19 Kasım 2016 Cumartesi

KORKU FİLMİ GİBİ ÜLKE OLDUK

Tesadüf değil herhalde bu AKP'nin koruduğu vakıflar tecavüzle konuşulur.


ensar vakfı ile ilgili görsel sonucu

Atatürk düşmanı gazetelerinin yazarı çocuklara tecavüzden hüküm giyer.

hüseyin üzmez taciz ile ilgili görsel sonucu



 Sibel Üresin diye bir AKP'li vardı, ikidebir ekranlara çıkardı. AKP'li belediyelerde kadınlara "aile danışmanlığı" yapıyormuş. Acaba ona danışan kadınlar ne yaptılar?

sibel üresin ile ilgili görsel sonucu


sibel üresin ile ilgili görsel sonucu
Bu Sibel Üresin "çok eşlilik yasal olsun"
"Türkiye'ye Yahudi şeriatı gelsin istiyorum"
filan derdi.



Sinop, Gerze ilçesindeki İslamcı derneğin
Kuran kursunda 4 erkek çocuğa tecavüz
etmekten 24 yıl hapse mahkum edildi.




ananın dizi tahrik ile ilgili görsel sonucu
Bir başka "dinci" ekranlara çıkıp
"ananın dizi bile tahrik eder"
diyordu!


Baş örtüsü namusunuz, saçımızın kılı gözükmesin
 diyorlar ama
7 / 24 ekranlarda 70 milyon önünde
koca aramaktan çekinmiyorlardı.
İzdivaç programları türbanlı kaynıyor.


türbanlı izdivaç programı ile ilgili görsel sonucu


Velhasıl tepeden tırnağa sahtesiniz, 'fake' siniz, üçkağıtsınız. Son yaptığınız tecavüzcü yasasıyla kepazeliğinizde zirveye çıktınız.

AKP'lilere en güzel cevabı Ekşi Sözlük'te bir yorumcu vermiş. Biraz kibarlaştırarak yazdım:

Bunların dinden anladığı iki şey var: 

1) Kız çocuklarını kaç yaşında becerirsek dinen caiz olur? 
2) Orucu neler bozar?


Bu  AKP'liler bir gün de "Kuran'da FAİZ almak, vermek yasak. Kuran'da faiz haramdır. Faizi kaldırıyoruz. Bundan böyle öyle kar payı/ faiz  yok. desin inanalım MÜSLÜMAN olduklarına. 


Ayda 30 - 90 askeri şehit olan bir ülkeyiz.  Bunların konuştuğu şeye bak!

Allah layığınızı versin! Millet sizin yasa tasarılarınızı, bu yukarıdaki yaptıklarınızı hatırladıkça topluca kusacak.


vomiting ile ilgili görsel sonucu




SOKAKTAKİ KEDİYİ DEĞİL BİR HAFTA , BİR GÜN AÇ BIRAKMAM,
TELEVİZYONUMU SATIP ONA MAMA ALIRIM
ADAMLAR TECAVÜZ BEBEĞİNİ ÖLSÜN DİYE
BİR HAFTA AÇ BIRAKMIŞ, ÖLMEYİNCE
AĞZINA ÇAPUT TIKAYIP ÖLDÜRMÜŞLER!
BUNLAR BU ÜLKENİN İNSANLARI, SORSAN HEPSİ MÜSLÜMAN!


Daha da anlamak istemeyenlere altta ülkemizden 'çocuk gelin' dramları. 


Sözcü'nün sitesinde Yılmaz Özdil köşe yazısında yine aynı konuyu örneklerle yazmış. 13 yaşında evlendirilip (!), sonra kendisini vuran Kader ve diğer kızların trajedisini.



Ekşi Sözlük'te rastladığım bir yorumcu da bu konuda kimsenin dillendirmediği çok önemli bir şeyin altını çizmiş.  Yazan kişi, Romanları iyi tanıyan, bu konuda önüne dava dosyaları gelen bir avukatmış.  Mesleği gereği çok iyi analiz yapmış. Bir bölümünü kopyaladım:

"romanlarda aile içi evlilik, çocuk yaşta evlilik ,birbirlerine çocuk verme (nasıl yani diyorsunuz,şöyle anlatayım erkek çocuğu olmuyor diye kardeşi erkek bebeğini diğer kardeşe veriyor kafasına göre,bu avukatı olduğum bir dosyaya ait bilgidir) olağan şeylerdir. eğitimsiz ve fakir oldukları için ahlak anlayışları kendi çerçevelerinde gelişmiştir. çoğunun birden fazla karısı vardır,birine resmi diğerlerine imam nikahı kıyarlar,ekseriyetle gözleri hala dışarda olanları da hiç az değildir. 6 ay kadar önce eşi hapisten denetimli çıkabilsin diye esirgeme kurumundan yeni doğan bebek bulmaya çalışıp karısının nüfusuna geçirmeyi düşünen roman müvekkilimden bahsetmiyorum bile.10 yaşındaki çocukları ağlayan bebek kardeşine 'sus lan orospu çocuğu ' diye küfreder,çocuk yaşta özellikle sigaraya başlarlar. çocuklar gelir kapısı olduğu için ve doğum kontrolünden bi haber oldukları için çocuk doğururlar. çocukların esas önemi ,suç işlemek için temiz bir sayfaya sahip olmalarıdır. çoğu yaş küçüklüğü sebebiyle cezalardan ya muaf ya da indirim aldıkları için suçlarda kullanılır çünkü ailelerinin çoğu sabıkalıdır,tekerrür hükümlerine göre ceza almak istemezler."


Benim anladığım AKP,  Romanlar, çingeneler için bu yasayı yapmış. Artık okuması-yazması olmayan Kibariye mi akıl verdi  bilemiyorum.Peki bu Roman vatandaşlara göre mi yasalar çıkacak? Ya da biz de mi Romanlar gibi olalım? Onları mı örnek alalım? Diyorum ya cehalet örgütlenince toplumun içine sıçmaları kaçınılmaz oluyor.  Bunlara kalsa Kibariye'yi kadın ve aile bakanı, gebermeseydi Hüseyin Üzmez'i de milli eğitim bakanı yaparlardı.

Yukarıdaki yorumcuyu doğrulayan bir başka makale Doç. Dr. Rafet Özkan:

O da Romanların 13 - 17 yaşında evlendirildikleri yazıyor. Bu kızlar öyle gördükleri için başlarına geleni 'NORMAL' sanıyorlar. Normal sanarak büyümüşler. Kendi kızlarını da yine 13 yaşında evlendirecekler. Ama bir kesimin bunu normal sanması bunun normal olduğunu göstermez.

http://provagunlukleri.blogcu.com/cingeneler-doc-dr-rafet-ozkan/2163243



amazon tribes marriage ile ilgili görsel sonucu


Okyanus adalarında, Amazon'daki kabilelerde, Afrika'daki kabilelerde de küçücük kızlar 5 yaşındayken kabile bireylerine sözlendirilir, adet görmeye başlar başlamaz evlendirilir, çok eşlilik, kumalık meşrudur,  erkekler kadınları sopayla, sivri şeylerle, bıçaklarla vs. döverler, keserler, şiddet yaygındır, şiddet gören mesela Yanomami kadınları daha fazla dayanamazsa ailesinin yanına kaçar, akraba evliliği yaygındır, ahlak anlayışları bizimki gibi asla değildir diye biz de onlara mı benzeyelim? Bu kadar saçmalık olur mu? Yağmur Ormanı kabilesi mi burası?


Son olarak yetmez ama Allah cezanızı versin.



31 yorum:

  1. Ağzına sağlık ablam. Midemiz almıyor bunca iğrençliği. Dini kullanmakta, kirletmekte üzerlerine yok. Korkuyorum artık gelecekten. Böyle bir gelecek geleceğine, kıyamet kopsun demek istiyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke korkmakta haksızsın diyebilseydim. Hadi bizler yaşlandık zaten. Siz gençler için üzülüyorum. Ne olacak pırıl pırıl çocuklarımız? Yeğenlerimiz? Sen de sağol canım.

      Sil
  2. Düşün düşün valla şiştim ablacığım ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. İnan bugün yoruldum, öğlen kedime kum almaya gittim, geldim yani sadece otobüs yolculuğu bu kadar yorar mı bir insan? Biraz fazla kalabalıktı cumartesi diye..ama ondan çok bu üzüntüler başımı ağrıttı, sıcak banyo bile geçirtmedi iki ayrı ağrı kesici almak zorunda kaldım....cehennemde mi yaşıyorum anlamıyorum nasıl bir ülke olduk? :(

      Sil
  3. Ahlak denen sey kalmadi. Demek ki kapanmak veya açilmak insani ahlakli yapmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, yıllardır söylüyorum kapanmakla hiçbir şeyi çözmez, her şey karakterde. Kumaştan namus olmaz.

      Sil
  4. Ah Müjde Abla, beter olduk. Her gün daha rezil bir olayla haberle karşılaşıyoruz. Meğer ne hırsız, namussuz, kaypak olmuşuz. Fena, çok fena.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cehalet örgütlenirse böyle oluyor:( ne kadar hırsız, namussuz varsa örgütlenmişler. :(

      Sil
  5. "Yanlış hesap Bağdat'tan döner" derdi eskiler. Keşke yanlış kararlara topluca karşı çıkılabilseydi. Oysa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkamazlar ki, bunlar birbirlerine çıkar, şantaj, menfaatle bağlı, saadet zinciri (saadet zinciri lafı da eski AKP'li bakana ait bana değil, AKP bir parti değil saadet zinciri demişti.)

      Sil
  6. Artık hiçbir şey duymak,bilmek istemiyorum. İçim almıyor!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli böyle kötü yönetilen ülkelerde insanların psikolojisi o kadar bozuluyor ki, sonunda başa geleni çekip, suspus kalınıyormuş. Ben özetledim çok daha bilimsel şekilde anlatılmıştı. :(

      Sil
  7. Ağzına, yüreğine sağlık ablacım. Noktayı koymuşsun ama anlayanlara tabii..

    YanıtlaSil
  8. Bu gibi adamların yaptıklarını düzelmek için on yıllar yetmeyecek... Kız çocuklarının diri diri gömüldüğü günleri geride bıraktıran peygamberimizi de mi bilmiyor bu dinci geçinen .. ler. Şu dünyada hiç dişi kalmasa acaba anlar mı bu eriller yaptıkları yanlışları... Şu kadınlara destek olmayan cahil kadınlarda yanlış doğmuş bence gidip ameliyatla cinsiyet değiştirmeliler. Kızınca böyle garip şeyler yazıyorum Müjde Abla bu kez silmeyeceğim yazdıklarımı. Heybemden ne döküldüyse artık kabul oluna :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç de garip şeyler yazmamışsın Zülal'ciğim, garip olan ONLAR, sen değilsin. Daha önce silmişmiydin ki? Unutmuşum:))))Yorumun başım üstüme canım, nasıl istersen. :) Sonradan silebilirsin de istersen.

      İşte diyorum ya cahillik başa bela. (okumuş cahiller istisna bir de hastalıktan, maddi imkansızlıktan, başka nedenlerden elde olmayan nedenlerden okuyamamış, yarım bırakmış ama kendini eğitmiş - kütüphaneye giderek bile bir insan mükemmel kendini eğitebilir- insanları tenzih ederim)

      Sil
  9. bugün az ve öz konuşmak istiyorum, ALLAH BELALARINI VERSİN

    YanıtlaSil
  10. Valla artık midem kaldırmıyor:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Mujde abla harika özetlemissin bunun çıktısını alıp partilerinin çalısma ofislerine gondermek lazim rezillikleri gozlerinin onunde kalsin diye, gelecegimizi bitirdiler :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Defne'ciğim, avukatın yazdıklarını okuyunca anladım ki, bunlar Romanlardan oy almak için böyle bir şey yapmışlar. E sayıları az değil....:( valla gönderelim assınlar odalarına pislikler...

      Sil
  12. Valla artik syöleyecek söz bulamiyorum, sadece o son resme aynen katildigimi belirtmek istiyorum..

    YanıtlaSil
  13. pardon son degildi ya o, alttan 3. resimdi. o tuvaletteki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım canımcım önemli değil, valla topluca akp' binası önüne gidip kusalım belki işe yarar:))

      Sil
  14. Günlerdir uyku uyuyamıyorum midem almıyor hala sayfamda AMA ile başlayan hala haklılar diye AKP aklamaya çalışan zihniyet var deli oluyorum. Adamlar suratlarına tükürse haklılar diyerek alkışlayacak zihniyet var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AKP bunların aç midelerini doyuruyor, devletin tüm imkanları elinde, örtülü ödeneğe de çöktü, sattığını, savdığını, ihaleleri yandaşlarına dağıtıyor başka türlü oy atmazlar. Menfaat, fırsatçılık, çıkarcılık. :(

      Sil
  15. Bir de yasa teklifini geri çekerken, olursa yeniden görüşürüz diyor utanmaz pedofili sapıklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlara güvenilmez bir gece yarısı haberimiz olmadan yasanın orasını burasını kırpıp yine geçirebilirler:(

      Sil
  16. Söyleyecek sözler tükeniyor artık ya da bir başlasam hiç bitmeyecek. Onun için benim söyleyeceğim yegane söz Yetmez ama Allah cezalarını versin. Yetmez ama cehennemin en derin köşelerinde yansınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetmaz ama evet diye diye onlara destek verenleri aklıma getirdin sevgili Zehra. Şimdi çoğu hapislerdeler oh olsun, müstahak diyorum. Acımıyorum.

      Sil