16 Eylül 2016 Cuma

İYİ HABERE HASRET KALDI ÜLKEM

Günlerdir güney doğumuzda iç savaş var. Bugün Sözcü 10 ŞEHİT verildiğini yazmış. Bir başka haber de Tarık Akan'ın ölüm haberi. :(

Gazeteyi açmak, haber sitelerine tıklamak cesaret istiyor. Hep kötü haber. Hep kötü haber. İyi habere hasret kaldık. :(

Tarık Akan sadece ülkemizin en beğenilen sanatçılarından değildi. AKP ve Fetö elele - kolkola şerefli Türk askerlerini, komutanlarını Silivri'ye esir olarak attığında, barikatlarda biber gazı, tazyikli suya karşı en önde bulunan halkın, asker eşlerinin yanında Tarık Akan da vardı.

Bulutlar üstünde Zeki Alasya ve Kemal Sunal'ın, Tarık Akan'ı karşılayıp gülerek

"Hoşgeldin, özlemiştik seni damat Ferit. "

dedikleri bir çizim yapmak istedim ama yapamadım. Elim gitmedi. :(  Ayrıca sadece onlar değil Balyoz kumpası kurbanı Cem amiralimiz, Murat albayımız, Ali Tatar yarbayımız,  isimlerini tek tek yazamadığım kumpas kurbanı komutanlarımız ve onların kahırdan ölen yakınları da Silivri'de en önde mücadele eden Tarık Akan'ı karşılayacaklar.

Şehitlerimizin de, Tarık Akan'ın da mekanı cennet olsun.

İyiler ölür, kötüler kalır...:(

Facebook'ta AKP yanlısı birinin Tarık Akan için yazdığı twiti de yazayım ki, millet alnı secdeye varan, türbanlı ablaları, abileri iyice görsün. Bunların zihniyetini çözmek çok basit: Kendinden olmayan, Tayyip'e karşı olan, AKP'ye karşı olan herkes İslam düşmanıdır, milli irade düşmanıdır. Çünkü bunların zihniyetine göre sadece onlar milli iradedir! Sadece onlar vardır! Sadece onlar haklıdır. Sadece onların dediği doğrudur. Sadece "kandırılmış" ve "ahmağım" diyenler haklıdır! Kandırılmış olmak, hiç kandırılmamış olanlardan daha iyi bir şey haline geldi bu zihniyete göre.

Erdem ÖZVEREN ‏@tek_dava 
Mübarek Cuma Gününde
Sabah Sabah Size Müjdeli
Bir Haber Vereyim mi ?
#islâm ve #Milliirade Düşmanı
Tarık Akan An itibariyle
Gebermiştir :)



Şu yukarıdaki iğrenç sözlerin sahibine ne deseniz fayda eder mi? Etmez arkadaşlar. 58 yaşındayım şunu iyice anladım. Kötüler kötü olduklarını bilmezler. Söyleseniz de daha da şirretleşip, iyice size düşman olmalarından başka işe yaramaz. 

20 yorum:

  1. Şehit haberleriyle yüreğimiz hep dağlanıyor. Ben anlatmakta yetersiz kalıyorum bu acıyı.

    Tarık Akan'ı da kaybettik.

    Her konuda en önde sanatçılarımızdan bir ayrılırken hayattan, Hababam Sınıfı da bir eksildi.

    Çok üzgünüm. Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hababam Sınıfı bir eksildi gerçekten. O yıllar ne güzel yıllarmış yahu, nasıl arıyorum o huzurlu eski Türkiye'yi. Çok üzgünüm. Aminnn...

      Sil
  2. gece uyandım
    twitterdaki bir haberde türkiyeye demokrasi geireceklerr felaket tellalığını yapan güvenilir bir ismin yazdıkları aklımda cayır cayır dolanıyor. Beynim yangın yeri.
    Dedim bir daha haber okursam iki olsun
    Sabah kalktım..Tarık Akan vefat etmiş
    Velhasıl, duygularıma tercüman oldun Müjde'cim

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Kadriye'cim okumamak olmuyor ben de senin gibi diyorum ama her gün daha kötü bir güne uyanıyoruz. Katlanacak kadar genç de değilim artık. Of yeter ne olur iyiler ölmesin:(

      Sil
  3. Allah rahmet eylesin bile diyemeyen insanlarmı yaşamayı hak ediyorlar :(((
    Çok üzgünüm Müjdem ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebo'cum, hadi demiyor, sussun bari tek sussun. Bir üstüne küfrediyor, "geberdi" diyor. Tarık Akan'dan ne zarar görmüş bu ülke? Zihniyetleri kurusun. Ben de çok üzgünüm Şebom. ♥

      Sil
  4. Bu aralar internete çok kolay giremiyorum. Tarık Akan'ın ölüm haberini şimdi öğrendim . Çok değerli bir sanatçıydı, üzüldüm. Ölmüş insanın ardından kötü söz söylenmez denir. Yazık bilmiyorlar demek ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok üzüldüm. Bunlar güya dindar nesil ya! Ölmüş insanların arkasından kötü konuşurlar sonra da dinden, imandan bahsederler.

      Sil
  5. Onlar gibi mürit olmadı, eğilmedi, el etek öpmedi. Ağaçlar gibi ayakta son buldu yaşamı. Ardında bir okul bıraktı. Emek, uğraş üzerine düşündüren; güzel yüzü ile düşler kurduran, güldüren filmler bıraktı. Cumhuriyet ve Atatürk'e yürekten bağlı, özverili bir insandı. Doğa aşığı ve iyi bir hayvanseverdi. Her yönüyle onların olmayı asla başaramayacağı örnek bir insandı.
    Bu sistem iyileri yaşatmaz Müjde Abla. Algıları normalin üzerinde açık olan insanların kahırları bundan. Stres, üzüntü ve çaresizlik yüzünden kaybediyoruz değer verdiklerimizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Burcu'm. Ben bilmiyordum kazandığı para ile hep okul yaptırmış. Hülya, Kadir gibi 'akil' adam olup millete pkk'lı teröristleri ŞİRİN gösterip astronomik maaşlar almadı. Hakikaten öyle kahrolmamak mümkün değil.

      Sil
  6. Yine bugün, birbiri ardına gelen şehit haberleri ve bir büyük sanatçıyı kaybetmiş olmanın derin üzüntüsünü yaşadık.. O, gençlik yıllarımızın yakışıklı bir sanatçısı oldu ve toplumsal olaylara karşı örnek duruşu ile de kalbimizdeki yeri çok daha başka bir boyuta geçti. Hayatımın bir dönemi özel bir eğitim kurumunda geçti, orada kendisini çok yakından görme şansım da oldu. Her zaman zarif, kibar ve aydınlık yüzlü güzel bir insandı. Ruhu şad olsun..ışıklar içinde uyusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu Esin'ciğim, çok az kişiye nasip olur böyle eşsiz bir sanatçıyı yakından tanımak. Şanslıymışsın. Evet maalesef 10 şehit var ve medyada artık çokaz kişinin umurunda:( akp'li kesim kendi palazladıkları Fetöcü darbenin faturasını emir kulu askerlere kesip onları köprüde kayışlarla dövüp, kafasını kesmeye kalktı, biri de demedi ki, "Rütbesiz askerin görevi verilen emri yerine getirmektir" pkk'lılarla savaşanlar da o köprüdeki askerler değil mi sanki? Kim ne emrederse onu yapıyor gencecik fidanlarımız. :(
      Amin...

      Sil
  7. Ay Müjde anne İstanbul bildiğin arap emirlikleri olmuş hiç türk yok sanki:( Nur içinde yatsın sevgili Tarık Akan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de duydum, mağaza tabelaları bile Arapçaymış:(
      Amin...

      Sil
  8. saraya soytarı olmadı saygım büyük. Kim olsa satardı adını ve de şöhretini. ölümüne sevinenler zaman gelecek kendi boklarında boğulacaklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın saraya soytarı olmadı, astronomik ücretler karşılığı 'akil adam' lığa tenezzül etmedi. Tersine Silivri zindanlarında kumpas kurbanı mağduru askerlerimize destek oldu. Amin...

      Sil
  9. :(((daha da kötülerine mi hazırlıyorlar bilemiyorum Ülkeyi Müjdecim ABD den sonra İngiliz elçilikleri de kapanmış doğruysa dün bir yazı da okumuştum 6-7 ekim tarihlerini öne çıkarıyor eşbaşkan soytarısı(eşi batsın) Rabbim herşeyin hayırlısını yaşatsın tüm pisliklerin kendi ellerine dolaştırsın:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haticecim zaten gençliğimi hatırlıyorum da her yıl iyiye değil kötüye gittik. Evet elçilikler kapatılmış, ben de okudum ve senin düşündüğün şeyi düşündüm. Kalabalık yerlere, şehir meydanlarına filan gitmemekte - mümkünse - yarar var. Aminnnnnnnnnnnnn:(

      Sil
  10. Merhabalar.
    Türk Silahlı Kuvvetlerimizin mensuplarına, sahte darbe senaryolarıyla yapılan zulüm elbette karşılıksız kalmadı ve kalmayacak da. Bir hiç uğruna yaşamını kaybeden tüm silahlı kuvvetleri mensuplarımıza Yüce Mevla'dan rahmetiyle muamele eylemesini, ailelerine ve yakınlarına da sabr-ı cemil ihsan eylemesini niyaz ederim.

    Allah'ın indinde kimin daha sevgili bir kul olduğunu ancak Allah bilir. Demem o ki, merhum Tarık Akan'ın nasıl bir kul olduğuna, yeryüzündeki insanlar değil, ancak Cenab-ı Allah karar verecek!..Tarık Akan'a Cenab-ı Allah'tan rahmetiyle muamele eylemesini ve makamının cennet-i a'la olmasını niyaz ederim.

    Bu gidişle biz daha çok şehit vereceğiz galiba. Çünkü durum onu gösteriyor. Şehitlerimize de Allah'tan rahmet, yakınlarına sabr-ı cemil dilerim.

    Ancak, her zaman, hep aynı şeyleri temenni edip duruyoruz. Şu anda elimizden başkası da gelmiyor. Bu yaşadıklarımız da bizim baharımız. Arap baharından ne farkı var; Araplar da topyekun savaş vardı, biz de ise, sadece belirli bölgelerde savaş var.
    İnşAllah, Allah ülkemize merhamet eder, yardım eder de en kısa zamanda bu sıkıntılarımızdan kurtulur ve karanlıklardan tekrar ışığa kavuşuruz.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, haklısınız kimin daha iyi kul olduğunu Allah bilir, insanlar karar veremez. Maalesef şu an yine şehitlerimiz var. Her gün üçer, beşer şehit veriyoruz. AKP, 2002 yılında geldiğinde pkk teröri bitme noktasındaydı halbuki. Onlar palazlandırdıp yeniden hortlattılar pkk'lıları. Allah yardımcımız olsun gerçekten de. Amin.
      Selamlar benden de..

      Sil