31 Ocak 2017 Salı

SATIR ARASI MİM :)

Sevgili Ece ablacığım  http://www.eceevren.com/ beni mimlemişti. Galiba bir sevgili arkadaşım daha mimlemişti ama aradan zaman geçince bunak ben unuttum mu:((( ay ne olur kusura bakmayın bir arkadaşım yok ki, hangisiydi hangisiydi şimdi hatırlayamıyorum:(( bir anımsasam o mimi de yapacağım. Araya biliyorsunuz Saftirik Town  kasabası girdi filan işte sonunda hazırladım mimi. Kendisine teşekkür ediyorum ve mime geçiyorum:)


1)BUGÜNE KADAR BLOĞUNDA SENİ ENÇOK ETKİLEYEN (HAYAL KIRIKLIĞI YARATAN VEYA ÇOK MUTLU EDEN) YORUMU PAYLAŞIR MISIN?

Hayal kırıklığına uğratan yorum şu an hatırlayamadım. Bazen AKP'lilerin abuksabuk yorumları hatta hakaretleri olur; kötü söz sahibine aittir deyip geçtim. Beni en mutlu eden yoruma gelince: Tüm arkadaşlarımın yorumları beni mutlu ediyor. Üşenmemiş, zahmet etmiş, yorum yapmışlar ya, daha ne olsun? :)


2) OKUDUĞUNDA SENİ GÜNLERCE ETKİSİ ALTINA ALAN KİTAP VAR MI? VARSA HANGİSİDİR?

Hmmm....evet çok uzun yıllar önce gençken okuduğum Dostoyevski'nin hayatını anlatan bir biyografi vardı. Ancak yazarının ismini unuttum ki, yanlış aklımda kalmadıysa o da ünlü bir yazardı. :(  dilimin ucunda ama hatırlayamıyorum belki rüyamda hatırlarım öyle oluyor bazen:) Çok sürükleyici roman tadında bir biyografiydi. Hele tam diğer kürük mahkumlarıyla birlikte kurşuna dizilecekken, böyle gözleri bağlanmıştı hatta, Çar tarafından affedildiğini anlattığı satırları hiç unutamam. Şu anda evimde yok tüm kitaplarımı taşınacağım diye verdim. :( Buna da pişmanım ya:(


3) HAYATINDA DÖNÜM NOKTASI OLDUĞUNA İNANDIĞIN BİR GÜN, AY YA DA YIL VAR MI?

Annemi, babamı kaybettiğim günler:(  

24 yorum:

  1. Güzel insansın Müjdeciğim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de Sevda'cığım, sağolasın. :)

      Sil
  2. Görür görmez geldim canım. Teşekkürler, mimin güzeldi. Yorumlarda seçim yapmaman en güzeliydi. Artık seni anladığımı sanıyorum, çok adaletli bir hanımsın sen. O unutma durumu bende de çok var. Bilhassa isim hafızam çok zayıf. Anlatacağım şeyin içinde eğer isim geçmesi gerekiyorsa takılıyorum. Anlatamıyorum yani.
    Anne ve babacığına Allah rahmet eylesin. Nur içinde yatsınlar.
    Kalemine sağlık kardeşim. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin ablacığım, ben et yemiyorum ya uzun yıllardır folik asit ve b12 eksikliğim var ve onlar da hafızayı çok etkiliyormuş:((a bir de yaşlılık...:( bu aralar mim çok yapılıyor, hemen her arkadaşta mim var iyice karıştırdım o yüzden:)))
      Aminnn canım...cümlemizin...:(
      Sen de sağolasın, sevgilerimle:)

      Sil
  3. Olumsuz yorum geldiğini hiç düşünmemiştim.Şaşırdım.Saygıyı öğrenemeyeceğiz ya ben ona yanıyorum :( Kalemine sağlık ablacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma, siyasi blog isen her tür hakaret, küfür bırakan oluyor. Sanırım bunu beni yıldırmak maksadıyla yapıyorlar. Korkacağımı bir daha yazmayacağımı, eleştirmeyeceğimi sanıyorlar. Umursamayınca çok azaldı bu yorumlar:)))Sen de sağol Yurdagül'cüğüm. :)

      Sil
  4. Minik güzel bir mim olmuş Müjde :) Et yemiyorsan,da Bakliyata biraz daha önem verirsen Daha çabuk B12 artışı olur :)
    Anne ve Babanın mekanları cennet olsun ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mayıs'cığım, ah bakliyat da fazla yapmıyorum haklısın aslında dur bak aklıma getirdin mercimek çorbası yapayım yarın. Amin...sağol canım. :)

      Sil
  5. Canim mujdecigim 💕💕💕 keske her gorusten insan birbirini sevgi ve saygiyla kucaklasa degil mi. Dunya birsuru renkle guzel zaten. Onemli olan renklerin harmonisi.. gokkusagi gibi olabilmek ..
    Anne baba kaybi cidden cok aci Allah rahmet etsin. Yerleri hic dolmaz.
    O kitabi merak ettim google a sorayim belki buluruz adini😉 sevgiler canim💕💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar gökkuşağına düşmanlar, laikliğe düşmanlar, bak bir tanesi çıkmış saltanat gelsin, parlamentodan çok çektik demiş, yalan olduğunu kendi de biliyor."Tayyip padişah olursa, belki bana da dedelerimden kalan arazileri, filan sarayı verirler" rüyası görüyor. Halbuki oralara AVM yaparlar ona vermezler haberi yok. Bilal, Milal, Sümeyye, damatlar ona yedirir mi?

      Aminnn...öyle maalesef...:(
      Dün belki iki saat araştırdım ama aklıma gelmedi:((sana zahmet olacak ama çok teşekkür ediyorum. Benden sevgiler canım. Kalplerin için de sağolasın:) ♥ ♥

      Sil
  6. Ne güzel bir mim olmuş Müjdecim. İnsanlar birbirini kırmayı neden bu kadar seviyorlar gereksizce anlamıyorum 😔. Ne üzücü beğenmiyorsan okumayacaksın öyle değil mi? Kimse zorlamıyor ki. Annene babana Allahtan rahmet diliyorum sana da sabır canım benim kendine iyi bak sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Zehra'cım, işte aklınca hakaret, küfür bırakırsa ben korkacağım, bir daha AKP'yi eleştirmeyeceğim sanıyor. Halbuki bende ters tepiyor:)Amin canım çok teşekkür ediyorum, benden de sevgiler. ♥

      Sil
  7. Merhabalar :) Başlattığım mim kimlere ulaşmış derken size rast geldim :) Samimi cevaplarınız çok güzel bir sohbet edası vermiş :) Bir de Allah rahmet eylesin. Bazı şeyler çok zor gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Emre bey, hoşgeldiniz sayfama, başlattığınız, hazırladığınız mim soruları çok güzeldi. Çok teşekkür ediyorum. Aminnnn...gerçekten zor:( sağolun.

      Sil
  8. 3 soruda sen...
    kocaman bir evren

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım estağfurullah, çok teşekkür ediyorum mahçup ettin beni.
      Sevgilerimle. :)

      Sil
  9. Seni yakından tanıdıkça, daha mutlu oluyorum.
    İyi ki varsın Müjdeciğim...
    Ölümler...ve.....acı maalesef hayatın parçası...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de iyi ki varsın Merih'ciğim ve ben de senin gibi bir arkadaşım olduğu için mutluyum.
      Evet ölümlerden kaçış yok:( Tek tesellim bir gün onlarla buluşacak olmam. :)

      Sil
  10. Yerleri dolmuyor dediğin gibi... Sanki bir tarafımız eksik gibi oluyor...

    Bo bloglarla birbirimize ulaşmak, tanımak ne güzel :) Şimdi yazını okuyunca bu geldi aklıma nedense... Ülkenin dört bir yanından ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Şebo'cuğum, eksik kalıyoruz:( Haklısın blog kardeşliği, blog dostluğu diye bir kavram oldu haliyle:) ♥

      Sil
  11. Canım Müjde Ablam bu gece rüyamda seni gördüm. Net hatırlamıyorum ama iyi görünüyordun. Belki olmadık yerde aklıma gelir rüyanın konusu. Uğrayıp yazayım dedim, seviyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, hayrolsun:))ben de aylar önce bir blog arkadaşımı denizde görmüştüm, kız sonradan Küba'ya gitti ve denizde resmini paylaştı hiç unutmuyorum:))ben de seni seviyorum.

      Sil
  12. Canım benim kısa ve öz kendinden bahsetmişin , en son satıra hüzünlendim benimde annem ve babam hayatta değil:( öpüyorum çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm mekanları cennet olsun, sen de benim gibi çerçevelerde resimleriyle konuşuyorsundur o zaman. :( Psikolojik olarak bizim icat ettiğimiz bir sabır türü...böyle daha kolay dayanıyor insan. Ben de çok öptüm.

      Sil