31 Ekim 2016 Pazartesi

15 YILDIR DEDEM mi YÖNETİYORDU ÜLKEYİ?

Geçen yıl böyle diyordu...
(bu arada tipin kaymış, çarpılmış)

400 vekil veriniz ve bu iş huzur içinde çözülsün ile ilgili görsel sonucu

Bu yıl böyle demeye başladılar:


başkanlık gelmezse ülke bölünür ile ilgili görsel sonucu


Artık vatandaşları tehditle yönetmeye iyice alıştılar.   15 senedir ülkeyi dedem mi yönetiyordu da, bölünme noktasına getirdiniz?
"Kandırıldım", "Tayyip'i başkan yapmazsanız bölüneceğiz". Sırada ne var?



28 yorum:

  1. Ben anlamıyorum bunların uzun yıllar yaşama garantisi varda bizim mi haberimiz yok yapışıp kaldılar koltuklara. zıpkın gibi yeni nesil var çekilin artık gençlere yer açılsın ya. Tüm parti liderleri için söylüyorum bunu hepsi artık yerlerini gençlere bırakmak zorundalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıktım Gülşah'cığım inan bıktım, meymenetsiz suratlarını görmeye tahammülüm yok. 15 yıl yetmemiş, bir 25 yıl daha başınızda kalayım diyor açık açık. Akşam tv'de Sibel Can ile Hadise karşılıklı göbek atıyordu her şey güllük gülistanlık canım arkadaşım.

      Sil
  2. Kızım da korkular var. 7. Sınıfta. Anne nolur Kanadaya yerleşelim diyor. Burası da Suriye gibi olacak sonra hiçbiryere gidemeden ölucez diyor. Nasıl üzüldüm. Biz ergenligimizde boylemiydik. Ölüm korkusu bile yoktu içimizde. Çok üzüldüm kızımın söyledikleri karşısında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkmakta haksız da değil:( Gidecek yerimiz yok, batımız Yunan, kuzeyimiz deniz, güneyimiz deniz, doğumuz zaten Suriye, Ermenistan! Nereye gideceğiz?!

      Sil
  3. aamaaan adam bu beyaz dese alkışlayacaklar, vazgeçtim siyah dese yine alkışlayacaklar.biz kendimizi istediğimz kadar yırtalım ciddi orandaki grup at gözlüğünü takmış kulaklarını bizlere tıkamş hurraa diye devam edecek.ben neyi seviyorum blyomusun kendi destekledğm partideki, genel başkanımızı söylediği şeyleri eleştirebiliyor, kendine çeki düzen ver diye tepki koyabiliyoruz; ama bunlar da yok.Parrtinin kurucusunu cumhurbaşkanı yapıp her partiye eşit mesafde olmasnı bekliyoruz, hıım oldu o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten alkışlıyorlar Meltem'ciğim pkk'ya açılım diyor alkışlıyorlar, çözüm süreci diyorlar alkışlıyorlar, pkk beni kandırdı diyor yine alkışlıyorlar, Feto'ya methiyeler düzüyor alkışlıyorlar, Feto beni kandırdı diyor yine alkışlıyorlar. Onlar padişahlık, ümmet kültüründen başkasını bilmediklerinden yüzüne karşı eleştiremezler.

      Sil
    2. putlaştırdılar adamı ya tövbe haşa peygamber demedkleri kaldı, bi kez haberde gördüm tayyipin tıraş olduğu makas-ı şerif diye çerçeveletmşler:s ben şok ben iptal

      Sil
    3. Yalakalık yaparlarsa bir ihale, bir koltuk, bir müdürlük kaparlar o yüzden yapıyorlar.

      Sil
    4. geçen sene fuarımız vardı, bakan gelmşti bizim standa sonra bana iş teklifi etti ben kabul etmedim, gazetelerdeki haber şu bakanın iş teklifini reddeden kız, ne pkk lı oluşum kaldı ne vatan haini :S yalakalık yapıp atasaydm üstüne bu kez de başka şşeyler yzacaklardı :D

      Sil
    5. A! Öyle mi? Allah Allah! Bunlara yalakalık yaparsan iyisin, yapmazsan kötüsün. Her tür iftirayı rahatça atarlar. Hatta olmazsa filmlerdeki gibi polis evine gelir buzdolabının üstüne bir delil bırakır ve "Bak ne buldum!" der. Düne kadar alayı Feto'cuydu şimdi kandırıldık deyip salağa yatıyorlar.

      Sil
    6. tamam onlar kandırıldk dedi sıyrıldı, peki zamanında eğitimsene üye olmadkları için baskılanan öğretmenlr, sonradan üye oldukları için birkaç ay önce neden ihraç edildi

      http://www.milliyet.com.tr/bakanin-is-teklifini-reddetti-gundem-2142440/

      Sil
    7. Gazete haberini okudum Meltem'ciğim, bu vesileyle seni görmüş de oldum:)çok tatlısın. İYi ki reddetmişsin, böyle ayaküstü iş mi teklifi olur? Gurur duydum reddettiğin için, adamın tipinden belli zaten! Bakkal olsa çocuğumu yalnız başına bakkalına yollamam.

      Her şeyleri üçkağıt Meltem'ciğim. Artık rektörleri de bizzat tipi kayık şahıs atayacak. Onları ihraç etmişlerdir ki, yerlerine biatçı, AKP'li Atatürk düşmanı tipler kimlerse onlara yer açılsın diye.

      Sil
    8. :) bi değişik çıkmşm orda haha, aslında kıvırcık kafanın tekiyim.ayaküstü verilen sözlere aldammam dedim patronumun yüreğine inecekti, ben işimden memnunun arkadş sen açıktaki arkadşlarma iş ver dedm.ünverstde benm bölümde tek bi profesör vardı be Atatürkçü diye inatço dye 2 sene boyunca tek ders vermediler, bizim en sevdiğimz hıcamızdı sınıfn yarısmdan fazlasnn çakmasna rağmen, yazık

      Sil
    9. İyi demişsin. Hocanız için üzüldüm. Yazık gerçekten:(

      Sil
    10. Ondan bizi mahrum edip dersle alakası olmayn hıcalar gönderdiler yazık gerçekten

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Sen daha iyi bilirsin Yurdagül'cüğüm siyasetçilerde ego tavan yapıyormuş, güç zehirlenmesi diyorlardı yanlış aklımda kalmadıysa.

      Sil
    2. Güç zehirlenmesi :) Nokta atışı iyi bir ifade :)

      Sil
  5. Ah ablam ah! Biz de eşimle ne zamandır başka bir ülkeye gidelim diye konuşuyoruz. Ülkemi bırakmak istemiyorum. Ama oğlum için gerekirse giderim. Oğlum her şeyden önce gelir. Sonumuz hayrolsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda da gitti! Kimbilir daha kaç kişi bunların yüzünden yerinden, yurdundan oldu. Benim gibi imkanı olmadığından gitmek isteyip gidemeyenlerin sayısı da eminim milyonlardır. :( Amin canım.

      Sil
  6. Biz artık belli saatlerin dışında televizyon seyretmiyoruz. O yersiz alkışlar, seslenmeler insana bir garip geliyor.
    Sürü psikolojisi oldu maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gündüz hiç açmıyorum. Akşam da Fatih Portakal'ın haberlerinden başkasına bakmıyorum. Dün baktım Sibel Can ile Hadise karşılıklı göbek atıyorlardı. Güllük gülistanlığız ya!!!

      Sil
  7. Kandıracakların işini kolaylaştırmak için bari geçmişi kandırılmalarla dolu biri de başka olsun: yaptıkları yapabileceklerinin teminatı olsun. Bu ülke bunlardan ne 15 sene ne konuda hayır gördü de bundan sonra ne hayır görecek. ;bretlik yıllardan geçiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hayır gördük? Açılım dedi PKK Habur'da davul, zurnayla karşılattı. Çözüm süreci analar ağlamayacak dedi, her gün 3 - 5 şehit geliyor. Oğluna gemicikler, damadına hazine, kendisi örtülü ödeneğe çöktü. Atatürk'e iki ayyaş! TSK'ya balyoz, ordu darmaduman. Vatandaşın % 38'i 15 Temmuz'u da onun yaptırdığına inanıyor. Ben de öyle. Zaten öyle olmasa başbakan şakır şakır tv de konuşmazdı. Hepsi düzmece.

      Sil
  8. ot beyinlilere makam verip kendilerini akıllı sananlardan gına geldi . Boğaziçinin 348 oyla seçilmiş rektörü yerine 40 oy alanı göreve getiren zihniyetten ne bekleyeceğiz seçimleri de böyle yapıyorlar işte 40 oy alıp yanına sıfırları ekliyorlardır...............................

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya, artık ahlaksızlıkta boyut atlatılar!! Bazıları da inan kendi oturduğum apartmandan biliyorum bunun Atatürk düşmanı olduğunu ve yediği diğer naneleri bilmediğinden (çok yaşlı, okuma yazması var o kadar)dindar sanarak oy atıyorlar. :(

      Sil