13 Ocak 2017 Cuma

SAFTİRİK TOWN 2. Bölüm

O sırada Tayo the Kid, saftirik kızılderililere bizon eti diye domuz eti satmakla meşguldü. Küçük Kartal'ın bundan haberi yoktu tabii.




Kid, çocukken de böyleydi, arkadaşlarını kandırır sonra da "kandırdılar beni" derdi. Okumayı sevmez, kitaplardan nefret ederdi. Bu yüzden annesinden hep dayak yedi.


Büyüyünce okumuş insanlardan nefret etmesinin sebebi anne terliği ve süpürgesiydi. 




Hayatı boyunca okuduğu tek kitap buydu. 


O kitabı okurken gözleri bir başka oluyordu.


Neyse biz günümüze dönelim.  Kid, tam  Küçük Kartal'la alışverişi bitirmişti ki.....



Nereden çıktıysa kasabanın belalısı Pablo ve çetesi geldi. Tayo the Kid'in kolay yoldan kazandığı paraları alıp gittiler. O gün the Kid ne halt edeceğini düşünürken, olayı ağaç arkasından izleyen Bili the Sümük geldi. Geçen zaman içinde  saftirik town'da epey kendisine inanan saftirik bulmuş ve ünlenmişti. 

" Ahbap bu böyle olmaz. Birlik olalım. Bana katıl. Parayı kırışırız." 

dedi. 


Böylece bir ikili doğdu. 
Tayo the Kid ve Bili the Sümük.

money bath ile ilgili görsel sonucu

Kısa sürede saftirik Town'daki saftirikler sayesinde çok zengin oldular. Her ağızlarını açışta Rab, İsa, İncil, cennet, peygamber demeleri yetiyordu. İkilinin arası şimdilik çok iyiydi ama para çoğaldıkça acaba yine böyle can ciğer kuzu sarması kalabilecekler miydi?  Yoksa "Sen paradan çalıyorsun" diyerek birbirlerine mi gireceklerdi tüm kovboy filmlerinin sonundaki gibi?  


E, insanın bu kadar çok parası olunca koyacak bir yer de gerekiyordu. Kendi bankalarını açtılar. Peki bununla yetinecekler miydi?  Ya Pablo ve haydutları  bankayı soyarsa? Daha güçlü olmalıydılar. Tüm kasaba onların olmalıydı. Şerif ve adamları dahil. Ancak o zaman kendilerini güvende sayabilirlerdi. 


western  bank ile ilgili görsel sonucu



Bölümler:


Tüm karakter ve olaylar "fikşınıl" :)) olup, gerçek kişi ve olaylarla alakası yoktur. :)

50 yorum:

  1. Müjde Abla çizimlerin çok güzel. Birebir yansıtıyorsun karakterleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amatörüm ama yine de beğendiğin için çok teşekkürler. :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler o senin harikalığın:)))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Sizlerin okuması, yorum yazması yetiyor.

      Sil
  4. Çizimler sana mı ait :) Valla bayıldım :)Ben diyorum kim çiziyor bunları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte biraz çiziktiriyorum. Kalemim kötü, evde şu an kalemtraş yok açamadım da zarzor çizdim inanır mısın? Yeğen oğlmda mürekkepli kalem varmış, onu verdi çok iyi çiziyor ama o da fotoğrafı çekince silik kalıyor, üzerinden tekrar geçtim, havalar kar, buz olmasa doğrudürüst bir kırtasiyeye gidip karikatür çizimine uygun birkaç kalem bakacağım ama çok üşüyorum anacım evden çıkamıyorum:))))
      Çok teşekkürler.

      Sil
  5. Bili the Sümük :)))
    Ahahahahaaa sen çok yaşa emi :))
    Çok güldürdün beni :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber Şebo'cuğum, çok teşekkür ediyorum. :))))

      Sil
  6. Hahaha, okumuş insanlardan nefret etme sebebine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Çok teşekkürler Handan'cığım. :)

      Sil
  7. Hem yazmak, hem çizmek yetenek işi. Daha neler çıkacak kim bilir?
    Eskiden Turhan Selçuk'un Abdülcanbaz adlı çizgi romanı vardı.Çok güzeldi.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abdülcanbaz'ı çocukluğumda bile hatırlıyorum Ulus ya da başka bir gazetede şu an hatırlamayabilirim çok küçüktüm her gün yayınlanırdı. Çok teşekkürler.
      Sevgiler.

      Sil
  8. Hahaahaaa çok iyi yaaa... Okuduğu tek kitap ne kadar güzel. Biz de okuyalım:) Kaleminize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, bizlerin ise sanırım tek okumadığı kitap:)))çok teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  9. Çizimlere bayıldım. Bence geliştirilmeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, tek çaresi daha sık çizmek:)ben kalemim kötü sanıyordum meğer bilgisayarın kamerası kötü çekiyormuş. Yeğenim telefonuyla çekti daha iyi oldu. Şimdi kimi resimleri yeniden çizip yayınlayacağım.

      Sil
  10. Çizimler gayet iyi:))karakterlerle örtüşmüş her biri
    hem eğlendim, hem de keyifle okudum, emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim sevgili Esin, çok teşekkürler. :)

      Sil
  11. Fakat konu çok sıra dışı 😀 Hiç bilmediğimiz bir konuyu ele almışsın. Merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzak Batı'da geçtiği için öyle:))))çok teşekkürler bugün cumartesi, pazar günü 3. bölüm.

      Sil
  12. Güldürmek herkesin harcı değildir.
    Güldürdün bizleri,gül sende emi...!
    harikasın Müjdem...
    Eminim çizerken konuşturuyorsun ve çok etkileyici oluyor.
    Ellerin dert görmesin.Kuzum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlatmak kolay güldürmek zordur derler o yüzden çok sevindim güldürdüğüme Merih'im. Akşam yattığım yerde bile ertesi gün nasıl konuşacaklarını düşünüyorum:)
      Senin de canım arkadaşım, sağol.

      Sil
  13. Efendim, ilk bölümü de okudum ve gerçekten çok güldüm, harika bir çizgi roman oldu bu, devamı bekliyorum :D
    İsimlerin gülünçlüğünü de eklemeden geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim güldürebildiğime çünkü yazarken ya bana komik geliyor da arkadaşlarım beğenmezse, gülmezse diye endişeleniyordum. Çok teşekkürler pazar günü 3. bölüme de beklerim.

      Sil
  14. Şimdi ikinci bölümü okudum. Yorumları da. Acaba beynimdeki manyetik fırtına mı beni yanılttı? Sanırım ben her şeyi bugüne bağlamışım. Olsun, böyle de rahatlarım.
    Bir de, "Yok artık!.." dedirten çizimler. Çok başarılısın Müjde'ciğim. Bekliyorum merakla canım :)) Kalemine sağlık kardeşim.Çok sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım inşallah hiçbir şey olmaz, sen çok hassas birisin hassas olunca beynimiz yoruluyor ben iyi düşünüyorum iyi olacak. :)
      Beğenmene çok sevindim ablacım, çok teşekkürler. Sevgilerimle. Sen de sağol. :)

      Sil
  15. Şimdi gördüm Müjde'ciğim. Yarın sendeyim :))

    YanıtlaSil
  16. Coook basarili yine yaaaa... Hem cizimler, hem hikaye, hem isimler:) hem de mizah. Ellerine saglik Müjde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe'cim çok teşekkürler, senin de okuyan gözlerine sağlık. :)

      Sil
  17. Anası o terliği bir denk getirememiş anlaşılan acaba terlik silah sayılacak kararları bu kadar eskiye mi dayanıyor:))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha:)))))bak hiç aklıma gelmemişti, olabilir:))))

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. Sağol canım okurlar bıkana kadar:)))

      Sil
  19. Çizimler çok güzel Müjdecim kalemine sağlık. Hikayede gayet güzel gidiyor. Bi tanıdık geldiler bana ama, Allah Allah çok mu uzak bu karakterler bizim kasabaya 😂😂. Para meselesine gelince bak bloğumda babamın para ile ilgili yazdığı bir şiir var okumanı tavsiye ederim belki cevabı orada gizlidir 😊. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım sen de sağol. Yok bunlar ta vahşi batıdaki bir kasabada geçiyor:)))))bizim kasabayla ilgisi yok:))))A, öyle mi? Mutlaka okuyacağım Zehra'cığım, sevgilerimle. :)

      Sil
  20. Çol güzel,emeklerine sağlık Müjde'ciğim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de okuyan gözlerine sağlık canım, Sevgiler.

      Sil
  21. Wooww çok heyecanlı gidiyor Müjdeee,devam edeyim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık canım, çok teşekkürler.

      Sil
  22. Ay çok sevdim ben bu hikayeyi 😄😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Derya'cığım, sağol. :) Ben bilgisayarda böyle sevimli ifadeler çizemiyorum idare et:))♥

      Sil
  23. Hikaye hiç tanıdık gelmiyor be Müjde abla :) Gerçekten var mı böyle saftirikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef var canım:) Bu arada çok pardon isim karışıklığı yapmışım seni sevgili Kerime arkadaşımla karıştırmışım bunak ben:) Biraz geç farkına vardım kusura bakma. :(

      Sil