31 Ocak 2017 Salı

AMERİKA SEVDASI!


Kaynak: buradan

Valla çok merak ediyorum.  Türbanlı, Müslüman bacılar neden 'demokrasi ve özgürlük getireceğiz' ayağına sırayla  (Irak, Libya, Suriye, Yemen) Müslüman ülkelerin ırzına geçen  Amerika'ya bu kadar bayılıyorlar? 

Pankarttaki yazıya da şaşırdım.

 "Trump'un eşlerinin 2/3 ' sinin göçmen oluşu, çoğu Amerikalının yapmak istemediği işleri yapmaları için göçmenlere ihtiyacımız olduğunu bir kez daha kanıtlıyor."

diye yazıyor.

Yani şimdi bu hanımefendi

 "Bizi alın, sizin yapmak istemediğiniz pis işlerinizi yaparız" mı demek istiyor? Yoksa göçmenlere pis işleri yaptırdıkları için ironi mi yapıyor? Eğer öyleyse ne işi var Amerika'da?

Yoksa, kendisi petrol zengini Suudi Arabistan ya da Kuveyt' ten göç etmiş, çok zengin biri mi,

" Göçmen alın ki, benim tuvaletimi temizlesin" mi demek istiyor?  Malum Körfez ülkeleri ve Suudi Arabistan'lıların zenginleri 'kafala' sistemi adı altında 'köle' çalıştırmaya bayılıyorlar.

Hangisi?...bilemedim....



manhattan in noel ile ilgili görsel sonucu
Amerika'da Noel...


Bu arada arkadaki pankartlarda "Amerika'yı göçmenler kurdu" gibi bir cümle var sanırım. Doğru Amerika'yı göçmenler kurdu ama zeka özürlü değiliz. Okuyan da Arap Bedevileri kurdu sanacak:))))Amerika'da ilk kolonileri kuranlar İngiliz, sonra Hollandalı filandı. İsveçlisi, Finlisi, Fransızı, Alman'ı da gitti. Bolca İrlandalı...İskoç, İspanyol...sonra diğer ülkeler de takip etti. Kısaca Müslüman olarak köle olarak götürülen zencilerden başka yoktu. O da çok sonradır zaten çoğu  zorla Hristiyan yapıldılar.


Yine, bizdeki türbanlı bacıların bir kısmı  "Kahrolsun laiklik,  Yılbaşı kutlarken geberenlere üzülmedim, oh olsun, canıma değsin" diye twit atarken, erkekleri de sokakta Noel Baba görüp temsili olarak tutuklarken, bu türbanlı bacıların,  şeriatla yönetilen huzurlu  ülkeleri varken, her Ocak ayında sokakların ışıl ışıl Noel ağaçlarıyla ve  Noel Baba'larla dolu olduğu, içkinin su gibi içildiği, dans edildiği  Amerika' yı seçmelerini anlayamıyorum. Mazoşist mi bunlar?  Laik, içki içen, yılbaşı kutlayan birinin Amerika sevdasını anlayabilirim. Ama kendine Müslüman diyenlerin Amerika rüyasını anlayamıyorum. Anlayan varsa anlatsın ne olur.



23 yorum:

  1. Tatlı su süslümanlarından mı bahsediyoruz ? Norveçten tvit atıp şeriat istemek ikolay. Arabsitana 15 gün bırak dönüşte hepsi ateist %100 !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))"Tatlı su süslümanları". Ne kadar haklısınız. Aynı şeyi düşünüyorum bunları toplayıp Arabistan'a hatta Afganistan'a tatile göndermeli.

      Sil
  2. pankarttaki yazı benim de kafamı karıştırdı.. tanımayınca nasıl yorumlayacağımı bilemedim kendisini.. ah ah neremiz doğru ki diye düşünüyorum insanlık olarak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafanın - kafamızın karışmaması mümkün değil Evrim'ciğim. Yani Amerika kadar Müslüman düşmanı bir ülke bir de Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt var. (Bu da ayrı bir konu)Sanki Trump geldi de İslam düşmanı mı oldular. Adam haklı da yani canlı bomba kıtlığı mı çekiyorlarmış? Ben otobüse çarşaflı binse canlı bomba mı diye panik atak geçiriyorum....

      Sil
    2. Cümlem düşük olmuş kusura bakma, yorumlarda 'düzenle/edit" tuşu yok, bazen silip yeniden yayınlıyorum. Amerika kadar Müslüman düşmanı bir ülke var mı? olacaktı....

      Sil
  3. Aklım havsalam almıyor benim yaa.. İster müslüman, yahudi, hristiyan, budist, ateist ne olursak olalım sadece ve sadece ''HUZURLU'' olalım istiyorum ben... Artık yetti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kerime'ciğim hepimizin isteği huzur. Şu dünyada insanın istediği en önemli şey huzur içinde yaşamak. Ama huzur vermiyorlar, sen niye yılbaşı kutlarsın? Noel babayı tutuklayalım! İçki içtin- içmedin. Sonra "ay beni türbanla okutmadılar insan hakkı, hani demokrasi, şu, bu" e demek kendine yapılınca aklına demokrasi geliyor! Bize gelince padişahlık istiyor.

      Sil
  4. Kendini akıllı sanan aptal sürüsü,başka ne denir bilemedim.Sanırım Hollandalı bir bakan demişti,ben de size sorarım o zaman,neden Müslüman ülkelere değil de Avrupa ve Amerika'ya föç ediyorsunuz,diye.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya? Hiçbiri Arabistan'a, Afganistan'a, Yemen'e, Pakistan'a gitmek istemiyor. Hepsi laik ve demokrasiyle yönetilen ülkelere kapağı atıyorlar.

      Sil
  5. Bence o pankartı taşıyan kız Amerikaya yeni gelmiş İngilizce de bilmiyor iyi bir şey yazdığını sanıyor 😀. Yoksa böyle aptalca bir pankartı hemde böyle saçma bir gülüşle niye taşısın ki Müjdecim 😂😂. Kıssadan hisse; güleriz ağlanacak halimize 😄.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay ağzına sağlık Zehra'cığım, :)))saçma gülüş kısmına bayıldım, sevinmiş, iyi bir şeymiş gibi gülüyor işte:)dediğin gibi İngilizce bilmiyor olabilir hata ne yaptığını bilmiyor da olabilir:))))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Hollywood filmleriyle pompalanan Amerikan rüyası...

      Sil
  7. Ahh benim garip ülkem;
    anlamadım ben Müjdem ,anlamak içinde uğraşmayacağım.
    ne güzel analiz etmişsin...! Bence kendileri de ne yaptıklarını tam kestiremiyor...

    "Saldım çayıra Allah Kayıra."
    yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın, ben de anlayamıyorum, ne yaptıklarını bilseler, bir karar verseler Müslümanız, yılbaşı kutlanmadığı, sokaklarda Noel Baba'ların yürümediği mis gibi şeriat ülkelerine gidelim derlerdi. :) Burada kahrolsun laiklik demeyi biliyorlar.
      Sen de sağol Merih'cim.

      Sil
  8. Hiç bir şeyin şaşırtmayacağı bir hâle gelmeyiz dilerim. Böyle sığ düşüncelilerle iyi beceriyoruz yine yaşamayı. Trump gösterdi tavrını zaten.(kelepçelenen küçücük çocuk) Kendi halkına bile ters gelecek şeyler yapıyor, bismillah gelir gelmez. Toptan delirdi galiba liderler.

    Ah Müjde'ciğim. Laikliği mumla aramasınlar da :(( Dünya ters dönmeye mi başladı ne? Aklına, yorumuna, kalemine sağlık canım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın akıllı lider bulmak zor bu zamanda, bir de halkın da akıllı olması lazım bak bize Allah dünyanın en iyi liderini gönderdi ama kıymetini bilmedik çünkü 5 beden büyük geldi birilerine:( zamanının çok ilerisini gören insandı rahmetli, Jules Verne'e benzetirim onu, gözünü yıldızlara dikmiş, ta 1920'lerde istikbal göklerdedir diyen bir lider...o yüzden laikliği mumla arayacaklar ablacım, sen de sağol, çok teşekkürler sevgiler :)

      Sil
  9. 😂😂😂 anlamak da mümkün degil zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :)))))ne tatlı emojiler onlar:)

      Sil
  10. Anlamaya calismak hasta eder insani hep bana rab bana bunlar. Yeni bsskan enin de sonun da koyar tavrını seçimlerde cok ustunde durmustu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Hatice'm. Yeni başkan bence çok akıllılık ediyor, hem ABD, hem Avrupa'daki tüm korkunç terör saldırılarını belli Müslüman ülkelerden gelenler yaptı. FBI istatistikleri ortada. Ancak bizim gibi ..salak ülkeler 4 milyon göçmeni evine alır.!!! Bak onlardan sonra kaç kez bombalı saldırılara uğradık. :(

      Sil
  11. Amerika karıştırdığı ülkelerden insan gelmesini istemiyor. E karıştırma kardeşim o zaman!
    Bir yandan da kaos ortamı yaratmakta üstlerine yok. Ortalığı karıştırıp sonra da gidişatı seyrediyorlar. Amaçları oyunları hiç bitmiyor bunların. Sineye çekmek mümkün değil bu yapılanları. Mutlaka nefret ve intikam duygusu ortaya çıkacak. Oklar kendilerini hedef alacak. Kapılarını kapatmayı çare olarak görüyorlar ama Amerika'nın dünyanın her yerinde hedef olabileceğini bilmiyor olamazlar... İran'daki konsoloslukları rehin alındı 1 seneden fazla sürdü çözmeleri...
    Konu uzun Müjde Abla. İnsanların kendi ülkelerini karıştıran ülkeye gitmeye çalışmaları akıl almaz bir durum... ;)
    İyi pazarlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi dedin, hem karıştırıyor, hem de göçmen istemiyor. O zaman karıştırmasın.
      Ben de ençok buna şaşıyorum, Amerika yüzünden kaç Müslüman ülke çöktü, çökenler tutup oraya gidiyorlar. Stockholm sendromü mü nedir anlamıyorum?
      Çok teşekkürler canım, sana da iyi pazarlar. :)

      Sil