20 Şubat 2017 Pazartesi

EVET / HAYIR KONUSUNDA İYİ BİR YAZI


Referanduma sunulan tasarının bu ülkenin insanlarına söylediği tek söz şudur: "Bana güven, gerisini merak etme sen!"

Yukarıdaki cümle, bugünkü DİKEN haber sitesi/gazetesi yazarı Bülent Somay'ın "Tane, tane" isimli yazısından alıntıdır. Yazının tamamını  şuradan okuyabilirsiniz. 

Yazıyı beğendim, iyi anlatmış.  Umarım sizler de beğenirsiniz. Okur olarak şunu eklemek istedim: 

Bu anayasa tasarısı şöyle diyor: "Beni yargılayabilirsiniz, ancak yargılayacakları ben seçeceğim: 

"Ahmet, Mehmet, Ali, Ayşe, Zehra, Hasan, Büşra, Merve, Selim sizleri seçtim. Beni sizler yargılayacaksınız." 

Komedi:))) Hele hele sürekli "Kandırıldım" diyen (aslında kandırılma filan yok, kandırılan bizleriz) birine güvenmek komedi değil traji komedi oluyor. 


18 yorum:

  1. İçeriği kimse okumuyor bizim ülkede :( Sadece isim üzerinden bilgisizce karar veriyor oyunun rengine :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet diyecek olanların çoğu okumuyordur. Sokakta mikrofon tutup sordular bir kadına Niye evet diye "Tayyipçiyiz" dedi cevap olarak.

      Sil
  2. Bir Millet in aklıyla, fikriyle ancak bu kadar alay edilebilir yav! Yazık yani hakikaten yazık! Millet uyanmıyor! "Durmak yok uyumaya devam" kafasındalar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimini iç savaş çıkar diye korkutarak, kimini para, pul, makamla, uyutuyorlar:(

      Sil
  3. Adam kandırılınca Allah affetsin, başkası aynı durumu yaşadığında görevinden alınsın. Olacak iş değil yani, şimdiden adam fiilen yargının, yasamanın ve yürütmenin kontrolünü elinde tutuyor ve bizler bunu resmiyete dökmesinin önünde ki en büyük engeliz. İnşallah halk olarak geleceğimizi, ülkemizi bir adamın eline bırakmayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız aynen öyle yapıyor, bunların alayı hepsi Fetöcüydü, madem terör örgütüydü o zaman hepsi terör örgütünü palazladılar, şimdi bizlere Fetöcü diyorlar! İnşallah engel olacağız. Diktatörlüğe hayır diyeceğiz.

      Sil
  4. İnsanların yakasına sarılıp sarsmak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlıyorum seni, başka türlü kendilerine gelemeyecek gibiler.

      Sil
  5. Güzel bir yazı hakikaten... Mail listemde olan herkese gönderdim kopyalayıp. Aysınlar azıcık, yani inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eline sağlık Şebo'cum, inşallah.

      Sil
  6. Birileri kendisini ölümsüz zannediyor,ölünce sormayacaklar ya da imzaya sunmayacaklar kendi başına gelecekleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güç zehirlenmesi bu oluyor herhalde Sevda'cığım, elbette sorulur ama o zamana kadar iş işten geçmez inşallah.

      Sil
  7. En çok kandırılanı seçelim gitisn. Kandıracak olanların işi kolaylaşsın. Bir kişiyi kandır gitsin. Nasılsa hesap vermek yok sonunda.
    millet minik ikbal peşinde koşuyor şakşak ederken elleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle maalesef Vladimir, herkes günü kurtarma, küçük hesaplar peşinde, TRT'ye sınavlara girmiş ve o işi hak eden, layık olan insanlar akp'li olmadıkları için alınmamışlar, sözlü mülakat diye adayların akp'li, Tayyip'çi olup olmadıklarını ortaya çıkartmaya çalışan şeyler konuşuyorlarmış. E tabii dürüst olan insanlar da yalakalık yapmayınca hemen anlıyor eliyorlarmış...:( kısaca ülke bitmiş:(

      Sil
  8. Yazanın ellerine sağlık. Keşke insanlarımız yazıdaki gibi birçok açıdan bakarak doğru olanı seçse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerine sağlık gerçekten, iyi anlatmış. Her şeyi bıraktım sırf kendisi gibi düşünmüyor diye ülkenin piyanistine, orkestra şefine, Erol Evgin'e kadar kendi halinde sanatçılarına bile düşman olan birine diğer her şeyi iyi yapsa bile hayır derdim ki, zaten diğer icraatları ortada. :(

      Sil
  9. Yorumu yazdıktan sonra gidip okuyacağım Müjdecim. Yalnız Zehra demişsin ya işte keşke o Zehra ben olsam da yargılasam, vallahi beni seçtiğine bin pişman olur 😂😂. Sevgilerimle canım benim ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke, keşke Zehra'cım. :)))senin ellerine teslim etmek isterdim. :))Benden de sevgiler canım. ♥

      Sil