4 Aralık 2016 Pazar

KUYRUĞA BEKLİYORUZ:)

Kişi, herkesi kendi gibi bilirmiş. Tayyip de herkesi kendi ve ailesi gibi Dolar milyarderi sanıyor.


money bath ile ilgili görsel sonucu

Ay sonunu zor getirmiyoruz, Dolar, Euro içinde yüzüyoruz!   


ayakkabı kutuları dolarlar ile ilgili görsel sonucu

Hani 17 / 25 Aralık'ta AKP'li bakanların, oğullarının evlerinde ayakkabı kutularında milyar dolarlar, para sayma makinaları çıkmıştı ya. AKP'liler de buna "komplo", "darbe" dediydi.  Düşünsenize biri size komplo kurmak için sizden habersiz evinize kutu kutu dolarlar saklıyor . :) 


money bath ile ilgili görsel sonucu

Tayyip, millete "Yastık altındaki altınlarınızı çıkartın" diye çağrı yaptı
Meğer biz vatanndaşlar Vakvak amca gibi altınlar içinde
yüzüyormuşuz!!!!!!!

tayyip sümeyye bilal emine ile ilgili görsel sonucu

Gemicikler, ayakkabı kutularında istiflenen Dolarlar, milyarlık vakıflar, Atagold kuyumculuk şirketleri,  ışid  petrol ticareti, hazinenin başına oturttuğu damadı, örtülü ödeneğin üzerinde oturan kendisi, Ankara'yı parsel parsel satan Melih Gökçek, diğer AKP'li bakanlar, iş adamları, kuyruğa girip döviz bozdursalar ya. Millete örnek olsalar. :)


bir gün recep tayyip erdoğan zengin olmuş derlerse ile ilgili görsel sonucu

Vaktiyle tüm serveti parmağındaki yüzükmüş.:))) 


Bizim eve hırsız girse ne yastık altında, ne de başka yerde altın, gümüş, Dolar, Euro vs. bulamayacağından acıyıp üç, beş kuruş para bırakır.:) O yüzden Tayyip, Emine, Sümeyye, Berat, Esra, Bilal, Burak başta olmak üzere tüm AKP'lileri Dolar bozdurma kuyruğuna bekliyoruz. 


tayyip serveti ile ilgili görsel sonucu


tayyip serveti ile ilgili görsel sonucu

Vatandaşa "Dolarlarınızı bozdurun" diyen
Tayyip, 1 Milyon Doları niye bozdur muyor? 


tayyip serveti ile ilgili görsel sonucu

Haydi, en önde Tayyip, Emine, oğulları, kızları, damatlar, gelinler,
Melih Gökçek, Binali, tüm AKP'li bakanlar
KUYRUĞA BEKLİYORUZ.......

55 yorum:

  1. Ah Türkiye'm ;biri vardı Çankaya 'nın şişmanı zenginleri severdi ,şimdi sarayın uzunu var o da zenginleri sever.Uyarıyor kendi gibi olanlara.Halkta ne gezer o kadar dolar...Bir gün onlar yok olacaklar korkarım küpü boş olanlar yine gelecekler bu milletin başına Müjde 'ciğim.Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, hatırlamaz mıyım? Çankaya'nın şişmanı, işçi düşmanı derlerdi. Millet yoksullaştıkça, bunlar zenginleşiyor. Hep aynı tiyatro:( Benden de sevgiler Arzu'cuğum.

      Sil
  2. Milletin yastık altında dolar olsa zaten bu sefillikleri yaşamazdık. Ha haaa bir komedidir dönüyor. Bakalım altından ne çıkacak 😀 Kalemine sağlık ablacığım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma yahu, üç gün internetimi açtıramadım borcundan ötürü. Yıllardır da böyleyim, ayıp değil, işte ay sonunu ancak getiriyorum. Tanıdığım çoğu insan da böyle. Sen de sağol İlknur'cuğum.

      Sil
  3. Valla Müjde'ciğim, tek altınım varsa kör olayım, zaten öyle bir alışkanlığım da yok alıp biriktirmek gibi. Kredilerin bitmesini bekliyorum. İyi de biz bu duruma neden geldik? Her şey iyi gitmiyor muydu, ben mi yanlış hatırlıyorum? Biz mi kaldık devleti kurtaracak. Biraz dikkatli harcama yapmalı değil mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ya, Allah biliyor, görüyor zaten. Bitişik apartman komşum şahittir, birlikte hediye televizyonumu sattım, altınım olsa onu satardım, yazık sonra kızkardeşim çok üzülmüştü abla niye sattın? Niye bize söylemedin diye. Zaten ödü kopuyordu çünkü parasız kalınca eski bilgisayar, faks, eski elektrikli daktilo gibi şeyleri satmışlığımı da öbür komşularım bilir. Ya hani çok iyiymiş ülke? Herkes altın, Dolar içinde yüzüyormuş?

      Sil
  4. Bir zamanlar Devlet adamları çocuklara, halka kumbarada para biriktirmeyi, tasarruf yapmayı önerirlerdi.
    Şimdilerde dolar bozdurmayı, yastık altındaki altınları çıkarmayı öneriyorlar. Benim dolarım da altınım da hiç olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım, hani ekonomi çok güzeldi? Hani başka ülkeler bizi KISKANIYORDU? Bizim gibilerin nereden olsun anacım Doları, altını? Onu akp'lilere sormalı.

      Sil
  5. Yıllardır aklı başında ekonomistler söylüyordu bu da bağırıp cagiriyordu karşılık olarak. Hani şimdi? Ama bunu da hoş görecek kafalar çok ne yazik ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinlemiyorlardı ki:( Üretmeden, satarak, toki dikerek ve ülkenin tüm kurumlarını sata sata kalkınma bu kadar olur işte. Ama kendilerini ve 7 sülalelerinin ekonomisini kalkındırdılar.

      Sil
  6. Gökdelenleri bozdurup düzeltiversinler ekonomiyi.

    Savaşıp ölen halk, bombalanıp parçalanan halk, üç kuruş kazanıp beş kuruş vergi veren halk, biz olmasak nasıl ayakta duracaktı bu ülke bilmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa, gökdelenleri bozdursunlar geri zekalar. Burama geldi Handan'cığım ya, artık da-ya-na-mı-yo- rummmm:(

      Sil
  7. https://www.facebook.com/erenerdemnet/videos/10153817609891841/?pnref=story.unseen-section
    Eren Erdem bu videoda çok güzel öneriler getirmiş.Uygun bir dille.Senin de izlemeni isterim ablacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka izlerim Yurdagül'cüğüm. Çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  8. Şaka gibi her şey. Halkı fakirleştirdiler, herkesi bankalara borçlandırdılar, milletin açlıktan nefesi kokuyor. Milletle dalga geçiyorlar! Altın, dolar bozduracakmışız bi de😂 Kendi ve çevresi gibi sanıyor herhalde halkı😂 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Bahar'ım yaaa, herkesi kendi gibi altın, gümüş, dolar, euro içinde yüzüyor sanıyor. Ama buna yalakalık yapanların var herhalde altınları, dolarları. Onlara da dağıtıyor malum saadet zinciri parti değil. Benden de sevgiler.

      Sil
  9. Ne cikacak bunun altından merak ediyorum.yada neyi kapatmaya çalışıyor gene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vardır bir üçkağıt ya da bir şeyi kapatma dediğin gibi..

      Sil
  10. Sadece alkışlıyorum Müjdem 👏👏👏👏👏

    YanıtlaSil
  11. Biz Anadolu'nun en ücra köşelerinde birindeyiz ve buradaki öğrencilere dolarını bozdur diye çağrı atıyorlar...Öğrencilere....

    YanıtlaSil
  12. herkesin varmmıymış, Allah Allah benmkler enrede saklı acaba, ev de küççük hani nasıl bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesi kendileri gibi Dolar, altın istifliyor sanıyorlar ulan ay sonunu üç aylıktan avans almadan, maaşı kırdırmadan getirsek zil takıp oynuyoruz...

      Sil
  13. Birde millet kampanya başlatmış 300 dolar bozdurup fişini getirebe bedava saç-sakal traşı, yemek, çay gibi :)))

    Millet ekmeğe muhtaç bunlar neyin derdindeler ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek bunların evleri yani akp lilerin evleri 300 500 Dolar kaynıyor, örtülü ödeneğin nereye gittiği belli oldu!!!!!!!

      Sil
  14. Daha komiği var. 200 dolarını bozdurup, dekontuyla kuaföre giderseniz ücretsiz saç kesen esnaf var:) Güler misiiiin, ağlar mısın?? Sorsanız esnafta kan ağlıyor, böylesi esnaf kan ağlamayı geçtim, kan kussa yeridir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaaa hani esnaf kan ağlıyordu ben bu işten tek şey anladım kendisine oy atması karşılığı, partiye üye olması karşılığı bunları Dolar a bağlamış!!!

      Sil
  15. ay ülkemizin dış borcunu o ödesin de miii aslındaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah işte harika bir öneri bence de...

      Sil
  16. Evet yaa.. Birtek yüzükten sen nerelere gel, ne kariyer ama dimi? O yüzügü gösterirken aynen sunu da demisti: "Iste tek servetim bu yüzüktür. Eger bir gün Tayyip Erdogan cok zengin oldu diye duyarsaniz, bilin ki haram yemistir"

    He canim heee... Zaten cocuklarinin kursagindan da helal lokma gecmemisti ki di mi? Nasildi o?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adam resmen saklamaya çalışsa da ağzı söylemişti helal lokma geçirmedim diye....zavallı Kılıçdaroğlu da bunun 200 000 doları var sanıyor ayol o mal beyanında gösterdiği rakam gerçek servetini gösterir mi ne gülüyordur 200 000 dolara

      Sil
  17. Ce deyip kaçıyorum geleceğim hepsini okumaya...ayrıca günaydın bende uyuyum artik:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beklerim Emel ciğim, sana da iyi geceler güzel rüyalar...

      Sil
  18. Müjdecim; AAaaaa.öylemiymiş gerçekten mi ? Ayyy inanamadım,yalandır bacım,ne arasın o kadar servet,çekemeyenler uydurmuştur....

    Hiç arabesk dinlemem ama şimdi dinliyorum,ağlıyorum..Evde kimse yokken,annem de az duyuyor zaten,
    Bu aralar öyle bir şarkı tuturuyorum ki ev bark inliyor.Tavsiye ederim iyi geliyormuş valla.
    Örn:
    "Ben yoruldum hayat"
    gelme üstüme,diz çöktüm dünyanın namert yüzüne.
    Gözümden,gönlümden düşen düşene,
    Bu öksüz,başıma göz dağı verme "?

    Ben yanıldım,vurma yüzüme,
    bu yüzden ömrümden giden gidene,"

    Diye devam eder...

    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha kesin uydurmuşlardır gülme işareti koyacağım ama şu anda yeğenimin bilgisayarında yazıyorum o yüzden noktalama işaretleri gülme işareti beceremedim bu klavyeye alışık değilim

      güzelmiş hakikaten ben de yoruldum çokkkkkkk

      Sevgiler canım

      Sil
  19. Dövmüşsün yine adamları Müjde yaaaa :-)))))))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elime sağlık kız ahahaha

      Sevgiler benden de...

      Sil
  20. Sevgili arkadaşlar

    Kendi bilgisayarımın menteşesi çat diye kırıldı birkaç ay önce düşürmüştüm kapağı kapatırken zor kapanıyordu sanırım o yüzden yavaş yavaş olmuş.....tamir servisine gidecek bakalım ne zaman gelecek...şu anda kuzumun yani yeğen oğlumun bilgisayarında yazıyorum klavyesine alışkın değilim o yüzden yorumlarınızı noktalama işaretleri, gülme işaretleri filan koyamadım beceremedim aynı sebepten bir süre belki yorumlarınızı yayınlamayabilirim...ya da cevaplamayabilirim tabii sizlere gelemiyorum okumaya yine aynı sebepten anacım şans yok ki bende borcunu ödedim şimdi de kırılma çıktı...

    hepinizi sevgiler selamlar...kızlar dua edin de çok para istemesinler yapmaya öptümm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak edip "Nerelerdesin?" demeye geldim. Yanıtımı aldım. Yokluğun çok belli. Yastık altındaki dolarlarını bozdur da yenile bilgisayarını. Hem faturanı gösterirsen ekmek arası dönerden, çarşafa kadar bilumum beleşe erişebilirsin. Tamam vurma vurma. Öpüyorum sizi.

      Sil
    2. Geçmiş olsun... İnşallah çok para istemezler... Ne zamandır sesiniz çıkmadı, merak edip geldim. Sevgiler...

      Sil
    3. Ahahahaha:))))))ne demezsin aynen resimdeki gibiyim:))))Dolarlar içinde yüzüyorum:))))biz de öptük Burcu'm.

      Sil
    4. Sağol Bahar'cığım, Allah yüzüme güldü garanti kapsamına almışlar parasız yaptılar ve kargoyla alıp, kargoyla getirdiler. Valla çok hora geçti, dualarınız kabul oldu sanırım:) çünkü yeğen oğlum "teyze kullanıcı hatası parasız yapmazlar hatta çok büyük masraf çıkar" demişti. Tırsmıştım yeminle...Sevgiler

      Sil
  21. Oytunla Hayat in yazdığını soracaktım esnaf niye o şekilde davranıyor?? Onlara ne?? Anlamıyorum artık memleket hallerini..umarım az para ile bilgisayarin tamir olur Müjdecim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel'ciğim esnaf şov yapıyor sanki ülkenin hali onların çok umurunda:( çok şükür hiç para istemediler garanti kapsamına almışlar:)

      Sil
  22. Dolar almak için döviz bürosuna gitsem dayak yer miyim Müjde abla? :)))
    En sinir olduğum şeylerden biri pc problemleridir. Masaüstü pc alıp sorun yumagi olan laptoptan kurtulmayı düşünüyorum. Dualarım sizinle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah korusun canım bilemiyorum:)))
      Sorma ya benim mükemmel çalışan çok iyi bir masa üstü bilgisayarım vardı, toplamaydı ama yıllar önce parasız kalınca satmıştım:( çok teşekkürler dualarınız tuttu, garanti kapsamına aldılar para vermedim nasıl sevindim anlatamam:)

      Sil
  23. Canım kardeşim. Yokluğun fark ediliyor. Bir an önce aramızda görmek ümidiyle. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eksik olma canım ablam, geldim an itibarıyla:)Sevgilerimle:)

      Sil
  24. O kuyruk hayal olur anca Müjde ablam, nerdeee :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))kesinlikle, görünmez pelerin olsa giyip evlerine baksak, hepsi Dolar arttı diye zil takıp oynuyorlardır, hepsinin milyonlarca lira doları vardır daha az yoktur.

      Sil
  25. Ben de neredesin diye sormaya gelmiştim, notunu okudum. Neyse sen iyiymişsin. Haydi bilgisayar da yapılsın artık, çok olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür iyiyim canım, sağolasın. Bilgisayar da bugün yapıldı.

      Sil
  26. Gelemedim sayfana kaç gündür fazla da dolaşamıyorum sen da ayrı kalmışsın okutacağım şimdi.
    Anayasayı geçirmek için yapmayacakları rezillik yok şimdi de halep dramıyla oyalıyor insanları.
    yayınlara bir bakıyorum çocuklar savaş görüntüleri içler acısı:( bir yandan Suriyenin diğer yüzü vatandaş liderini alkışlıyor diğerlerini bozguna uğrattı diye şenlik görüntüleri Tüm karışıklıklar da her zaman ki gibi orta doğu ve Ülkemiz:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice'm biliyorum söylemiştin sen de döndün sanırım, Allah kavuştursun:) Halep konusunda haklısın, ABD işgalcilerini destekliyorlar utanmadan, halbuki halk Esat kazandı diye sevinçten sokaklara dökülmüş. ABD, Irak ve Libya'yı mahvetti ama Suriye halkı akıllı ve bu oyunu bozacak inşallah.

      Sil