1 Ekim 2016 Cumartesi

ENÇOK MÜSLÜMANLARDAN KORKUYORUM

Ne hayaletlerden,  ne hortlaklardan, dünyada ençok Müslümanlardan korkuyorum.

Sokaktayken veya duraktayken birisi "Allahu ekber!" diye bağıracak diye ödüm kopuyor.






Vahide isimli bu kadın bir Müslüman. Kafasını kestiği ışid'li de Müslüman.
Bir de tencereye koyup pişirmiş ! ! ! 



Işid de Müslüman, kafası kesilen El Nusra da Müslüman.


Müslüman Libya'yı Hristiyan ABD ile bir olup
çökerten Müslüman cihatçılar! 


Müslüman Mısır'ı  İngiliz, Fransızlarla bir olup mahveden Müslümanlardı.

Sünni Müslüman Kaddafi'yi  Amerika ve Batı ile bir olup mahvedenler Müslümanlar.

Müslüman Suriye'yi 5 yıldır ABD, Batı ile bir olup mahvedenler Müslümanlar.

Müslüman Yemen'i yıllardır bombalayan Müslüman Suudi Arabistan.

Anadolu düşman işgalindeyken işgal kuvvetleri ile bir olup Mustafa Kemal'e karşı çıkanlar Müslüman hacı, hoca, şeyh takımıydı.

Anıtkabir'e, Atatürk'e, son zamanlarda saldıranlar hep Müslüman.

Darbeci Feto Müslüman. Feto ablaları, abileri Müslüman.


pkk'ya açılım yapanı, Feto'yu besleyen, palazlandıranlar Müslüman.

 Müslüman Suriye'nin mahvolması için ülkeye ışid, El Nusra, Müslüman (!) cihatçıları dolduranları, yolsuzluk yapanları, Atatürk düşmanlarını destekleyenler de Müslüman.

Afganistan'da okula gitmesin diye kadınların yüzüne kezzap atanlar Müslüman

İran'da laikliği, demokrasiyi rafa kaldırıp, kadınları zorla kapatan Müslümanlar.

Afganistan ve İran halkını şeriatla yönetmeye başlayınca halkı umutsuzluktan uyuşturucu bağımlısı yapanla Müslüman.

Müslüman ülkeleri yaşanmaz hale getirip halkın denizde boğulma pahasına Hristiyan ülkelere kaçmasına sebep olanlar Müslümanlar. 

Soracaksınız hiç mi Amerika'nın, İngiltere'nin, Fransa'nın, İtalya'nın kabahati yok? 

Yok.

Bir ülkeyi çökerten o ülkenin içindeki hainlerdir. Hiçbir düşman bir ülkeyi tek başına yıkamaz. İçeriden kapı açan işbirlikçiler olmazsa. 

Portofino'yla ruhumuz dinlenmişken, günün gerçeklerinden söz ederek yine keyfinize limon sıktım biliyorum. :( 

Not: Bu yazıyı yazanın da nüfus cüzdanı din hanesinde Müslüman yazması traji-komik. Evet  rahmetli annem, babam, dedem, ninem, sülalem de sünni Müslüman....

26 yorum:

  1. Gerçekleri de konuşmak lazım, hayat toz pembe değil;) Ne ürkütücü geliyor düşününce:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç değil Bahar'cım :((çok ürkütücü :((
      Sevgiler..

      Sil
  2. Zaten üzerimize korku politikası oynanmıyor mu?korkman çokk doğal ama inadına güçlü ve dik olmamız lazım yazdıkların gerçeği yansıtsa bile arkadaşım.Kocaman sevgilerimi bıraktım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet konuşmaya, facebook paylaşmaya, twit atmaya, beğene tıklamaya hatta düşünmeye korkutuyorlar. Benden de kocaman sevgiler.

      Sil
  3. Bende çok korkuyorum. Cahilden korkarım ben. Ne demişler, alim ile eyle sohbet, bulursun mertebe, cahil ile eyleme sohbet, dönersin merkebe" eşeğe neden merkeb denir, bunuda çözmüş değilim? O ayrı konu, ama hakkaten sormayan, sorgulamayan, düşünmeyen, anlamayan insanlardan korkarım. İşte buda bazı dinlerde var. Bazı mı? Sadece Müslümanlar'da var. Islamda demiyorum. Gerçi bütün dinlere gözüm kısık bakarım. Herkes içinde yaşasın neye inanıyorsa o manevi dünyayı. Ama benide benim manevi dünyamda rahat bıraksınlar. Yine güzel, yine kaynaklara dayalı bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Berfin'cim, sadece Müslümanlarda değil başka dinlerde de var. Ama günümüzde ençok maalesef Müslümanlarda çıkıyor. Avrupa, kiliseyi devlet işlerinden çekip çıkartınca rahat etti bu fanatik dincilerden. Biz tam tersine gidiyoruz:( Son cümlene katılıyorum herkes neye inanırsa inansın, isterse inanmasın. Kime ne yahu? Hesabını soracaksa Allah sorar kullara ne?
      Çok teşekkürler, beğenmene sevindim.

      Sil
  4. Her dinin fanatiği berbat da nasıl bu hallere düşülüyor hiç anlayamıyorum. Kafa kesip kaynatmak nedir ya, ay ay ay, nasıl bir sapkınlıktır bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya, korkunç böyle giderse ABD, Rusya, Batı bir olup ne kadar Müslüman ülke varsa ya bir biyolojik silah, ya kimyasal ya da bomba atarlar tepelerine. Bunlarla mı uğraşacağız diye! Kurunun yanında yaş da yanar hepimiz geberip gideriz:(

      Sil
  5. Müjde anneciğim günaydın bunlar müslüman değil hayatlarında kitap açıp okumuş insanlarda değil bence kulaktan dolma beyinleri yıkanmış varlıklar. Bizde dün arkadaşla aynen bu konuyu konuştuk biri Allahu ekber diyecek diye korkmaya başladık camide hoca Allahu ekber dese bazı cahiller birilerini katletmeye başladı. Sadece kendilerini kandırırlar. Kadın ne tiksinç birde resim çekmiş iğrenç ana olacak birde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın kuğu kızım, bilemiyorum artık yani gerçekten çok korkuyorum, kimse düşündüğünü dile getiremez, kimse dinleri sorgulayamaz, kimse şöyle korkmadan bıraktım ateistleri, 'deistim' diyemez hale geldi:( Müslümanlar Müslüman ülkelerden kaçar oldular. :( Bilmiyorum ne olacak sonu...? Çok üzgünüm..

      Sil
  6. Merhaba,

    Ne söyleyeceğimi bilemiyorum. Dünyaya, insanlara neler oluyor?! Daha neler olacak? Hiç bir fikrim yok. Düşünmek bile istemiyorum. İnsan sadece üzülüyor, kahroluyor.

    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Neler oluyor ben de bilmiyorum. Düşünmesek belki rahat ederiz ama düşünmesek de bu korkunç olaylar son bulmayacak ya da çözülmeyecek:(
      Saygılar benden...

      Sil
  7. Ah be Müjdeciğim,bu yazının üstüne daha ne denir ki!!

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle Müjde.Kelimelerin tükendiği yer dediğimiz klasikleştikçe anlamını yitirdiği yerde değil, gerçekten "kal"dığım noktadayım.Biz insanlar nasıl bir varlığız dediğin noktada, hangi din teskin edebilirse orada, ve yaşanan tüm vahşeti niye dine bağladıklarını anlamlandıramadığım o yerdeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of, of arkadaşım bilemiyorum öyle bir din ve yer var mı? Varsa hepimiz oraya gidelim.

      Sil
  9. Gerçek islam bu deeellll :))))

    YanıtlaSil
  10. Aynen Müjde ablam, aynen. Müslümanlığı vahşetle özdeşleştirdiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen gün hangi ülkeydi unuttum belediye başkanı Müslüman göçmen biz de alalım deyince adamı ODUNLA DÖVMÜŞLER. Adamların aklına direkt vahşte gelmiştir.

      Sil
  11. Ah canım Müjdeciğim bu insanların İslamiyete verdiği zarar ve insanlığa verdiği zarar inşallah tez zamanda son bulur. Keşke şu anda uyguladıkları her ne haltsa İslamiyet değil de başka bir isim altında yapsalardı. Çünkü bizim dinimiz bu değil. Adı İslam yani selamet ferahlık olan bir din böylesi acılara böylesi zulme ve katle sebep olabili mi. Ama din simsarları için herşey kolay. Kimse okumasın araştırmasın uydurma hadisler uydurma kurallar dine dayatılsın herkes korksun düşünemesin işte sonra da adı din diye sçma sapan bir zulüm makinesi oluşturuyorlar. Kimse açıp Kuranı anlamasın istedikleri nu.
    Dünyanın çivisi çıkmış be Müjdecim savrulup gidiyor.
    Mutlu haftalar canım<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Derya'cığım dediğin gibi dünyanın çivisi çıktı, dediğin gibi keşke başka bir isim altında yapsalar ama maalesef yapmıyorlar. Çok daha önce bir yıl oldu belki, wikipedia'da İslami terör örgütleri diye yazdım, listesi geliyor insanın karşısına o kadar çok ki, sayısını aklımda tutmadım. :( Bir tane, on tane, yirmi tane değil. Önüne gelen islami terör örgütü kurmuş:(
      Sana da mutlu haftalar canım, teşekkürler. ♥

      Sil
  12. Korkulmayacak gibi değil ki Mujdecim...ilk resim mide bilandirici ve hangi insan elinde kafa tutabilir????ne zaman kötü birşey olsa herhangi bir ülkede hep müslüman yada İslam deniyor..cook uzun zamandır hiçbir Türk haber gazetesini okumuyorum..sevgilerimi bıraktım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Emel'cim, nomal insan araba çarpmış ölmüş sokak kedisini elleyemiyor, ölü örümceğe bakamıyor, bu almış bir de tencereye koyup pişirmiş. Sonra yemiş mi onu yazmamışlar. Yamyamlık mı yeniden hortladı anlamıyorum artık. İnan yaşamaktan bezdim böyle haberleri görmekten.
      Benden de sevgiler canım.

      Sil
  13. Birileri din adı altın da rast gele sopa sallıyor da Müjde'm ters gelip birbirlerine vururlar inş. inan insanı kendi kendine düşman edecek bunlar akıl sağlığımızı korumak için dinlemiyorum inan yaa ağzım bozuldu kendime hayret ediyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Hatice'm, valla dediğin gibi aklımızı kaçıracağız mazallah:( hepimizi delirtip rahat edecekler:(( ben de hayatımda küfür bilmezdim ama şu akp'den sonra özellikle TSK'ya kumpasları, Atatürk'e kin kusmaları başlayınca iyice küfürbaz oldum. :(

      Sil