29 Aralık 2016 Perşembe

GIK DEDİN GÖZALTI; GAK DEDİN HAPİS



Ülkenin durumu kısaca şöyle:

"Tweet attı" savcılık!

"Facebook'ta 'beğen'e bastı"  göz altı!

"Yazı yazdı" tutukla!




Ahmet Şık,  Fetö' nün terör örgütü olduğu hakkında "İmamın Ordusu" isimli bir kitap yazmıştı. AKP'liler köpürdü: "Vay sen bizim muhterem, hoca efendi hazretlerimize nasıl iftira atarsın?" diye. Hapse attılar hemen "Balyoz, Ergenekoncu" diyerek.

 Sürekli kandırılan malum şahıs

"Kandırıldık"

deyince tüm haksız yere yatanlar gibi o da çıktı. :(



kar maskeli polisler ile ilgili görsel sonucu

Canlı bombaları veya pkk'lı teröristleri değil
twit atan, facebook paylaşanları
basmaya geliyorlar:))))




Tweet attı diye mi, cemaatin gazetesinde
(iş bulamamış ekmek parası için) çalıştı diye mi
her neyse "Ham Çökelek" şarkısıyla ünlü
Atilla Taş 110 gündür gözaltında.
Ne güzel lan! Fetö'ye ne isteydiyse veren
"Kandırıldım"
diyor. Bunlar hapis yatıyor.


Diken gazetesinde editör
gazeteci Tunca Öğreten
6 gündür gözaltında...



Hüsnü Mahalli...Suriye hakkında
gerçekleri söylediği için
gözaltında...


freedom of speech cartoon ile ilgili görsel sonucu
kaynak: nancysullivan.typepad.com

Kendimi aynen karikatürdeki gibi hissediyorum:(



Sonuç olarak korkunçlu ülke olduk.

Hayır, biz VATANDAŞLAR da bizi yönetenlere karşı böyle gözaltı filan yapsak nerdeeee? :)
Mesela benim  " Huzurum kalmadı şikayetçiyim hükümeti gözaltına alın" deme hakkım niye yok?

18 yorum:

  1. böyle böyle korkutuluyor tepkisizleştiriliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle. Oysa sustukça daha güvende olmayacağız, daha da üstümüze gelecekler.

      Sil
  2. Sizi seviyoruz lütfen siz de dikkat edin kendinize...Kar maskelilere de gülmemek elde değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hepinizi seviyorum Yurdagül'cüğüm, ama nasıl dikkat edeceğim ki?:)))Hodri meydan mahallenin kedici ve laikçi teyzesini alacaklarsa buyursunlar buradayım, yazmadım, yanlış anlaşıldım diye kıvırmam:)))

      Sil
  3. Maalesef her satırın doğru. ..

    YanıtlaSil
  4. Günümüz de vazgeçemediğimiz devasa internet çöplüğünde
    virüslü yazılımların her an bilgisayarımıza sızma olasılığının olduğu bir ortamda
    hacker (Bilgisayar korsanı) olaylarının dörtnala at koşturduğu ortamda
    Hesabın başkalarının eline geçme olasılığının
    olduğu bir ortamda
    ki son günlerde facebook ta bu tür sızlanmaları görüyor okuyoruz
    O
    Yeni yılınızı kutluyorum. Sağlıklı günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette sızabilirler ama önemli olan yazdığının, çizdiğinin arkasında durabilmek. :)
      Ben de yeni yılınızı kutluyorum. Bil mukabele.

      Sil
  5. Yazdıklarımın bir kısmı yorumumda çıkmamış.
    O nedenle hesabın başkalarının eline geçmesi durumunda
    yazdıklarımıza, yazmadıklarımızın da
    eklenme olasılığını göz ardı etmemek lazım.
    Ahmet Şık olayına gelince
    Yazdığı "İmamın Ordusu" yayınlanmadan el konulan bir kitap.
    İçeriğini okumadım.
    Yasaklandığını o yıllarda basından okumuştum.
    Hoş yayınlanmayan bir kitabı zaten okuma inceleme olanağı yok.
    Ahmet Şık'a yöneltilen suç nedir bilmem.
    Lakin düşüncesini açıkladı diye göz altına alınması düşündürücü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin hocam eksik kalan ve yayınlanmayan kısımları tekrar düzeltme zahmetine katlandığınız için çok teşekkür ediyorum. Evet maalesef yayınlanmasından korkmuşlar. Bu kadar korku sebepsiz olmamalı değil mi? Korktukları şeyler var. Sürekli korku içindeler çünkü sürekli yalan söylüyor ve gerçekleri gizliyorlar.

      Sil
  6. Siz gene de dikkatli olun bence :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar, blogunuzu yeni keşfettim, takip de ettim.. Benim de 2017'YE GİRMEDEN ÖNCE YAPMANIZ GEREKEN 3 ŞEY İSİMLİ YAZIM BLOGUMDA.Blogumu yeni açtım. Desteğinize, takibinize ihtiyacım var!

    kucukayipdunya@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı, uğurlu olsun bloğunuz, teşekkür ederim.

      Sil
  8. Varya Müjde, daha cok yer olsa hapishanelerde, kimbilir daha kimleri kimleri alacaklar da, su an yer kalmadi, her yer agzina kadar dolu. Yoksa onlara kalsa bizler bile su an burada yazabiliyor olmayacaktik... Okadar yollar, köprüler yapiyorlar ama bence onlara kalsa birsürü yeni hapishaneler yapmak istiyorlardir eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye kocaman bir hapisane oldu zaten, hapiste yer yok diye almıyor da olabilirler. :) Bir de biz normal gazete yazarı filan değiliz, medyatik değiliz Allah'tan değiliz, binlerce, yüzbinlerce takipçimizin olmadığını görüyorlar. Olsa hemen alırlar. Tenezzül etmiyorlar yani:)))

      Sil
  9. Valla geçmişten bugüne hiçbir şey değişmiyor. Düşünce suçlusu diye bişi olabilir mi yaaa:( Saşma! Düşünmemizi istemiyorlar. Sürekli uyuşturuyorlar:( Geçen haberi okudunuz mu bilmiyorum. Bir ilimizde şebeke suyuna antidepresana karıştırıyorlarmış. Bu benim aklıma milyonlarca şey getirdi valla... Kaleminize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünmemizi istemiyorlar, kendi seçmenleri öyle ya. Düşünmekten, soru sormaktan korkan insanlar çünkü sorarlarsa alacakları cevaplardan korkuyorlar. Yok o tür haberler uyduruk haber:)))ama zaten o tür şehirlere antidepresan atmalarına gerek yok adamlar ayakta uyuyor:)))
      Sen de sağol arkadaşım, sevgiler.

      Sil