23 Aralık 2016 Cuma

YOK, BEN SİZLERLE BİRLİKTE YAŞAMAK İSTEMİYORUM



Özerklik istiyorum.

Her lafa "Hamdolsun", "Maşallah", "inşallah" la başlayan Atatürk alerjili Tayyipgiller ve Kürtgiller.

Ayrılalım.

Zaten çoktandır ayrıyız, resmen boşanalım.

Tek bir tane Türk askerinin tırnağı etmezler ile yaşamak istemiyorum. Artık Türk ile Kürt kardeştir masalını kimse yemiyor.  G..t kılı olduğunu gururla söyleyenlerle yaşamak hiç istemiyorum.

Şırnak, Hakkari, Diyarbakır, Bitlis, Muş alsınlar tepe tepe kullansınlar. Askerimiz ölmesin yeter ki...

Tayyipgiller de Yozgat, Çankırı, Rize, Atatürk'e alerjisi çoğunlukta olan kaç tane şehir varsa, alsın tepe tepe kullansın.

Yugoslavya 7' ye bölündü. Irak, Libya, Suriye bölündü, biz de 3'e bölünelim.

Biz laikler, Atatürkçüler  kendi özerk şehirlerimizde bunlardan uzak yaşayalım. Ankara'yı da ikiye böleriz artık. Laikler Güney Ankara, Tayyipgiller Kuzey Ankara. Kızılay sınır olur.

Sonra ne mi yapacağız?


portofino bocelli ile ilgili görsel sonucu


Bocelli'yi ve orkestrasını davet edeceğiz, o Portofino'yu söylerken,
biz eşlik edeceğiz..


dancing on the streets ile ilgili görsel sonucu

Sokaklarda kızlı - erkekli gönlümüzce dans edeceğiz...


youngs playing guitar on grass ile ilgili görsel sonucu

Çimlerde kızlı - erkekli oturup gitar çalıp, şarkı söyleyeceğiz
"Haramdı, günahtı" diyen olmadan...


yeni yıl kutlayanlar ile ilgili görsel sonucu

İster yeni yıl kutlayacağız, ister çam süsleyeceğiz..


pregnant woman on the street ile ilgili görsel sonucu

Hamileyken sokaklarda gezeceğiz...
meczuplardan laf işitmeden...


old woman feeding cats ile ilgili görsel sonucu

Kedi, köpek besleyeceğiz rahat rahat
"melekler girmez", "kıldı, tüydü" diyenler olmadan..


mini skirt young girls on streets ile ilgili görsel sonucu

Tekmelenme korkusu duymadan
kızlar sokaklarda mini etekle, şortla gezecekler... 

kahkaha atan kadın ile ilgili görsel sonucu
Marilyn gibi kahkaha atacak kadınlar ÖZGÜRce...
susamışız özgürlüğe...huzura....



atatürk genç kızlar ile ilgili görsel sonucu

İstediğimiz kadar Atatürk'ü seveceğiz...
"Seviyoruz üleyyynn!" diyeceğiz 
kimse karışamayacak...


Kocaman bir duvar öreceğiz. Alttakiler o duvarın öteki tarafında kalacaklar. Bizim bölgemize geçemeyecekler. Biz de onların bölgesine geçmeyeceğiz. Zaten üste para verseler geçmeyiz. :)

atatürk genç kızlar ile ilgili görsel sonucu



çarşaflılar ile ilgili görsel sonucu



 Siz, EX- Fetöcü Tayyipgiller, tiyatroda sakız çiğnediği için türbanı (!!) yüzünden kovulan (!!)  ebedi mağdur Sümeyye, "gemicik" li Bilal ve daha asker selamı vermeyi bilmeyen Hulusi paşanız ve 3 milyon Suriyelinizle (sizin reisiniz çağırdığına göre, tabii ki de sizin tarafta kalacaklar, biz çağırmadık.) artık adınız Tayyibistan'ı mı olur, Kılistan mı hangisiyse sizlere orada mutluluklar, haydi bize EYVALLAH. Umarım bir daha asla görüşmeyiz. Ha, duvardan atlayıp, ağlaya ağlaya "Bizi de alın" diyerek, bizim tarafa geçmeyi aklınızdan dahi geçirmeyin. 

45 yorum:

  1. Görsellerle birlikte çok hoş bir anlatım olmuş ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, çok teşekkürler. :)

      Sil
  2. Yapamazlar kendi sınurlarıbda bizim hayatımıza özenip özenip eleştirirler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun özenseler de, ne yaparlarsa yapsınlar, ayrılalım yoksa iç savaşla zaten bölüneceğiz. Yugoslavya gibi ya da Suriye gibi. Gerçekten ciddiyim, referandum yapılmalı, laikler, Tayyipgiller ve Kürt ayrılıkçılar olarak 3 özerk bölge ve şehirler tespit edilsin.

      Sil
    2. geçen hafta parçalanmış yugoslvyadaydım, kosova makedınya arnavutluk, niye ayrılmş ya bunlar oldu yorumum

      Sil
    3. Evet yaa, vaktiyle Yugoslavya diye bir ülke vardı, işte aynı misal iyi ki, hatırlattın Meltem'ciğim. Demek ki, zorla birliktelik olmuyor ve çekilmiyor.

      Sil
  3. Olmuyor,sevgi saygı çerçevesinde yaşamayı bir türlü öğrenemedik. Dediğin gibi dükkanı kapatıp gitmek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle olmaz bunlarla Belle'ciğim, çünkü aynı frekansta değiliz. Gerçekten kapatıp gitmeli mesela Ankara'nın Keçiören 3. bölgesi Tayyipgiller, Çankaya bölgesi laikler olarak bölünmeli. Kızılay da sınır olmalı. Ülkenin sahil kesimleri laiklerin olur, işte Kürtler güneydoğuda filan...

      Sil
  4. Ben de Müjde. Adama iyi akşamlar diyorum ters bakış atıp hayırlı akşamlar diyor. Ya da merhaba şuraya nasıl giderim diyorm hele bir s.a de söyleyim diyor. Ateistsem yol göstermeyecek çomar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa! Allah Allah bir yaşıma daha girdim valla. Ah ne kadar Müslüman olduğunu gösterecek ya şov yapacak illa ki!!!! Ne kadar İslam ülkesi varsa başı b..tan çıkmıyor bunların sayesinde....

      Sil
  5. Çok tatlı anlatmışsın canım benim vallahi canım çekti o duvardan kimseyi atlamayalım 😁. Bu tarafa geçemesinler 😀😀.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindin canım, değil mi ya? Bunu gerçekleştirmek lazım hem de en kısa zamanda, merak etme duvardan da kimseyi atlatmayız. Her önlemi alırız :)

      Sil
  6. Ben varım,hemen olsun.Bıktık her şeyden özellikle bunlardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Nur'cuğum, özgürlüğe, huzura ihtiyacımız var.

      Sil
  7. Katılıyorum hayatım bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AKlın yolu birdir bak yorum yazan herkes aynı fikirde, demek şöyle sokağa çıkıp, mikrofon tutsak herkes de "Ayrılalım" diyecek.

      Sil
  8. Yanı bizi buna bile razı ettiler Müjde :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebuş'cum, ABD bize de 'demokrasi' ve 'özgürlük' getirmeye kalkmadan biz ayrılalım en iyisi.

      Sil
  9. seni noel anne ilan edip yetkilendirmek elimde olaydı hiç durmazdım Müjde
    Yine çok güldürdün beni ama ne çok ortak hayalimiz ve öfkemiz var bunu da bir kez daha görmüş oldum

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noel anne ha? Ay çok gurur duydum. Çok teşekkürler:) Hatta Noel teyze de ilan edebilirsin. Bak aklın yolu birdir yorum yapan herkesin, senin de hayali, istediği ortak. O zaman imza toplayalım, kampanya başlatalım, bunu gerçekleştirelim.
      Atatürk Cumhuriyeti Özerk Bölgesi olsun adımız.

      Sevgiler...

      Sil
  10. Valla Müjdem Kurtuluş savaşıyla binlerce askerimizin kanı bunlar için dökülmedi, Ataturk'un dediği gibi vatan toprağı napicaksin. İktidarlar gelip geçer , evet zayiat çok fazla ama bir karısından bile vazgeçmem o bir karış yarın koca bir ulke olur. Bu topraklar bize emanet. Elbet bu gidişin bi duruşu olacak, bunlar için bölünmeye değmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'ım çok uzun bir cevap yazmıştım, kısaltıp yeniden yazdım. :)
      Canım arkadaşım ben de bir,iki yıl öncesine kadar senin gibi düşünüyordum ama biz zaten bölündük. Sadece iş resmiyete dökülmedi. Kırmızı çizgileri çekmezsek ABD, Irak, Libya ve Suriye'ye getirdiği gibi(!) bize de 'demokrasi' ve 'özgürlük' getirecek. ÜLkedeki 3 000 000 Suriyeli (içindeki ışid, el Nusra vs. dahil) ve hain pkakalılar da buna ön ayak olacak. Yol yakınken kendimizi bunlardan soyutlamamız lazım. Maalesef hiçbir şey olduğu gibi kalmıyor:( bir yere kadar her şey...:(

      Sil
  11. Tüm olumsuzluklar bir düzelecek. Umudum bu yönde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umutlu olmanız güzel ama ben inanmıyorum düzeleceğine....:(

      Sil
  12. valla ben de aynı havayı solumak istemiyorum onlarla... gına geldi varlıklarından.. böyle nankör bir toplum nası olabilir diyorum bazen içimden... güzel günler görmek dileğiyle, şimdiden iyi yılar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğunluğuk aynı şeyleri hissediyorsak doğru hissediyoruz demektir, zorla bu tiplerle bir arada yaşamaya çalışmaktansa, ayrılmak daha hayırlı olacaktır eminim. İnşallah canım, sana da iyi yıllar :)

      Sil
  13. sevgili Müjdem ;İnsan olan herkese lazım bu ülke, şarkı söylemek,dans edip kadın-erkek elele durmak,bu güzelliklerin farkında olmayanlara örnek olmak lazım yinede,demek isterdim...Humanist tarafım ancak acı çekmekten kinleniyor ne yazık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah be sevgili Merih'im, güzel diyorsun da, bunlar kızlı erkekli değil dans etmek, görmeyi bile "Zina" kabul ediyor! Vals yapıyorlardı cumhuriyet balolarında diye tiksinerek bahsediyorlar, dincilerde (dindarlardan ayırıyorum) hümanizm yoktur, yapılarına ters, bizlerden, laiklerden, Atatürkçülerden nefret ediyorlar. Eğer biz ayrılmazsak, iç savaş çıkınca komşularımız tarafından katledileceğiz inan. Acırlar filan diye sanma. Biz onlara göre sadece düşmanız.

      Sil
  14. Herşey gönlüne göre olsun canım...

    YanıtlaSil
  15. Allah herkesin kalbine göre versin nankör olanları tecavüzcüleri vs.....sayrsam yorum kısmı yetmez bu aralar çok daha bir öfkeliyim arkadaşım:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn, en sevdiğim dua. Beddua etmiyorum çünkü döner, dolaşır sana döner derler. Allah herkese kalbine göre versin, herkese layığını versin. Anlıyorum seni Aysel'ciğim...:(

      Sil
  16. Merhabalar.
    Onların istediği de bu zaten. İnsanları bıktırmak, canından bezdirmek ve ülkeyi parçalamak. Ayrılmak fikri onların ekmeklerine yağ çalmaktır. Ayrılmak kesinlikle çözüm değil. Yugoslavya ayrıldı da ne oldu? Hala sorunlar devam ediyor.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Canımızdan bezdirdiler zaten, kahkamıza karış, hamileliğimize karış, şort giyene tekme at, protesto edene tekme at, ne kadar bunlardan yana olmayan varsa toplayıp gaz odalarına atacaklar ellerinden gelse. Ayrılmasalardı birbirlerini boğazlayacaklardı iyi ki, ayrıldılar. Komşular komşularını kesmiş tavuk gibi. OLmuyor bir arada Recep bey..
      Benden de selamlar...

      Sil
  17. Biri gelir yoktan bir ülke vareder,diğeri gelir iki yol bir köprü yaparak (sanki görevi değilmiş gibi) milleti ötekileştirir,vatanını çıkarları için satar.
    Al benden de o kadar! Ne mutlu türküm diyene...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel söylediniz Sevda hanım, aynen öyle, bir ülkeye bir şeyler katmak, bir ülkeyi yok etmek, parçalamak. Katmak zordur, parçalamak kolaydır. :(
      Unutmadan hoşgeldiniz sayfama. :)

      Sil
    2. Hoşbuldum :) bende beklerim bloğuma

      Yani o kadar içler acısı ki dil yürek herşeyi söyler söyler de birde bunu anlamak istemeyen bir kesim var o çok kötü işte
      eee boşuna dememişler
      'cahile laf anlatmak deveye hendek atlatmaktan zordur'

      Sil
  18. selamm.. blogger gazetemizden gördüm ve koştum geldim takipteyim :D bende beklerimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sevgili mutlu yaşam, teşekkürler, elbette seve seve gelirim.

      Sil
  19. Okurken hem buruk bir tebessümle hem de icim aciyarak okudum Müjde'cim. Bunlari yazacak duruma da geldik ya, geldi ya ülkem dedim icimden... Ne aci degil mi? Bunlari düsündüren, bizi bu hale getirenler utansin... Ama nerde onlarda o düsünce, o vicdan, o yüz... Ne güzel dile getirmissin yine, ellerine, yüregine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef geldik Ayşe'ciğim, kahkahamıza, şortumuza, hamileliğimize, sokağa çıkmamıza, gezmemize, müziğimize, kedimize, internetimize, facebookumuza, kısaca hava almamıza karışır oldular. Diğer yaptıklarını saymıyorum bile (ülkeye ışid, El Nusra, Suriyeli Arap, Kürt teröristleri doldurmalarını, pahalılığı, )
      Sen de sağol canım.

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. Bence de...bir gece ansızın komşularımız dediklerimiz bizi kesmeye gelmeden...:(

      Sil