19 Eylül 2016 Pazartesi

DOĞRU BİLDİĞİMİ YAZMADAN DURAMIYORUM

Özür dilerim ailem, özür dilerim kuzularım. Bloğumdaki siyasi yazılarımın hepsini silmiştim. :( Doğru bildiğimi yazmadan, söylemeden duramıyorum ben.  Bir süre yazmadım, bir süre sustum. Sessiz kaldım ama yapamadım. Yine yazmaya başladım. Olmuyor arkadaşlar ben siyasi yazı yazmadan, siyasileri eleştirmeden duramıyorum. Ne yapsam olmuyor. Haksızlık karşısında sessiz kalamıyorum. Bir tanrı varsa doğruları söylediğim için aileme, kuzularıma kötülük yapmak isteyecekleri engeller, ayaklarına dolar diye düşünüyorum. (İşte yine yazdım. Altta: Alma Mazlumun Ahını, Çıkar Aheste Aheste yazım). Yazmaya da devam edeceğim. Ama ailem için isim vermeden yazıyorum. 

29 yorum:

  1. Arkası yarın öyküleri istiyorummmm senden...
    O güzel çizgilerinle birlikte.
    Şöyle uzaklaşsak şu hüznün gark noktasından,erdemli-duyarlı-sevgi dolu insanların yaşadığı hayvanları-doğayı anlatan öykülerini,biraz teselli buluruz inan....
    Sevgi-selamlarımla-Bücürükde sende öpüldünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında öykülerim var Merih'ciğim ama burada değil başka bir bloğum var öykü, hikaye yazdığım orada. Evet uzaklaşmak iyidir zaman zaman. kendifilmhikayelerim.blogspot da bulabilirsin. :)
      Biz de öptük Merih'ciğim, sevgiler selamlar. :)

      Sil
  2. Yazmayı bıraktığından haberim yoktu. Ben eskiden çok kafa yorardım siyasi konulara ama artık cidden katlanılmaz biçimde midem bulanıyor. Sussan olmuyor, susmasan olmaz derler ya benimki de o hesap ama artık cidden yapacak yorum kalmıyor insana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya, sildiğim yazılar için pişmanım ama yeniden yazarım önemli değil hepsi kafamda. Hepsi aklımda. Aynen öyle sussan olmuyor, susmasan olmuyor.

      Sil
  3. ..."Sussan olmuyor, susmasan olmaz
    Dil dursa hakim bey, tende can durmaz
    Yazsan olmuyor, yazmasan olmaz
    Kaleme tedbir koma, tek durmaz"...
    Diğer bloğu da ekledim yeni haberim oldu ;)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah işte tam aynı o haldeyim aynı...:)
      Aytü'cüğüm çoğu arkadaşımın haberi yok:)ben bile bir hafta, on gün hatta bazen bir ay güncellemiyorum:))çok teşekkür ediyorum.
      Sevgilerimle.

      Sil
  4. Demokrasi ve insan hakları diyoruz. Düşünce ve kanaat hürriyeti diyoruz. O halde yasalar çerçevesinde İnsan düşüncelerini açıklamalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya? Hem de ileri demokrasi vardı bizde:))

      Sil
  5. Sen çok alemsin;öfken ayrı özrün ayrı bahanelerin ayrı tatlı

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen böyle deyince kendimi rahmetli Kemal Sunal gibi sanıyorum. Alemim di mi?:)))diye sorardı ya:))
      Sevgiler ve o senin tatlılığın:)

      Sil
  6. Siz hiç susmayın! susturdular, sindirdiler, korkuttular.. İnsan ister istemez endişeleniyor belki ama.. Ya herkes susarsa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Susamıyorum zaten pembe vosvoscum, rahmetli babama çekmişim ben:)

      Sil
  7. Canım Müjdem selam vermeye geldim kuzum biliyorum ara verdim benim kusuruma bakma emi biraz tembellikten biraz yazamayacağım bazı durumlardan falan işte seviyorum seni sevgilerimi bıraktım en kocamanından bücürüğü öp benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, sefalar getirdin Aysel'ciğim, farkındayım ara verdiğinin ve özleniyorsun. Dilerim en kısa zamanda bloğuna geri dönersin, bizden de kucak dolusu sevgiler, öpüyoruz canım. Çok özletme:)

      Sil
  8. Birileri yazmalı, iyide olsa yazmalı kötüde olsa yazmalı. Hepimiz susarsak nasıl duyuluruz ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın arkadaşım. Ayrıca ne derler bilirsin: Susma sustukça sıra sana gelecek.

      Sil
    2. Berfin'ciğim senin bloğunda güzel yazılar görüyorum, takip etmek ve ziyaret etmek okumaya gelmek amacıyla tıklıyorum (akşam sefası 68) diye ancak tıklayınca "maalesef bu bir hata" diyor:( kaç kez denedim. Acaba ben de mi sorun var? Tarayıcımda filan mı yani? Bilgin olsun istedim.

      Sil
    3. Tesekkür ederim bu bilgi icin. Fakat sorun nedir bilemedim simdi. Ilk aklima gelen sey su oldu. Yukaridaki gibi aksam sefasi 68, yani türkce harflerle yazarsan cikmayabilir, aksamsefasi68 yazarsan olur mu acaba? bilemedim.

      Sil
    4. Rica ederim, şöyle zaten doğrudan verdiğin linke tıkladım, kendim adres çubuğuna yazmadım. Orada Tarık Akan'la ilgili yazın vardı hatta. Ama hep hata veriyor. :(

      Sil
  9. Okuyorum ,okuyacağım her zaman.
    En sona bırakıyorum hep detayları atlamayayım diye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık canım,çok sağol. :)

      Sil
  10. Yani aslında Müjde ablam senin değil de bu şekilde düşünmeye zorlayanların özür dilemesi gerekiyor. Eleştiri herkesin hakkı. Düşünen, mantıklı bulmayan eleştirir bu kadar basit. Düşünmektende mi korkalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın da nerede onlar da bunu yapacak adalet, hak, hukuk duygusu? Kadirşinaslık? Eğitim? Kültür? Demokrasi geleneği? Hiçbir şey yok...sadece dinle kandırıp, kendi ve bir avuç yandaşlarının memnuniyeti üzerine kurulu bir tür saadet zincirini korumak adına her tür adaletsizlik, hukuksuzluk ve sonu gelmeyen yalan, talan düzeni.

      Sil
  11. zaten istediğini konuşabilen, yazan o kadar az kişi kaldı ki... sanki susmak için eğitim gördük onca yıl, susmak için büyütüldük. lanet olsun bu kafaya. gökten taşlar yağsa ve şu sayko, yobaz, dini kullanan, dinle hiç bir alakası olmayan insanlar ile komple bütün siyasetçilerin üzerine düşse tek tek...
    siz yazın.. sizi okurken ben rahatlıyorum yoksa beynim yanacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle ya kendi canından, ya ailesinden, ya işinden olmaktan korkuyor insanlar. Kimisi de makamından olmaktan korkuyor. Okuyan gözlerine sağlık Evrim'ciğim.

      Sil
  12. Aklına ne geliyorsa yaz, durmadan yaz, silmeden yaz ama yaz hep yaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet ya, siliyorum sonra pişman oluyorum. Ama sildiklerim aklımda yeniden yazmaya başladım:)

      Sil