29 Eylül 2016 Perşembe

TAK BALKONA, RÜZGAR GÜLÜ NİYETİNE



rüzgar estikçe fırıl fırıl dönsün.

16 yorum:

  1. Bu haberi az önce izledim. Çok kızdım ama ya. Kendi içinde çelişen bir Cumhurbaşkanı. Sonumuz hayır olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek bu değil, sürekli yapıyor. Çünkü ülke yönetecek bilgi, diploma, yetenek, kültür, tarih, siyaset bilimi yok, kafadan sallıyor.

      Sil
  2. bu adam kadar dönek birini görmedim hayatımda. söylediği her cümle eski konuşmalarının zıttı yönde çıkıyor ağzından. koyun halktan kimse de çıkıp yahu bu niye böyle teker gibi dönüyor bu işte bi gariplik var demiyor. hey yavrum hey gitti ülke üç beş soysuza...
    bu arada çok güldüm başlığa :D :D çok yerinde olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Evrim'cim, döne döne başım döndü, aptalların çoğunlukta olduğu toplumlar maalesef çakallar tarafından kandırıla kandırıla yönetilir, sonra da 'ahmağım' 'kandırıldım' derler.
      Çok teşekkürler başlığı beğenmene sevindim:)

      Sil
  3. Bugünkü olana "Yav he he!" deyip geçiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Politika izlemek,psikolojiyi bozuyor.Daha güzel şeyler izleyin.Baharın tadını çıkarın.Havayı içinize çekin.Negatif düşünceler ve sinirlenmek vücutta bir çok hücrenin ölümüne neden oluyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah! Çok haklısın arkadaşım:( benim huyum kurusun vazgeçemiyorum, gerçekten de psikolojim bozuluyor. Uzay Yolu'nun eski bölümlerini filan izliyorum ben de.Evet dediğini yapmam lazım...

      Sil
  5. Relax olmaktan başka çare yokk.İyi geceler arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle, yorumlara sabah bakabildim dün gece çok yorgundum. O yüzden günaydın diyorum. :)

      Sil
  6. Müjde Abla rüzgar güllerine hakaret kabul ederim. Onların bile bir misyonu var. Seyirlik; huzur almıyor, veriyorlar (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten Burcu'm ya. Huzur verirler.

      Sil
  7. Döön döön dönelim
    Sırtıı sırtaa vereliimm
    Koy ellerii ellereee
    Koy ellerii bellereee

    YanıtlaSil