10 Kasım 2016 Perşembe

10 KASIM :(





Anıtkabir'de kendi  çektiğim fotoğraflardır. (Facebook sayfama koymuştum. Facebook ben Fener'li olduğumdan "Profil resmine Fenerbahçe eklemek ister misin?" diye sorduğunda "evet" deyince, ortaya Fener'li bir Anıtkabir çıkmıştı. ) Bu küçük kızı da çok sevip iznini alıp çekmiştim. Nasıl da güzel düşünmüş bakın, o da nöbet tutuyor Ata'sının mezarında. Silahı da tutmuş canım yaa. İşte bizlerin bir ayağı çukurda, umudumuz bu küçük kızlar, oğlanlarda. Gençlerde.  

Atatürk'ü hep niye sevmiyorlar diye düşünürdüm. Bu yıl öğrendim kafası fesli maymun"Keşke Yunan işgal etseydi" dedi. Meğer Atatürk'ü Yunan işgaline, İngiliz işgaline karşı koyduğu için sevmiyorlarmış. Yunan askeri anasını, İngiliz askeri bacısını, Fransız askeri de karısını becerememiş ona üzülüyorlarmış. E sevmez tabii Atatürk'ü. 

Mekanın cennet olsun Ata'm. Nur içinde yat. Sana ve silah arkadaşlarına, sana inanıp destekleyen Anadolu halkına borcumuzu asla ödeyemeyiz. 

64 yorum:

  1. Fotoğrafa bakınca duygulanmamak mümkün değil, efendim...
    Ulu Önder Atatürk'ü saygı ve minnetle anıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım. Mekanı cennet olsun.

      Sil
  2. Bazı kesimler de şimdi Atatürkü anlamaya başladılar yani işlerine geldi Atatürkün yoluna girmek. O yola girmek zorunda herkes. Ya da son cümlendeki gibidir onlar da .
    Bazı şeyler ölümsüz Müjdecim ne kadar öldürülmeye çalışılsa da .
    Nur içinde uyusun ATAMIZ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Derya'cığım, alnı secdeye değiyor dediklerini görünce akılları başlarına geldi.
      Aminnnn..

      Sil
  3. En son geçtiğimiz haziranda Ankara'ya geldiğimizde ziyaret etmiştik.Bu sabah eşime böyle günlerde Ankara'da olmak istediğimden bahsettim.Ulu Önder'imizi Anıtkabir'de anmak isterdim.Ruhu şad olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn...ben bu 10 kasımda gitmedim çok aşırı izdiham oluyor ve rahat rahat dua bile edemiyorsun, bekletmiyorlar mozolenin önünde...:(

      Sil
  4. Bu renkler her fotoğrafta ayrı güzel...
    Sorun "O"nu engel olarak görmeleri. Sanki o varken var olamazlarmış gibi düşünüyor insanlar, anlamakta güçlük çekiyorum.
    Hepimiz aynı taraftayız, sadece bunu fark ettiklerinde anlayacaklar.
    O'nu gerçekten tanıyıp (bizzat yaşayanları kastediyorum) sevmeyen olmadığına göre, kandırılmışların uyanmaları dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam tersi halbuki onun sayesinde varlar. İslam ülkesi denilen ülkelerin haline baksınlar da Atatürk'ün kıymetini anlasınlar. Amin arkadaşım..

      Sil
  5. Fotograf bende açılmadı... Anıtkabir'i uzaktan görmüştüm ben.. Hacattepe'de odamın penceresi Anıtkabir manzaaralıydı, ne güzeldi.. gitmek istedim ama hastane çıkarmadı sonra da Kayseri'ye dönmüştük..
    Atam'ı sevmeyen kendi bilir bizim sevgimiz ona yeter...
    Ruhu şad olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğrafta teknik bir sorun var sanıyorum, birkaç yıl önce kendim çekip, facebook sayfama koymuştum ama sonra başına bir işler geldi fotoları düzenlerken kayıt esnasında, kopyala yapıştır yapabildim. Pek anlamıyorum da belki o yüzdendir:(
      Aminnn..

      Sil
  6. Yapacak yorum bulamıyorum hiç. Sadece saygı ve özlemle anıyorum..

    YanıtlaSil
  7. Unutturmaya çalıştıkları, bir devri kapatıp yepyeni bir devri açan Atatürk'ümüz ki; bir daha mümkün değil öyle bir İNSAN'ın gelmesi.Günümüzdeki imkanlarla bile böyle bir değişimi, ilerlemeyi,mücadeleyi yapacak İNSAN EVLADI yoktur asla bir daha da gelmeyecektir.Biz izinden gittikçe azalmayız, çoğalırız!
    Asla UNUTTURAMAZLAR,Asla UNUTMAYIZ,Asla UNUTTURMAYIZ!!!!
    Fotoğrafların harikulade canım çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten yaptıklarını, sözlerini, altını çize çize, notlar ala ala okuduğu 4000'e yakın cilt kitabı düşündükçe böyle bir insan kolay kolay dünyaya gelmez. Asla unutturamazlar Nur'cuğum, çok teşekkürler, çok sevgiler.

      Sil
  8. Sadece bugün değil, her gün, hatta her nefesimizde saygıyla ve minnetle anıyoruz Atamızı...
    Ve de hepimiz çok özlüyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Şebo'cuğum, her geçen gün daha da özlüyoruz.

      Sil
  9. Bu kadar öngörülü, bu kadar sağduyulu bir lider bir daha gelmeyecek. Atamızı kimse aldatamamıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, ömründe iki kitap okumamış, zırcahil, baleye seks diyen sahtekar dindarları aldatırlar ancak...

      Sil
  10. Saygı, sevgi ve özlemle anıyorum🙏🏻 Nur içinde uyusun Ata'm... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Kıymetini bilmeyenler yüzünden başımıza çok şey geliyor. Nurlar içinde uyusun Atam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Nilgün'cüğüm, Amin...

      Sil
  12. Umudumuz gençlerde.
    Onları Atatürk sevgisi, ilke ve devrimleri ışığında yetiştirmeliyiz.
    Feslilerle işimiz olmaz zaten.
    Modern kılık kıyafetimiz var.
    Aydınlanma, çağdaşlaşma, demokrasi, eşitlik , cumhuriyet, eşitlik, adalet duygusu..
    kısacası Ata'nın izindeyiz.
    Ruhu şad olsun.
    Özlemle anıyoruz.

    YanıtlaSil
  13. Benzersiz. Tek kelimeyle ATAMIZ benzersiz. Minnettarız. Nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, o yüzden de çatlıyorlar. Amin...

      Sil
  14. Mekanı cennet olsun.O küçük cimcimenin nöbet fotosu da çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım ona, öyle bir tane daha başka sevimli bir kız çocuğunun bayraklı fotosunu da çekmiştim ama yanlışlıkla silinmiş sanırım:( çok foto vardı bende düzenleyeyim kimisini sileyim derken arada yanlışlıkla silinenlerim oldu:(

      Sil
  15. Devrimleri ve yüz yılda bir dünyaya gelen zekâsı ile ne kadar şanslı bir ülke olduğumuzu hatırlayıp,bıraktığı yerden yolumuza devam etme,gücünü-aklını-gerçek vatansever olma ruhumuzu kaybetmediğimiz günleri görmek ümidiyle...
    Ruhu şad olsun....!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileğine, duana kocaman bir amin diyorum canım..

      Sil
  16. Benim küçük oğluşumun da vardı askerle bir pozu. 23 Nisan'da Anıtkabir'e gitmek için gelmiştik Ankara'ya.

    Çatlasın birileri, unutmayacak bu ülke Atasını hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah hem de nasıl çatlıyorlar...asla unutmayacağız

      Sil
  17. "efendiler, biz tekke ve zaviyeleri din düşmanı olduğumuz için değil, bilakis bu gibi yapılar din ve devlet düşmanı oldukları , selçuklu ve osmanlı'yı bu yüzden batırdığı için yasakladık.

    çok değil yüzyıla kalmadan eğer bu sözlerime dikkat etmezseniz göreceksiniz ki, bazı kişiler bazı cemaatlerle bir araya gelerek bizlerin din düşmanı olduğunu öne sürecek, sizlerin oyunu alarak başa geçecek, ama sıra devleti bölüşmeye geldiğinde birbirlerine düşeceklerdir.

    ayrıca unutmayın ki, o gün geldiğinde , her bir taraf diğerini dinsizlikle ve vatan hainliği ile suçlamaktan geri kalmayacaktır."

    17 aralik 1927/ ankara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zamanki uzak görüşlülüğüyle nasıl da her şeyi görmüş:(((zaten Gençliğe Hitabe de tam bugünleri tarif ediyor:( Çok teşekkürler Meltem'ciğim.

      Sil
  18. Ne diyebilirim ki...
    Karanlık pek çok şeyi örter, kimileri karanlık sever. Atatürk, ruhu aydınlık, erdemli, Adam gibi Adam bir kişilik. Onu sevmek için önce anlamak gerek.
    Kimileri anlamayı bile denememiş, akıllarını(!?) başkalarına emanet etmişler.
    Hayatım boyunca ruhları karanlık insandan korktum, bunun cehaletle de ilgisi yok. Ne diyebilirim ki, umudumuza sarılmak, aydınlığa sahip çıkmak gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Eylül, karanlık sevenler tıpkı Darth Vader'e benziyorlar, gücün karanlık tarafındalar. Onlarla mücadele etmeliyiz.

      Sil
  19. Sevgili Müjde. Bilgisayarı kısıtlı kullanmamı önerdi doktorum. O yüzden şimdi fark ettim yazını. Ankara'da olman ne güzel. Anıtkabir'i gördüm geçen senelerde yengeme geçmiş olsun ziyaretine gittiğimde. Ruhu şâd olsun Ata'mızın. Milli şuur uyansın başka bir dileğim yok bu konuda. Sevgilerimle kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendine dikkat et Ececiğim, ellerde, kollarda hatta omuzlarda çok hastalıklara sebep oluyor bana da oldu:(geçmiş olsun.
      Aminnn...amin. sevgilerimle canım

      Sil
  20. Yıllar önce tv de izlemiştim kocaman okullar bitirmiş başı açık modern bir kadın yazar sömürge örneği vermişti.Nefret etmiştim o kişiden...Ummak istiyorum Atatürk 'ü gerçekten anlayan ve sevenlerin çoğalmasını Müjde 'ciğim.Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BÜ mezunudur yüzde yüz:)))ne hikmetse o okullardan vatansever çıktığı kadar, hain de çok çıkıyor nefret ederim o okuldan. Amin çoğalsın Arzu'cuğum. Sevgiler...

      Sil
  21. Bugün inst. bir çok hanımın bugünün anlam ve önemini anlatan paylaşım yapmayınca bir zoruma gitti ki Müjdem bu milli bayramlarda da böyle oluyor yazık harbiden yazık nasıl ihanetir böyle kınıyorum hemde çok.
    Atamızı unutmayacağız unutturmayacağız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagram hesabım yok o yüzden pek işim olmuyor ama üzücü...:( benim facebook arkadaşlarımın akp'li ve eski Fetocu olduğunu bildiğim bir, iki kişi dışında hepsi sayfalarını Atatürk ile doldurmuşlardı. Asla unutturmayacağız canım.

      Sil
  22. Son nefesimize kadar ölümsüz liderimizin, Atamızın yolunda yürüyeceğine yeminli insanlarız bizler.Ruhu şad olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son nefesimize kadar canım. Amin....

      Sil
  23. Yanıtlar
    1. Üzüldüm :( ama anlamadığım için düzeltemiyorum da:(

      Sil
  24. Onun için söyleyecek çok söz var. Tüm övgüleri, tüm güzellikleri hak ediyor. Sen ne güzel bir adamsın be Atam. Aahh bir bilsen seni ne kadar çok özlüyoruz.
    Ellerine sağlık Müjde ablam. Paylaştığın her şey çok anlamlı. Teşekkür ederim.

    Kucak dolusu sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim ne kadar çok özlediğimizi oradan görüyordur Arzu'cuğum, ben de yorumun için teşekkür ediyorum canım. Kocaman sevgiler, selamlar.

      Sil
  25. Ali Koç gibi biri Fenerbahçe'nin başına gelecek diye dört takla atıp, mutlu oluyorum. Düşünsene Koç'un CB olduğunu. Atatürk'ün izinde, holding patronu olduğu halde, "Kapitalizmin ortadan kalkması gerek." diye yapabilecek bir yüreğe sahip. Bize emperyalist düzenin uşağı olmuş bedeviler değil böyle mert liderler lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yaaa, ben de çok sevinirim, adam gibi adam zaten ailesi de Atatürkçü bir aileydi, hayırlısıyla bir gün cumhurbaşkanı ya da başbakan da olur inşallah.

      Sil
  26. Öylesine derin ve köklü bir Atatürkçü kitle var ki!. bu kitle yeter!.hiç kimse içimize kök salan o duyguyu yok edemez.. Ruhu Şâd, mekanı cennet olsun.

    *Alttaki fotoya bayıldım..güzel yakalamışsınız.Küçük hanımefendi Türk askerine ne hoş bakmış.. Esenlikle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asla yok edemezler, aminnn...
      Evet ya çok tatlış, bir tane daha çekmiştim yine böyle tatlı bir kız çocuğunun onu yanlışlıkla silmişim çok üzüldüm:(
      Teşekkürler, sağlıcakla kalın.

      Sil
  27. Ozluyordum, artik daha cok ozluyorum.
    Yattigi yer nurlarla dolsun.

    YanıtlaSil
  28. Bütün ulusların kıskandığı büyük komutan ruhun şad olsun sevgi ve minnetle anıyor ve arıyoruz.
    Sevgi ve selamlar arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumuna katılıyorum Aysel'ciğim, aminnn...
      Benden de sevgiler, selamlar.

      Sil
  29. Dünyaya bir lider geldi Allah onu da bize nasip etti!
    Mekanı cennet olsun..
    Onu sevmeyenler ölsün. NET!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, Atatürk, Fidel, Lenin. Üç büyük devrimci say deseler en başta Atatürk. Onu sevmeyen ölsün.

      Sil
  30. Harikasınız, ne güzel fotoğraflar, cehalet ise ağzımızı açık bırakacak cinsten, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Eren'ciğim, benden de sevgiler...

      Sil