30 Eylül 2016 Cuma

HAFTANIN MELODİSİ - PORTOFİNO



Sevgili arkadaşlarımın (başta Yurdagül ve Aysel Melike)  haklı önerilerini (siyasetin insanı yıpratması, hücreleri öldürmesi, relax olmanın önemi) dikkate alarak yine çocukluğumdan bir şarkı seçtim. Dalga sesleri, mandolin eşliğinde, aşkımı Portofino'da buldum şarkısı.  :)   "I Found My Love in Portofino"

Youtube'tan izlerseniz yorumların yine ençok Türkler tarafından yapıldığını görerek şaşırabilirsiniz. :)

Dinleyen herkesin bir gün Portofino'yu görmesi hatta Portofino'da aşkını bulması dileğiyle...:)


32 yorum:

  1. Potofino'da Aşk! :)) Daha önce eski şarkıları araştırırken orijinal plak kaydını dinlemiştim. Çok anlamlı bir şarkı. :)

    ''Portofinoda aşkımı buldum
    O öpücükleri hiç unutmayacağım
    Yolum keder dolu değil
    Portofinoda
    Aşkımı buldum''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemine sağlık arkadaşım, çok güzel bir katkıda bulundun. birkaç sözcük dışında İtalyanca bilmiyorum, iyi geldi. :)

      Sil
  2. Sevdiğimiz şeyleri çok çok sahiplenen insanlarız biz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Şebo'cum, mesela üstüste saatlerce dinleyebilirim bu şarkıyı:))

      Sil
  3. Bu şarkıyı biliyorum. Sayenizde tekrar anımsadım ve dinledim. Rahatlatıcı bir melodisi var :) Teşekkür ederim. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gençlerin de ta benim zamanımın şarkılarını sevmesi çok hoşuma gidiyor, kendi yeğenim (27 yaşında) pek sevmiyor. Ne demek ben de yorumun için teşekkür ederim. Sevgiler. :)

      Sil
  4. Hmm İtalyanca :) İlk kez duydum şarkıyı. Gayet beğendim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eski şarkıdır o yüzden ilk kez duyman doğal. Beğenmene çok memnun oldum Belle'cim. :)

      Sil
  5. Ay çok mutlu oldum.Demek ki önerilerimize kırılmamış ve bizi dikkate almışsın.Bazen öneriler ters tepebiliyor.Anlayışın ve nezaketin için çok teşekkür ediyorum.Kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, kırılmak ne demek tam tersine sevgili arkadaşım. Hiç kırılır mıyım? Memnun olurum her zaman, sadece öneri değil, siyasi dahil her yazım eleştiriye de açıktır. Yapıcı eleştirinin insanı her zaman daha iyiye götürdüğüne inanırım. Ben de kocaman öptümmm:)))

      Sil
  6. Ne güzel bir şarkıdır bu, teşekkürler Müjde. Hımm, bence müzik zevkimiz de çok farklı değil, seni ufaktan rakçı da yapmaya başladım mı tamamdır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ya Handan, çok severim hem de çok. Ya bebeğim bir türlü rak müzik dinleyemiyorum. (Gençken bile sevmezdim ABBA dinlerdim sadece) İlla romantik olacak:))))çok mu inatçıyım ne?:)

      Sil
    2. En güzel romantik şarkılar raktadır, hımm, bir dahakilen hard n heavy slows lardan şarkı falı yapiim :)

      Sil
  7. Portofino'da aşkı bulamadım, ama Portofino'ya aşık oldum... Çooook güzel bir yer... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, Bahar darısı başıma, bir gün ben de giderim inşallah. Sevgiler...

      Sil
  8. Çok şeker bir paylaşım. Çok da güzel şarkıdır. Mandolin ile nasıl naiftir. Tam İtalyan havasındadır mandolin, dalga sesi, öyle geldi. Hemen dinleyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Ayşe'cim, hep siyaset, gerilip, kızıp, moralimiz bozulmasın. Mandolinli bölümleri hakikaten çok güzel.

      Sil
  9. Gece gece dalga sesleri iyi geldi :) Portofino fotograflarina bakacağım birazdan mekanları merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük bir sahil kasabasıymış ben de fotoğraflardan gördüm sadece:) bu şarkı olmasa belki o kadar ünlü de olmazdı:)

      Sil
  10. Romantik romantik:))iyiki varsin Mujde🤗açıkçası Portofino ya gittiğimde hayal kırıklığına ugramistim:))) güzel çok güzel minicik bir kasaba-köy..ama çok daha güzel yerler var oralarda..birde aşk ini orada bulan ancak yaz zamanı bulur sanırım yoksa çok arar bulmak için sakın sessiz zamanda hahahahah ama bir gün git gör dolaş oraları huzurrrr bulursun..sevgilerimi bırakıp hooop yatağa kondumm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Emel'cim, sen de iyi ki varsın. A, doğru ya düşününce kışın kimse kalmıyordur:))ama aşk olasın huzur bulmayı daha çok isterim. Malum bu ülkede yaşamak stres sebebi. İnşallah, keşke gidebilsem. Sevgilerle canım, iyi uykular:)))

      Sil
  11. eskimeyen şarkılardan. Türklerin bu sevgisi nereden geliyor acaba o da enteresan geldi bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle arkadaşım. Ben çocuktum bu şarkı Türkiye'de çok sevilmişti. Sanırım sebebi o olabilir. :)

      Sil
  12. Ne kadar dinlendirici ve huzur verici bir şarkı. Uzun zamandır dinlememiştim Müjde Hanım, iyi geldi gerçekten. Böyle siyah beyaz filmler canlandı gözümde, aşık çiftler, Portofino sokaklarında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi gelmesine sevindim bu aralar sıksık dinliyorum, dediğinize benzer bir başka videosu vardı yine bu şarkının. Tıklayınca ünlü Hollywood yıldızları adeta resmi geçit yapıyorlar, yanlarında eşleriyle. Aklımda kalanlar Clark Gable, Liz Taylor, Lauren Bacall....:)

      Sil
  13. 53 yaşındayım. Telefonum değişse de melodim değişmez. Her daim Portofino. ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A! Bu çok güzel bir fikir. Ne iyi yapmışsınız. Ben de 58'im ve çok seviyorum Portofino'yu...:)

      Sil
  14. En sevdiğim şarkılardan biridir :)

    YanıtlaSil