25 Kasım 2016 Cuma

AÇMAZSAN HATIRIM KALIR :)

Ha keşke açsa yahu. Hayır açacağından değil yalan. Ülkeyi deneye-yanıla, tehditle, şantajla yönetiyor ya, Avrupa'ya da başladı. Başka türlü bir becerisi yok. Açığa alınan öğretmenlerin hepsini GERİ salmış. E hani bunlar Fetö'cüydü, hani pkaka'lıydı? Yalan mı söylediniz? Hem alıyor, hem salıyor! Ne anladım ben bundan? Siz bir şey anladınız mı?

Kapıya gelince, dediğini yap da aç. Aç da 3 milyon - 4 milyon mu? Suriyeli gitsin. Kendi de biliyor açamayayacağını. Höt, zöt sadece.  Keşke açsa...pöh!

13 yorum:

  1. Gündem oyalamaca... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem gündem oyalıyor hem de rezil oluyor....dühü dün Suriyeli Müslüman kardeşleriydi, şimdi üzerlerine salmakla tehdit ettiği mülteciler oldu.
      Sevgilerimle Bahar'cığım.

      Sil
  2. Aaa ama biz karşılıksıZ sırf Allah sevgisi için aldık onları

    YanıtlaSil
  3. Geçen sayın Cumhurbaşkanımız yalandan nefret ettiğini söyledi televizyonda.Televizyon izlemiyorum,kısacık açtığım halde böyle bir konuşma gördüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu cümle tek başına yılın fıkrası seçilebilir. :)

      Sil
  4. yavrum reşit
    kendin söyle kendin işit

    kimse ciddiye almıyor artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahahaha:))))))))))
      aynen haaa kimse iplemiyor:)

      Sil
  5. Darbe konusunda Avrupa'dan destek bulamadılar ya kuyruk acısı var. Azıcık bağırıp çağırıp rahatlasın zaar.
    Göçmenleri Türkiye'de tutmak için AB den para da aldık ama olaki kapıları açtık; Avrupalılar da Türkleri ülkenize dönün diye sınırdışı etseler -olmaz tabi de- seyreyleyin durumu.
    Bu arada Twitter'da Akpliler 'dövizlerinizi bozdurun Türkiye'yi kurtarın' diye hastag açmışlar... Her şey ne kadar dengesiz görünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darbede destek bulamamasının sebebi bu işteki bit yeniğini Avrupa'nın bilmesidir. Bak dün gördüm odatv'de ve tüm ciddi haber sitelerinde yazıyor. Darbeci generaller var ya hani pilotlar onların ifadelerine başvurulsun demiş chp ve mhp, akp oybirliğiyle REDDETMİŞ. Neden korkuyorlar acaba? Çorap söküğü gibi konuşuldukça bu işin içindeki bit yeniğin çıkmasında mı? 20 kişi intihar deyip susturuldu cezaevlerinde. Çok pis iş var bu darbenin arkasında. Aklı, sezgileri olan herkes biliyor.
      AAa! Bilmiyordum. Türkiye'yi kurtarın ha? Vay vay ulan utanmazlar Türkiye'yi 15 yıldır kim yönetiyordu? Tüüüü....

      Sil
  6. Al misketlerini,ber gazoz kapaklarımı diye diye hükümet yönetiyorlar.Halk da pek memnun,kabı devrilmiş yoğut gibi yayıldıkça yayılıyorlar.Evimizde Türk kanalı yok,internetten de okumuyorum haber falan,yoksa çıldıracağım.Arada eşim söylüyor şöyle olmuş,böyle olmuş diye,onu da susturuyorum.Ben hayallerimdeki Türkiye'yi yaşatıyorum kafamda.Başka yapacak bir şey bulamıyorum çünkü.Beklemek dışında yapılacak şey kalmadı sanki.zaman devinimini tamamlayıp aydınlığa dönene kadar bekleyeceğiz 😡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al misketlerini ver gazoz kapaklarımı:))Ağzına sağlık. Evet maalesef öyle, ülke yönetmek kim, bunlar kim, hatta iki, üç gün önce itiraf etti Binali meymenetsizi, yanlışlarımızdan, hatalarımızdan ders alıyoruz diye, ülke deneme tahtası çünkü deneye-yanıla ülke yönetiyorlar!!! Rusya ile papaz ol, sonra özür dile kapılarında yat, trolleri Çin lokantası bassın, bunlar Bizi Şanghay'a alın diye yalvar yakarsınlar. chp yapsa 'Moskof uşakları' derlerdi.

      Sil
  7. Bunun tüm cakası kendi koyunlarına........... Rusyaya yaptığı gibi kim bilir nasıl kıvırıyordur

    YanıtlaSil