19 Ekim 2016 Çarşamba

BEN BU FİLMİ DAHA ÖNCE DE GÖRMÜŞTÜM :(

1991 yılında  rahmetli  Özal döneminde

"IRAK'a gireceğiz, bir koyup üç alacağız"

filan diyorlardı. Sonunda biz değil ama Irak bize koydu.  1.5 000 000 (MİLYON) Kürt - aralarında bolca pkk'lı terörist - sınırlarımızdan içeri girdi. Çekiç Güç (= Kürdistan kurdurma planı) belası  da o zaman başımıza musallat oldu.

Şimdi yine ABD'nin kuyruğuna takılmışlar.

IŞİD' li canlı bomba Anıtkabir'e kadar gelmiş, Gaziantep, Hatay kendi sayesinde IŞİD karargahı olmuş, onları temizlemiyor da, Irak'taki, Suriye'deki ışid'i temizleyecekmiş.

Bu ülkeye IŞİD'i, ÖSO'yu KİM DOLDURDU? DEDEM mi?

Ha, bir de traji-komik: FETÖ'den tutuklu pilotlarla Musul'u alacakmışız. Orduyu darma duman ettiler ya, (baştan beri planları buydu hem Fetoş'un, hem Tayyoş'un, hem ABD'nin) tutuklu pilotlar önce imza veriyormuş (yurt dışına kaçmayacaklarına dair) sonra F16 lara biniyormuş. !!!! E bu pilotlar FETÖ' cüyse niye Musul yerine Tayyoş'un sarayını bombalamıyor? Yok bu pilotlar FETÖ'cü değilse o zaman niye tutuklular? Bu işteki bit yeniği ne?

Memleket GÜLLÜK GÜLİSTANLIK YA? Başka derdimiz kalmadığı için:

"Musul'u al'cam"

" Şam'da namaz kıl'cam"

" Antarktika'ya cami yap'cam"

"Mars'ta imam hatip aç'cam"

.............................................(Nokta nokta yerlere istediğinizi yazabilirsiniz)

40 yorum:

  1. Kimin doldurduğunu biliyodur heralde herkes! Bir kahkaha da patlattım ara cümlede:) Kalemine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada gülmek de lazım yoksa kafayı oynatacağız:) Sen de sağol canım. Sevgiler...

      Sil
  2. ÖSO kim abla ya :) Valla bilmiyorum ama dedelerin suçu olabilir :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül'cüğüm hani Amerika, bir ülkeyi işgal etmek isteyince çok basit ve hep aynı planı uyguluyor ya, o ülkenin liderini 'zalim' ilan ediyor ve sonra o ülkelerde bir takım uyduruk 'ordular' türüyor. (Irak'ta özgür Irak ordusu, Libya'da özgür Libya ordusu, Suriye'de de Özgür Suriye Ordusu) sonra bu dünyanın 72 ülkesinden gelen terörist/paralı orduyla o ülkeleri çökertiyor. Tayyip de malum Suriye'ye ABD işgali senaryosu başladığında ÖSO'yu bizim Hatay'a yerleştirdi, konuşlandırdı. Hatay oldu mu sana ÖSO üssü!! ABD, İngiliz, Fransız generaller, cia ajanları Hatay'da cirit attılar! İşte IŞİD belasını da onlarla sardı başımıza:(

      Ah valla sonunda öyle diyecek malum şahıs. Yapıp yapıp kandırıldım dediği gibi))

      Sevgilerimle :)

      Sil
    2. Sağ olasın abla :) Senin sayende öğreniyorum.Sana da zahmet verdim...

      Sil
    3. Aşkolsun ne zahmeti, hep yazdığım şeyler zaten...:)

      Sil
  3. Ablacığım sıkıntılar olduğu aşikar da o topraklar bizim topraklarımız Osmanlı parçalandıktan sonra o bölgede ne huzur ne birlik kaldı ortadoğuyu 1-2 sene bile rahat bırakıp güçlenmesine izin vermiyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahat bırakmazlar. Petrol ve petrol boru hatları orada. İsrail orada. Petrol taşımacılığı için limanlar orada. Daha birkaç ay önce Şah İsmail türbesini bırakıp kaçanlar mı Musul'u alacak? Hiç inandırıcı gelmiyor. :) Dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan olunca bak bu yorumumu hatırla:)

      Sil
  4. Canım merhaba,ses veriyorum 1-2.
    Bana da yabancı değil bu senaryo ki Özal zamanında çocuklukla gençlik arasındaydım.Ya bir tek bizler mi anlayabiliyoruz da diğerleri sürüyle hareket ediyor?
    O pilotları duyduğumda ben de aynı tepkiyi verdim.Bir de şöyle de düşündüm adam FETÖ cü ise altına F-16 veriyorsun uçuruyorsun?????Yav NASIL İŞ?
    Çok öptüm sevgilerimle...(buralardayım, yazılarınızı okuyorum).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nur'cuğum nerelerdeydin, özlettin. :(
      Canımcım bunlara Neo'nun mavi hapını içirmişler (Matrix filmini izlediysen bilirsin) o yüzden bambaşka SANAL bir Türkiye görüyorlar. Bizim gördüklerimizi göremiyorlar. Kırmızı hapı içirmek lazım bizim gördüklerimizi görmeleri, algılarının açılması için. (Hatta vaktiyle böyle bir yazım vardı, silinen tüm yazılarla birlikte silinmişti. Tekrar yazcağım)

      Demek ki, ya pilotlar Fetö'cü değil hepsi düzmeceydi...buradan o çıkar.
      Ben de çok öptüm, okuyan gözlerine sağlık canım, sevgiler.

      Sil
  5. Karadeniz türkülerinde mısralar iki kere söylenir hiç dikkat ettin mi Müjde?
    Atalarım anlamış ki bu halk bi seferde anlamıyor;tekrar etmişler her cümleyi :p

    Başka da bişi demicemmmmmmm

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir Karadenizli olarak iyi bilirim..giderim yane yane giderim yane...peştemali kızları peştamili kı...:)))))))

      Sevgiler

      Sil
  6. Kedi gibi her gürültüde yer değiştirerek dış politika adımları atılamaz. İstikrar, kararlılık, uzun yıllara yayılmış bir plan ve stratejilerin olması gerekir. Şu anda bunların hiçbirisi yok.Rüzgarın esişine göre manevra etmez devletler. Biz ediyoruz. Sonuçlarını tahmin etmeye gerek yok: dünya tarihinden rastgele sayfalar açıp okumak bize kendi geleceğimizi gösterir.

    Malesef böyle...

    Tarih ders almasını bilmeyen aptallara acı bedeller ödetmeyi iyi biliyor. Gençlerimizin geleceği için korkuyorum, endişeliyim. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de hiç yok arkadaşım. İkinci baskı olacak ama hep söylüyorum deneye-yanıla ülke yönetiyor ki, böyle ülke yönetilmez deneme tahtası mı burası? Sonra da "Kandırıldım" deyip içinden çıkıyor. Deneye-yanıla yönetmesinin sebebi de açık: Adamın diploması yok ya, hukuk, siyaset bilimi, diplomasi, devlet yönetme bilgisi, tecrübesi, geleceği görme vizyonu, hepsi SIFIR. Baleye seks diyen bir dar kafalıyı başka ülkelerde bakkal yapmazlar. Sonunda yine "ABD kandırdı" diyecek.
      Ülkenin hali boktan sen ülkendeki pkk terörünü bitiremiyorsun, 3 milyon Suriyeliyi geri gönderemiyorsun ne olacak onlar? Ne işin var Irak'ta? Suriye'de? demiyorlar.
      Bu arada iki duble yol, türban hariç hiçbir başarısı olmamasını böyle savaşlara bulaştırarak arada kaynatıyor. "Bir yüzüğüm var, bir gün Tayyip zengin olursa haram yedi dersiniz" demişti sonunda savaş, mavaş, bombok olunca servetini, gemiciklerini, damadını, oğlunu, kızını alıp tüyecek...olan bize olacak...

      Sil
  7. Domuzlar bok yemekten usanmazlar.. Bu da usanmadı gitti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Usanmaz arkadaşım, başka türlü diploma konusunu, 3 milyon Suriyeli konusunu, biten tarımı, biten hayvancılığı, bir türlü bitiremediği pkk terörünü, ışid terörünü, MAvimarmara' yı satmasını, sürekli kandırılmasını, sürekli bir dediğinin tersini söylemesini nasıl unutturacak?

      Ülkeyi savaşa sokayım kimsenin bunları düşünecek hali kalmasın diyor.

      Sil
  8. Bir koyup üç almak kolay değil.
    Tarih niçin yazılır?
    Tarih niçin okunur?
    Geçmişten ders almak, geçmişte yapılan hatalara düşmemek için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar almaz hocam, o basiret, o ülke yönetme tecrübesi, becerisi, vizyon yok. Düşük profilli ve diplomasızlar. Rüya görüyorlar.

      Sil
  9. ah ah... keşke olmasaydı ama hepsi doğru malesef. aynı hamam aynı tas.. ne acayip milletiz bizi döne döne aynı duruma düşürecek insanlara tapıyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahillerden oy alıyor sadece, cahil ve gaflet içindeki yaşlı, okuma yazma bilmeyen ev kadınlarından, ilkokul mezunu ev kadınlarından, onların salak kocalarından ve bu dediklerimin sayısı az değil:(

      Sil
  10. O noktalı yerlere neler yazdım neler bir bilsen Müjde'cim =). Güleriz ağlancak halimize =(. Ben artık ne düşüneceğimi bilemiyorum inan devrelerim yandı gitti. Rabbim gelsin haklarından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Valla benim de devreler yandı, sigortalarım attı Zehra'cım. Of ki of...aminnnn

      Sil
  11. Korku salmaktan başka bir şey değil bu. Halk her daim tetikte, muhtaç, eldeki düzene şükreder olsun istiyor. Her yaptığı palavra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Stockholm sendromüne yakalanmış halkın çoğu, yoksa nesine şükrediyorlar anlamıyorum, resmi rakamlara göre 3 milyon işsiz (bir de gerçek rakamı bilsek), emeklisi perişan, orduyu dağıttı, polisi dağıttı, öğretmenleri dağıttı, dereleri kuruttu, tarımı mahvetti, cellatlarına aşık olmuşlar...

      Sil
  12. Allahim nolur duy artik dualarimizi, duy da al su basimizin belalarini tepemizden. Hep diyorum ya, kabus gibi cöktüler, kabus gibi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabus gibi gerçekten de, öyle bir hale getirdiler ki ülkeyi ne kadar zır cahil ama güya dindar olduğunu sanan varsa gözünü kan bürüdü. Dün bir tanesi (Tayyipgillerden alıyor bu cesareti) sokakta epilasyon cihazı broşürü dağıtana "dinimizde yasak" diye ateş açmıştı. :(

      Sil
  13. Yapıcaklar, edicekler.. Ortada iyi olan hiç bir şey yok.. Hiç bir şey yapmasınlar çok daha iyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece 7 sülalelerinin ve yandaşlarının yararına çalışıyorlar. Ortada iyi olan bir şey olmaması doğal. Hırsızlıkları bıraktım bir de ülkeyi savaşa sokuyor.

      Sil
  14. Bu gece okudum eh artık tüyü de diktiler dedim sevenlerine silahlanın çağrısı yapmışlar ve bakanları melih pisliği de destekleyen açıklamalar yapmış .14 yılda ne yaptılar beni küfürbaz yaptılar başka da bir şey yok yol yaptı diyorlar da onlar da çöküyor yapıldı sayılmaz inş. yaptıkları yollara benzerler......................

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bu adamın SADAT isimli kimi - her meslekte yüzkaraları çıkar- emekli ordu mensubu vs. den oluşan bir timi var diye çok yazıldı. Hatta internet sitesi varmış ama hakkında yazılar çıkınca anında site kapatılmış. Ben o 15 temmuzla bunların alakalı olduğunu düşünüyorum. Feto'cularla birlikte bir iş çevirdiler. Darbe oyun diyenler çok kızıp köpürmelerinin sebebi de bu. Beni de küfürbaz yaptılar Hatice'm. Evet ya yaptığı yollar çöküyor çünkü bolbol çalındı o yollara verilen paralar, kimlerin cebine girdi?

      Sil
  15. Söyleyecek şey çok ama ........... bu noktalar daha çok uzar Müjde ablam. Sadece trajikomik hale gelen durumumuza bir şarkı ile gönderme yapmak istiyorum. Dipteyiz, sondayız, depresyondayız :( Kalemine sağlık.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle Arzu'cuğum, şarkı çok uyuyor halimize. Senin de okuyan gözlerine sağlık canım. Bu aralara gelemiyorum kimseye yine:( Lokum'un 4 aylık emeklerinin heba edilmesini hazmedemiyorum, acım gün geçtikçe azalmıyor artıyor:( perişan oldum....ben de depresyondayım...:(

      Sil
    2. Geçecek inşallah Müjde abla. Zaman herşeyin ilacı. Sen o konuda elinden geleni yaptın. Vicdanen rahat olmalısın. Kendini üzme bukadar. Düşmelerimiz oluyor ama kalkıp dimdik ayakta durmak zorundayız. Hem bücürükte hisseder bu üzüntülü hallerini.
      Kısa zamanda toparlanacağına inanıyorum. Bücürük ve bizler en güzel yoldaşız sana :)

      Sil
    3. Zamanla geçse de asla unutmayacağım, hep acısı kalacak Arzu'cuğum. Elimden geleni yaptım vicdanım rahat ama hepsinin heba olmasını hazmedemiyorum. :( Bücürük hissediyor zaten :( Çok sağol canım, eksik olma. :)

      Sil
  16. Yazıyı ve yorumları okudum Müjde abla, sinirlerim zıpladı. En çok elimden bir şey gelmemesine kızıyorum...
    İyi pazarlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapıp yapıp demokrasi kahramanı pozu takındı ya, gel de sinirlenme. Maalesef elimiz kolumuz bağlı. Anca kalemlerimizle işte yazıyoruz, çiziyoruz.
      Sağol canım sana da iyi pazarlar.

      Sil