8 Kasım 2016 Salı

KIRMIZI HAPI YUTMAYA CESARETİN VAR mı?


Bir bilim kurgu filmi olan Matrix'i izleyenler bilir, orada beyinlerine bir takım cihazlar takılmış insanlar, sürekli uyuyor ve rüyalarındaki dünyayı gerçek sanıyorlardı.

sleeping woman ile ilgili görsel sonucu





beautiful city ile ilgili görsel sonucu

Ancak GERÇEK dünya alttaki gibiydi. 


matrix real world ile ilgili görsel sonucu


Yine o filmde KIRMIZI ve MAVİ olmak üzere iki hap vardı. Uyuyan insanların gerçeği görmesi için kırmızı hapı yutmaları gerekiyordu.  Mavi hapı yutanlar mutlu rüyalar görmeye devam ediyorlardı. 


matrix blue red pill ile ilgili görsel sonucu


Ülkemizde de bir kesim tıpkı Matrix filminde mavi hapı yutanlar gibi SANAL bir dünyada yaşıyorlar. 


 Mavi hapı yutanların
gördüğü Türkiye. 


çözüm süreci analar ağlamasın akp ile ilgili görsel sonucu

 Bu ise kırmızı hapı yutanların
gördüğü Türkiye





Mavi hapı yutanların
gördüğü  musmutlu Türkiye

sibel can hadise ile ilgili görsel sonucu


Kırmızı hapı yutanların
gördüğü Türkiye:   
ÜÇ MİLYON
Suriyeli Kürt, Arap, kimi IŞİD,
kimi pkaka, kimi canlı bomba.


suriyeli göçmenler ile ilgili görsel sonucu

Hepsi yarın Türk vatandaşı yapılıp akp'ye oy atacak, daha ileride de 'özerklik' isteyecek,  sayıları her yıl katlanacak, Arapça, Kürtçe insan. Lübnan iç savaşının çıkma sebebi çok sayıda mültecinin Lübnan'a yerleştirilmesiydi ki, onların sayısı 3 milyon değildi. 



  Mavi hapı yutanların
gördüğü şahane ekonomiliTürkiye

akp seçim afişi ile ilgili görsel sonucu



 Kırmızı hapı yutanların
gördükleri

şurada

şurada

şurada

şurada


Mavi hapı yutanlar ağlayan
"Kandırıldığı" söyleyen sürekli
mağdur, masum Pamuk Prensesler görüyordu


kandırıldık ile ilgili görsel sonucu


Kırmızı hapı yutanların gördüğü ise
alttaydı


sıfırlama tapeleri ile ilgili görsel sonucu


Sıfırlama ses kayıtlarının komplo / montaj olduğunu söyleyerek sıyrıldılar. Oğlu Bilal mahkemeye gitmesin diye yüzlerce değil binlerce polis, hakim, savcının yeri değiştirildi, görevden alındı. Youtube'ta "sıfırlama Bilal" yazınca ses kayıtları karşınıza çıkıyor. 


son olarak:
Kırmızı hapı yutanların
gördüğü Türkiye



Mavi hapı yutanlar sizlere iyi uykular....tatlı rüyalar...gerçek dünyayı görmek istiyorsanız, Neo'nun kırmızı hapını yutmanız gerekir. Cesaretiniz var mı?

30 yorum:

  1. En sonunda uyanacaklar mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek umudum yok Handan. Bilirsin uyku baldan tatlıdır:(

      Sil
  2. kırmızı hapı yutmak onlar için günah sayılır uyansalar da yutmazlar abla ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten yutmadan uyanamazlar Gülşah'cığım. Tabii bir de zaten bilip de uyanmak istemeyenler var:) malum AKP bir parti değil, ballı ihalelerle dönen bir saadet zinciri, parti olsaydı kendi başbakanlarını kovmazlardı. :) Düne kadar açlıktan nefesi kokan adamı zengin edip, karısının, kızının altına lüks araçlar çekiyorlar. Üç kuruş için ruhunu şeytana satan insanlarla dolu dünyada tabii onlara cazip geliyor. Herkesi de kendileri gibi sanıyorlar...

      Sil
  3. Ne güzel bağdaştırmışsın. Her şey tam da dediğini gibi:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Bahar'cım, çok teşekkürler.
      Sevgiler.

      Sil
  4. Ne kadar güzel bir benzetme Müjde, dün gece arkadaşımla, az bir neşelenelim diye Komedi dünyası seyredelim dedik. Salih Kalyoncu ile çalıştıkları dönem. Matrix tipini canlandırdı. Ben seyretmedim filmi ama az çok anladım arkadaşımın anlatımından.
    Ve mutlu kısmı ile acıyan kısmı Türkiye'nin, sürekli ve daha da acımaya devam ediyor. Kalemine sağlık Müjde'ciğim. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Ece'ciğim, maalesef söylediğin gibi devam ediyor bakalım sonumuz ne olacak? Senin de okuyan gözlerine sağlık canım. Sevgilerimle. :)

      Sil
  5. Matrix'le günümüzü ne güzel bağdaştırmışsın. Cesaretleri hiç olmayacak gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)Aslında benzerini daha önce yazmıştım bloğumu silince hepsi gitmişti. Tekrar yazdım ben de. Bence de olmayacak çünkü gerçekler acıtıyor, mutlu yalanlara kanmak işlerine geliyor.

      Sil
  6. Ne güzel Bilal'e anlatır gibi tek tek ve yalın yazmışsın. Bu arada seçim sonuçları ile Amerika da hapı yuttu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Burcu'm zaten blog arkadaşlarım hepsini biliyorlar, o yüzden Bilal'e anlatır gibi yazıyorum arada bloğuma uğrayan mavi hap yutanlara yönelik:)
      ABD'de daima cia' nın istediği olur. Demek onu istemiş:) Hillary malum Libya'yı mahveden, eli kanlı lady Makbet gibi kadındı kazanmaması iyi oldu ama bu adamı hiç bilmiyorum. ABD nin başında kim olursa olsun ORtadoğu ve Türkiye'yi çok affedersin düzmek en büyük amaçlarıdır bakalım ne olacak?

      Sil
  7. Kırmızı hapı yutmuş olanların görebildikleri dünya dayanılır gibi değil :( Bazen maviyi yutmuş olsaydım demiyor değilim. Cehalet mutluluktur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cehalet mutluluktur çok haklısın arkadaşım. Adam ne yapsa mutlu olmaları bu yüzden.:(

      Sil
  8. Ben de mavi hap istiyorum...
    Riyakâr insanları görmekten yoruldum.
    Uyumak istiyorum.Uyandığımda da bu yaşananların rüya olduğuna inanmak istiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih'ciğim inan güldürdün beni ki, bu aralar yüzüm hiç gülmüyordu Allah da seni güldürsün. Hakikaten mutlu olmak için % 50 olarak hepimiz mavi hapı yutmalıyız...:(

      Sil
  9. Biz de ortaya karışık mı alsak acaba hapları? Belki arada biz de mutlu bir Türkiye görürüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))yok, yok mutlu yalanlarla uyumaktansa, gerçekle yüzleşmek her zaman iyidir.:)

      Sil
  10. Bence sorun bizde yut maviyi yaşa hayatını :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Biz onlara uymayalım canısı. :)

      Sil
  11. Çok güzel olmuş yine anlatımın.Merih'in yorumuna da bayıldım.Katılıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Beğenmene sevindim çok teşekkürler, aman yok yok bizler almayalım mavi hapı onlar gibi olduğumuzu düşünsene :))

      Sil
  12. Ne güzel yazmissin yine be Müjde'cim.....Eline saglik.

    Kirmizi ya da mavi, bu ülke komple hapi yuttu ne yazik ki. Bazen ben de Merih gibi uyusam da, su kabus gecince uyansam diyorum. Görmek gercekten cok aci veriyor artik, resmen mutsuz ediyor... Hic bukadar olmamistim. hic bukadar olumsuz etkilememisti beni siyaset ve hükümet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de okuyan gözlerine sağlık Ayşe'cim.
      Valla hani rahmetli Tanju Okan'ın şarkısı vardı "Öyle sarhoş olsam ki, bir daha ayılmasam' diye tevekkeli değil Afganistan ve İran kadını, erkeği laikliği yok edip, şeriata geçince hepsi eroin, hap, esrar bağımlısı olmuşlar. Başka türlü katlanamıyor zavallılar. :( Çok teşekkürler canım. İnşallah bu kabus bitecek bir gün.

      Sil