11 Ocak 2017 Çarşamba

SAFTİRİK TOWN 1. Bölüm



Bir vakitler  Saftiriktown isminde küçük bir kasaba vardı. Huzurlu bir kasaba olsa da,  sorunsuz değildi. Dağlarda esrarkeş, kaçakçı, kötü haydutlar vardı ama şerif ve adamları onlarla başa çıkıyordu. Hatta elebaşlarını yakalayıp hapse tıkınca sesleri, solukları iyice azaldı. Geriye tek ve garip bir sorunları kaldı. Uzun yıllardan sonra bu garip sorunun nasıl başladığını kasabada çoğu kişi unuttu. Ama o zamanlar bu acayip sorun herkesi birbirine düşürmüştü.

Neyse işte bu garip sorun herkesi birbirine düşürünce,  Taylor the Kid  (kısaca Tayo derlerdi) ile   Billy the Sümük adlı iki paragöz, üçkağıtçı bu tuhaf sorunu paraya dönüştürecekleri kurnaz bir plan yaptılar.

Billy the Sümük, gezici vaizdi.



Posta arabasıyla kasaba kasaba dolaşır, ağlaya ağlaya hem vaaz verir, hem de kocakarılara sahte romatizma ilacı filan satarak yolunu bulurdu. Tayo the Kid acaba o sırada ne yapıyordu?


stage coach western movies ile ilgili görsel sonucu




Senaryo: Mahallenin kedici ve laikçi teyzesi Müjde

Bu çizgi romandaki tüm kişi ve karakterler fikşınıldır :))) Gerçek kişilerle alakası katiyen yoktur:) yarası olan gocunabilir:)

52 yorum:

  1. Ahahahaaa çok iyi... Kalemine sağlık... Ne güzel çizimler... Güzel seri olacak:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Bahar'cığım, çok teşekkürler. İnşallah güzel olur. Sevgiler. :)

      Sil
  2. :) Hikaye çok ilginç. Bakalım neler olacak neler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şeyler olacak İpek'ciğim, sağol. :)

      Sil
  3. Hahaha, merakla bekliyordum, harika bir giriş oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Handan'cığım, çok teşekkürler.:)

      Sil
  4. Süper giriş :) Merak ettim doğrusu. Çizimler harika :) Kalemine sağlık :) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizimlere fazla itina edemedim daha doğrusu zaman veremedim (moral yok ki...) yine de beğenmişsin çok teşekkür ederim. Sen de sağol Banu'cuğum, sevgilerimle. :)

      Sil
  5. Ay resim de çok güzel. Çizim yeteneği de var demekki. Hadi bakalım gerisini merak ediyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık bir şeyler çiziktiriyorum Nilgün'cüğüm aslında uğraşacağım ama bu anayasa görüşmeleri moral bırakmadı ki, uğraşayım, kalemi, kağıdı elime alıyorum ama çizesim gelmiyor. Çok teşekkürler. Bir, iki güne devam edecek:)

      Sil
  6. Hahahhah:))) Bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Bahar'cım, çok teşekkürler. :)))

      Sil
  7. Nasıl çok yönlü bir insansın sen böyle👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler naçizane bir şeyler çiziktiriyorum işte. ♥

      Sil
  8. Ne güzel bunlar Müjde, çok yönlü kadın eline sağlık.Hikaye kahramanlarının maceralarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Aytül, sen de sağolasın. Gün aşırı maceralar devam edecek. Herkes iki gün boyunca okumuş olur. Kısa tutacağım, fazla yazı olmayacak. Cuma günü yeni bölüm:)

      Sil
  9. çabuk bitti ya devamını merakla bekliyorum ablacım bu arada çizimler cidden çok iyi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay okunsun diye kısa tuttum belki biraz daha uzatabilirim sonraki bölümleri Gülşah'cığım.
      Çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  10. çok iyi ya, çizimler de süper olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, çok teşekkürler. :)

      Sil
    2. Bu arada meclis görüşmelerini izlemeyi çok severim.
      Sabaha yakın yine kavga olmuş,en komiği CHP li mv. AKP. mv lini kavga, sırasında ısırmış...Pes.
      paylaşmadan geçemedim...

      Sil
    3. Ben tahammül edemiyorum ama Baykal ve bir hanım mv, birkaç başka chp'linin konuşmasını çok beğenerek izledim.
      Hakikaten pes, hiç yakışmıyor özellikle chp'lilere, dün de akp'li vekil chp'li Fatma hanıma saldırmış, öteki telefonunu almış, kadıncağız kürsüde boynunun halini gösterdi kıpkırmızı olmuş, rezalet yani artık taş devrinde meclis olsa bu kadar olur. Sanırım AKP bunu kasten yapıyor, chp'lileri kışkırtalım, kavga etsinler, böylece izleyenler "Bak chp'liler kavgacı" desin.

      Sil
    4. tabii ki arkadaşım ; İnsan gülebilir ancak diye yazdım.İftira atmak bu kadar kolay onlar için.
      yazık koskoca insanlar,kendileri bir kadına nasıl davranması gerektiğini bilmeyen,çoğunluktan oluştukları için...Kabalık onlara normal davranış şekli olarak görülüyor.
      Ve ben bu zihniyetten nefret ediyorum.

      Sil
    5. Haklısın Merih, şu anda Fatih Portakal da haber saatinde (ben başkasının haberlerini izlemiyorum )bunu anlatıyor. Enaz senin kadar nefret ediyorum.

      Sil
  11. Çok tatlısın ya....
    Çizgilerine bayıldım,harikasın,
    Sadece çizgilerin bile çok şey anlatıyor,
    ellerine sağlık.
    Özlemiştim, iyi bir giriş,hadi kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özlemiştim Merih'ciğim çok teşekkürler, o senin tatlılığın. Senin de okuyan gözlerine sağlık.

      Sil
  12. Canım benim,iyi ki varsın şu kapkara günlerde içimizi ısıttın.Eline sağlık merakla bekliyorum.Öptüm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de iyi ki varsın Nur'cuğum, televizyonu açıyorsun kavga, kıyamet, ortalık zaten bomba, patlama:( gülmeye ihtiyacımız var diye düşündüm:))Senin de okuyan gözlerine sağlık canım, öpüyorum. :))

      Sil
  13. Yarıldım yaaa ablacım :D Çabul bitti ama ya. Devamını bekliyorum.
    bu arada çizimlerin harika. Ben o kadarını bile beceremiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Kerime'ciğim, devamı gelecek kesin bilgi:)))))olsun senin de başka şeye yeteneğin vardır dikiş olur, nakış olur, güzel yemekler olur, müzik olur bilemiyorum ama mutlaka vardır. Mesela ben matematikten hiç anlamam, beceremem. Hatta söyleyince eski bir patronum toplama, çıkarma yapamıyorsunuz yani demişti de çok üzülmüştüm ne yapayım beyinde matematik bölümü var, yabancı dil bölümü var, işte sanat bölümü var kimi insan el beceresi harikadır mesela ben yapamam. İğneye iplik geçiremiyorum:))

      Sil
  14. Bu yazının seri olmasına çok sevindim :) Keyifle diğer bölümleri bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Yurdagül'cüğüm, yarın yeni bölüm inşallah, çok teşekkürler.:)

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Kesinlikle, kızılderililer bile olacak:)

      Sil
  16. Ben yokken neler olmus neler

    YanıtlaSil
  17. Konu şahane. İlgi ile takip edeceğim.
    Billy the Sümük :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, çok teşekkürler:)

      Sil
  18. Tatlısın sen :)) Ben biraz yolculuk mağduru oldum ya, anam bir de baktım kardeşim ikinci bölümü yazmış bile. Fark eder etmez koştum. Bu sabah beynimde öyle bir ses vardı ki Müjde'ciğim, ne ilaç alırım şaşırdım. Aslında beyin emarında bir şey çıkmamıştı. Acaba uçak yolculuğundan sonra mı oluyor anlam veremedim. Bakacağız artık çaresine.
    Şimdi hikâyene dönelim. Bayıldım daha birinci bölümden...
    Çok da iyi anladım, sayende o tıkanık yerlerim açıldı. Evvelden rahmetli ablam anlatırdı. Şimdi sensin umudum. Canımsın.
    Kahramanlar tanıtılmış, eklenecekler sırada bence :) Şimdi ikinci bölüme gidiyorum. Kalemin durmasın canım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin tatlılığın ablacığım. :))
      Çok geçmiş olsun, sen hassas bir insansın o yüzden oluyor diyorum, hassas insanların beyni yoruluyor ama hiçbir şey olmayacak yolculuk, uçak yüzündendir iyi düşünelim iyi olsun. Tekrar geçmiş olsun:)

      Sevindim beğenmene canım, ablacığının mekanı cennet olsun. Çok teşekkürler. Sevgiler :)

      Sil
  19. Yazıların hepsini bir solukta okudum :) Karakterlerin Amerikalı olmasına bayıldım. Her taşın altından çıkıyorlar nitekim. Ve Aziz Nesin'lik bir milletiz çok hikaye çıkar bizden.:)
    Çizimleriniz çok hoşuma gitti, Memecan'a muhalif biri olarak desteklenmeniz gerektiğini düşünüyorum.
    Sevgiler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zülal'ciğim çok teşekkür ediyorum evet haklısın bizden çok hikaye çıkar:)sahi o acayip soyadlı adam (öyle diyorum:)) akp'yi savunuyordu ama yine de yaranamadı kovuldu diye hatırlıyorum e, demek ki, yeterince yağlama yapamamış:))) Sanatçı dediğin daima haklının yanında olmalı, güçlünün değil di mi? Siz blogcanların desteği de yeter:)

      Sevgilerimle. :)

      Sil
  20. :))))) Fikşınıl hikayeni severim şahane hemen devamını okuyorum ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerin dert görmesin canım sağol. :))

      Sil
  21. Hahahahha, harikasın Müjde Ablam. Çizimler sana mı ait, bayıldım. Hemen diğer bölümlere gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin harikalığın Gökçe'ciğim, çizimler benim naçizane. Çok teşekkür ediyorum. Okuyan gözlerine sağlık. :)

      Sil
  22. Tüm karakterlerin fıkşınıl olması olası geldi banada Müjdecimm ahahaha😂😂. Bu kasaba tam da kambur yürür durur tadında 😂😂. Ben gidiyorum öteki bölümleri okumaya görüşürüz canım 😙😀❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha:)))elbette fikşınıl Zehra'cım)))beğenmene sevindim canım, okuyan gözlerine sağlık. Çok teşekkürler:)♥

      Sil
  23. 😂😂😂 çocuklugumdaki cizgi rimanlar gibi..m

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çocukken çok aşırı ölçüde hem de çizgi roman okurdum zaten benim zamanımda tv yoktu. :) Beğenmene sevindim sağolasın. :)

      Sil
  24. Çizimler on numara. Çocukluk yıllarıma döndüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teveccüh göstermişsin canım, çok teşekkürler.

      Sil