15 Şubat 2017 Çarşamba

ÇOK TEŞEKKÜRLER:)

Kuyuya düşen yavru köpeği sonunda kurtarmışlar. :) Günün en güzel hatta tek güzel haberi buydu. Zavallıcık biliyorsunuz on gündür kuyudaydı. Hem de bu soğukta:(

AFAD dahil pekçok kuruluş on gündür uğraşıp çıkaramamış.  Çünkü kuyunun genişliği 30 cm. imiş ve kimse inemiyormuş.

Sonunda Bahçeşehir Fen ve Teknoloji Lisesi öğrencilerinin yaptığı robotik kol sayesinde çıkarmışlar ve Kuyu ismini vermişler.

İyi ki,  bu liseyi de İmam Hatip lisesi haline dönüştürmemişler. Belki bu haberden sonra

"Aaa! Hemen bu liseyi de İmam Hatip yapalım, unutmuşuz."

diyebilirler. :(  

Sadece köpeklerin değil, insanların da, dünyanın da iyiliği, gelişmesi, çağdaşlaşması için imam hatip değil, bilim ve teknolojiye ihtiyaç vardır. Gün gelir bu öğrencilerin yapacakları başka çeşitli makine, robot sayesinde maden ocağındaki işçiler de kurtarılır, deprem enkazında kalan insanlar da. Atatürk'e kızıyorlar ama rahmetli hep bilim, bilim, bilim diyordu. Elbette bilim. Dinle gelişmiş, dinle kalkınmış ülke yok bu dünyada. Hatta durum tam tersi. Din denince milletin aklına canlı bombalar geliyor, yılbaşı kutlayanları öldürenler geliyor. Deniz Feneri gibi milleti dolandıran dernekler geliyor. Oh olsun yılbaşı kutlayanların ölümüne üzülmem diyen kindarlar geliyor. Hani din, sevgiydi? İyilikti? Güzellikti? Huzurdu?

Bahçeşehir Fen ve Teknoloji Lisesi öğrencilerine de, emeği geçen diğer ekiplere de çok teşekkürler. :)

18 yorum:

  1. Ben de çok sevindim, İmam hatip ola ola halimiz ne olacak bilmem.. Yemin ederim ki dinden, imandan soğudum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle Kerime'ciğim, yeryüzünde sadece dinle düze çıkmış tek ülke yok....

      Sil
  2. GBu haberden haberim yoktu,zaten hiçbir haberden haberim de yok.Ama çok çok çok sevindim.Aferim çocuklara,Bahçeşehir özel okul Müjdem,dokunamazlar o amaçla.Ama başka türlü bin bir güçlük çıkartırlar o ayrı.Geçecek bu günler inşallah,Allah ömür versin de görebilelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Sevda'cığım 10 gündür, buz gibi soğukta direndi zavallıcık. İnşallah biz de kuyudan çıkalım başka şey istemiyorum. Aminnnnnnnnnnnnn

      Sil
  3. Bu habere ben de çok sevindim ablacığım :)) Haberi annemle televizyonda izlemiş ve üzülmüştük :( Gerçekten güzel bir haber :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Ekşi'de görmüştüm Yurdagül'cüğüm, mutlu sonla bitmesine çok sevindim. :)

      Sil
  4. Din yine hoşgörü, sevgi, huzur bence de dindar kimliği altına sığınanlarda var bi tuhaflık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Gökçe'ciğim, din deyince sevgi, hoşgörü, huzur akla gelmeli ama tam tersi akla geliyor:( dine siyaseti karıştırınca ortaya böyle ölümcül bir kokteyl çıktı:( Dini siyasetten kurtarmak lazım ki, yine hoşgörü, sevgi, huzur kalsın.:)

      Sil
  5. Mutluluktan ağlamayalı öyle uzun zaman olmuş ki.

    YanıtlaSil
  6. Aaa oğluşumun lisesi :D Haftasonu robotlu yarışmaya katılıyor. Gerçi okuluyla değil Bilim Sanat Merkezi'yle katılıyor. Konu ne biliyor musun ? Animal Allies :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa!!! Ne kadar güzel! Oğluşunu da tebrik ediyorum. Afferim hepsine. Yarışmada bol şans.

      Sil
  7. Çok sevindim Müjdem, senden duydum şimdi. İmam hatipler bugüne kadar hep vardı ama ben ordan yetişmiş öyle süper zeka ne bileyim herhangi bir alanda çığır açmış kimseyi duymadım. Tam tersine nerde rezillik var altından imam hatipler çıktı. O zaman ne diye sayılarını arttırıyosun, demek ki başka bir niyetin var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duymazsın Bahar'ım, olamaz çünkü. Ben bir ara bunların forum sitelerinde çok vakit geçirdim. Son derece tuhaf, kindar, Atatürk düşmanı, bilim düşmanı, güzel sanatlara düşman her şeye düşman acayip insanlardı. Kısa kollu giyene, pantolon giyene "fahişe" gözüyle bakıyordu. Din toplumlarının hali ortada. İşte Afganistan, işte Yemen, işte Irak, işte İran, işte Suudi Arabistan.

      Sil
  8. Haber pek çoğumuzu mutlu etti. 11 gündür kalabalık bir ekip büyük bir uğraş verdi. Bir "can" ın ne kadar değerli olduğuna inananların varlığı nasıl da sevindirdi bizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın az kalsın umudumu kesiyordum, eyvah ölecek diyordum çok mutlu oldum o yüzden. Haklısınız, kedilere, köpeklere bir kap suyu çok görenler utansın.

      Sil
  9. Eğitimin ve iyi eğitilmiş gençliğin anlamını da göstermişler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle. Her eğitim "iyi eğitim" değildir. :)

      Sil