23 Ocak 2017 Pazartesi

SAFTİRİK TOWN 6. Bölüm

Günler, aylar, yıllar geçti.  Tayo the Kid ile Bili the Sümük, şerif ve adamlarını çeşitli iftiralarla hapse attı. Tüm kasaba şaşırdı. Kimisi iftiralara inandı, kimisi inanmadı.



Çuan Çeng, 120 yaşına gelmişti. Eşleri için toplaşan kadınlara destek oldu. " Kötülüklere ve yanlışlıklara ses çıkartılmazsa alışkanlık olur. " dedi.

Ama geçmişin mavi kurdela mağdurları başlarına gelenin
suçlusu sanki onlarmış gibi sevindiler.

"Oh olsun! Silverado kadınları hahahaaay"



Hele Pablo Escobaros koca göbeğini tuta tuta güldü.

" Buenos Noches* Amigos "
Hahahahahaha. 

Yıllar sonra, çok canlar pahasına şerif ve adamlarının suçsuz oldukları ortaya çıktı.


Tayo the Kid yine aynı şeyi söyledi:

"Kandırıldım"




"Yine mi?"


Bu arada değişmeyen şey Bili the Sümük ile Tayo the Kid'in servetiydi. Dolarlar çizmelere de sığmaz oldu. Bu kadar çok para başa derttir, ikisi her gün kavga etmeye başladı.

"Sen benden çalıyorsun"

"Hayır asıl sen benden çalıyorsun. Tüm kasabaya anlatayım da gör gününü!"

Ve sonunda birbirlerine girdiler. Sümük ve çetesi ile Kid ve çetesi arasında büyük bir savaş başladı.


*  İyi geceler


Bölümler

48 yorum:

  1. Bakalım bu savaşın sonu ne olacak?Zevkle takip ediyorum Müjde abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de zevkle takip ettiğini okuyunca mutlu oluyorum biliyorsun değil mi? Çok teşekkürler Yurdagül'cüğüm. :)

      Sil
  2. Canım benim taaa baştan okumam lazım ki ne olduğunu anlayayım ve ilk fırsatta okuyacağım şimdi akşam yemeği saati öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne zaman müsait olursan okursun, şimdiden afiyet bal olsun. Ben de öptüm. :)

      Sil
  3. heyecanla takipteyiz serüveni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum arkadaşım,mutlu oldum.

      Sil
  4. Bu bölümde taraflar iyice netleşti :) Eline sağlık :)))

    YanıtlaSil
  5. Müjdecim bu Çuan Çeng pek bir tanıdık geliyor bana sanki içine bücürük kaçmış 😁. Aman bıraksın kasabanın halkı bu billy the sümük ile Tayo the kid yesinler birbirini. Sonları kendi ellerinden olur belki 😁. Eee artık yedinci bölümü daha bi heyecanla bekliyorum sevgilerimle 😍💕❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha:))içine Bücürük kaçmış:)))galiba öyle:)))e zaten böyle insanlar eninde sonunda birbirini yer. Bir, iki güne 7. bölüm geliyor. Çok teşekkürler canım. Sevimli renkli renkli ifadelere de bayılıyorum.) Sevgilerimle. :)♥♥

      Sil
  6. Çok heyecanlı gidiyor:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Hepsini okudum ve çok beğendim,ellerine sağlık Müjde'ciğim.Bildiğimiz öylü ama senin yazı ve çizimlerinden okumak ve görmek daha başka...Ne zamandır okuyamadığımdan huzursuzdum,şimdi rahatladım, devamını merakla bekleyeceğim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık Arzu'cuğum, sen facebook'u daha tercih ediyorsun o yüzden bloğa gelemiyorsun farkındayım ama arada böyle geliyorsun çok mutlu oluyorum:) Çok teşekkürler. Sevgilerimle.

      Sil
  8. Nasıl bir ülkede yaşıyorlar bunlar.. iyiki bizde böyle bir şey yok.. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha, iyi ki yok Berfin'ciğim. :)

      Sil
  9. Ahahahaha süper yazmışsın gene Müjdem,hemen eski bölümleri okumaya gidiyorum,ilahi Müjde ya,sen köşe yazarı olmalısın bence ama Türkiye'de hangi köşede yazarsın orası meçhul tabi😩

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsa olsa bir hapisanenin gık diyenler koğuşunda yazarım:))))ay neyse Allah korusun bunların eline düşürmesin. Çok teşekkürler canım teveccüh göstermişsin. :)

      Sil
  10. Günaydın Müjde, güne gülümseyerek başladım sayende :)

    YanıtlaSil
  11. Anlatım tarzını çok seviyorum abla gerçekten kalime sağlık bakalım savaşın sonunda neler olacak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gülşah'cığım, sen de sağol. Sonunu umarım herkes sever. :)

      Sil
  12. "Güleriz ağlanacak halimize." derler ya vaziyet bu. Hiciv yapmazsak boğulacağız, gerçi o da yasak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın:( baskıyla, korkutarak, zorbalıkla yönetilen tüm toplumlarda insanlar mizaha sığınıyor.

      Sil
  13. Müjdecim çok güzel çizimlerin öyküyü öykü çizimlerini tamamlıyor,bizim için çok zevkli takip ediyoruz.
    Senin için çok uğraştıran bir çalışma olsa da yavaş yap
    yorma kendini bekleriz ama bizi bundan mahrum etme.
    Kuzum ellrin dert görmesin...
    Bu arada başıma taç taksam beni öykünün neresinde,yapar rol verirsin merak ettim...ya da rol verirmisin..?Lütfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih'ciğim bu güzel, cesaret verici sözlerin için çok teşekkür ediyorum. Yok zaten yormuyorum kendimi, yemek, bulaşık, ev işlerini yapıyorum sonra buna başlıyorum. Senin de okuyan gözlerin dert görmesin canım. Ahahaha, başında taçla seni hayal ettim ve söz düşüneceğim şu an hemen aklıma gelmedi.:)))

      Sil
    2. Şaka yaptım kuzum taçlanmak,benim için,siz arkadaşlar tarafından ara sıra aranmak yetiyor bana...
      Sen ordaki kediye koy benim ismimi şereflendir yeter bana...

      Sil
    3. Chang'in kedisine mi?:) O kolay ama belki başka bir sürpriz de olabilir. :)

      Sil
  14. Efendim, kötü anlamda söylemiyorum: çizimlerinizi kıskanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Aaa, inan o kadar iyi değilim, gerçek karikatürcülerin çizimlerini kıskanıyorum ben de:))))yine de çok teşekkür ediyorum. Teveccüh göstermişsin.

      Sil
    2. Bence inanın, o kadar iyisiniz :) Ayrıntılı baktığımda tek seferde çizdiğinizi görüyorum, silmek veya düzeltmek yok denecek kadar az. Benim için büyük başarı bu :)

      Sil
    3. Evet ama bazen önceden kara kalem eskiz de yaptığım da oluyor, çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
    4. Ben cin ali bile çizemem :)

      Sil
    5. Herkes resim yapmak zorunda değil ki:)

      Sil
  15. Çizimler de süper anlatım da...

    YanıtlaSil
  16. Müthişsin yaa cok keyifli gidiyor.arka sokaklar gibi bitmez bu hikaye malzeme yagiyor kandirilmislar kasabasindan ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım, sen de sağol. Beğenmene çok sevindim.

      Sil
  17. İlahi Müjdecim yaa ;) Yeğenim ve kızımla birlikte okuduk ve sayende sümük çetesi dilimize dolandı hala gülüyoruz ;)) Selamlar, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, çok sevindim Aytül'cüğüm, benden de sana, yeğenine ve kızına çok selamlar, sevgiler ve de teşekkürler. :))

      Sil
  18. Aa ben niye kaçırmışım. hemen başa dönüp okuyorum Müjde abla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık canım. Sağol.:)

      Sil
  19. Dananın kuyruğu kopacak yakındır.
    Inının ınının ınınınııın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bildin canım, ben de bugün final ve final öncesi çizimleri yapıyorum. ınınınınınnnn:)))))))))bu arada üşenmemiş tüm bölümlere yorumlar bırakmışsın çok teşekkürler canım. :)

      Sil
  20. Bu Tayo da kandırıla kandırıla akıllanmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi? Bir insan kaç kez kandırılır?:)

      Sil
  21. Hapisanelerinde en çok suçlu barındıran ülke Amerikaymış. 13th diye bir belgeselde bahsediyordu. Hapishane çizimlerini görünce aklıma geldi... Bir gün acaba diyorum Tayo da Kid'i de oralarda görebilir miyiz?
    Çuan Çeng'in duruşuna ve altında ki 'Yine mi' sözüne bayıldım. Kaleminize sağlık Müjde abla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur, Trump'a kızıyorlar göçmenleri almayacak, Meksika sınırına duvar örecek diye adam akıllı. Ne kadar ipini kopartan uyuşturucu satıcısı, pislik varsa sınırdan giriyor hepsi başıboş mayın gibi...inşallah bir gün adalet gerçekleşirse göreceğiz:) Çok teşekkür ediyorum canım. Sen de sağol.

      Sil