :) Sevgiler benden:)

      Sil
  3. miminde bile adam dövüyon Müjde sen ne alemsin var ya :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya katlanamıyorum artık doldum, taştım. Kimse dövmüyo ben döveyim bari:))))

      Sil
  4. Hahahaha keyifli cevaplar
    Hayaller güzel valla bir bakmışsınız gerçek olmuş aman sabahlar olmasın
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahlar olmasınnn:))))
      Teşekkürler tigriscim, sevgilerimle.

      Sil
  5. Hayal üzerine en gerçekçi MİM :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir mim olmuş :)

    Maalesef bu millet Pollyannacılık'a devam ettiği sürece bu hayallerin gerçekleşmesi zor görünüyor :( Ne zaman aralanacak bu sis perdesi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Belle'cim, sorma o Polyanna'cılığı, ülkenin içine edilmiş görmüyorlar çünkü Matrix filmindeki gibi mavi / kırmızı haptan birini yutturmak lazım. O zaman aralanacak o sis perdesi.

      Sil
  7. blogcular arasında vatansever bulduğum insanlardan birisiniz hatta başı çekiyorsunuz helal olsun size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meryem'ciğim sağolasın, okuyup yorumlayıp cesaretlendiriyorsun ayrıca ki, önemli:)

      Sil
  8. Hayallerimiz gerçek düşüncelerimizle iç içe değil mi sevgili Müjde. Tabii ki o hayaller bizi rahatlatıyor, stres atmaya yardımcı oluyor.
    Sevgili Acemi Demirci de ne güzel sorular hazırlamış. Ben hayallerimizin bir gün gerçekleşebileceğine inananlardanım.
    Esenlikler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle sevgili Makbule, yapamasak da stresimizi atıyor:)ben de çok sevdim soruları, severek yanıtladım. İnşallah hepimizin, cümlemizin hayalleri gerçekleşsin. Sevgilerimle...

      Sil
  9. Çankaya hayalini pek beğendim Müjdeciğim.İnşallah olur bahçeli ev de, senaryo çekimi de 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, ah inşallah diyeyim ama umudum yok artık Sevda'cığım.

      Sil
  10. Daha birinciyi okuyordum öyle bir güldüm ki Müjde ablam, sen çok yaşa emi. Hayallerden vazgeçilmez, gün gelir oluverir. Senin için en güzeli neyse o gelsin başına :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaaa, sen de hep gül, hayat ağlatmasın. Çok teşekkür ediyorum amin, cümlemize. :))

      Sil
  11. bahçeli ev tercihim değil ama neden mümkün olmasın..İnsan yeter ki istesin ... 2.yi pek bi beğendim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A! Bahçeli ev sevmeyen ilk kez görüyorum. Ama olabilir tabii, herkes illa sevecek değil. 2. olsa dünya ne güzel olurdu di mi:)?

      Sil
  12. Evet, bir numaralı hayalinizi tek geçerim. Aynı hayallerim var benim de o zat hakkında:) Ama adı üstünde hayal işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız şöyle kapı kapı dolaşsak, daha kaç kişi buluruz aynı hayali kuran:)))

      Sil
  13. En güzel hayallerin neyse,o olsun halin.
    "Neyse halin,çıksın falın" gibi oldu ama anladın sen onu...
    Sevgi ile empati ve hoşgörü ile birbirine bakabilen insanların olduğu dünyada,hayaliyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih'ciğim cümlemizin arkadaşım, aminnnn:)
      Ne güzel olurdu o zaman savaş diye bir şey kalmazdı dünyada.

      Sil
  14. kapı kapı dolaşırken benim kapıdan da bir evet çıkar düşünsene aynı anda gerçekleştirebildiğimizi:))))))))))
    sevdim bunu Tigris'cim bana da paslamış. Duru'm anne babasıyla İzmir'deler hafta sonu ananeye gittiklerin de inş ben de yapacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha:)))daha şahane olurdu, daha iyi olurdu birimiz hepimiz için, hepimiz birimiz için üç silahşörler gibi:)Tamam canım kolay gelsin. :)

      Sil
  15. Ahahaha 😄😄 ilahi Müjde vallahi çok güldüm. Bi tekme de benim için at 😄😄. Hayaller ille de gerçekleşecek diye bir kural yok ki bence bazılarının özellikle hayal kalması güzel, büyüsü orda. Ama bahçeli ev hayalin gerçek olsun inşallah 😊. Çok güzel bir mim di yüzüm de koca bir gülümsemeyle okudum. Teşekkürler sevgilerimle 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atmam mı canım, yeter ki, tek başına yakalayayım:)))Ah inşallah, beğenmene sevindim Zehra, çok teşekkürler. Sevgilerimle. ♥

      Sil
  16. Müjde'ciğim, benim neden yayınları kaçırdığımı google'ın son uygulamasıyla, yani gözümün önüne getirmesiyle anladım. Ben e-maille takip butonun var mı, bir bakayım, o zaman direkt mail kutusuna geliyor kaçırmıyorum.
    Son mimi arıyorum, hani yaptım dediğin, hâlâ bulamadım aramaya devam. Bu mim cevapların çok tatlı olmuş. O tekmeden ben de bir tane rica etsem :)) Hani Zehra'nın da rica ettiğinden. Zira bende menisküs var, ayağım öylece takılır kalır :) Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E-maille takip butonunu becerebilirsem ekleyeceğim senin için. Cevapları beğenmene sevindim, hem Zehra, hem senin için o tekmeyi seve seve atarım valla yalnız pisliği tek başına bulmam lazım:)))))Sevgiler benden:)

      Sil
  17. Cevaplar efsane olmuş 2 İçin bende katıldığım noktalar var. Sapıklar ve Sübyancılar için ne hayallerim var Allah Allah Yazdığın 4 sorunun cevabı için İnşallah olur diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim çok teşekkür ediyorum canım, amin, inşallah:)

      Sil