31 Ekim 2016 Pazartesi

YERSENİZ....


Düne kadar Fettoş ile kanki olan 
AKP 
"kandırılmış"
masum Pamuk Prenses...




14 yıl önce Fettoş'un
terör örgütü 
olduğunu yazan
Cumhuriyet gazetesi
Fetoşçu

Yerseniz....


fethullahçı gladyo hikmet çetinkaya ile ilgili görsel sonucu


Fettoş'un ipliğini pazara çıkartan
kitap yazan
Hikmet Çetinkaya
Fetoculuktan tutuklanmış.

Yerseniz...


barzani tayyip ile ilgili görsel sonucu

Habur açılımı, pkk açılımı,
çözüm süreci derken
Barzani, Şiwan Perver
ile kol kola girenler
Cumhuriyet gazetesini
pkk terörünü desteklemekle
suçluyorlarmış.
Ahahahaha.....

14 yorum:

  1. İnsan olan bitenleri görünce ne diyeceğini şaşırıyor.
    Cumhuriyet Gazetesi yıllarca FETÖ örgütüne karşı mücadele etti.
    İlhan Selçuk Ergenekon davası kapsamında tutuklandı.
    Kısa bir süre sonra da yaşamını yitirdi.
    Ergenekon davasında yargılananlar yargıtay ve Anayasa Mahkemesi kararınca aklandı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların Fetöcü olmadıklarını zaten kendileri de biliyorlar Hüseyin hocam. Bile bile yapıyorlar. Yavuz hırsız ev sahibini bastırırmış.

      Sil
  2. Evet, gercekten insan neresiyle gülecegini sasiriyor artik Müjde'cim. Onlar 'ora'lariyla uydurdukca, bizi 'ora'larimizla güldürüyorlar kendilerine.

    Yüzsüzlükte, küstahlikta, terbiyesizlikte , rezillikte , yalanda ve vicdansizlikta kendilerini astikca asiyorlar sürekli.

    Ömür boyu sürmeyecek saltanatlari elbette, bir gün cok kötü düsecekler haberleri yok... (ya da var da o yüzden nereye saldiracaklarini sasiriyorlar)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Ayşe'ciğim, ve psikolojik bir gerçek var bir insan ne kadar çok korkuyorsa, karşındakini o kadar çok korkutmaya çalışır. Bunların çok korktuğu bir kesim var, milyonlarca olup Anıtkabir'e giden kesim, asla şeriat filan istemeyen kesim. Aslında bunlara oy atan pekçok - özellikle - kadına mikrofon tutsak İran gibi ülke olmak ister misiniz? Tek kişi yönetsin ister misiniz? Yeniden padişahlık gelsin ister misiniz? desek HAYIR derler. Çoğu da Atatürk'ü çok seviyor. Örnek vereyim: Bizim apartmanda her yıl akp'ye oy atan 70'inde bir kadıncağız var. Bir gün beni gördü nereden geliyorsun dediğimde Anıtkabir'den deyince "ah bileydim beni de götür derdim" dedi. Bu ülkenin çoğunluğu Atatürk'ü sever, bakma sen bizleri 'azınlık' olarak göstermeye çalışanlara. O yüzden de korkutarak herkesi sindirerek galip gelmeye çalışıyorlar. Asıl azınlık onlar. Birbirleriyle kardeşlikleri de sadece PARA- menfaat - çıkar ve ŞANTAJ tehditle sürüyor. Sen benim pisliğimi sakla, ben de senin pisliğini saklayımla devam ettiriyorlar kardeşliklerini. Her an birbirlerine ihanet etmeleri bu yüzden. Eğer hırsızlıklarını ortaya çıkartmasaydı şimdi Fettoş ile gül gibi geçinmeye devam edeceklerdi. Ama hırsızların, uğursuzları, arsızların kardeşliği uzun sürmez dediğin gibi çok kötü olacak sonları.

      Sil
  3. Dün sabahtan bu yana çok mutsuzum çok sinirliyim. Her sabah aldığım gazeteme yapılan bu zulmü hazmedemiyorum. Bu bir nabız yoklamasıdır. Burayı son kale olarak düşünüyorum eğer halk yeterli desteği vermez, ses çıkarmazsa faşizmi geldi demektir. Artık kendimizi savunmayı bırakmalıyız. "Biz FETÖ'cü değiliz" demek yerine "Siz FETÖ'cüsünüz" demeliyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim eve uzun yıllar Cumhuriyet alınırdı Burcu'm ama sonra gazetenin çizgisi değişti. Ben de bırakmıştım okumayı ve Sözcü'ye geçtim. Bir de açık istihbarat ile Fatma Sibel Yüksek'i, Banu Avar'ı okurum. Yeniçağ gazetesini de. Yine de - yani okumayı bıraksam da- asla onaylamam. Umarım hepsini serbest bırakırlar. Cumhuriyet'ten sonra sıra Sözcü ile Yeniçağ'a mı gelecek? Sözcü bile korkmuş okur yorumlarını kaldırmıştı 15 temmuz sonrası. (gerçi isabet olmuş okur yorumları kalsaydı ilk beni alırlardı:))))))
      Evet haklısın canım. Biz Fetöcü değiliz onlar Fetö'cüler. Çok çok affedersin kendi kıçlarındaki boku başkalarına sıvamaya çalışıyorlar.

      Sil
    2. Unuttum üzülme canım bu günler de elbet geçer...korkup sinmeyelim yeter ki..kendi gücümüzün farkına varalım..

      Sil
  4. Ne diyeceğimi ne düşüneceğimi bilmiyorum artık Müjde'cim 😔. Sadece Cumhuriyet'le kalmayacak ki bu iş. Ergenekon da Balyoz da yapamadıklarını şimdi yapıyorlar. Sırada sözcü var Yılmaz Özdil var, Bekir Coşkun, Uğur Dündar, Müjdat gezen var. Bir tek şeyi merak ediyorum gerçekten bugün Ülkenin çıkarlarını unutup kendi şahsi menfaatlerinin peşine düşmüş olan Devlet Bahçeliye seçmenin ne cevap vereceği.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsun Zehra'cığım sözünü ettiğin yazarlara, Sözcü, Yeniçağ, odatv (gerçi oda tv'ye vakti zamanında Ergenekoncu diye saldırdılar tüm kumpas bozulunca hepsi alınlarının akıyla kurtuldular. )ye mi gelecek sıra? İnşallah olmaz. :(

      Ah o Bahçeli!!! Valla ben artık Bahçeli konusunda dumura uğramış durumdayım. O konuda hatta bir yazı yazayım diyorum. Yine fotoğraflı kaynaklarla destekleyerek. Benim ülkücü facebook arkadaşım vardır kulağı çınlasın o bile hayretler içinde! En sonunda başkan da yapacak kımıl zararlısını!!!! Tek sebep var aklımda en güçlü sebep olarak onu görüyorum:
      Bahçeli geçmişte ne halt etmişse FELAKET BİR KASEDİ var. Ama öyle felaket ki, Baykal filan gibi değil. Başka bir şey!!! Açıkça yazamıyorum o kaset de Tayyip'in elinde. Yani bu benim içimdeki bir his. Ama çok kuvvetli bir his. Başka türlü açıklaması şu olabilir. Adam aslında casus olarak mhp'yi yıkmak için oraya girmiştir. Bir de bu olabilir.

      Sil
  5. O bahsettiğin kaset benim tahmin ettiğim gibi bir şey mi? Bilemedim!. Eşim daha önce bana bir şey söylemişti ve asla inanmamıştım. Hoş hala inanamıyorum 🤔. Ama bence en büyük neden koltuk gitmesin diye ellerinden geleni yapıyorlar. Nasıl bir koltuk sevdasıymış bu böyle arkadaşım anlayamıyorum. Hain her dönem de vardı bugünde var. Allah ülkemizi selamete çıkarsın inşallah tek duam bu. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir şey tahmin ettiğini bilemediğim için bir yorum yapamıyorum ama benim tahminim çok FELAKET bir şey. Tahminim toplumda hiç hoş karşılanmayacak bir şey ve o yüzden ödü kopuyor. DALLAS dizisi vardı hatırlar mısın? Orada JEYAR herkesi böyle kasetli, şantajla ele geçirirdi. Koltuk sevdasından olduğunu sanmıyorum.
      Amin canım, sevgilerimle.

      Sil
    2. Sanırım aynı şeylerden bahsediyoruz Müjde'cim. İnanması gerçekten çok zor.

      Sil
  6. kendileri araştırmış partileri kadar temiz başka yokmuş içlerin de fetöcü hiç olmamış:))))))))))))))
    bunu hepimiz birbirimizden beteriz o yüzden seçemedik olarak algılıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya Fettoş her yere sızmış, bir AKP'ye sızmamış!!!!

      Sil