27 Ocak 2017 Cuma

SAFTİRİK TOWN - FİNAL

Taylor the Kid çetesi ile Bili the Sümük çetesi servet yüzünden birbirine girince, kasabanın zaten yarım yamalak olan huzuru iyice kaçtı.


Güçlüden yana olan kişiler çok kolay adam harcarlar. Öyle yaptılar.

"Yalancı Bili the Sümük"

"Lan düne kadar kokmuş ayaklarımı öpüyordun?"

"O sen dayak yiyene kadardı. Baaaayyy!"

İş bununla kalmadı. İpini koparan kasabaya geldi. Haydutlar, hırsızlar, dilenciler, tecavüzcüler ve katiller. Yıllar içinde kasabanın başına gelmeyen kalmadı. Pablo Escobaros kasabanın Medellin mahallesinde kokain ticaretine başlayıp öyle çok kazandı ki, kazandığınıdan yoksullara verince onu "aziz" ilan ettiler. Yeterince çalarsan aziz de olunuyordu diye kim söylemişse doğru söylemişti. :)


pablo escobar the saint ile ilgili görsel sonucu
Gerçi onca para Pablo'ya kalmadı damdan dama
atlayıp şeriften kaçarken öldürüldü.

Kasabanın artık çivisi çıkmıştı. Her gün başka kötü bir şey oluyordu. Kimse gerçekte neyin ne olduğunu bilmiyordu. Sadece görüneni biliyordu. Sonunda herkes birbirine düşman oldu. Tüm kurumlar birbirine girdi. Asker şerifle, şerif askerle, yargıç savcıyla karşı karşıya geldi.


"Tutuklusun"  
"Asıl ben seni tutukluyorum"
"Ben ikinizi de tutukluyorum"
" Ben hepinizi göz altına alıyorum"
"Asıl ben alayınızı tutukluyorum."


Kasaba eski, huzurlu günlerini mumla arar oldu. Eski dostluklar, arkadaşlıklar, akrabalar bile birbirine kalmamıştı.


Merih'le piknik yaptığımız günler nerede?
Papatyadan taç yapmıştık hepimiz...



Tam kin ve nefreti unutacaklardı ki...



Tayo the Kid mavi kurdela sorununu 
ısıtıp ısıtıp  getiriyordu


Grrrrrrrr!!!

Haydutlar zengin oldukça, yoksullar daha da yoksullaşıyordu. Kimisi para içinde yüzerken, kimisi yiyecek ekmek bulamaz olmuştu. 


 Çuan Çeng "Sen  sürekli yoksullaşırken, birileri sürekli zenginleşiyorsa senden çalıyorlar demektir diyordu. "Aman sus Çuan amca" dediler. Çünkü kasabada konuşmak, eleştirmek, fikrini söylemek tehlikeli olmuştu. Sonunda kasabanın bir kesimi göç etmeye karar verdi. Çok sevdikleri Çuan Çeng'e de gelmesini söylediler. 



Ama o "Burası  rahmetli karımın evi, hatıralarım burada, hem 
kasabanın kedisine, köpeğine ben bakıyorum, terkedemem, sizlere
hayırlı yolculuklar" dedi.


İlgili resim
Böylece çok sevdikleri kasabalarından
ayrıldılar. 



Onların gitmesinden sonra kasabada kavgalar devam etti, 
daha beter oldular, sonunda yanıp, yıkıldı.


Kedileri ve köpekleri Çuan Çeng'i yalnız bırakmadılar :(




Saftirik Town'dan gidenler kendilerine yeni bir kasaba 
kurup, orada çok huzurlu, mutlu oldular. Çuan Çeng'i de
hiç unutmadılar ve onun hatırasına bir orman yaptılar.



Tayo the Kid ile Bili the Sümük'e ne olduğunu merak edenlere: Eski dost düşman olmaz. Paraları yükledikleri gibi kasabadan sıvıştılar. 


"Nereye gidiyoruz Taylor ?"
"Başka bir Saftirik Town bulmaya Bili."

Hoaaaa!...

Ancak, gittikleri kasabadakiler o kadar saf değildi, Taylor ve Bili'nin yaptıklarını duydular ikisini tıpkı  pokerde hile yapanlara yaptıkları gibi katran ve kaz tüyüne bulayıp, iyice sopalayıp, kovdular. Arabadaki paralara da el koyup, kasabanın ihtiyaçları için harcadılar.  O günden sonra Tayo the Kid ile Bili the Sümük'ü  bir daha gören olmadı. Nereye gittilerse artık?:)  



SON 


Bölümler:



Pablo Escobaros ve Medellin dışında tüm karakterler "fikşınıl" :))yani hayal ürünüdür. Böyle bir kasaba da yoktur. :)  

44 yorum:

  1. Gülerek okudum :) Yeni hikayelerini de bekliyoruz ablacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yurdagül'cüğüm, bakalım...kısmet:))

      Sil
  2. Ahahahaha,Allah sonumuzu benzetmesin.Ne kadar da benzer yönleri vardı bizimle bu hikayenin😜😜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))Aminnnn Sevda'cığım, evet haklısın, yüzlerce yıllık demokrasi kültür ve geleneği olmayan, dini devletten ayıramamış, okuması yazması olmayan nüfusu çok olan, bilim, sanat, kültür değil hurafe toplumlarının hemen hepsine benziyor. :) :)

      Sil
  3. Bazı bölümlerde yorum yazamasam da hepsini zevkle okuyorum.
    Sanırım bir yorumum da ulaşmadı.
    Eline, kalemine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık Makbule'ciğim, aaa yorumun gelmedi bana, çok üzüldüm:( Teknik bir arıza olmadıysa mutlaka onaylardım biliyorsun...
      Sen de sağol canım. Sevgiler:)

      Sil
  4. Aaaa Final!! Ama ben mutlu son istiyordum😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi hatırlattın canısı, ben telaştan (öğleden beri uğraşıyordum)unuttum, gidenlerin gittikleri yeni kasabada çok huzurlu ve mutlu olduğunu da yazacaktım unutmuştum. Dur hemen ekleyeyim. :)

      Sil
  5. Bücürüküm?! Bu ne güsel bi hikaye? Resimleri kim çizdi amaa? Hikaye kadar resimler de müthiş. Bayıldım yahu?! <3 <3 Tebrik ederim... :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, ay, ay çok teşekkür ediyorum, teveccüh göstermişsin mimikcim, resimler naçizane ben çiziktirdim. Yapamadığım yerde internetten foto paylaştım. Beğenmene sevindim. :)

      Sil
  6. Hahahaha.! Hohoha.! Hiç böyle bir kasaba duymadım Müjdecim ne duydum 🙉 ne gördüm 🙈 yeminlen böyle fıkşınıl karakterler 😁😁😁. Ama Çuan Çeng amcaya niye mutsuz son yazdın ki? 😟. Aslında daha bitmez sanıyordum çünkü daha önümüzde görecekleri çok HAYIRLI günler vardı 😀😀😀. Sevgilerimle canım benim ❤💕❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra'cığım valla ne bileyim içimden öyle geldi:(seni üzdüğüm için kusura bakma:( biraz masal gibi mutlu biterse gerçekçi olmaz, biraz da işin ciddiyeti belli bir kesim (sen ve arkadaşlarım değil sizler zaten biliyorsunuz bilmeyen kesim) tarafından bilinsin diye öyle yazdım. Onlar zaten toz pembe gözlükle bakıyorlar . Benden de sevgiler canım, çok teşekkürler:) ♥ emojileri de döktürmüşsün yine:))

      Sil
    2. Hahahaha 😀😀 Müjdecimmm eline koluna sağlık bu katran ve kaz tüylü son çok daha iyi olmuş yeminlen hem Hayırlı bir haber bekleyen kasaba halkı için, hemde Çuan Teyze ayyy pardon amca için çok Müjdeli bir haber olmuş 😀😀. Bu renkli emojileride sen seviyorsun diye bu kadar çok kullanıyorum Sevgilerimle 😀😀😀❤❤💕💕

      Sil
    3. Beğenmene sevinndim Zehra'cığım, son anda ekleme yaptım:))iyi ki değiştirdim dedim ben bile:)))ay çok sağol canım umarım yapması zahmetli değildir, ben telefonla internete girmiyorum hiç o yüzden yapamıyorum keşke bilgisayarda da öyle çıksa ama çıkmıyor :) :) ♥ sevgiler benden :)

      Sil
    4. Hiç zor değil var olanı kullanıyorum zaten teknoloji işte 😀😀❤💙

      Sil
    5. İyi o zaman :) :) keşke bilgisayarda da yapmak mümkün olsaydı gülen adam bile çıkmıyor bir tek kalp yapabiliyorum onu da ne zor öğrenmiştim:))))♥

      Sil
  7. Çok çabuk bitti ama:( Keyifle okudum. Çık iyiydi. Sonumuz benzemez inşallah. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplam 8 bölüm oldu aslında çok az sayılmaz:))))yoruldum canım yaaa...aminnn, çok teşekkürler
      Sevgiler.

      Sil
  8. Kasaba yanıp yıkılmadan sıvışsalardı ya, hep gülerek okudum Müjde ablam ama içim yanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm hikaye boyunca sen de yalnız bırakmadın beni Gökçe'ciğim çok teşekkürler. Haklısın benim bile içim yandı.

      Sil
  9. Vaaaaavwww...;
    işte bu mutlu sonlar olacak inşallah,ne yapalım,bir dibe vurma durumu olacak be Müjdem...
    Kalan sağlam kafa-beden kalırsa yeniden küllerimizden can alırız.güç alırız biribirimizden paylaştırır sevgiyi,canlanırız yeniden,
    Pikniklerede,düğünlerede,eylemlerede hepberaber gülüm,
    hep beraber.
    Olsun dünya kimseye kalmadı ki kötülere kalsın.
    Kalan dünyada hoş bir seda bak sabah sabah güldüm sayende Çoook teşekkür ederim o güzel çizgilerinden nasibimi almış olan ben de saklayacağım bu anıyı...
    Tekrar teşekkür ederken,ellerin gözlerin dert görmesin kuzum hoşçakal...öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsun Merih'im, galiba biz değil ama bir kesim dibe vurmadan ne olduğunu, birilerinin gerçek yüzünü anlamayacak. Aşkın gözü kördür. İnanır mısın gerçekten vaktiyle bilimsel yabancı bir tıp dergisinde tesadüfen gördüm, bilim adamları bunu bilimsel olarak araştırmış, aşık olunca beynin doğru karar verme, doğru analiz yeteneği perdeleniyormuş, o zaman da insan aşık olduğunun KÖTÜ yanlarını, yaptığı YANLIŞLARI görmüyormuş. Ancak başına bir şeyler gelince gözü açılıyormuş. Beğenmene sevindim canım, sen de hikaye boyunca hiç yalnız bırakmadın çok teşekkürler, okuyan gözlerine sağlık. Öptüm.

      Sil
  10. Çook güzeldi. Hikayede kalmasini gercege dönüsmemesini diliyorum 😕😕😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn...beğenmene sevindim Derya'cığım. Çok teşekkürler. :)

      Sil
  11. Mutlu sona ulaşmaya hepimizin ihtiyacı var bugünlerde. Okuması bile çok zevkliydi ;)

    Çizimlerin de şahane bu arada Müjdecim, daha önce söyleme fırsatı bulamamıştım...
    Maharetli kadınsın vesselam ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim Seboş'um, çok teşekkür ediyorum. :) bir şeyler çiziktiriyorum, yazıyorum ama maharet mi değil mi bilmiyorum sonuçta bu işten para kazanmıyorum yani Randle da sormuştu bir ara meslek değil:( keşke meslek olarak yapabilseydim. Neyse sizlerin okuyup, yorumlaması, böyle güzel yorumlar yapması da yetiyor♥

      Sil
  12. Çok sevdim bu diziyi Müjdecim.

    Mutlu sonlara bayılırım zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Handancım, ben de mutlu son severim, o yüzden sonradan ekleme yaptım:))))

      Sil
  13. Bitti sanıp boynumu büküyordum ki mutlu sona bağladın Müjde Abla. Kasaba kedi ve köpeklere kaldı ne tatlı hem babaları da var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bitirmiştim sonradan ekledim:)))arkadaşlarımın üzülmesine kıyamadım..:))

      Sil
  14. Süper süper süper bir son oldu :) Hadi hayırlısı inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim İpek'çiğim çok teşekkürler. :)
      Hayırlısı..:))

      Sil
  15. Pablo aklayamadigi paralari halka dagittigindan sevilen biri olmustu ve bunun sayesinde belli bir sureye kadar pacayi siyirmayi basarmisti diye ekleme yapasim geldi :) Gidip goresim var oralari la catedrali falan :) Resimlerle beraber güzel bir bütün olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekleyen ellerin dert görmesin Naz'cığım. :)
      Birkaç hafta önce Narcos'u izlemiştim, (Netflix'in) ve şaşırmıştım bu söylediğin işe. Adamı resmen aziz ilan etmişlerdi haram paralarla oğullarına, kocalarına iş buluyor, ev yapıyor diye... Umarım görürsün canım ben de çok merak ettim Medellin'i hala Pablo'yu sevenler varmış:) para vicdanın önüne geçiyor:(
      Çok teşekkürler:)

      Sil
  16. Kalemine yüreğine sağlık. Yazarlık yeteneğinin gibi çizerlik de harika. Sen çok güzel mizahi dergilere karikatür yaparsın diye düşünüyorum. Hem de ince zekanla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksin Nilgün'cüğüm, senin de okuyan gözlerine sağlık. Teveccüh göstermişsin çok teşekkürler.

      Sil
  17. Çol güzel finalmiş Müjde'ciğim ;dilerim başka kasabalarda da böyle olur...Sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Arzu'cuğum, dileğine amin diyorum, benden de sevgiler, selamlar.

      Sil
  18. Çok eğlenceli bir seri oldu, efendim :)
    Diğer çalışmalarınızı merakla bekliyoruz! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. :)
      Büyük konuşmayayım ama yorucu oluyor tekrar böyle çizgili bir seri yapacağımı pek sanmıyorum:(

      Sil
  19. Katran ve tuyler sahane olurdu bir hayal ettim cok keyiflendim😄😄😄
    Eline yuregine saglik konuduyla çizgileriyle mükemmeldi. Merihcigim de rol aldı harikasin.😘❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğin için mutlu oldum canım, senin de okuyan gözlerine, yorumlarına sağlık. :) Evet ya o bana da sürpriz yaptı, teklif ondan geldi iyi de oldu:) ♥
      Yıllar önce blog arkadaşlarımdan oluşan kahramanlarla Afrika Maceramız isimli bir çizgi roman yapmıştım. (O zaman tamamen macera siyaset yoktu) belki bir gün yine yaparım. Katılmak isteyenler olursa sevinirim aramızda eğlenmiştik yine eğleniriz.:)
      Sağol canım o senin harikalığın:) ♥

      Sil
  20. "Yeterince çalar ve paylaşırsan aziz de olunuyormuş!" Escobar zihniyetini ne güzel uygulamışlar... Ülkede fakir çok nasılsa, uygulaması zor olmamıştır...
    Çuan Çeng'i özleyeceğim. Seride en çok onu sevmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi yoksul bir ülke, izlerken dikkat ettim bir kısmı gökdelenler, zenginlik, büyük kısmı gecekondu, yoksulluk. Çok teşekkür ediyorum bence de dizide tek iyi karakter oydu:)

      Sil