14 Eylül 2016 Çarşamba

CİCİŞ - MİCİŞ DİYE KÜÇÜMSEMEYELİM BİR DAHA:)

Esra-Ceyda Ersoy bayram için aldıkları koyunu kesemedi

Bayramda bile siyasi yazı (altta)yazmadan edemeyen ben, bugün iç açıcı hem de siyasi olmayan bir haber görüp paylaşmak istedim. 

Sözcü'de bile magazin haberleri oluyor (ki, hiç tasvip etmiyorum, sinir oluyorum, çok yer veriyorlar) gözüme ilişti, ne iş yaptıklarını bilmiyorum ama ciciş-miciş diye küçüsemeyelim, bu hanımlar (Esra ve Ceyda Kardeşler) kurbanlık diye aldıkları ve Nazlı ismini verdikleri koyuna acıyıp, empati yapıp, kesmekten vazgeçmişler. Valla tebrik ediyorum. Yaşantılarını tasvip etmediğimiz magazin, medya ünlülerinin de arada tasvip edeceğimiz yönleri olabiliyormuş demek ki. :) 

27 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ayşe'ciğim haklısın zaten bloğum siyasi ağırlıklıydı. Tepem atıp yok yazmayacağım siyaset diyorum 3 gün sonra yine dayanamıyorum yazıyorum. :))

      Sil
  2. Müjde anne cicişlere takıl hayatını yaşa:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takılmam kuğu kızım, onların hayatı bana göre hayat değil. :)

      Sil
  3. Kesmemeleri çok saçma olmuş fikrimce kurban bayramı sonuçta dini görüşleri nedir bilemem ama bir hayli garip :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Gözlerine baktık kesemedik" demişlerdi yanlış aklımda kalmadıysa ben onları çok iyi anladım. :)

      Sil
  4. Keşke deyişlerinde içten olsalar. Bazen ilgi ve dikkat çekmek amacıyla zamana, zemine uygun haber niteliğinde her yola başvurabiliyorlar.
    Acaba sonra ne yaptılar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ilgi için değildir. Sonrasını yazmamışlar...

      Sil
  5. Ben dayanamadıklarına inandım sanki.O kızlar ya çok güzel soyunmuşlar oyunlarına, ya da sanki bir eksiklik var onlarda adını koymak istemiyorum.Kesmesinler ya.Olabilir, ben inanma taraftarıyım.Müjdem, yarın bayramın son günü.Güzel huzurlu geçmiştir dilerim.Sevgilerimle kardeşim, toprağım.Esen kal canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım oyun oynamamışlardır. Bilemiyoruz ki kimsenin iç yüzünü. Evet ya yarın son günü, huzurlu geçti şükür yeğenim yanımda kuzum yani ama bahçede baktığımız ve 4 aydır klinikte olan bir kedicik var, onunla ilgili epey dertliyim bir iyileşse...:( İnşallah senin de huzurlu güzel bir bayramın geçmiştir, sevgilerimle, sağlıcakla kal Ece'ciğim.:)

      Sil
  6. Müjdeciğim sonuçta bloğu bilgilerimizi ilgilerimizi paylaşmak ve bilgi alış verişinde bulunmak en önemlisi rahatlamak amacıyla yazıyoruz. İçinden ne yazmak geliyorsa yazmalısın. Ben uzun zamandır yazamıyorum. Kafam karışık o yüzden. Ama yavaştan yavaştan başlamayı düşünüyorum. Zamanım da olacak hem öpüyorum sizi canım, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya yazamıyorum ki...( diktatörlükle idare ediliyoruz:( şimdi kim bunlara karşıysa Fetöcü deyip alıyorlar bir de:( evet sen epeydir yoksun:( biz de öptük seni Hanife'ciğim, sevgiler...

      Sil
  7. önce iyi yapmışlar dedim ama yazının sonlarına doğru onu acıdık doğaya serbest bıraktık orada yaşasın eceliyle ölsün demişler bence reklam kokuyor yine Müjdecim,Türkiye de yaşıyoruz sence doğa da serbest bırakılmış koyun kalır mı iki gün geçmez (doğruysa tabii) bulan alır keser:)
    Hacca ,umre ziyaretine gidip kara peçe çarşafla dönüp sonraki gün bodrum plajın da görüntülenen kardeşler bunların yaptığı her haber reklam kuzum inan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa! Canım ya, ben yazıyı sonuna kadar okumamıştım doğaya bırakılır mı koyun? İlahi! Dediğin gibi bulan alır keser ya da köpekler, kurtlar kapar:( Kara peçe çarşaf olayını hatırladım sahi ya ben saftirik inandım:)))

      Sil
  8. Doğru Hatice'ciğim, ben o kızları itici bulurum, görünce kendime gelemiyorum onları.Orayı kaçırmışım.Ne demek doğaya salmak?Düşündüğüm gibi kızlarmış.Her şey bitti, şimdi de al doğaya sal.Saçmaymış :(

    YanıtlaSil
  9. Durmuş bir saat bile günde iki kez doğruyu gösterir misali olmuş :p

    Öptüm cicişim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, evet ona benzemiş. Ben de öptüm Kadriye'ciğim. :)

      Sil
  10. Reklamlarrrrr.
    İnanma Müjde Kuzum,

    Kurbanı sırf muhabbetini yapıp,görgüsüzce anlatıp,konu komşu yoksul var mı ?bilmeyen,yağını kemiğini dağıtıp,gerisini,dipfirize atanlardan hiç farkı yok bunların....
    Onlar kim doğa sever kim,hayvan sever kim ?basbayağı zilli bunlar.
    Köpeklerini bile süsleyip,aksesuar gibi taşır,hayvanlara doğru dürüst bakmazlar bile belki de.

    Kurbansız-Bayramlar.Dileğiyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya insan herkesi kendi gibi sanıyor, ben de gözlerine baktık, kesemedik dediklerini okuyunca inandım.
      Şey ama dediğin gibi benim gördüğüm millet kavurma yapıyor, dipfrizi dolduruyor, yoksul, moksula veren varsa da ben görmedim.
      Aminnnn....

      Sil
  11. Cicişlerin ne kadar samimi bilemiyorum ama böyle olaylar cidden oluyor. Yakın köyde bir amca var ismen bilmiyorum, bayrama üç ay kala koç almış. Kendi bahçemden beslensin, daha sağlıklı olur gibisinden bakıyordu. Zaman yaklaşınca koçu kesemeyeceğini anladı. Satmaya karar verdi, bu sefer de bayramda kesileceğini bildiğinden satmaktan vazgeçti. Baktım bayramda bahçede koçu ile misafir karşılıyor. Kaldı mı koç adamda. Satamıyor da kesemiyor da. Duygusal bağ kurdu resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir haber bu Burcu'm. İyi ki anlattın. O amcayı gönülden tebrik ediyorum. En güzelini yapmış. Dursun bahçesi de var madem, ölene kadar dursun üstelik koyun ya et yemez, otla beslenir. Masraf olmaz. Bir kedi olsa aylık masrafı daha çok olurdu. Çok sevindim buna. Ay yüzümü güldürdün valla:))

      Sil
  12. Merhaba Müjde Abla,
    Konu dışı olacak ama senden yardım almam lazım, Filmsenaryom isimli bloğun yazarı aylardır ne sosyal medyadan ne de buradan tek bir şey oynatmadı ben de biraz paniğe kapıldım acaba bir bilgin var mı bu konu hakkında?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Emre'ciğim inan hiç bilgim yok. Samimi olduğum bir blog arkadaşım değildi.

      Sil
    2. Ciddi olarak endişelenmeye başladım, 4 aydır tek bir şey bile yapmamış. Sen bir sorsan belki öğrenirsin. Lütfen bir şey öğrenirsen bana da haber ver.

      Sil
    3. Bloğunu yoruma kapatmış. Bence endileşenmene gerek yok arkadaşım, çoğu blogcu zamanla bloğunu bırakıyor. Veya aylarca ara verip tekrar dönüyor. Belki döner.

      Sil
    4. Tamam abla öyle diyorsan sorun yok. İlgin için teşekkür ederim :)

      Sil
    5. Estağfurullah Emre'ciğim. :)

      Sil