11 Eylül 2016 Pazar

BAYRAM HUZUR DEMEKTİR

Valla arkadaşlar benim için  bayram huzur demek.

O yüzden bayram filan yapmıyorum yıllardır. Ha bakmayın, ayıp olmasın diye balkondan balkona, merdiven sahanlığında birbirimize "İyi bayramlar" diyoruz da. Nesi bayram?

Her gün üçer, beşer şehit verilen ülkede, ulusal bayramların şehitler yüzünden doğrudürüst kutlanmazken, bu bayramı niye kutluyoruz?

İnsanın için huzurluysa ona her gün zaten bayramdır.

Şimdi  düşünüyorum 15 yıldır AKP hükümeti ülkeyi yönetiyor.

15 yılın sonra daha huzurlu muyuz? Huzursuz mu?

Terör deseniz: 15 yıl önce de vardı ama çok azalmış, bitme noktasına gelmiş, örgüt dağılmıştı. AKP ile AÇILIM - AKİLLER - ÇÖZÜM SÜRECİ - ANALAR AĞLAMASIN - denilerek tekrar hortlatıldı.

15 yıl önce IŞİD terörü yoktu. AKP sayesinde IŞİD terörümüz doğdu!

15 yıl önce yoktu ama AKP sayesinde 3. 000 000 SURİYELİ var ülkemizde.

15 yıl hepsi Feto' cuydular AKP sayesinde her yeri ele geçirdiler. Şimdi terörist ve darbeci oldukları anlaşıldı.

15 yıl önce TSK  Türk halkının en güvendiğin kurumdu. Balyoz / Ergenekon kumpaslarıyla bu güven sarsıldı ve iftira / kumpas olduğu ortaya çıktı!

Hayat pahalılığı deseniz biz 'gemicikleri' ,  trilyonluk 'vakıfları' olmayanlar ay sonunu zor getiriyoruz.

Eğitim deseniz altüs, yapboz tahtası, nerede bir okul varsa imam hatip yapıldı.

İstikrar deseniz SIFIR.  Deneye yanıla ülke yönetiliyor. Kah Rus uçağı vuruluyor, kah özür dileniyor. Mavi Marmara'yı bile sattı. Ne kadar adamı varsa hepsi Fetocu çıktı,

O oradan alınıp oraya sürülüyor, bu buradan alınıp şuraya konuluyor, güya Fetö ile mücadele ediliyor! Yerseniz. AKP karşıtı kim varsa Fetöcü ilan ediliyor.

TSK, AKP'nin elinde oyuncak olmuş bir bakıyorsunuz git YPG' yi peşmergeyi eğit diyor, bir bakıyorsunuz git YPG ile savaş diyor.

Bu kadar şeyin olduğu ülkede huzur olur mu?

Bir de bazı kanallarda - ben bakmıyorum özellikle -  ama bakanlar yazıyor sürekli Kemalistler kötüleniyormuş.

Açılım, saçılım, çözüm sürecini Kemalistler mi yaptı?

Darbeci Fetö'ye Kemalistler mi "Ne isterlerse verdi?"

IŞİD'i, 3. 000 000 Suriyeliyi ülkeye Kemalistler mi soktu?

TSK'ya kumpası Kemalistler mi kurdu?

15 yıldır ülkeyi Kemalistler mi yönetiyor?

Bu ülkenin huzurunu Kemalistler mi bozdu?

15 sene önce ışid var mıydı Türkiye'de?

Başınıza Kemalistler kadar taş düşsün.





30 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Aklın yolu birdir Handan'cığım. Ama elden bir şey gelmiyor. :(

      Sil
  2. Bu acılar bir yandan öte yandan da yolların hali, kazalar... Üzüntü içinde geçiyor artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kazasız bayram geçmiyor ülkede:( kaç aile yok oldu yazık yaa...:(

      Sil
  3. Hayırlı bayramlar. Sorunlar bitmez. Umutlar da bitmez. Yine de bayramları unutmamak lazım diye düşünüyorum. Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmiyor Hüseyin hocam ama bende umut kalmadı. Sizin de kutlu olsun. Saygılar.

      Sil
  4. Bir yazında da siyasete girme be bücürük bayramda girme yahu BAyramın şimdiden mübarek olsun seviliyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Emre'ciğim ya ülkenin hali beni çok üzüyor. Ay çok sağolasın arkadaşım sen de seviliyorsun:) Senin de bayramın mübarek olsun.

      Sil
  5. Ah mujdecim ah.
    benim kardeşlerimden biri işsiz.gecenlerde babam diyor, polisliğe muracat etsin.amannn dedim.ne icin, kim icin ölecek.ulkenin hali ortada.

    ve ben duzenin degisecegini sanmiyorum artik.daha beter olmayalimda.

    bayram filan hersey yalan olmus.

    ozel gunlerde dini ve resmi bayramlarda face ozellikke kapatiyorum.insanlar uyuyor.
    sacmasacma yaziyorlar.ve meger bizim icimizde ne cok kemalist dusmanı varmış.

    okuduklarıma sasiriyorum.mustafa kemalin resimleri fotosopmus.mesela o karda yatan.o hic savasmamis.diger komutanlar cephedeymis....neler neler

    Hele gecen kirgizistan dan gelmis pomak turku arkadasim.elinde olsa ataturku bogacak.onun atalari ataturk yuzunden 2,dunya savasina gidip ölmusler.daha rusyadan bihaber neler diyor....

    Aklimda cok sey var.cumleleri toparlayamiyorum.

    Sevgiler canım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle kardeşin için üzüldüm:( dilerim en kısa zamanda iyi bir iş bulur, polisliğe müracaat etmemesi iyi olmuş bence de. Ruh sağlığını çok bozan bir meslek:( Pomakların Atatürk konusunda böyle düşündüğünü bilmiyordum ama ya rakam hatası söylemişler ya da tarih bilmiyorlar, 2. Dünya savaşı başladığında Atatürk çoktan rahmetli olmuştu. Onu bıraktım Türkiye biliyorsun 2. Dünya Savaşına katılmadı. 1. Dünya Savaşı desem Osmanlı idaresi vardı henüz Atatürk ve Kurtuluş savaşı başlamamıştı. Atatürk Kurtuluş savaşını başlattığında 1. Dünya savaşı çoktan bitmişti.
      Sevgilerimle...

      Sil
    2. Ben artık bu tarz insanlara bişey diyemiyorum.öyle bir at gözlüğü takmıştiki, inan konuyu değiştirdim ve mesafe koydum araya.tarihten bi haber insan ve körükörüne atatürk düşmanı.ve baştakilere suan tapıyor.ülke çok iyiymiş.yollar hastaneler supermiş.çalismak isteyene iş cokmuş:)))

      Sil
  6. Valla siyaset benim de anladığım bir şey değil ama siz sevimlisiniz :) İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, çok teşekkür ederim:) İyi bayramlar:)

      Sil
  7. Bence gerçek bayram yazısı bu, aynen katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım, katılmana sevindim.

      Sil
  8. Merhaba guzel blogunuzu yeni kesfettim ve takibe aldim bende beklerim sevgiler☺

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumla ilgili güzel sözlerinize teşekkürler, gelirim tabii ki. Sevgiler. :)

      Sil
    2. Ve unutuyordum..hoşgeldiniz:)

      Sil
  9. ayy yazdım yazdım sildim sırf başını ağrıtmasınlar diye:)))
    inş biz de gün olur kutlarız tutturuz bir türkü sonrasın da :)
    Sevgiler Müjdecim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, canım yaaa hay Allah:)))alışkınım ben başımı ağrıtanlara ama tabii eski dost dediklerim düşmana dönüşünce vay be sanal dünya ne sahteymiş diyorum. İnşallah Haticeciğim, sevgiler:)

      Sil
  10. Oh en iyisi bana bayram mayram yok..birkaç büyüğü arayıp kutluyorum (annemi-ailemi) canım çok istersede köşedeki Lübnan restaurant tan miss gibi birkaç baklava alıp bayram tatlısı yiyorum:)))kal sağlıcakla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de köydeki yengemin,amcamın bayramını kutluyorum o kadar...komşularla zaten balkondan balkona konuşuyoruz telefona gerek kalmıyor. Afiyet bal olsun Emel'ciğim baklava bana çok ağır geliyor ama bir, iki tane yiyebiliyorum:)))sonra bir kova su içiyorum:)))Sen de sağlıcakla kal canım.

      Sil
  11. çok haklısın, ne diyim canım.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyelim huzurumuzu kaçıranları Allah bildiği gibi yapsın diyelim Mehtap'cığım, sevgiler.

      Sil
  12. http://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Bekir Çoşkun'nun,Hüsnü Mahali'nin dediği gibi, arada evlenme programlarını izleyin anlarsınız derler.

    Gerçekten azıcık 5 dakika bile seyrdemesemde sabrettim bugün.
    Ve artık söylenecek bu millete bir şeyim kalmadığına kesin inandım.Cürümüş,kokmuş bir toplumda yaşamak çok acı veriyor bana.
    İyi ki sen ve senin gibi sağduyulu insanlar var.

    Ama yine de dikkatli ol senin için endişeleniyorum bazen.
    Seni yanlış anlayıp,üzmelerini istemem.
    Sevgilerimle seni Allah'a emanet ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beş dakika zor tahammül ediliyor, haklısın ve bunların çoğu danışıklı döğüşmüş:)paralı elemanlarmış. Emin Çölaşan yazmıştı. Maalesef cehaletle mücadele edemedik o yüzden böyle salak, ben bilmem beyim bilir, tüm bildiği izdivaç programı izlemek olan bir güruh türedi. Ve o güruh yüzünden bu haldeyiz. Çünkü kötü insanlardan çok o kötü insanlara ses çıkartmayan büyük çoğunluk yüzünden böyleyiz.
      Sağol canım, sen de Allah'a emanet ol.
      Sevgiler...:)

      Sil