2 Eylül 2016 Cuma

OLMAZ OLSUNLAR

Ya arkadaşlar bir paylaşım yaptığım zaman

"Ay, şimdi başım derde girer mi?"

diye düşünmeyeceğim bir ülkede yaşamak istiyorum.

Facebook'ta bir şeyi 'beğen' e basmaya korkmadan, paylaşmaktan ürkmeden tweet atacağım, hukuk ve demokrasinin olduğu bir ülkede yaşamak istiyorum. Bloğuma yazdığım yazıyı 10 dakika sonra"aman ben yine rahat durmuyorum" diyerek, silmeyeceğim bir ülkede yaşamak istiyorum.

Bana bunu çok gören o malumlar olmaz olsun.

Not: Sevgili Duygun ve sevgili  kuğu kızım, az önce sildiğim yazıma bıraktığınız değerli yorumlarınız için özür diliyorum:(


30 yorum:

  1. :(( ben okuyamadığım için üzüldüm ayrıca kişisel özgürlüklerimiz yara aldığı için üzgünüm
    Ve ortalık da izler öylesine birbirine karıştı ki Doğru izlerin de üzerlerine defalarca basıp kaybettirme telaşları var ona üzülüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, sadece iki lanet şahsın yanyana bir fotoğrafını paylaşmıştım. Fotonun altına da "ne istedin de vermedim?- "gemicik vermedin.Hani benim gemiciğim?" diye yazmıştım. Millete facebook'tan dava açıyor!

      Sil
    2. :((( Sen yine de temkinli ol kuzum

      Sil
    3. Tamam canımcım. Sağol.

      Sil
  2. Aynen Müjdediğim ya,sevgili Makbule Abalı'nı sorduğu sorular ğzerine hazırladığım bir yayınım var,ne zamandır bekletiyorum bu şimdi başıma iş açar diye.Üstelik de senin yazdıklarının yanına yaklaşamaz cesaret açısından.Sen gene çok cesursun ama bu ülkede cesur olup fikirlerini söylemek demek ,her an haksız yere hapis yatabilirsin demek.Hukuğun olmadığı yerde fikir söylemek bir tek erk sahiplerinin hakkı.Ben şimdi bir hukuk ülkesindeyim ya belki yayınlarım yakında 😡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Sevda'cığım, yukarıda sevgili Hatice'ye de söylediğim gibi millete facebook, twitter'dan bir sürü dava açmış. Bir komşum var adamcağız "Facebook'ta bir paylaşım görüyorum, yorum yapmak için ölüyorum ama yapmaya korkuyorum. Çünkü devlet memuruyum" dedi. Böyle rezil bir ülke olduk. Sen şimdi rahatsın gerçekten oraya eli uzanamaz. Sevgili Makbule'nin yayınına vakit bulup gelememiştim, bir süredir moralim çok düşüktü. Birazdan bakarım.

      Sil
    2. Yok Makbule yayın yapmadı,ben onun için bir yayın hazırladım da yayınlayamadım hala.

      Sil
    3. Pardon canım, ters anlamışım bunak ben:)
      Acele etme yayınlarsın. Ben de okurum.

      Sil
  3. ya çok haklısın Müjdecim , ürkek yaptı bunlar bizi resmen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Mehtap'cığım, başka ülkeye mi gideyim rahat rahat yazmak, çizmek için. ?:(

      Sil
  4. Ben bazen paylaşacağım şeyi 3 defa baştan okuyorum. Böylesine bir oto kontrol paranoyasına büründüm. Diktatör olsa konuşamazdın diyen kafalar özgür tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hep öyleyiz. Bence chp ilk seçim kampanya filminde bunu yapmalı. "Korkmadan facebookta paylaşım yapmak istiyorum", "Özgürce bloğuma siyasi yazı yazmak istiyorum" "Polis beni alır mı demeden twit atmak istiyorum" diyen genç, yaşlı kadın, erkek vatandaşlar olmalı. Sonra hepsi bir ağızdan yeter yahu! ÖZGÜR olmak istiyorum demeliler.

      Sil
  5. İnsana yakışır şekilde , insanca, özgürce, adilce yaşamayı istemek de suç olabiliyormuş. Kocaman bir MAALESEF demek istiyorum Müjde abla.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Arzu'cuğum aynen öyle oldu. Sebep olanlar kahrolsunlar.
      Benden de sevgiler, selamlar canım.

      Sil
  6. Yapabilecek bişey yok demek bile üzücü :(

    YanıtlaSil
  7. Offfff yaaaa düşünce özgürlüğü istiyorum ülkemdeeee:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. zaten amaç o sindirmek sesi çıkanı alıyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Faşist dinci diktatörlük.

      Sil
  9. Kader olmamalı ,özgürlüğe hasret bir toplumuz.Ne zaman,nasıl bilememek umut kırıcı...Bir gün mutlaka dileklerimle Müjde 'ciğim.Sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla umudum çok az Arzu'cuğum. Sırf karısının başı örtülü diye ülke yönetmek değil bakkal yönetemeyecek kişilere ülke emanet ettiler. :(
      Sevgilerimle.

      Sil
  10. Offf demek istiyorum.Bildiğim doğruyu terkedip, büyük bir yanlışı kabul etmek zorundamıyız?Hani demokrasi, hani fikir özgürlüğü.Düşünmemeye çalışıyorum.Bu defa vatanıma i,hanet etmiş gibi üzülüyorum.Dilerim özgürce fikir beyan edebileceğimiz günler gelir Müjde'ciğim .Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünmemeye çalışmak mümkün değil zaten Ece'ciğim, kafamı yastığa koyunca bile bunları düşünüyor insan:( bugün 11 şehit varmış bak şimdi gel de rahat rahat uyu:( ötekisi çıkmış fetocuları chp yerleştirdi ülkeye demiş yani milletle dalga geçiyorlar, alay ediyorlar herhalde artık. İnşallah gelir canım, sevgilerimle.

      Sil
  11. Ne günlere kaldik yarabbi! Bu durum benim de acaip canimi sıkıyor, bildigin gibi degil Müjde'cim. Lanet olsun demekten dilimde tüy bitti artik:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün elbet ettiklerini bulurlar. Feto'cular etti bak buldu. Sıra başımıza Feto'cuları musallat edenlerde. Onlara da gelir Ayşe'ciğim.

      Sil
  12. Hoff be Müjde, nasıl bastın yarama. Muhtemelen birçoklarının yarasına... :/ Ne de haklısın.

    Umarım bir gün gerçekten gün olur devran döner. Umarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma yaa...Hitler de özgürlük vaadederek milletin gözünü boyamıştı. Sonrasını gördüler. Umarım dediğin gibi olur....

      Sil
  13. Haklısın Müjde abla, ne oldu bize böyle. Beter olduk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne olacak Gökçe'ciğim, akp denen devlet, ülke yönetme bilgi, tecrübe, liyakatı, hukuk, siyaset diploması olmayan, tek dertleri mezhepçilik ve 7 sülalelerini zengin edip, her yeri Feto tarikatına verip sonra güya temizlemeye uğraşan, bir gün siyah dediğine, ertesi gün beyaz diyen şuursuz, 'kandırıldım' a sığınan, Atatürk düşmanları 15 yıl boyunca ülkeyi b... ettiler affedersin.

      Sil