21 Aralık 2016 Çarşamba

EKTİĞİNİ BİÇİYOR

Kabak eken gül biçmez, gül eken kabak biçmez. Bu da  her Allah'ın günü

 "Bizzzzzzzzzzzzzz"

" Onlaaarrrrrrrrrrrr"

diyerek topluma kin ve nefret aşıladı. Şimdi ektiğini biçiyor.


Yandaşları  "Katil Rusya " protestosu yapıyorlar.  Elçiyi öldüren Fetöcü ama protestocular Fetöcü değil. Yerseniz.


Ne askerin, ne polisin, ne halkın, ne de büyükelçinin can güvenliği var. Ne de otobüste şort giyen genç kızın. Çünkü zihniyet kinle yoğrulmuş.

Terörle mücadele deyince:

"Şehit olmak çok güzel bir şey inşallah hepiniz şehit olun"

diyorlar.

Soma: Kader

Kız yurdu yangını: Allah'ın taktiri

Protesto edenin sonu alttaki gibi:

soma tekme ile ilgili görsel sonucu

2016 yılındaki patlamalar


12 Ocak 2016 Sultanahmet Patlaması (10 ölü 15 yaralı)
17 Şubat 2016 Ankara Patlaması (29 ölü 61 yaralı)
13 Mart 2016 Ankara Patlaması (37 ölü 125 yaralı)
19 Mart 2016 Taksim Patlaması (4 ölü 36 yaralı)
27 Nisan 2016 Bursa Patlaması (13 yaralı)
1 Mayıs 2016 Gaziantep Patlaması (3 ölü 22 yaralı)
12 Mayıs 2016 Diyarbakır Patlaması (16 ölü 23 yaralı)
7 Haziran 2016 Vezneciler Patlaması (11 ölü 36 yaralı)
8 Haziran 2016 Mardin Midyat Patlaması (3 ölü 30 yaralı)
28 Haziran 2016 Atatürk Havaalanı Patlaması (44 ölü 237 yaralı)
10 Ağustos 2016 Diyarbakır Patlaması (5 ölü 13 yaralı)
10 Ağustos 2016 Mardin Kızıltepe Patlaması (3 ölü 50 yaralı)
17 Ağustos 2016 Van Patlaması (3 ölü 73 yaralı)
18 Ağustos 2016 Elazığ Patlaması (3 ölü 217 yaralı)
20 Ağustos 2016 Gaziantep Patlaması (51 ölü 94 yaralı)
6 Ekim 2016 Yenibosna Patlaması (10 yaralı)
16 Ekim 2016 Gaziantep Patlaması (3 ölü 8 yaralı)
4 Kasım 2016 Diyarbakır Patlaması (11 ölü 93 yaralı)
24 Kasım 2016 Adana Patlaması (2 ölü 16 yaralı)
10 Aralık 2016 Beşiktaş Patlaması (44 ölü 155 yaralı)
17 Aralık 2016 Kayseri Patlaması (13 şehit 48 yaralı)



İstatistiklere göre ülkede huzur kalmadığından boşanmalar, fuhuş, cinnet, intiharlar ve kadına şiddet misliyle artmış. GoOgle'a

"Balkondan attı" 

yaz, tıkla,  "Bebeğini balkondan attı" ;  " 8 aylık hamile eşini balkondan attı"  haberleri geliyor. Altta en son intihar haberi. Hayatının baharında bir kız kendini inşaattan atmış. :( 




sena nur intihar konya ile ilgili görsel sonucu


Bu nasıl bir kin, nefret ki; ülkenin ne kadar sevilen, değerli sanatçısı varsa kötüledi. Dünyanın uygar, çağdaş, huzurlu ülkelerinde başbakanlar, cumhurbaşkanları kendi ülkelerinin sanatçılarını onlarla aynı görüşü paylaşsa da, paylaşmasa da asla kötülemezler, asla şarkıcıyla, piyanistle, heykeltraşla uğraşmazlar. Putin, ülkenin en yaşlı balerinine törenle madalya vermişti, kraliçe Elizabeth Beatles üyelerine, 007 James Bond'a (ki, adam İskoçya'nın bağımsızlığını istediğini söyler) elinde kılıç, törenle"Sir" ünvanı verdi. Onlar okumuş, yazmış, entellektüel, güzel sanatlardan anlayan, baleye, operaya tu kaka demeyecek kadar geniş ufuklu insanlar. Nerede görülmüş mahalle kocakarıları gibi sürekli o şarkıcıya, bu dizi oyuncusuna, filan köşe yazarına laf yetiştirmek?

Mehmet Ali Alabora kötü,  Levent Kırca kötü,  Müjdat Gezen kötü,  Erol Evgin bile kötü. Geziciler çapulcu, 29 Ekim'i kutlamak isteyenler terörist!  Fazıl Say'ın konserini satırla basmaya kalktılar.

erdoğan erol evgin ile ilgili görsel sonucu




Ama alttaki gibi twitler atanları, şarkılar yazanları kendisinden yana olduğu için kötülemedi.


nihat doğan twitter özgecan ile ilgili görsel sonucu

Bu da Nihat Doğan'ın 
Özgecan için
attığı tweet:

nihat doğan twitter özgecan ile ilgili görsel sonucu

Demek ki, neymiş arkadaş? Baleye "seks" diyen, Kadıköy vapurundan inen kadınların kılık, kıyafetiyle problemi olan! İki ayyaş diyen, hem laik, hem Müslüman olunmaz diyen, hem Esat'a düşmanlık yapıp, hem Rusya ile iş tutmaya kalkan, açılım yapıp "Kandırıldım", Balyoz'da "Kandırıldım", Fethullah Gülen'de "Kandırıldım"; "Gemi var gemicik var" diyen, diplomasını bir türlü gösteremeyen, kindar zihniyettekileri başımıza getirmeyecekmişiz. Getirirseniz sonu bu olur. Büyükelçiyi öldüren ne Fetöcü, ne AKP'li, ne cia, ne fbı, büyükelçiyi öldüren bu kindar zihniyetin ta kendisidir.



22 yorum:

  1. Anlattın anlattın ama kim anladı Müjde ablam... Eroin gibi bu. İstesen de bırakamıyorsun.. Demiştim ya sana. Kuzenim Erdoğan ülkeyi savaştan kurtardı demişti bana.. Savaş????
    Ben emeğimle sınava girip memur oldum ve o şahsa bişey söyleyemezmişim.. Çünkü beni o memur yapmış, maazallah atarmış. İnsanların en kısa zamanda uyanmasını umuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Kerime'ciğim, bu zihniyetin kafası kinle doludur, dinle kafayı bozmuş ama kindar zihniyetlere laf anlatamazsın, kısa kollu giyenden tahrik olur, öldürürse rahat eder çünkü nefret ettiği aslında ta kendisidir. Benim daha önceki yazımda anlattığım komşunun oğlu da işte tam senin kuzenin, elçiyi öldüren, Tayyip zihniyetinden, aynı bakışlar, aynı nefret. Bu öyle bir zihniyet ki, ta peygamber zamanından beri birbirlerini kestiler, eceliyle ölen halife kaç tane? Öyle bir zihniyet ki, akrabayı akrabaya, karıyı kocaya kestirir.

      Sil
  2. Patlama sonucu ölü ve yaralı listesi baya uzun :( Dilerim daha da uzamaz bu liste :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kindar zihniyet başımızda oldukça uzayacağını tahmin ediyorum maalesef :(

      Sil
  3. Aynen böyle Müjdeciğim.Eline sağlık canım.Hala savunanlar var hala şaşırıyorum ve hala inanamıyorum.Aynı toplumda yaşadığımız bunca beyinsizlere hayret ediyorum.Ya çok merak ediyorum onların anlayabildiği bizim anlayamadığımız NE acaba?Bir de böyle düşüneyim diyorum;yok olmuyor.Sıra sıra katlediliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Savunur Nur'cuğum çünkü dünyanın neresinde olursa olsun dine fazla kafayı takan insanlar ruh hastalarının konusuna girerler, ya kendilerini yüksek yerden atarlar, ya başkalarının canını yakarlar. Çünkü bildiğimiz anlamda dindar değillerdir, dincilik başka bir şey. Dünyada ençok terörist dinci terörist. Wikipedia'da radikal İslamic organizations yaz tıkla yüzlerce örgüt var.

      Sil
  4. Elçiyi öldüren suikastçıya da üzüldüm. Nasıl yetiştirildiyse, sorgulamadan, tam hizmet edercesine. Hayatını karanlığın ellerine verdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamın lise yıllığına kimse tek satır yazmamış, hani yalandan bile olsa insan "Şöyle iyiydi, böyle nazikti" yazar değil mi? Dine kafayı takanların ruh sağlığı bozulur. Şizofreni, paranoya, kin, nefretle yoğuruyorlar insanları buna da din diyorlar. Ben üzülmedim valla yaşasaydı kendi gibi üç tane daha dünyaya getirirdi. :(

      Sil
  5. Korkuyorum. Başkalarının kararına bağlı olarak tesadüfi yaşar olduk memlekette.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkmamak mümkün değil yazın üzerime Atatürk tişörtümü giysem veya yakama Atatürk rozeti taksam biri kafamı keser mi diye düşünmeye başladım.

      Sil
  6. Listeyi görünce içim gitti yaaa:( Her gün canlar gidiyor memlekette. Güç ve para hırsı. Allahım sen ıslah et:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gün be gün olunca unutuyoruz iyi ki, o listeyi yapmışlar ben de facebook arkadaşımda görüp kopyaladım. Aminnnnnnnnn.
      Benden de sevgiler.

      Sil
  7. Sabahsız gece yok Müjde
    Bu da bitecek
    Ama sabır daha evvel bitti..o başka

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Kadriye, inşallah...
      Sevgiler.

      Sil
  8. Taş olsa çatlar derler ya biz taşı geçtik demir mi olduk ne olduk hiç bilemiyorum...
    Kin-öfke-şiddet... daha sayar giderim de biz eskiden güzelliklerimizle anılan bir millettik.
    Evrim geçirdik sayelerinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çatladık valla, sabır taşı olduk. Eskiden söylediğin gibi komşuluk vardı, vefa vardı vefa, bir fincan kahvenin 40 yıl hatırı vardı.
      İlk kez tersine evrim oldu Sebuş'cuğum. Normalde evrim ileri doğru olacakken:(

      Sil
  9. Liste ve yaşananlar... Artık yüreğimiz dayanmıyor. Sabah gözümü her açtığımda bugün ne oldu acaba diye uyanıyorum.. Paylaşım için teşekkür ediyorum.Müjde hanımcım kucak dolusu sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım, huzur bırakmadılar insanda, ne demek ben de teşekkür ediyorum, kucak dolusu sevgiler.

      Sil
  10. Valla Müjdeciğim, şimdi haberlerde köpeklerin barınaklarını yakmışlar Sarıyerde. Başım alev gibi yandı. Sinir oluyorum. Yazdıklarında sonuna kadar haklısın. Akla kara, her şey karman çorman oldu. Bindik bir alamete, gidiyoruz kıyamete yani. Doğru bir şey var mı diye sorsak? Cevabını filozof olsak bulamayız. Sevgilerimle canım kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce gördüm ben de. Ne isterler ki ağzı var dili yok, zavallı canlardan? Bir türkü vardı "kötüler alemi almış gidiyor, iyiler kendini canım yormasın boşa..." ikidebir dilime geliyor o hale geldik:( Elleri kırılsın, benden de sevgiler canım ablacım.

      Sil
  11. Korku toplumu olduk çıktık ne yazık ki Müjde'cim 😔. Yolda yürümeye, otobüse, mwtroya binmeye, alışveriş merkezlerine gitmeye korkar olduk. Konuşmaya en kötüsüde "Düşünmeye" korkar olduk 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, aynen öyle, 18'inde kızcağızlar şort giymeye, askılı blüz giymeye korkuyorlar! Bu ne yaaa? Öyle ülke istesek Suudi Arabistan'a, Bengladeş'e giderdik Zehra'cığım...:(

      Sil