17 Şubat 2017 Cuma

BEDDUA ETMİYORUM

süheyl batum ile ilgili görsel sonucu
Anayasa profesörü Süheyl Batum

 Sabah baktım Prof. Dr. Süheyl Batum hocayı ders verdiği ve vaktiyle rektörlüğünü yaptığı Bahçeşehir Üniversitesi'nden atmışlar. Fetöcülerin kaçanı yurt dışına kaçtı, ne istediler de vermedik diyenler, "Kandırıldık" deyip sıyrıldılar, daha düne kadar Fetö'yü yalayanlara hiçbir şey yapılmadı. Fetöcü yakalıyoruz bahanesiyle ne kadar AKP muhalifi varsa atılıyor.

Sorbonne Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi hukuk mezunu, ülkemizin en değerli anayasa hukukçularından olan profesör Süheyl Batum'un tırnağı olamayan kişiler, sahte diplomalı kişiler, ülkeyi Nazi Almanya'sına döndürdüler.

Ya siz kimsiniz ki, Süheyl Batum'u  öğretmenlikten atıyorsunuz? Onun bilgisinin, eğitimimin, kültürünün yüzde biri sizde var mı? Attığınız hocaların ders verdiği üniversitelere girecek kapasitede olmadığınız için mi bu nefretiniz? Kıskançlıktan mı yapıyorsunuz (kıskanma çalış, kazan sen de Boğaziçi'ni, ODTÜ'yü, Hacettepe'yi, Gazi'yi, İstanbul üniversitesini diyeceğim ama bunlara soru-cevapları dağıtmazlarsa kazanamazlar, ancak kul hakkı yiyerek girebilirler o okullara), Kapasitenizi, düşük profilinizi,  televizyonlarda görüyoruz. Tek bildiğiniz sokak ağzıyla onu, bunu tehdit etmek, "Bize madik attılar" demek, (arkasından bir de "amk diyecek, mikrofonların önünde olduğu için kendini tutuyor); bir laf edip ertesi gün "Yok öyle demek istemedim" diye kıvırmak ve kıvranmak, sürekli pot kırmaktan, sürekli yalan söylemekten eski yalanlarınızı unutup rezil olmak. PKK'yı 'açılım' ayağına palazlandıran SİZ, Fethullah'a her istediğini veren SİZ, Türk ordusunu dağıtıp "Kandırıldık" diyen SİZ.  Yetmedi orkestra şeflerini, piyanistleri, keman sanatçılarını, üniversite hocalarını atıyorsunuz. Sırf AKP'ye karşı diye Müjdat Gezen'den, Erol Evgin'e bulaşmadığınız tiyatrocu, oyuncu kalmadı. Kabe'de resim çektirip, unutturacaklarını, saftirikleri kandıracaklarını sanıyorlar. 

Beddua etme döner dolaşır sana gelir derler, beddua etmiyorum  "Mağduruz" ayağına gelip, ülkenin içine edenleri ve onlara oy atacak olanları  Allah'a - eğer Allah bu tür işlerle uğraşmıyorsa -  iyilik meleklerine havale ediyorum.

Süheyl hocanın twit sayfası
Süheyl hocanın işine son verildi haber kaynağı

27 yorum:

  1. Bundan sonra üniversite rektörlüğünü Meltem Banko yapar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kim hiç duymadım. :) google'da bakayım...:)

      Sil
    2. Özellikle Ekşi Sözlük'te çok meşhurdur :D Madem Süheyl Bey'den memnun kalmamışlar,aday olarak kendisini öneririm :)

      Sil
    3. Baktım Belle'ciğim dediğin gibi ençok Ekşi Sözlük'te meşhurmuş:)))herhalde onu yaparlar artık:)

      Sil
  2. Ondan sonra işte Tübitak'ı hayvanat bahçesi müdürü yönetir,adam bırakmadılar çünkü,şeytanlarından bulsunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma yaaa, TÜBİTAK merkezi Ankara'da, önünden geçerken hep aklıma bu dediğin geliyor:(
      Aminnnnn...

      Sil
  3. Hocam ben herhangi bi dini inanca ve semavi varlığın varlığına yokluğuna inanmayan bir T.C. vatandaşı olarak şunları söylemek sitiyorum (zaten her yerde de yazıp söylüyorum):
    Türkiye Cumhuriyeti'nde önüne geçilemeyecek tarzda bir cehalet yayılıyor ve Türkiye Cumhuriyeti'nde yani ülkemiz yaşanamayacak bir hale geliyor!!! "Ne oldu kaçacak mısın ülkeden? hahaha" diyen varsa yo kaçmayacam ama şunu düşünüyorum. Ecnebiler bu ülkeye böyle zarar verse kanımın son damlasına kadar savaşır,gerekirse ölürüm! lakin eğer ülkeme zarar veren kendi vatandaşlarımsa?! O vakit ne yapmak icap eder?! İkna dahi olmadan uçuruma sürüklüyorlarsa kendileri gibi bizide,o vakit ne yapmak icap eder?! ....

    Off Offf...!
    Umarım ülke bir an önce gerilemeden duraklamaya geçebilir bari(!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah, ben mahallenin kedici teyzesi olarak naçizane sayfamda kendi bildiğim şeyleri yazıp, çiziyorum sadece. Kimseye akıl vermek haddim değil. Tüm vatandaşlar gibi eleştiri hakkımı kullanıyorum ha belki korkmuyorum tek fark bu, öyle bir hale geldik ki, insanlar artık eleştirmekten de korkar oldular. Ben 60 yaşına geldim ne korkacağım, yanlış yoldalar ve bunu açık açık söylüyorum. Ben de bu ülkenin vatandaşıysam buna hakkım var.
      Naçizane söylediğim şeyi yine söyleyeceğim. Ülkemizin fabrika ayarlarına dönmek lazım, o da Atatürkçü, demokratik, kimsenin kimseyi (dili, dini, mezhebi, siyasi görüşü, başörtüsü, mini eteği vs.)dışlamadığı, ötekileştirmediği Türkiye'ye geri dönmek. En önemlisi dinden siyaseti çekmek. Ülkedeki 4 milyona yakın Suriyeliyi ülkelerine veya istedikleri başka ülkelere geri göndermek.

      Sil
    2. Kesinlikle! Dediklerinize katılıyorum. Ülkenin o kadar çok sorunu var ki ama bizim uğraştığımız:"Padişahlık gelsin mi? Gelmesin mi?" (!)
      Yani insan bazen sinirden ne diyeceğini şaşırıyor! :/

      Sil
    3. Haklısınız kardeşim, başta terör en büyük sorunumuz, her gün şehit veriyoruz:( pkk ve onlar yetmiyormuş gibi ithal teröristler geldi. Yorumlarınız için çok teşekkürler.

      Sil
  4. Benim hep şaşırdığım konu, kimse icraatlarden memnun değilken bu oyları kim veriyor çok merak ediyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırmakta haklısın sanırım şöyle oluyor, (Marcos dizisini okuyunca bundan iyice emin oldum) bunlar malum milyon Dolarları, cumhuriyetin bütün kazanımlarını sattılar, üstüne çöktüler, örtülü ödenek dahil, enson Ziraat vs. fonlar diye çöktüler, işte yandaşlarına da kemik atıyorlar o büyük servetten. Biraz da psikolojik hani en Saftirik Town'da yazdım ya, vaktiyle mağdurdular bu onlara sahip çıktı, özgüven kazandılar, şimdi bu giderse yeniden mağdur olmaktan korkuyorlar, intikam almak isteği de cabası. Bizi mağdur ettiniz şimdi de siz mağdur olun oh olsun psikolojisi. Bunları mutlu ediyor sanki onları mağdur eden kararlarda bizlerin imzası varmış gibi. İşte psikolojik olarak laik kesime düşman oldular. Tayyip de bunu bilerek törpüledi, sürekli biz, onlar diye diye.

      Sil
    2. Bu konuda çok haklısın öz güven patlaması yaşıyoruz

      Sil
    3. Özgüven iyidir, X kişisi şort giydiği için, Y kişisi başörtüsü taktığı için güvensizlik duymasını gerektiren bir şey yok. Ancak, haklının yanında olmak da iyidir, vaktiyle mağdur olduğu için haksızın yanında durmak hoş değil, bu özgüven değil intikam duygusuyla açıkanabilir. Vaktiyle düşüncelerinden, kılığından ötürü mağdur olmuş X kişisi, yıllar sonra başkalarını düşüncelerinden, kılığından, değerlerinden ötürü mağdur ediyorsa bu doğru değildir.

      Sil
    4. Sormuştun ya yukarıda bunlara kim oy atıyor diye ona bir ilave yapmak istedim:
      Her malın nasıl bir alıcısı olursa, her partinin de oy atan seçmeni olur. pkk destekleyen partiye bile oy atıyorlar. Ben atmıyorum, sen atmıyorsun ama atan var. AKP'ye gelince mağdurlar kendilerini o partiyle özdeşleştirdiler. AKP = türban mağdurlarının partisi. Dolayısıyla oy atmalarında şaşacak bir şey yok. Hata da yapsa, yanlış da yapsa, vazgeçmezler. Gelinen noktada AKP de başkalarını mağdur eden bir parti oldu ama bunun dünün mağdurları için bir önemi yok. Yani AKP'ye oy vermekten vazgeçmeleri için "ya ben bu partiye mağduriyetimi sahip çıktığı için oy atıyordum ama şimdi aynı yanlışı benim oy attığım parti yapıyor" diye düşünmeleri lazım. Böyle düşünen samimi insanlar zaten akp'den ayrılıyorlar. Şimdiye kadar ayrılan, istifa eden çok kişi oldu. Bu da bir şeydir.

      Sil
  5. Hiç boş yok. İyi çalışıyorlar. Artık sinirimden çatlamak üzereyim. İthal teröristler tabiri çok iyiydi. Dedim ya ablamı anıyorum hep. Kalemine, aklına, vatan sevgine, demokrasi ve laikçiliği savunmana sağlık kardeşim benim. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablanın mekanı cennet olsun. :( az önce sosyal medyada korkunç şeyler okudum, Halk Özel Harekatı diye bir tür polis gücü kurmuşlar, silahlanmışlar, Erdoğan için silahlanın diye ilanlar filan var, sitesi de varmış, tıkladım baktım 100 yıllık rövanş alacağız, 1923 'te haçlılar geldi son vereceğiz filan gibi cumhuriyet, Atatürk karşıtı yorumlar ve manşetler atmışlar. NAZİ lerin SS i vardı ya misal:( hani o adamı attılar ya iç savaş dedi diye demek adamın bildiği var bunlar gerçekten bir savaş başlatmayı düşünüyorlar..düşmanları da biziz laikler...Atatürkçüler.
      Sevgilerimle ablacım, sen de sağolasın:)

      Sil
  6. Ben de üzülüyorum diye bakmıyorum neler oluyor böyle Müjde'm. Nereye gidiyoruz. Çok sıkıldım şimdi bak takip edeyim. Allah kahır içinde bıraksın, muvaffak olamasınlar dilerim. Zorbalık bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ablacım, yeğen oğluşum yeni mi duydun teyze dedi, meğer epeydir varmış, ben bu akşam tesadüfen gördüm:( zorbalık en iyi bildikleri şey...:( aminnnn canım ablam, aminnnn...

      Sil
  7. St Joseph Lisesi'nin öğretmenlerinden biri de tvitleri nedeniyle atılmış. Biz kapının önünde eylem yaparken çocuğum özel okulda nasılsa demeyin bize katılın diye herkese anlatmaya çalıştık ama öğretmeni giden bir avuç şımarık veli gibi gösterildik. Ah ah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıklar olsun hala durumun ciddiyetini göremeyenler var ya da görüyorlar ama korkudan tepki göstermiyorlar. korkunun ecele faydası yok, gün gelir sıra o tepki göstermeyenlere de gelir. :(

      Sil
  8. Alakasız ama Bücürük'ü öpmek için bir sebep buldum geldim. Dün kediler günüymüş. Öperim patisinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, dün kediler günü müydü? Ben unutmuşum:( öyle kötü haberlerle dolu ki, gündem aklıma gelmedi. Çok teşekkürler ablası. Biz de Tatlış'ı öperiz.

      Sil
  9. İrfan Değirmenci'nin işten çıkarılmasına üzüldüm ben de :( Bu kadar hoş görüsüzlük olur mu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgörüsüzlük ve intikam sanırım Yurdagül'cüğüm. Demokrasinin temeli zaten hoşgörü, düşünce özgürlüğüdür. Bu yok zaten ülkede. Ben de çok üzüldüm.

      Sil
  10. Akıllı adam işlerine çelme takacak kimseyi istemiyorlar Müjdem şu bu bahane hepsi. İstiyorlar ki hülooogggg sensin diyenler çogalsın.................

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim Hatice'm, ama doğru tektir, hülooggg diyerek hep pohpolamak, hep her yaptığını alkışlamak nereye kadar? Rahmetli annem doğruya doğru, eğriye eğri diyeceksin derdi. Bunlar eğriye de doğru diyorlar.

      Sil