7 Eylül 2016 Çarşamba

SANATÇILARLA UĞRAŞACAĞINA GİT PKK ile FETÖ ile UĞRAŞ

Geçmiş gazete haberlerine sıksık bakarım.  Bir tanesi şu alttaki haberdi:


erdoğan dan müjdat gezen e dava ile ilgili görsel sonucu




Haberi tıklayıp okursunuz zaten, özetle Müjdat Gezen, AKP'ye oy verenlerin aptal olduğunu söylemiş. Tayyip de Müjdat Gezen'i DAVA ETMİŞ. Hatta kazanmış. 

Peki AKP'nin başı  tüm dünyaya "KANDIRILDIM" dedi mi, demedi mi?

PKK kandırmış, Fethullah kandırmış, o kandırmış, bu kandırmış. Yine AKP'nin bakanı 

"Ahmağım" 

dedi mi? Dedi.

Eeee? Sürekli kandırılana ne denir? Kandırılanlara oy atanlara ne denir? 


Onu da bıraktım,  başka bir habere geldim:


fazıl say ile ilgili görsel sonucu




Bu haberde de dünyaca ünlü piyanistimiz, gurur kaynağımız Fazıl Say'ın hakkında açılan davadan beraat ettiği yazıyor. Neymiş? Adamcağız twitter'da bir şey paylaşmış. Diplomasıyla, kültürüyle, görgüsüyle ahmağım diyenleri, kandırılanları ikiye katlar, üçle çarpar, beşe böler. Öteki daha diplomasını gösteremiyor!


Bir başka haber:

tayyip erol evgin ile ilgili görsel sonucu

"Kandırıldım" Tayyip, bir ara EROL EVGİN'e kafayı taktı.


Birkaç yıl önce  başka bir sanatçıya, dizi oyuncusu MEHMET ALİ ALABORA'ya tweet yüzünden düşman olmuştu.


tayyip mehmet ali alabora ile ilgili görsel sonucu


Sözcü yazarı BEKİR ÇOŞKUN'a davalar açmış.

tayyip bekir çoşkun ile ilgili görsel sonucu



 Sanatçı Atilla Taş da
sırf AKP karşıtı tweetler attığı
için Fetö'cü diye tutuklandı!!!




Ya  var ya, 

şu ülkede sanatçılarla,
köşe yazarlarıyla uğraşacağınıza pkk ile Fetö ile uğraşsaydınız
şimdi ikisi de bitmişti. 


15 yorum:

  1. Vallahi bitmişti Müjdecim ama nerdeee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçımı, başımı yoluyorum arkadaşım ya bu ülkede EROL EVGİN' den kim ne kötülük görmüş? Müjdat Gezen'den keza? Fazıl Say desen gurur kaynağımız. Hangi ülkenin başbakanı, cumhurbaşkanı işi gücü bırakıp ülkesinin sanatçılarıyla HIRLAŞIR?

      Sil
  2. Hakikaten nerdeeee o günler :((

    YanıtlaSil
  3. Ülkede terör bitmiyor ama sanat bitiyor:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağdaş ülkeler sanatçılarını el üstünde tutarken bu adam kaçırtıyor tıpkı İran, Afganistan gibi. Onlarda da ne kadar sanatçı varsa Avrupa'ya kaçtı. :(
      Sevgiler..

      Sil
  4. Atilla Taş'a ne diyeceksin işi iyice sulandırdılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahi bak onu unutmuşum. Atilla Taş, Atatürkçü, laik, cumhuriyet çocuğu, sırf Tayyip ve akp karşıtı diye aldılar. GICIĞINA resmen. :(

      Sil
    2. İyi ki, hatırlattın onu da ekleyeyim yazıma...:)

      Sil
  5. Bundan yedi sekiz yıl önce kurumsal bir davada tanık olarak çağrılmıştım.Beklerken bizim salonun dava listesine göz attığımda bir de ne göreyim;davalı falanca,davacı rte...Şaşıp kalmıştım,Üsküdar adliyesinde alelade bir mahkemede davacı olarak bir başbakan adı okumak garibime gitmişti.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda'cım adamın işi, gücü yok! Facebook'ta, twitter'da, orada burada kim buna ne demiş? Mahkemeye vereyim!"Le meşgul!!!

      Sil
  6. Sade TR'dekilerle ugrassa? Bir de burada, Almanya'da bir komedyene dava acti ya? Heyallahim yaa.. Almanlara iyice alay konusu olmustu. Sen koskoca Cumhurbaskanisin, ne isin var baska bir ülkede senle kafa bulan bir komedyenle, isin mi yok senin?? Onun gibi niceleri var ona laf sokan her ülkede, hangi biriyle ugrascan? Böyle bir sacmalik, böyle bir basitlik olabilir mi ya? Adam nelerle, kimlerle ugrasiyor.


    Atilla Tas olayi gercekten sacma , cocuk sapina Atatürkcü ve laik biri. Fakat ona su konuda cok kiziyorum: Simdi diyor ki "ben onlarin böyle bir isin icinde bulunduklarini bilseydim selam bile vermezdim, kabul etmezdim" diyor. E be adam, ne isin var o mendeburlarin gazetesinde?? O calistigin gazete Fetonun gazetesi, malum herkes biliyor, sen de biliyorsun. E, senin gibi bir adamin ne isi olur orada, köse yazilari yazacak baska gazete mi bulamadin Allahaskina??



    Bir de ne Fetoymus kardesim! Allahin kara cahil, psikopatina ne cok tapanlar varmis. Kimler cikti ona ayilip bayilan, ne ünlüler, ne isimler, ne politikacilar... gördükce dehsete kapiliyorum.
    Bir biz mi göremiyoruz bu adamdaki cevheri yahu?:) Allahim akil fikir ver bu insanlara.


    Bu arada bekir Coskun'un dünkü "Feto nerelerimize girdi" baslikli yazisi yine mükemmeldi. Keske okusa bazilari ama verecek cevaplari yok tabii!

    Eline saglik Müjde'cim. Herzamanki gibi icimden gecenleri dile getirmissin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaka gibi gerçekten de Ayşe'ciğim, ya şu an google'da aramaya üşendim, (hani sen inanırsın da inanmayan akp'li birisi okursa ispat olsun diye) vaktiyle İngiltere kraliçesi Elizabeth'i Bush ile yatakta o biçim karikatür çizmişlerdi. Yani kimse bir şey demiyor. Çünkü orada demokrasi var. Attila Taş'ın ben hangi gazetede çalıştığını inan bilmiyordum. Sadece Sözcü. odaTV, açık istihbarat gibi sitelere giriyorum. Adamın twitter ve facebook sayfaları var onları biliyordum sadece. Keşke yapmasaymış ama başka yerden teklif almadıysa ekmek parası için mecbur kalmış olabilir sonuçta adam gazeteci değil, köşe yazarı değil. Herkes gel bizim gazetemizde çalış dememiş olabilir. (Nasıl kimse bana gel senaryo yaz demiyor:))onun gibi yani)

      Sorma adam ilkokul bile bitirememiş dışarıdan bitirmiş yani acıyıp eline ilkokul diploması tutuşturmuşlar ama tarikat işi böyledir, iki ağla, üç sümkür kanmaya hazır cahiller ordusu karşında!

      Bekir Çoşkun'un o yazısını okudum harikaydı:)

      Senin de okuyan gözlerine sağlık canım çok teşekkürler.

      Sil
  7. Eline yüreğine sağlık canım benim aynı lafı günde en az iki kez sarf ediyoruz evde. bir günde isyan önledi?? bir gün de işidi temizledi 14 yıldır pislikleri temizleyemedi gitti bir de ortalığa yayılmalarını sağlıyor.
    ülke de çakılan tek bir yararlı çivi yok ancak tabutlara çakıyorlar........................içine giresiceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de okuyan gözlerine sağlık Hatice'ciğim. Hah! Işid'i temizlemiş. Önce kendi elleriyle buyur ettiği Türkiye'deki Hatay, Gaziantep'teki ışid'i temizlesin. Daha kaç ay oldu? IŞİD üyeleri mahkemede beraat ettiler, serbest kaldılar. Gazeteler yazmıştı. Küçük bir haber olarak! Ama ben unutmadım. Öteki pislikler desen yani pkk pislikleri desen 24 tane şehit, geçen hafta, bu hafta 11! Millet artık bir şey yazamıyor! Her gün tabutlarla şehitlerimiz geliyor:(
      Dileğine amin diyorum.

      Sil