20 Ocak 2017 Cuma

SAFTİRİK TOWN 5. Bölüm

Pablo ve adamları kasabaya doluşunca, Tayo the Kid,  kulağa güzel gelen sözcükler söyleyerek kasabalıları yatıştırdı.

Konuştukça ağzından bal damlıyordu.
"O lili lili papatya dilli, süper, veri gud, çok güzel.."


Ayyyyy! Ağzından bal damlıyoooo ♥

Ama işin sonu bu oldu :(

The Kid çocukken yaptığını yaptı:
"Pablo beni kandırdı. " 


Ah zavallı, kandırmışlar....kıyamammmmmm...



Akşam Saftirik Town'da Bili the Sümük ile
Tayo the Kid hahahaha, hihihihi
gözyaşlarını tutamıyorlardı gülmekten...

Ama birbirlerine sırtını dönmeye de korkuyorlardı çünkü paralar evlere sığmaz olmuştu. 

"Bana bak Bili the Sümük, benden çalmazsın di mi?" 

"Sorduğun soruya bak asıl sen benden çalmazsın di mi Kid?"

Bu böyle nereye kadar devam edecekti?


dollars in cowboy boot ile ilgili görsel sonucu

44 yorum:

  1. Red Kitte kandırılmış mı? Kıyamam ahah :D :D
    Güzel ilerliyor devamını beklemedeyim .*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Tayo the Kid yani aslında Taylor the Kid:)))beğenmene sevindim canım, çok teşekkürler.:))

      Sil
  2. Hahahhaaa:) Kovboy cizmesi..

    YanıtlaSil
  3. ahahahaaaa :)
    Anca senin aklına gelirdi çizmeye para koymak :)))
    Çok yaşa Müjde ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))beğenmene çok sevindim Sebuş'um.
      Hep beraber canım. Sen de çok yaşa.♥

      Sil
  4. Çizmedeki para beni de güldürdü :) Hepimiz kandırıldık yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Safız hepimiz :))Hemen kandırılıyoruz:)

      Sil
  5. Bence tüm bu dizileri kitaplaştırmalısınız..Harika olurdu herhalde..Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, çok teşekkür ederim ama o zaman profesyonel bir çizerin yardım etmesi gerekir. Buna da gücüm yetmez yani maddi gücüm yetmez. Siz de sağolun.

      Sil
  6. Bi bizi kandıramadılar gitti şu memlekette yaa... Çok zekiyiz galiba:) Fazla zekadan hep fakir kaldık😂 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha:))))Zeka oranına göre kandırılma / kandırılmama oranı da belirleniyor. Sevgiler Bahar'cığım. :)

      Sil
  7. "Birbirlerine sırtını dönmeye korkuyorlardı." Çok para kazandıkça aldatmacalar kaçınılmaz oluyordu herhalde.
    6. bölüme nasıl da çabuk ulaşıldı Müjde.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Makbule, tüm kovboy filmlerinin sonunda da öyle olmaz mı?:))))Valla öyle oldu 6. bölüme geldik:) Sevgiler.

      Sil
  8. O lili lili, papatya dili :)))) Çok tatlısın Müjde'ciğim. Çocukluğuma gittim vallahi. Sonları umduğum gibi olur dilerim... Öyle yaz ki dua niyetine olsun son bölümde. Çok güzeldi hayatım, kalemine sağlık canım, sevgilerimle :)
    Seni mimleyeceğim haberin olsun kardeşim. Daha yazıyı hazırlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ablacım, inşallah sonu sen dahil tüm arkadaşlarımın, okurlarımın beğeneceği gibi olur.:)Mim mi tamam canım, teşekkürler, kolay gelsi

      Sil
  9. Ayakkabı kutusu konusunu ne zaman yazacaksınız diye merak ediyordum. Çizmeli hali geldi :) Müjde Abla etiketlere Kandırıldım kelimesini ekleseniz ne iyi olurdu. Bu etiketli çok yazı var sizde.
    Sevgiler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))Tamam canım hemen eklerim, çok teşekkür ediyorum bu yapıcı önerin için. Google'a "kandırıldım" yazıp tıklamıştım bir ara:)))
      Sevgilerimle. :)

      Sil
  10. Persephone'ye aynen katiliyorum valla, koooooskoca Cumhurubaskanlari, Baskabanlar kandirilirken, bir bizi kandirmiyorlar, kahretsin cok zekiyiz:))

    Yine cok basarili ve keyifli bir bölüm Müjde'cim, ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi yaa?:)))Bunlar sürekli kandırılacak kadar saf, masum Pamuk Prensesler, çok masumlar çok:)))kıyamam hep kanıyorlar:)
      Çok teşekkürler Ayşe'ciğim, sen de sağol.:)

      Sil
  11. Hikayeler bana bir şeyler anımsatıyor gibi ama yok ca-nııımmm :)))))

    Çizimlere bayıldım ama kesinlikle profesyonel duruyorlar.
    Elinize sağlık bu dizi gerçekten çok başarılı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, yok:)))1. Bölümün sonunda not düştüğüm üzere hepsi 'fikşınıl':))) Çok teşekkür ediyorum beğenmenize sevindim. Siz de sağolun.

      Sil
  12. Kaçırmışım bir kaç gündür,hemen keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunma oranı azalıyor gittikçe:( ben de çok uzatmadan bitireceğim. Tatilde bile fırsat ayırıp okuyup, yorum yazdığın için çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  13. Çok inceydi, kovboy çizmesi. Harikasın Müjde Abla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Burcu'm, o senin harikalığın.

      Sil
  14. Bölümleri okudum. Buraya yazmak istedim.
    Tek kelime ile mizah gücün çok iyi valla.
    Bakalım gelimeler ne şekilde sonuçlanacak.











    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin hocam, çok teşekkür ediyorum, okuyan gözlerinize sağlık.

      Sil
  15. Keyifli çizimler ve ince esprilerle hele ki
    paralar taşınca 'çizmeye para koymak' da
    çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim, çok teşekkürler.:)

      Sil
  16. Çizme bir harika olmuş Müjdecim bayıldım 😂😂. Bu kadar saftirikler madem bu kasaba halkı ne diye hala onlara oy veriyor anlamıyorum canım ya. Çizmelerde almaz olmuş artık parayı 😁. Kalemine sağlık sevgilerimle 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim çok teşekkürler Zehra'cığım. İşte en can alıcı soruyu sormuşsun:)))biraz psikolojik hani daha önceki bölümde söz ettiğim 'taş devrinden kalan güçlü Alfa erkek tipine tapma olayı, biraz da Pablo Escobar yöntemi yani yandaşlara, destekçilere kesenin ağzını açmak, parayla satın almak, iş vermek..sen de sağol canım, sevgilerimle. :)

      Sil
  17. Yahu tatlı kadın ben seni yerim,yerim,kediciğine bir şey kalmaz.
    Ne güzel bu çizgiler mimikler,konusuna çok şaşırdım,güldüm güldüm güldüm,ayy böyle olaylar olurmuki hayatta insan inanamıyor...hahahahayt.
    Ellerin dert görmesin,yüreğin hiç solmasın...
    Öptüm seni.
    Hepsinin yorumunu buraya yazdımkusura bakma,ancak zaman bulup,sindire sindire okudum,ve çok eğlendim,
    bana doğum günü hediyesi gibi olsun istedim.
    Tekrar sağol canısı.Hoşçakal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))Ay, ay, ay Merih'ciğim teveccüh göstermişsin çok teşekkürler, senin de okuyan gözlerin dert görmesin. Bu arada estağfurullah ne kusuru? Hiç duymamış olayım, toptan okumak daha pratik olmuştur diye düşünüyorum. Ben de olsam aynısını yapardım.
      Doğum günün tekrar kutlu olsun, nice yıllara:)hediye gibi görmene ayrıca çok sevindim. Sen de sağol canım. Bücürük'le öptük. :)

      Sil
  18. Müthişsiniz, elinize sağlık, hikaye uyarlaması harika, çizimler harika, size çizgi roman teklifi gelirse hiç şaşırmam, devamını bekliyoruz, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin müthişliğin Eren'ciğim çok teşekkür ediyorum, beğenmene sevindim. Bende o şansı hiiiiç yoktur ama keşke gelse çizgi roman değil de, senaryolarıma gelse..:)))Sevgiler...:)

      Sil
  19. Hikaye ve çizimler nefis bayildim. Devam eder umarim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cığım beğenmene sevindim, az kaldı bitiyor gerçi birkaç bölüm sonra final yapacağım. Üşenmemiş diğer bölümlere de yorumlar yapmışsın çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  20. Cizme ayakkabi kutusundan cok alyormu ki:)))))))))
    Kandirilma konusunda master yaptı ordinalyus prof ya da varsa daha üstü:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bilemiyorum ki Hatice'm, erbabına sormak lazım:))))Kesinlikle haklısın daha üstü Nobel ödülü filan oluyor:))))

      Sil
  21. Heyecanlı bekleyiş devam ediyor.

    YanıtlaSil
  22. Ah yazııık, yine kandırılmış :))))

    YanıtlaSil