25 Ekim 2016 Salı

YORULDUM...

Bugün Lokum kaybolalı 15 gün oldu. :(  Gece pencereden bakınca karanlıktaki beyaz her şeyi, beyaz poşetleri,  taşları Lokum sanıyorum. Yakında Bücürük için mama almaya hastaneye gitmem gerekecek. Doktorlar da, sekreter Gülcan ablası da "Lokum nasıl?" diyecekler. Gözüm dolup, ağlayarak

" Lokum yok! Kayıp! Dört komşum da istemedi, minicik yarası iyi olana kadar bile istemediler. Boş evin, boş balkonuna bile istemediler. Bir hafta bile dayanamadı. Tüm emekler heba oldu. "

diyeceğim. Şaşırıp, üzülecekler.

Hani seni çok seviyorlardı Lokum? Hani sen onların da kedisiydin? Hazirandan beri dört ay oldu, bir kez gelip baktılar mı sana? Kucak aldılar mı? Lokum hastaneden gelmiş, bakalım ne durumda, bir görelilm bile demediler, sadece minik bir yarası kalmış, Müjde hanım elinden geleni yaptı, onca emek boşa gitmesin, yarası iyi olana kadar kadar bakarız dediler mi?

Sahte sevgi sözcüklerinden, sahte dostluklardan, içinde emek ve fedakarlık barındırmayan sahte sevgi gösterilerinden yoruldum....:(

Lokum'um duyuyorsan; melek olduysan bil ki, ben seni gerçekten sevdim. Bücürük olmasa ben hiçbirine minnet etmem, seni alırdım. Bücürük seni üzer, korkutur, döver, sen de onu üzer, korkuturdun, ikiniz için de kötü olurdu:(  Keşke hiç götürmeseydim hastaneye. Bandajlar, pansumanlar, iğneler, kuyruğunun kesilmesi kolay mı tüm bunlar? Daha bir yaşında bile değilken, savaştın tam 4 ay bir kafes içinde...:( Korktun biliyorum...sonuna gelmiştik...güzel bitmesini ummuştuk ben de, doktorların da, sekreter ablaların da....

Ben sana iyilik yapmak istedim ama sonunda böyle olacağını bilemedim kuzum. Affet beni bebeğim. :(





44 yorum:

  1. Müjde ablam, ne güzel bir yüreğin var senin. Kıyamam Lokum'a. Umarım ölmemiştir. Umarım döner gelir. Ya da senden uzak kalmış olsa bile, birileri onu sahiplenmiştir :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ölmemiştir, aklıma kötü her şey geliyor:( bir sapığın eline düşmesin, tinercinin eline düşmesin:( inşallah dediğin gibi iyi birisi sahiplensin. :( Çok teşekkürler İlknur'cuğum. İyi yürekli olmak yetmiyormuş. Onu koruyamadım:(

      Sil
  2. Ahh be Müjde :(
    Lokumu her anlattığında diyecek şey bulamıyorum ben...
    Bu kadar savaştıysa diyorum yaşıyordur hala, öyle düşünmek istiyorum daha doğrusu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok savaştı Şebnem'ciğim, minicik bedeniyle, kolay mı 4 ay o cam kafeste:( inşallah öyledir. Ama yaşıyorsa bahçeye de gelirdi, maması, suyu bahçede çünkü:(

      Sil
  3. Ah Müjde ablam... Diyecek bişey bulamıyorum.. Küçükken benim kedim öldüğünde bende bu kadar üzülmüştüm.. Umarım iyi birileri sahiplenmiştir, umarım iyidir Lokum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan hiç unutamıyor değil mi?:( İnşallah öyledir canım...inşallah:(

      Sil
  4. Lokuma hepimiz üzüldük :) Dilerim her neredeyse bulunduğu yerde huzurludur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eksik olma canım sen de tüm arkadaşlar da...paylaştınız üzüntümü biliyorum. İnşallah öyledir.

      Sil
  5. Umut edelim Lokum iyi olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadaşım. İnşallah öyle olsun.

      Sil
  6. ah ya inşallah iyidir canım. belki birileri sahiplenmiştir , inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cığım İstanbul'da olsak umudum olurdu ama öyle bir semt ki...ne sen sor, ne ben söyleyeyim. İlk taşındığım yıllarda mahallenin gençleri ve küçük çocuklardan oluşan köpekli bir grup vardı, sokak sokak dolaşıp kedilere saldırtıyorlardı. Bir gün bir tanesini (ki, yine apt. bahçesinde baktığım bir kediydi)gözümün önünde yakaladılar, zavallı anında felç oldu:( hiç unutmam öyle kötü bir anımdır ki:( ağlaya ağlaya hastaneye götürdüm ama belini kırmışlar, uyutmak zorunda kalmışlardı. Nasıl bir yere düştüm ben anlamıyorum....:(

      Sil
  7. Of of... İyi olduğunu düşünmek istiyorum Müjdecim, senin gibi birisi bulmuştur,evinde sıcacık yaşıyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olsun Handan'cığım...

      Sil
  8. Umarım lokum, emin ellerdedir ve biran önce haber alırsınız, endişe ve üzülmeleriniz de son bulur Müjde Hanım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç umudum yok ama güzel dileğiniz inşallah gerçekleşir. Doktorlar "Lokum artık sokakta yaşayamaz" diye uyarmıştı. :(

      Sil
  9. Sokak hayvanlarına karşı bu merhametli yaklaşmak lazım.
    Sizin çabanız takdire şayan.
    Lakin yapacaklarınız da elbette bir yere kadardır.
    Bu konuda belediyelere büyük görev düşüyor.
    Keşke bir hayvan barınağına verseydiniz Lokumu.
    Var mıdır bilmiyorum Ankara B.Şehir Belediyesine ya da ilçe belediyelerine ait hayvan barınağı?
    İnsanların söylediklerine değil
    yaptıklarına bakmak lazım.
    Bu ortamda benim edindiğim izlenim; kimseye güvenmemek.
    Lokum olayı da bu yaklaşımı doğrular nitelikte.
    Kimsenin sahip çıkmaya yanaşmaması.
    Zaten bu konuda siz de yazmışsınız: "Sahte sevgi sözcüklerinden, sahte dostluklardan, içinde emek ve fedakarlık barındırmayan sahte sevgi gösterilerinden yoruldum."
    Ne denir ki
    Başkada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin hocam hayvan barınakları genellikle kedi değil, köpek için ve korkunç yerler. :( Sıksık gazetelerde, internette, facebookta çıkıyor, açlıktan birbirlerini yiyenler, yavruları yiyenler, bir deri bir kemik:( maalesef barınak konusunda Türkiye çok kötü. Şöyle ki, sokakta olması barınakta olmasından evladır (tüm kedi ve köpekler için)
      Çok yoruldum Hüseyin hocam. Dediğiniz gibi ne denir ki...?.

      Sil
  10. ben ilk defa bu konuyu okuyorum ama bence lokum iyidir ya İnşallah döner gelir sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfama hoşgeldiniz arkadaşım, inşallah öyle olur.

      Sil
  11. Ah Müjde Abla hiç ummadığın bir anda karşına çıkar umarım. Benim de bir Saldoş kedim vardı, kayboldu. 16 sene geçti ama hiç unutmadım. İçimde yaradır, hiç iyileşmeyen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu'm hiç unutulmuyor bak sen de onca yıldan beri unutamamışsın. :( Daha önce de çok kediler kayboldu bahçede ama buna o kadar emek verdi doktorlar, görsen kocaman yarası vardı bakmaya korkardın hepsi iyi olmuştu:( kabullenemiyorum, hazmedemiyorum bu kadar acımasızlığı...:( Tatliş'e çok dikkat et ne olur kaybolmasın..:(

      Sil
    2. Kedim kendiliğinden kaybolmadı maalesef. Resmen kaybettirildi, belki bir gün anlatırım. Seninle aynı duyguları taşıyorum bunu bil. Gönlüm sizinle.

      Sil
    3. Ah, çok üzüldüm:( anlatırsan sevinirim dertler paylaşınca yükün hafifler :( çok üzüldüm yaa...:(

      Sil
  12. Offff yaaa:( İyi olduğunu umut etmekten başka elden bir şey gelmiyor... Sen elinden geleni yaptın, hırpalama kendini:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'cığım keşke elimden gelse düşünmesem, yıpratmasam kendimi ama olmuyor:( Sevgiler canım.

      Sil
  13. Okurken ben de üzüldüm. Dönse gelse keşke bir daha da ayrılmasa hiç dizinizin dibinden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke gelse ama gelse bile ben Bücürük yüzünden alamıyorum. (sebeplerini kısaca anlatmıştım Lokum'un öyküsü başlıklı yazımda)Zavallı hastaneden çıkıp gelen ve istenmeyen çocuk gibi oldu:(

      Sil
  14. Müjdecim, kediler kaçar ara sıra. Meraklılar. O iyidir. Dert etme.Lokum geri gelecektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe'cim kaçacak durumda değildi çok korkmuştu:( inşallah dediğin gibi olsun arkadaşım.

      Sil
  15. Biricik kardeşim. Ne kadar üzüldüğünü anlıyorum. Bu sene yazlığa ilk geldiğimizde, ponçik kapının önünden geçen bir kediye tepkiyle teli nasıl kenarından kopardıysa fırlayıp kaçmıştı. Gece iki üç lamba ama her yer karanlık. Çocuklar yemeğe gitmişler ismini bilmem, bodrumdan öte bir yer. Ağlıyorum çabuk gelin, kedimiz yok dedim ama nasıl ağlıyorum. Elimde bir sopa şimşirlere vurarak bütün siteyi "ponçiiik" diye bağırarak dolaşıyorum. Dizlerim menisküslü. Dışarıda çöp bidonuna domuzlar geliyor, seslerini duyuyorum. Ya o kedinin peşinden çıktıysa...Derken çocuklar geldi, arkadaşları dört koldan arıyorlar. Ben"Yaşayamam öldüyse" diye hüngür hüngür ağlıyorum yerlerde.En sonunda havuzun kenarında buldular. Sinmiş oraya. Getirdiklerinde panikti. Ama o gece rahat uyudum.
    O tatlı yavrumuz, Pamuğumuzun günahını o komşular çeksin. İnsanlar çok acımasız. İçine ferahlık gelir dilerim kardeşim. Çok üzüldüm inan. Sevgimle kardeşim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmişler olsun Ece'ciğim, tahmin ediyorum yaşadığın korkuyu:( Allah korumuş şükür kavuşmuşsunuz. Sonunun mutlu bitmesine sevindim. İnan 10 yaş ihtiyarladım:( çok sağol canım b vitamini, limon vs. ile ayakta durmaya çalışıyorum, şükür bunca üzüntüyle hastalanmadım...Sevgilerimle canım...

      Sil
    2. Allah sabrını versin dilerim Müjde kardeşim. Duacınım :(

      Sil
    3. Amin, sağol canım eksik olma.

      Sil
  16. yazdıklarınız, düşünceleriniz, sarfettiğiniz çabalar gerçekten ne kadar insan gibi insan olduğuunzu gösteriyor sizi hiç tanımasam da bunu görüyorum =) umarım Lokum iyidir, benim içimden bir ses geri geleceğini söylüyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrim'ciğim hayat kısa ve öteki dünyaya mobilya, akıllı telefon, araba, ev götürmeyeceğiz ama - söz meclisten dışarı- mal, mülk, para seviyor insanlar, hep maddiyat, menfaat, makam peşindeler. Ben sürüden ayrı düşmeye hep çalıştım, onlara benzemek istemiyorum. Onlara benzemediğim için de mutluyum. Hakkımdaki güzel düşüncelerin için sağol canım. İnşallah hislerin doğru çıkar. :)

      Sil
  17. Onun için hep güzel düşünüyorum inş kocaman kalpli güzel birinin kucağındadır sen de öyle düşün kuzum.

    YanıtlaSil
  18. Bazen içimizi en acıtanlar, en konuşamadıklarımız olur.. Ben hala senin gibi iyi yürekli birinin onu evine aldığına inanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle...haklısın Ceren'ciğim, inşallah öyledir sağolasın.

      Sil
  19. Bence içinden ne geliyorsa onu yaz Müjde kapama kapılarını böyle rahatlıyorsun bunları dile getir Bence sorun yok Herkesin kendini anlatma biçimi farklı Yinede bir umut gelir belki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle yapıyorum zaten Mayıs'cığım, burası benim günlüğüm gibi oldu, paylaşarak rahatlıyorum. Eksik olmayın siz arkadaşlar da yorumlarla destek oluyorsunuz.
      Ah inşallah....:(((

      Sil
  20. Hayvan sevgisi nasıl bir şeydir, bilmezdim Pıtpıt ı evime aldığım güne kadar...pıtpıt ile hayatım değişti, en sevdiğim mevsim kış iken, sokaktaki hayvanları düşündükçe soğuk havalardan korktum, acaba çok para ister mi diye veterinerlerden korktum...Hiç bilmediğim bir şehirde tanımadığım insanlar ile aç hayvanları beslemek için yola çıktım, ölümden döndüm... eve bir kedi aldığım için, cesaretli, düşünceli, merhametli oldum...insan oldum... şimdi de seni tanıdım, lokum sayesinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ayşe hoşgeldin sayfama, seni tanıdığıma ve tabii Pıtpıt'ı da çok memnun oldum.
      Ne güzel olmuş, seni bambaşka bir insana dönüştürmüş Pıtpıt. Ben de 18 yaşına kadar benimle olan ilk kedimle bambaşka birine dönüşmüştüm hatta vejeteryan olmama sebep oldu, senin gibi sokaklarda kedi, köpek zor durumda görmeye korkuyorum çünkü dayanamayıp tedavi ettiriyor sonra hediye televizyonumu satıyorum:) onlara feda olsun, hiç pişman değilim, her kuruşu helal olsun onlar için sarfettiğim. Pıtpıt ne güzel isim, ismiyle yaşasın. Çok teşekkürler yorumun için.

      Sil