15 Aralık 2016 Perşembe

YENİDEN MERHABA:)

Sevgili arkadaşlarım tam 8 günden sonra yeniden merhaba:) Dua eden tüm arkadaşlarıma çok ama çok TEŞEKKÜR ediyorum:) Valla dualarınız tuttu. :) Menteşesi kırılmış bilgisayarımı garanti kapsamında ücretsiz yaptılar. Nasıl sevindim anlatamam:)

Dizüstüler çabuk bozuluyor, kırılıyor. Birkaç yıl önce toplama ama çok iyi bir masa üstü bilgisayarım vardı. Parasız kalınca 200 liraya satmıştım. O yıl için iyi paraydı. (Halbuki yastık altındaki, ayakkabı kutularımdaki milyonlarca Dolarımla yenisini al değil mi?:))))))))düşünemedim işte:)))))

Bu sekiz gün içinde biliyorsunuz KORKUNÇ şeyler oldu:(

Çoğu polis, 44 vatandaşımız teröre kurban gitti:( Hepsinin hikayelerini televizyonlarda okuduk, ateş düştüğü yeri yakar:(  unutuldu bile:( televizyonları açıyorum bir takım kızlar giysiler giyiyorlar, salına salına yürüyorlar:(  güllük gülistanlık ülkeyiz ya.

Başkanlık daha doğrusu diktatörlük yasasının maddeleri açıklandı: Evlere şenlik!!!!!

Suriye Türkmeni, Hüsnü Mahalli doğruları söyledi diye gözaltına alındı:(  Mazallah yasa geçerse ne Sözcü kalır, ne Halk TV, ne chp, ne muhalif yazar, çizer. Gezi filan gibi sokağa da çıkamayız. Bu yasaya katkısından ötürü Bahçeli'ye ne desem bilemiyorum. Adam Tayyip'in can simidi. 



Soranlara yalandan "iyiyim" diyorum. :(  Ne iyisi. Şu sorunlara ilaveten, ekmek almaya giderken-dönerken, yolda "Lokum neredesin? Hayatta mısın? " diye soruyorum. Gözüm yollarda, acaba bir köşeden çıkar mı? Şu inşaatın kenarında mı? Neredeyse 2 ayı geçti. Lokum'u bir daha görmedim:(

İZ TV'deki röportaj yayınlanmış, gözyaşlarıyla izledim kucağımda Lokum ile kendimi:(   Yeğen oğlum

 "Teyze ne olur böyle yapma, üzülüyorum. Sana bir şey olacak. Hep Lokum...Lokum...pencerelerdesin, içerisi soğuyor (burası gündüz -4 ), Unut artık" diyor.

Nasıl unutayım arkadaşlar? Onca emeğin heba oluşunu:(  Bücürük'e mama almaya gittiğimde Tarkan beyle karşılaştım. O bile duymuş Lokum'a olanları:(

İşte böyle, bilgisayarım yapıldı yavaş yavaş siz sevgili arkadaşlarımı ziyarete başlarım.

Bu arada ne olur kimse kusura bakmasın, blog listemi düzenledim.  Dört- beş arkadaşımın bloğuna tıklayınca "bu blog yayından kaldırılmıştır" diyordu. Onları üzülerek takipten çıkarttım ama arkadaş listemde bakiler.

Yine hiçbir iletişimimizin olmadığı, beni öylesine ekleyenler, benim de layıkıyla takip edemediğim blogları takipten çıkarttım. Sakın KİŞİSEL almasınlar. Yani ne onlar beni okuyor, ne ben onları okuyorum, ne birbirimize yorum bırakıyoruz. Böyle olunca sürekli irtibat içinde olduğum,  sürekli yorum alışverişimiz olan arkadaşlarımın yayınlarını gözden kaçırmama sebep oluyorlar. :(  çünkü akışta ne kadar çok blog olursa, layıkıyla takip ettiğim arkadaşlarımın yeni yayınlarını gözümden kaçırma riskim o kadar çok oluyor. Dediğim gibi bunu kimse kişisel almasın:( kusura bakmasın, darılmasın:(   Hepinizi seviyorum. Ama aynı anda yüzlerce bloğu takip etmek zaten imkansız:)

Sahi unuttum söylemeyi:
Bu düzenlemeyi yapma nedenim çok ilginç, yani durup dururken aklıma gelmedi. Bir baktım blog akışında Malezya lisanına benzettiğim lisanda bir blog ardarda paylaşımlar yapmış, Allah Allah kim bu blog? Ne zaman takibe almışım? O beni ne zaman takibe almış? Kirmiziberelikızz filan diyor ama Türkçe değil! Dediğim gibi Maleyza gibi veya Tayland gibi garip bir alfabeleri vardır ya o alfabeden yazılar! Sileyim diyorum bulamıyorum sonunda "gizlenmiş blog" olarak buldum ve kaldırdım. İşte sonra da başka böyle bloglar var mı listemde diye tek tek tüm listemi incelemeye başladım.

İnşallah arada beni takip eden, benim de takip ettiğim, yorum yazdığım blogları yanlışlıkla silmemişimdir bunak ben:)))ama öyle bir yanlışlık yaparsam haber verirsiniz kızlar:)

42 yorum:

  1. Hoş geldin canım, özlemiştik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Handan'cığım ben de özledim. :)

      Sil
  2. Baya bir temizlik yapmışsınız :) Hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenlemek gerekiyor Yurdagül'cüğüm, bir yandan da inşallah kimse kişisel almaz, yanlış anlamaz diye dua ettim. Hoşbulduk:)

      Sil
  3. Yeniden hoş geldiniz Müjde Hanım..
    sürekli gündem değişen bir ülkedeyiz. Yangın faciasının ardından, 44 şehir haberi..şimdi de Halep'in durumu!. Ne diyelim yeter artık barış gelsin yurdumuza! komşularımıza..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Esin hanım, sormayın hep acı haberler. Halep Suriye halkınındı ve sonunda yine geri aldılar, işgalciler ne kadar üzülüyorsa, Suriye halkı sevinçle gösteriler yapıyorlar. Barış gelsin amin. Sevgiler.

      Sil
  4. Yeniden merhaba demek güzel. Sağlıkla ilgili bir sorun mu var diye merak ettim doğrusu.Zaman zaman bir yenilenme gerekiyor.
    Esenlikler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, aslında doktora gitsem neler çıkar ama korkumdan gitmiyorum:))erteliyorum, benden de esenlikler arkadaşım.

      Sil
  5. Seni gördüğüme sevindim Müjde Abla, yokluğun çok belli. Lokum'u unutman mümkün mü? "Hep bir umut." diyor insan. Umarım bir yerlerde mutludur minik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevindim Burcu'm, ah unutulmuyor işte hani yüreğinde ukte oldu denir ya, boğazımda düğüm ya da, öyleyim onu alıp getirip de kimse almayıp, sokağa terkettiklerinden beri...:( inşallah senin dediğin gibidir.

      Sil
  6. Eksikliğiniz hissediliyor :) Bu arada kendi seçtiğiniz bloglardan ana sayfanıza ayrı bir okuma listesi ekleyebilirsiniz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol arkadaşım, eksik olma. Okuma listesi yapmayı özellikle tercih etmedim. Kimse darılıp gücenmesin beni listeye almadı diye:)

      Sil
  7. sevgili Müjde(m)...bu topraklarda öyle çok bulunmayan gönül güzelliğinle daima aklımızda ve kalbimizde olacaksın..
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, sevgili İsmail çok naziksin, o senin gönlünün güzelliği, sağolasın. Sevgiler...:)

      Sil
  8. Hoşgeldin :) Yeni yıla yenilenerek giriyorsun yani, çok güzel olmuş. Arada bir gözden geçirmek güzel elimizdekileri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk İpek'ciğim, sorma ya menteşe kırılınca bayağı bir kırıkdökük olmuştu zavallı bilgisayarım. Bana kalsa gözden geçirmezdim ama spam blog gelmiş ilk kez başıma geldi böyle bir tuhaf şey.:)

      Sil
  9. Hakkaten merak etmiştim seni. Neyseki iyiymişsin:) "iyi" tırnak işareti. Ses vermem iyi oldu yani💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Berfin'ciğim, ben de sevindim, bir hafta bile blogsuz çekilmiyor. ♥

      Sil
  10. sorumlu bilgisayarmış demek:))) hallolduğuna sevindim. dolar bozdurmaktan sıra buraya gelmemiştir:))))keşke hepsini bozdurmadan bir de masa üstü alsaydın:)))
    Offf bazen sinir geliyor takılıyorum böyle .ben de fazla dolaşamıyorum bir yandan hazırlıklarım bir yandan rezalet gündem bu gün de gencecik yazarı katlettiler her yeni bir dram yakında huni takıp gezeceğiz bu gidişle.
    sevgiler canım lokumun onu seven ellerde olduğunu düşün artık canım kendine de eziyet etme lütfen. öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))Öyleydi Hatice'm, bilgisayar daha doğrusu internet ne kadar hayatımızı etkiliyor 8 gün zor geçti, gazete almıyorum yıllardır tüm haberleri internetten okuyorum, bir de Halk tv ve Fatih Portakal'ın haberlerinden. O yüzden zor oldu tabii bloğu da çok özledim.
      O yazarı tanımıyordum dün öğrendim çok üzüldüm:( Allah rahmet eylesin. Meleklerin yanındadır umarım. Lokum konusunda iyi şeyler düşünemiyorum ki, onu o kadar sevdiğini söyleyenler, "karlarda üşenmeden inip suyunu değiştirdik" diyenler yüzüne bakmadılar başkasının alacağını hiç sanmıyorum:( kendime eziyet ettiğimin farkındayım ama elimde değil:(
      Sevgiler canım, ben de seni, Duru'yu ve Badem'i öptüm.

      Sil
  11. Müjde ablam nerelerdesin sen ya. Valla bak yemin ederim dün aklıma geldin. Müjde abla uzun zamandır yazmıyor bu kadar ara vermezdi iyi mi acaba? bi mail yazsam diye düşündüm. Ama mail adresini bulamadım. İyi olmana çok sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, bilgisayarım tamimrdeydi onu bekledim. Mail adresimi bloğuna yazarım. Çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  12. Çok sevindim ücretsiz olmasına, benim laptopa üç yüz tlcik sıkışmış:( Hoşgeldiniz... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah:( üzüldüm yaaa:( garanti süresini geçince maalesef ücretsiz yapmıyorlar. :( Geçmiş olsun:(
      Hoşbulduk benden de sevgiler.

      Sil
  13. Merhabalar.
    Kendimi bildim bileli sahiplendiğim, gönlümü ve oyumu verdiğim siyasi partinin genel başkanının bu işe nasıl bulaştığını anlamamakla beraber; karşılıklı çıkarların ortaya konarak yapılan pazarlıklar sonucu işin bu kerteye geldiğini sanıyorum. Süleyman Demirel'in meşhur sözlerinden "dün dündür, bugün bugündür" söylemi, malum zatın hafızasında kalmış ve bu sözden ilham alarak yaptığı yanlışı hiç kale almadan birilerinin belirlediği hedefe doğru koşmaya devam ediyor. Böyle devam ederse, oyumuzun rengi değişeceğe benziyor. Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Recep Bey,
      Valla ben de çok şaşırıyorum, hani bu adam ülkücüydü, Atatürkçüydü, milliyetçiydi? Akıl alır gibi değil.
      Çok teşekkürler bil mukabele...

      Sil
  14. Vallahi geldiğin nasılda belli oluyor. Tıpkı yokluğunu hissettiğim gibi varlığını da hissettim 😊 Döktürdün yine ablam. Ağzımızı açıp söyleyemediklerimizi dile getirdin. Ama bir daha bu kadar özletme kendini. Sevildiğini unutma emi ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay İlknur'cuğum çok teşekkür ediyorum:) iltifat etmişsin:) sağolasın, sen de seviliyorsun. ♥♥

      Sil
  15. Artık beraberiz arkadaşım. Senin olmadığın günlerde kan durmadı. Bakalım aklı selim sahibi insanlar var mı, neredeler. Bitsin artık. Gençler de umutsuzluk içinde.
    Lokumu hâlâ merak etmen artık seninle ne kadar benzediğimizin ispatı. Dodiş kaybolmuştu bir gün. Yeşilköy'ü ağlayarak dolaşmıştım. İki gün ,o ortaya çıkana kadar ben yataktan çıkmadım. Allah o yavrucağa acımış olsun da belki bir insaflının himayesinde olsun. Bunun haberini de alırsın dilerim kardeşim :( Sevgiler Müjde'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ne kan duruyor, ne gözyaşı diniyor, Irak'a döndük:( canlı bombalar, kaos, 15 yılın sonunda geldiğimiz nokta bu:( gençler dediğin gibi umutsuz, gelecek endişesiyle dolu:(
      İnşallah dediğin gibi insaflı biri bulmuş olsun ne sevinirim:(çok sağol canım ablacım. Sevgilerimle.

      Sil
  16. Hoşgeldin Müjde Abla, sefalar getirdin :)
    Pc nin hallolmasına sevindim. O kadar sıkıntının üstüne insan yazmayınca rahatlayamıyor da. Uzun yıllar dayanır umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Zülal'ciğim, sen de hoşgeldin, sefalar getirdin:) dediğin gibi yazmak rahatlatıyor terapi gibi:)umarım uzun yıllar dayanır. :)

      Sil
  17. Buraya bir kalp bırakıp kaçıyorum Müjdem,son patlamadan sonra yorgan döşek yatttım,haberlerden haberim yoktu ablamlarda öğrendim Türkiye gündemini.Ben bir tek senin yazılarınla takip ediyorum Türkiye'yi artık.Hala umudum var çünkü uzaktayken katlanması daha kolay.Vidayı bile bir noktaya kadar sıkabilirsin,daha fazla zorlarsan ya duvar ya vida kırılır.O noktaya varmak üzereyiz.Bak güya kalp bırakıp gidecektim.Tez günde hayırlı ölümler diliyorum ülkem için.Sen anlarsın isteğimi.❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalplerin başımla beraber Sevda'm, çok teşekkür ediyorum. Türkiye'den kaçanlar haksız değiller yani o kadar çok insan kaçıyor ki, tıpkı Suriye gibi, tıpkı Irak gibi terketmeye başladılar ülkeyi. Vida örneğine aynen katılıyorum, kırılacağız bakalım nasıl kırılıp döküleceğiz?B( Dileğine aminnnn diyorum.
      ♥♥♥

      Sil
  18. Hosgeldinn:) çok sevindim bilgisayarının ücretsiz yapılmasına..lokum icin herseyleri yaptin dilerim bir yuva bulmustur..üzülme desemde elinde degil ülke içinse üzücü ve çok sıkıntılı gunler:( akıl almıyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldummmmm:) sağol ya, ben de çok sevindim, iyi ki garanti süresi içinde kırıldı:)))

      Ah, Lokum için nasıl anlatayım başına gelmeyen anlamaz:( o benim kundak bebeğimdi, nerede "karlarda onun için su götürdük" diyenler? Nerede ona "Lokum" ismini koyanlar? Hani çok seviyorlardı? Karda kışta suyunu değiştirmeye üşenmeyenler onu hastandene çıkmış halde, depresyonlu halde sokaklara bırakmaz diye güvenmiştim. :( ülke bir yandan, Lokum'un üzüntüsü bir yandan. Şunu iyice anladım ki, bir dine çok inanan ama çağdaş bilim, sanattan uzak insanların çoğunlukta olduğu ülkelerde HUZUR olmaz.

      Sil
  19. İz TV'deki röportaj hangisi Müjde? Ben geçenlerde bir şey seyrettim, hatta sen aklıma geldin ama...

    YanıtlaSil
  20. Kedi hastanesinde kucağımda Lokum'u severken onun öyküsünü anlatmamı istemişlerdi. Ben de anlattım.

    Linki bu:
    http://www.iztv.com.tr/kusaklar/program-patilerin-izinde

    (Kedilerin hastanesi, 4. bölüm)
    Şimdilik digitürk üyesi olanlar izleyebiliyor ama sonradan youtube'a ekleniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyrettim ben o zaman:)
      Yeni yılını kutlarım sevgili Müjde. Sıkıntılı bir yıldı, yenisine de temkinli yaklaşıyoruz ama inşallah ummadığımız güzellikte bir olur.

      Sil
    2. Teşekkürler, ben de sana güzel, mutlu bir yeni yıl diliyorum sevgili Sezer. İnşallah öyle olur.

      Sil
  21. Merhabalar... Yeni keşfettim blogunuzu. Böyle hakikatlara gözü açık birisinin yazılarını zevkle okuyacağımdan eminim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz sefalar getirdiniz, nazik sözleriniz için çok teşekkür ediyorum. Benden de sevgiler.

      Sil