27 Kasım 2016 Pazar

UTANMAZLIKTA ÇAĞ ATLADILAR

bu ülke bu hale düşmeli mi erdoğan ile ilgili görsel sonucu

"Müjde ne yapıyorsun? Bu fotoğrafı daha dün gördük sayfanda." diyeceksiniz haklı olarak. Ama ben bu haberin peşini bırakmam. Sosyal medyada ve tv haberlerinde de buna yeterince değinilmediğini düşünüyorum.  

Ülkenin cumhurbaşkanı / perde arkasındaki başbakanı, 15 yıldır ülkeyi yöneten şahıs çıkmış

"Ülke ne hale geldi? Ne olacak bu ülkenin hali?" 

diyorsa bu haberi ben daha bir ay yazarım arkadaş. 

 Tayyip  "Ülke ne halde!" diyor. 

Başbakan Binali   


binali yıldırım ayakta kalmaya çalışacağız ile ilgili görsel sonucu




 diyor. 


Tercümesi  " Tayyip, Emine, Bilal, Sümeyye ve bir avuç AKP'li yandaş zenginleşti ama ülke battı." oluyor sanırım. 

O'lm ne utanmazsınız? Bu ülkeyi bu hale dedem mi getirdi? Utanmazlıkta çağ atladınız. 

12 yorum:

  1. Ya hadi onlar utanmaz da Müjdecim sürünün kalanına ne isim vereceğiz onu da hiç bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoban ne yaparsa sürü de onu yapıyor. G....kılları diyorlar ya Handan'cığım. Affedersin ama ben demiyorum onlar diyor:)

      Sil
  2. Çok yazık. Sanki başkasını suçlar gibi...Bu da yağ gibi üste çıkmak olsa gerek.

    YanıtlaSil
  3. bıktım, usandım bunların bu aymazlıklarından vallahi müjde'cim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle Nagehan'cığım, her gün bir başka rezillikleri çıkıyor.

      Sil
  4. Yaptığınız ironilere bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. yok yok hepsi benim yüzümden:)))))))))))

    YanıtlaSil
  6. Ne denir Müjdecim, Yavuz hırsız ev sahibini şaşırmış denir, utanmazlıkta, aymazlıkta sınır yok denir 😤😲. Giden 12 canın ardından haber kanalına bağlanıp bunlar olağan şeyler, spor salonu olsa aynı tepkiyi vercekmiydiniz diyen sülümancının umarsızlığı, yüzsüzlüğü denir. Ne denir hala bu ülkede bunlara oy verenlerin cahilliği, körlüğü çok afedersin ama mankafalılığı denir...... Bu daha çok uzar da ben en iyisi daha fazla yer kaplamayayım ve de krize girmeyeyim. Sevgilerimle canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Yavuz hırsız misali. Sorma o acı, o korkunç olayda KADER deyip geçiyorlarmış. Yok şehit olmuşlarmış. Şehit sadece vatan toprağını düşmana karşı savunmak için savaşta ölene denir. Yangında ölen şehit, depremde ölen şehit olmaz. Allah bunlara layıklarını versin.
      Benden de sevgiler canım.

      Sil