2 Aralık 2016 Cuma

ÖYLE HIZLI DÖNÜYOR Kİ...


Tarih: 24 Ağustos 2016


"Bırakalım da Suriye'nin kiminle yönetileceğine Suriye halkı karar versin. Dışarıdan birileri değil."



1. Kaynak:
Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanlığı resmi sitesi,
(Kendi ayaklarımız üstünde durmaya devam edeceğiz" başlığı altındaki ikinci paragraf, 4. satır)
şuradan

2. Kaynak
Diken haber sitesi



Tarih:29 Kasım 2016

"Zalim Esat'ın hükümdarlığına son vermek için Suriye'deyiz."

Kaynak:
timetürk



Tarih: 1 Aralık 2016

"Fırat Kalkanı operasyonunun hedefi bir ülke ya da kişi değildir. Sözlerimi kimse başka yere çekmesin" !

Kaynak:
BBC



28 yorum:

  1. Hitler Almanyasına şaşırıyordum nasıl böyle bir şey oluyor diye, insanlar hiç mi karşı çıkmıyordu diye şimdi görüyorum. İnsanlarda akıl ve vicdan tutulması oluyor herhalde, hiçbir şey yanlış ve manasız gelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıl tutulması evet haklısın. Zaten buna oy atan kesim -istisnalar dışında- az okumuş, yarım yamalak eğitim almış, hatta okuması-yazması olmayan (bizim apartmanda var örneği) kesim olduğundan akıllarının tutulması da çok doğal. İyi eğitimli birisinin aklı tutulmaz. Artık bu kadar şeyden sonra hala "ama yol yaptı, ama türban, ama one minüt dedi" diyenlere tahammül edemiyorum. :( az önce haberlerde baktım da Hitler'e mimik, bakış, tavır olarak o kadar benzemiş ki.....

      Sil
    2. Hadi akıl tutuluyor, vicdan da mı örselenmiyor?

      Sil
    3. Dincilerde vicdan olmaz sadece namaz, oruç oluyor Burcu'm. Bunu bu yıl 15 temmuz sonrasında anladım. :(

      Sil
  2. Dış politika da verilen beyanatlara dikkat etmek gerekir.

    YanıtlaSil
  3. Bu dönüş başka kimselerde yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesrin Topkapı bile bu kadar dönemiyor:)

      Sil
  4. Ben en çok ölenler için üzülüyorum. Bu operasyonlarda olan o ölenlere ve ailelerine oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın. Yirmi mi, otuz mu kaç askerimizin canına mal oldu? Kaç aile mahvoldu bunun siyasi emelleri yüzünden? Nasılsa suçu Esat'a atar çıkar.

      Sil
  5. Artık benim aklım gerçekten almıyor. Millet batmaya ve aç kalmaya başlayınca anlayacak heralde:( Adana'da pazarcıların çektiği videoyu izledin mi acaba? Gerçekten halkımız zır cahil:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tıklamadım yani izlemedim. Sadece habere ve fotoğrafa baktım. Artık tahammül edemiyorum. (Dolar yakmayı sanırım kasdediyorsun, o yaktıkları düğünlerde dağıtılan sahte dolarlardır) Dolar bozdurma işinde en önde Dolar milyarderi Tayyip, çocukları, karısı, damadı vs. olmalı ama görmüyoruz. Bir de millete çağrı yapıyor herkesi kendi gibi sanıyor, ay sonunu zor getiriyorum, borcundan internetimi 3 gün sonra ancak açtırdım, benim evimde ne dolar var, ne başka döviz var, ne de altın, gümüş var. Parasız kalınca hediye televizyonumu satmıştı geçen yıl. Bunlar kendileri gibi sanıyor bizi.
      Sevgiler canım...

      Sil
  6. Elim de epeyce renkli pul ve boncuk var nedense şöyle en pırıltısından hayalimde bir kostüm ördüm giydirdim ,dönüş hızına da çok yakışacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahaa:))))yakışırrr:))))saçakları da olsun:)))

      Sil
  7. Nasıl bir dünya;durmadan "dönüyor, dönüyor,"
    Şarkıyı bilrsin Müjdem eski bir şarkıdır.
    Severim ben güzel bir şarkıdır...Ah.. ATAM bir tek dönmeyen sensin...bekliyorum nerelerdesin ?...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmez miyim, çocukluğumun en sevilen şarkılarındandı. İçmişim başım dönüyor dönüyor....
      Ayrılanlar hep dönüyor dönüyor....
      Merih'im, Ata'm gelse kahrından ölür gelmesin iyisi mi:(

      Sil
  8. Alışmış bunlar Kabe çevresinde dönmeye ne de olsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabe'ye günahlarının affı için gidiyorlar da, onca günah affedilir mi???

      Sil
  9. Bir dedigi bir dedigini tutmuyorki adamin.

    YanıtlaSil
  10. Bu dönüşlerden bizim de başımız dönüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasta olduk valla hepimizi sinir hastası yaptı:)

      Sil
  11. Fırıldak olduk çıktık ne diyeyim Müjde........bize nee elin memleketini düzeltmek kendi söküklerimizi diktikte başkalarınki kaldı yazık giden canlara:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suriye'nin iç savaşına öso, el nusra ile öyle katkı yaptık ki, elimiz kan içinde:( tüm ölen çocuklar, bebekler, kadınlar, erkekler hepsinde enaz ABD, Suudi Arabistan, Katar, Batı kadar suçluyuz.

      Sil
  12. Canım neredesin, merak ediyorum seni canım arkadaşım. Dilerim bir sıkıntın yoktur. Sevgiyle kucaklıyorum seni Müjde'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim canım, bilgisayarımın menteşesi kırılmıştı, bu akşam tamirden geldi. Sağolasın, ben de kocaman kucakladım. Sevgiler.

      Sil
  13. Hoşgeldiin Müjde'ciğim. Çok sevindim. Görüşmek üzere. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım, en kısa zamanda uğrayacağım kimbilir ne yazılar, şiirler birikmiş beni bekliyordur. Sevgilerimle:)

      Sil