20 Kasım 2016 Pazar

AZ, ÖZ:)

Sırf  maddi menfaatleri elden gitmesin diye, kötü, hatta ruhunu şeytana satmış, karanlık işler çeviren siyasetçilere destek verenleri,  yüzme havuzlu villalarda oturup, son model arabalarda gezen ve bu lüks hayatı eroin kaçakçısı babalarına borçlu olan zavallılara benzetiyorum. Onlar da babalarına kızan insanlardan nefret ediyorlar.

Bugün twitter gibi kısacık bir yazı yazdım. Alıntı değildir, kendi düşüncem, kendi sözlerim.


pablo escobar house ile ilgili görsel sonucu
Pablo Escobar'ın evi bu yazıma uygun olur herhalde:)
yoksullar adamı tapar gibi seviyordu çünkü uyuşturucudan elde ettiği
servetle fakirlere yardım ediyordu. !!!







52 yorum:

  1. Pablo escabar:) ama ne meşhurmuş hepimiz tanıyoruz:D devran dönüyo unytmamalı insanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hep döner Meltem'ciğim, sorma adamın hakkında film de yapıldı. İzleyeceğim hatta bir ara. Üstelik yanlış aklımda kalmadıysa milletvekili filan olmuştu!!! Bir sürü de destekçisi vardı çünkü YOKSULLARA uyuşturucu parasıyla YARDIM EDİYORDU. Fakirlikten ağzı kokanlar onun sayesinde yemek yiyordu, ceplerine para giriyordu. O yüzden taparcasına seviyorlardı bu eroin baronunu.

      Sil
    2. Aynen öyle, hürmet ediyorlardı adama inanamıyor insan

      Sil
  2. Zaten gün olsa, devran dönse ilk yer-yön-düşünce değiştirecek olanlar da onlar ablacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın menfaat neredeyse ona dönerler, rüzgar gülü gibi.

      Sil
  3. Bazıları için paranın kaynağı, nereden-nasıl geldiği önemli olmuyor. Uzun zamanlı- çok yönlü düşünmek değil, günü kurtarmak önemli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Üzümünü ye, bağını sorma misali.

      Sil
  4. çok da doğru azmışsınız teşekkür ederim :)
    takibe aldım sizi bende beklerim :)
    http://hayatakarsidurmak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Çok böyle kara paralarından guya sadaka verenler Müjde'ciğim. Artık etik bir şey ara ki belki bulasın. Kalemine düşüncene sağlık kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle Ece'ciğim, erdem, fazilet yerini maddi çıkara bırakmış. Sen de sağol canım.

      Sil
  6. "Çok laf yalansız, çok mal haramsız olmaz" demiş atalarımız. Ben de inanırım bu söze. Haram mal ile verilen sadaka cennetin kapısını açacak zannedenlere, Kocaman bir kahkaha atıyorum :)) Yazık!

    Ağzına sağlık ablacığım ❤️👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel demişler atalarımız. Kimi Escobar gibi uyuşturucu parasıyla, kimi devletin parasını, örtülü ödeneği talan edip dağıtıyor:(
      Sen de sağol canım. :) ♥

      Sil
  7. Ahhhh Müjdeciğim bir de o gözlerini para hırsı bürümüş olanlar yeter bu kadar para artık deseler ama nerede daha daha çok dedikçe insanlıklarını kaybediyorlar farkında değiller.Canımm bloğuma yaptığın değerli yorumlarına cevap veremedim nedeni sanırım googleden kaynaklanıyor bazı gelen yorumları da göstermiyor neye göre ne yapıyor belirsizlikler içinde aynı şey google plusta da geçerli.Arkadaşım lütfen kusuruma bakma bloğuna telefondan elimden geldiğince bakıp güzel yazılarını okuyorum ama çoğunluk yorum yazamıyorum.Telefonla bir türlü başaramadım bloglara yorum yazmayı.Bu sıralar zaman darlığından pc de pek açamıyorum.Seni seviyorum hayırlı gecelerin olsunn arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlerini toprak doyursun, yiye yiye bitiremediler ülkeyi, satılmadık kurum bırakmadılar. Estağfurullah, ne kusuru?:) Hiç öyle düşünme, gönüller bir olsun. Okunduğumu bilmek bile yeter bana:)illa yorum yazılacak diye şart yok:))sana da hayırlı geceler, ben de seni seviyorum arkadaşım.

      Sil
  8. Nasıl da doğru :(
    Amann, bana dokunmayan yılan bin yaşasın. Elalemin çocukları ölmüş, bebelere tecavüz edilmiş, ar, namus, can güvenliği masal olmuş... kimin umrunda???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya? Dün Er Ryan'ı Kurtarmak'ı uzun aradan sonra tekrar izlemek istedim. Orada da dediğin olay oldu. Merhamet ettiler bir Alman askerine, öldürmediler. Sonra aynı asker onların canına okudu:(

      Sil
  9. sevgili bücürük
    kısa ve öz daha iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sevgili arkadaşım, ama bazen elimde değil uzun oluyor yazdığım şeyler.

      Sil
  10. Kısacık ama çok doğru bir tespit. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Esma, hoşgeldin bloğuma. :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. :))günah derken ismi lazım değil bazı siyasetçilere oy atanların günahı evet..

      Sil
  12. Savunuları da çelişik. Sorsan, temellendirme de yok. Dün öyle diyor bugün böyle. Hangisi işlerine gelirse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Haklısın Burcu'm, zaten en büyük özellikleri bu. Bir öyle, bir böyleler.

      Sil
  13. Müjde ablam, sinir oluyorum sinir.. Ve sen hep yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya az önce yine 1 ergafein, kesmeyince 1 tane de alvares aldım. (biri migren, öteki baş ağrısı için)hesapladım Lokum'u getirdiğim o acı günden bu yana 30 tane ergafein bitirmişim, ikinci kutudayım. Ayrıca yetmeyip aldığım vermidol filan da var:( hem onun üzüntüsü, hem ülkenin hali 7 ekimden bu yana başağrısız nadir günüm geçiyor. Yazacağım kimse durduramaz:) buyursun polise gitsinler, jandarmaya haber versinler, donanmayı çağırsınlar:)yine korkmam.

      Sil
  14. az ama öz, nefretlik insanlardan çok var ülkemizde talan ede ede bitiremediler henüz. Allah belalarını versin demiyorum belalarını buluşlarını bu dünyada izlemeyi çok istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme Vladimir, çünkü döner dolaşır sana gelir derler. Beddua etmiyorum ama Allah layıklarını versin. Umarım görürüz o günleri. Çok ah aldılar....

      Sil
  15. Az ve öz.
    Aydınlık düşünce,
    vicdan,ahlak
    insan hakları
    demokrasi
    cumhuriyet
    adalet duygusu
    eşitlik
    kısacası
    az ve öz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin hocam saydıklarınızın hepsini yok etmek üzereler..:(

      Sil
  16. Ellerin dert görmesin çok doğru söylemişsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de kalemine sağlık Meryem'ciğim. Çok teşekkürler.

      Sil
  17. Efkarlıyım dedim bir yoldaş aradım gitmiş yatmış Putin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))bu ülkede yaşamak efkarlanma sebebi

      Sil
  18. Pablo Escobar konusunda bizim insanımızın ilgisi, oyların nereye gittiğini ve gideceğini net şekilde ortaya koyuyor 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle. Ne kadar seviyoruz Mafia babalarının merhametine sığınmayı. :(

      Sil
  19. Haram para, haram düşünce ile yapılan yardımın hükmü yoktur...

    YanıtlaSil
  20. Az ve öz olmuş ama derin düşününce çok şey anlatmışsınız Müjde Hanım. O kadar çok paraya tapan insan var ki artık!. gelsin de nereden gelirse gelsin hesabı..çürümüşlük diz boyu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten paraya tapıyorlar oysa para onları gittikçe zalimleştirip, köleleştiriyor. Afrika'dan zorla kaçırılan ayaklarında parangalı, koca koca zincirli köleler gibi. Efendilerine boyun eğmek zorunda kalıyorlar. Çok haklısınız çürüyoruz böyle...beğenmenize sevindim Esin hanım, çok teşekkürler.

      Sil
  21. Allah Allah ben buraya yorum yapmıştım diye hatırlıyorum Müjdecimm. Sanırım yayınlamadan çıktım 😄. Allahım beynimizi de yediler bunlar başlarını yiyesiceler akıl kalmadı artık düşünmekten :). Bu filmi çok gördük Müjdemm ya şak şakçı milletiz vesselam. Başta kim varsa onu alkışlıyoruz çıkar dünyası. Elbet bu çıkışın bi inişi vardır o zaman ilk kaçanlar bugün en çok alkışlıyanlar olacak eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınnn, bazen bana da oluyor ya da sen yayınlaya basıyorsun ama o an internette kopma oluyor filan. Hakikaten çıkarcı oldular. Kim güçlüyse ona yamanma ihtiyacı duyuyorlar. Stockholm sendromü yaşıyorlar gerçekten. Onda da banka soyguncularının rehin aldığı rehineler soygunculara sempati duymuştu biliyorsun.:))Elbette bu çıkış inince ilk onlar satacak reislerini ay pardon çobanlarını.

      Sil
  22. Plak hiç değişmiyor galiba. Ama bunların rüzgarı biraz uzun esti. Paraya doymuş doyumsuzlar ne yapacaklarını şaşırmış durumdalar. Ellerindeki erki nasıl kullanacaklarını şaşırdılar artık. Ama bu dünya kimseye kalmıyor. Bir gün yanlarındaki yörelerindeki insanlarla birlikte silinip gidecekler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zülal'ciğim senin uzmanlık alanına göre bir cevap vereceğim: Bunlar birbirlerini yemeye başlayarak silinecekler çünkü sen daha iyi bilirsin, film bloğun var: Her soygun filminin, her korsan filminin, her Mafia filminin sonunda birbirlerini vurmaz mı suçlular? Çünkü parayı bölüşemezler:)

      Sil