14 Şubat 2017 Salı

2000 yılından beri türbanlı döven kadın :)))))

" Seçim ve referandum için, her türlü mağduriyet senaryosu itinayla yazılır. :)
Deri eldivenli, zincirli, sado-mazo fantezi  olursa fiyat artar:)))
Fiyat peşin alınır. İnandırıcılık garantilidir. Ağlayan türbanlı bacı fantezisinde soğan suyu kullanılır, çekimlerde hiçbir canlıya zarar verilmez. "


Müracaat:
Üçkağıt Senaryo Firması
uckagityapimcilik@atyalanitutsun.com.tr


Referanslarımız:
Kabataş volume I buradan
Tiyatroda mağduriyet senaryomuz:)
 referandum senaryomuz: kaynak

Not: Ekşi Sözlük'te türbanlı kadını dövdüğü iddia edilen kadının facebook sayfasında yazan
"2000 yılından beri türbanlı dövüyorum" cümlesini Oscar'lı senaristler M. Night Shyamalan ya da Tarantino bile akıl edemezdi." ;))) son tıkladığımda "erişim" sağlanamıyordu. Anlaşılan kapatılmış. Kapatılmadan önce gözlerimle görmesem inanmazdım. Sırf bu cümle bile bu olayın nasıl bir komplo olduğunun ispatıdır. Eğer doğru olsaydı, 16 yıl boyunca sıksık yakalanması gerekirdi bu kadının. Tam referandum öncesi beklenmezdi. Hatta 16 yıl boyunca türbanlı döverken sıksık da linç edilirdi. 

10 yorum:

  1. İşlerim yoğundu yeni okuyabiliyorum yazları.Traji komik valla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle. "Yalan atın, mutlaka inanan olacaktır.", "Bir yalanı ne kadar çok anlatırsanız o kadar çok kişi inanır." . Bunlar psikolojik harp taktiği. Sümeyye Erdoğan'ın o facebook paylaşımı ertesi gün silinmişti ve o paylaşımı seçime çok az kala olmuştu. Yani zamanlama müthişti. Senaryoyu önceden kafasında kurmuş,
      Tiyatroya gideyim
      En ön koltuğa oturayım
      Sanatçıların gözüne baka baka çakkıdı çakkıdı sakız
      çiğneyeyim, EŞEK değiller ya tepki göstersinler
      (ben de olsam ben de tepki gösteririm sanata, sanatçıya en büyük saygısızlığı yapmış çünkü)
      sonra kalkıp gideyim ve türbanım üüüü mağdurum
      da mağdurum şarkısı söylerim
      ertesi gün paylaşımı silerim...

      Sil
  2. ay çok güldüm ben buna :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim:))))ağlatmak kolay güldürmek zordur çünkü:))

      Sil
  3. Ahahahaha,geçen eşim bir video gösterdi,kara partili biri konuşma yapıyor,ama karman çorman olmuş kafası;pkk hayır dediği için biz evet diyoruuuzz,diye bağırıyor.Ardından kayışı koparıyor,feto evet dediği için biz hayır diyoruuuzz diye bağırıyor.Bir an ayılır gibi oluyor,hayır efendim fero hayır dediği için evet diyoruz diye devam ediyor.Tekrar kafa karışıyor,böyle böyle saçmalıyor,toparlayamıyor.Öğretmenin sorduğu yorum sorusunu cevaplayamayan ezberci öğrenci gibiler.Dünya aleme rezil olduğumuzla kalıyoruz.HAYIRlı salılar Müjdeciğim 😜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kara partili deyimine şapka çıkartıyorum:)ismi ak olmakla sütten çıkma ak kaşık olunmuyor. Her tür üçkağıt bunlarda. Ahahahahaha zavallının kafası iyice karışmış. Apo psikopatına televizyon gönderen de reisleri değildi sanki. Açsın inanmayan google'da bulsun, adam tvde canlı yayında söyledi. Sana HAYIRlı salılar Sevda'cığım. :)

      Sil
  4. Bir deli bir kuyuya taş atmış meseleleri ne çok var bunlarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, her seçim öncesi ısıtıp ısıtıp önümüze getiriyorlar.

      Sil
  5. Star gazetesinin hiçbir haberine inanmıyorum. Nefret ediyorum o gazeteden desem yeridir.
    Minibüsteki videoyu anlayamadım. Yarın saniye saniye tekrar bakayım Müjde Abla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmamakta haklısın yandaş bir gazete ve haberin ilk kaynağı da İhlas Haber Ajansı:))videodan ben de bir şey anlamadım. Kızın facebook sayfasına baktım, "2000 yılından beri tesettürlü dövüyorum, hatta bazen grup halinde dövüyoruz" demiş. Yani inanılacak bir şey değildi:))sonra kapatmış sayfayı. Neresinden bakarsan bak yalan dolan, garip, abuksabuk bir şey.

      Sil