21 Eylül 2016 Çarşamba

ŞORTLU KADINA TEKME OLAYI

Hepinizin mutlaka okuduğu bu olayla ilgili çok şey yazıldı. Bugün Sözcü'de tekmeci saldırganın ifadesi vardı. Özetlersem "Ben deliyim,  zaten yattım, çıktım" diyerek çoğu suçlu gibi "Deliyim." diyerek yırtmaya çalışmış.

Bu ülke öyle hale geldi ki, suçlular

"Ahmağım"

"Kandırıldım"

"Deliyim"

diyerek suçlarından arınıyorlar.

Hukuk devletinde böyle bir şey olmaz. Şimdi arkadaşlar bir kadının şortundan, bacağından, orasından, burasından tahrik olup, tekme atacak, tecavüz edecek sapıklar her ülkede vardır ama önemli olan şu ki, her ülke bunlara müsamaha göstermez. Mühim olan bir ülkede bu tür sapıkları CESARETLENDİRECEK kişilerin ve yönetim biçimlerinin olmamasıdır.

Bizim ülkemizde bu tür sapıkları cesaretlendirecek yönetim biçimi de var, kişiler de var. "Ahmağım" diyen Bülent Arınç'ı hatırlayın.

"Kadın kahkaha atmayacak."

demişti.

Bir başka meczup

"Hamileler sokağa çıkmasın."

dedi.

İşte bu tekmeci CESARETİ bu zihniyetten alıyor. Kahkaha atmayacaksa, hamileyken sokağa çıkmayacaksa, şortlu da çıkmayacak. diye düşünüyor. Çıkarsa da suç işlemiş olur, benim de tekme atma hakkım olur diyor.

Bu tür haberlerle ilgili hep örnek verdiğim bir fıkra vardır:

"Adamın biri psikoloğa gitmiş. Psikolog ona çeşit çeşit resimler göstermiş. Sandalye, kedi, kuş, ağaç, güneş, televizyon vs. Ve her resme bakınca aklına ilk gelen şeyi söylemesini istemiş. Adam sandalyeye bakmış. SEKS demiş. Kediye bakmış SEKS demiş, kuş? SEKS, ağaç? SEKS, güneş SEKS, televizyon SEKS. Doktor kızmış " Ne resmi göstersem SEKS diyorsun. Başka şey düşünmez misin?" Adam cevap vermiş: "Siz de hep ayıp şeylerin resmini gösteriyorsunuz doktor."

İşte bu ZİHNİYETİN kafası  7/ 24  SEKS düşündüğünden hamile kadın görse seks düşünüyor, kahkaha atsa aklına seks geliyor. Bacak görüyor seks, kol görüyor seks. O yüzden de akıllarına gelen çare kendilerini tedavi ettirmek yerine KADINI KAPATTIRMAK oluyor.

Sorunun kendisinde olduğunu göremeyenler sürekli başkalarına kabahat bulurlar.

14 yorum:

  1. Ah Müjde'ciğim. Gözü dönmüş sapıklar meydanı boş buldular. İpin ucu kaçtı. Vatanımızda insan hakları sürekli ihlal edilmekte. Yasalar yasallıktan çıktı. Bilmiyorum düşününce kafam patlayacak gibi hissediyorum. Bu densiz beyanlar suçlarını affettirir mi?
    Artık "Ahmağım" vs yi bile söyleyip yeter ki sıyıralım diyen devlet adamları ve bu kötü örneklerle çocuk kadar bile işlemeyen kafalarla doldu her yer. Çok üzgünüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, ben çocuktum 60'lı yıllarda daha özgür, daha rahattık, şimdi kendim gözlemliyorum kadınlar balkona bile türbansız çıkamıyorlar. Neredeyse balkona bile pardösü, türbanla çıkacaklar. Ahmak olduğunu itiraf etmesi bir yandan iyi oldu. En azından madem ahmaksın ne diye ülke yönetmeye soyundun yıllarca? Ahmağım diyene bakkal dükkanı emanet etmez kimse demeye hakkımız doğdu. Ben de çok üzgünüm:(

      Sil
  2. Ancak bu kadar güzel anlatılırdı da benim yada diğer okuyucuların anlaması hiçbir şeyi değiştirmiyor. Bir insan değişir dünya değişir lafının bile kar etmediği bir ülkede yaşıyoruz. Ne diyeceğimi bilemedim aslında gerekte yok. Denilebilecek herşey bu yazıda var. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur'cuğum çok teşekkür ederim, aklın yolu birdir. Haklısın bir insan değişir, dünya değişir. O yüzden de değişmemizi, düşünmemizi istemiyorlar.
      Sevgiler.

      Sil
  3. Bu zihniyet yüzünden,gerçek dindarlara yazık oluyor.

    Çünkü bir süre sonra önyargılı davranıp hepsine kızmaya başlayabiliriz.
    Onlarda bize aynı önyargı ile bakacak siz-biz ayrılınca birileride bundan nemalanıp işine bakacak.

    Özğürlük herkese lazım,lafa gelince,baş örtüsü mağdurlarını az kullanmadı bazıları,nerde kaldı demokrasi,işimize gelirse gelmezse olmaz OLMAZ...!

    OLMAZ...!
    Ve bizler DEmokrasinin ne olduğunu iyi biliriz.Bizi kimseler kandıramaz...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Merih'ciğim, insanların sabrı tükendikçe önyargılar başlar, zaten akp ile kutuplaşma başladı. Başörtülü bacım diye bizzat Tayyip başörtülü olanları bacısı yapınca, başörtülü olmayanlar ne oldu diye sormak gerekti: Düşman mı? Özgürlük herkese lazım çok haklısın. Kendine özgürlük iste ama ötekine isteme hatta "Oh olsun!" dersen olmaz. Haklısın.

      Sil
  4. Bu aptal adamı önce serbest bıraktılar sonra yeniden gözaltına aldılar. Bunun gibileri cesaretlendiren bir hukuk olmayan hukuk yapısı var. Artık insanlar birbirlerine korkuyla bakıyor, en küçük kıvılcımdan bir karışıklık çıkarmaya bakıyor. Biz bizimkini yaşayalım ama başkası onu bunu yapamaz kafası. Adı da özgürlük ve demokrasi olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğin gibi bir durumdayız, ortalık gerilmiş, bu da insanları kendi kendine sansür koymasına, kendi kendisini "Aman benim de başıma gelmesin böyle giymeyeyim, şöyle giyeyiyim" den "Ben de kapanayım"a kadar götürür. Ha bunlar bir de dediğin gibi özürlük ve demokrasi nöbeti tutanlar!

      Sil
  5. Ben bu olayların tesadüf olduğunu sanmıyorum canım özellikle yaptırıldığını düşünüyorum bak hıııı olayı, geleceğin ön izlemesi:((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir de, kamuoyu yoklaması gibi deniyorlar, Anıtkabir'e kaydırak,salıncak kurmak gibi:(((hani bakalım millet ne diyecek ses etmezlerse daha azarız ...:((o yüzden ses çıkartmak değil avaz avaz haykırmak şart.

      Sil
  6. İşte insanın fikri neyse zikri de o oluyor.
    Bu düşünceye sahip insanlar insanlık kavramını anlayamadıkları için biz onların gözünde kadın = bana hizmet ile sorumlu varlı = seks = obje oluyoruz.
    Bize baktıklarında bir insan değil g.t, bacak, meme görüyorlar ne yazık ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Elif'ciğim, bunlar hasta, 7- 24 akılları bacak arasında. Kitap okusalar, film izleseler (tabii düzgün, ünlü filmleri), tiyatroya, baleye gitseler kafaları değişir ama nerede onlarda o kafa?

      Sil