12 Şubat 2017 Pazar

HAYIR DEMEK İÇİN 53 SEBEP

1) Diktatörlük yasa tasarısına HAYIR.

2) Hayır diyenleri "terörist" ilan edenlere HAYIR.

3) Hayır diyenleri "darbeci" ilan edenlere HAYIR.

4) Hayır diyenleri "vatan haini" ilan edenlere HAYIR.

5) Kahkalarımıza karışanlara HAYIR.

kadın kahkaha atmayacak ile ilgili görsel sonucu

6) Kızlı - erkekli öğrenci evi olmaz diyenlere HAYIR

7) Şort giydiği için insanları tekmeleyenleri kayıranlara HAYIR

8) Hamileler sokakta dolaşmaz diyenlere HAYIR

9) Barzani, Şivan Perver ile kolkola girip, elaleme 'bölücü' diyenlere HAYIR


barzani tayyip ile ilgili görsel sonucu

barzani tayyip ile ilgili görsel sonucu



10) Ömürlerini PKK'lı teröristlerle savaşarak geçiren
komutanlara 'terörist' diyenlere
HAYIR



ballet ile ilgili görsel sonucu

11) Baleye "bel altı" diyenlere HAYIR

12)Kadıköy vapurundan inen kadınların kılığına kıyafetine laf edenlere HAYIR.

13) Sahte diplomalılara HAYIR.

14) Dini, camileri siyasete alet edenlere HAYIR.



fethullah tayyip ile ilgili görsel sonucu

15) "Fethullahçılar ne istediler de vermedik" diyenlere HAYIR.  

16) Her yere Fetöcüleri doldurup sıkışınca, "kandırıldık" diyenlere HAYIR.

17) Üç yıl boyunca "Kandırıldık" deyip de, aniden "Beni kimse kandırmadı" diyen



18) Halkı "biz", "Onlaaarrrrrr" diye ikiye  ayıranlara HAYIR.

19) Üniversiteler dahil her kuruma hak edenleri değil, yandaşlarını atayanlara HAYIR.

20) TÜBİTAK'a hayvanat bahçesi müdürünü atayanlara HAYIR.

21) Tecavüzcü ENSAR vakıfı için "Bir kereden bir şey olmaz" diyenlere HAYIR.


ilker başbuğ tutuklandı ile ilgili görsel sonucu

22) Türk ordusuna kumpas kurup "kandırıldık" diyenlere HAYIR.


10sultansebahatucar23cmdek

23) Sırf AKP'li diye akraba, eş, dostunu maaşa bağlayanlara HAYIR.



24) Ayakkabı kutularına parayı Fetö koydu diyenler HAYIR.



ali tatar ile ilgili görsel sonucu

25) Yarbay Ali Tatar ve diğer vefat eden kumpas kurbanları için HAYIR


habur rezaleti ile ilgili görsel sonucu

26) Habur'da PKK'lıları davul zurnayla karşılatanlara HAYIR.


irfan değirmenci ile ilgili görsel sonucu


27) "Hayır" diyenleri ekmeğinden edenlere HAYIR.


soma tekme ile ilgili görsel sonucu

28) Soma tekmecilerine HAYIR.


suriyeli 4 milyon vatandaşlık ile ilgili görsel sonucu

29) 4 milyon Suriyeliyi ülkemize dolduranlara HAYIR.


akil adamlar ile ilgili görsel sonucu

30) "Akillere" HAYIR.
Bizim aklımız var,



çözüm süreci analar ağlamayacak akp afiş ile ilgili görsel sonucu

31) Yalanlara HAYIR.



cumhuriyet bayramı biber gazı ulus ile ilgili görsel sonucu

32) 29 Ekim Cumhuriyet bayramını kutlayanlara
biber gazı, tazyikli su sıkanlara
HAYIR 



mağdurum da mağdurum ile ilgili görsel sonucu


33) Sürekli mağdur edebiyatı yapanlara
HAYIR.

Ömer Seyfettin'in Diyet hikayesini geçtiniz! İyi ki bir türban mağduriyetiniz var ısıtıp ısıtıp kullanıyorsunuz. Tayyip mağdur, Emine mağdur, Bilal mağdur, Sümeyye mağdur. Küçük Emrah gibi ağlaşıp duruyorlar.


dolar sümkürerek muhtarlar ile ilgili görsel sonucu

34) Ekonomiyi 7 sülalelerini zengin etmek,  zengini daha zengin, yoksulu daha yoksul yapmak, kendilerine gemicikler almak sanan ve yükselen Dolar'ı SÜMKÜREREK düşürmeye çalışmak gibi dahiyane (!) çözümler sunanlara HAYIR.  



orkestra şefi atıldı ile ilgili görsel sonucu

35) Orkestra şefi İbrahim Yazıcı 
 dahil önüne geleni
yok fetöcü, yok terörist diyerek atanlara
HAYIR


Piyanist Dengin Ceyhan'a gözaltı



36) Piyanistleri gözaltına alanlara
HAYIR

haberin orijinali



Son dakika haberi… El Bab’da bir şehit daha!

37) Mehmetçik'i Suriye'de ateşe atanlara HAYIR.
Suriye'nin işgaline destek olanlara HAYIR.


andımız kaldırıldı ile ilgili görsel sonucu

38) Andımız'ı kaldıranlara HAYIR.





39) Ankara Üniversitesi Dil Tarih Coğrafya fakültesi
tiyatro bölümünü kapatanlara HAYIR

40) Atatürk'e "ayyaş" diyenlere HAYIR.



AYAKkabı kutusu dolarlar ile ilgili görsel sonucu

41) Hırsızlara HAYIR.


Görüntünün olası içeriği: 3 kişi, yazı

42) Kindar, psikopat zihniyete HAYIR


NOEL baba tutuklandı ile ilgili görsel sonucu

43) İnsanların özgürlüklerini
kısıtlayanlara HAYIR.
Yılbaşımıza, sevgililer günümüze, her şeyimize
karışanlara HAYIR



reine saldırısı sevinenler ile ilgili görsel sonucu

44) Kindar yetiştiren sisteme HAYIR

45) Tüm okulları imam hatibe çevirenlere HAYIR.



gaziantep ışid karargahı ile ilgili görsel sonucu

46) Ülkemize cihatçı teröristleri dolduranlara HAYIR



facebook twitter kaç kişiye dava ile ilgili görsel sonucu

47) Özgürce twit yazmak,
korkmadan blog yazmak,
facebook'a mesaj atmak
için HAYIR


tayyip  erdoğan erol evgin ile ilgili görsel sonucu

48) İşi gücü yok, ülkenin değerli ve sevilen sanatçılarıyla uğraşanlara HAYIR


güçlü türkiye için evet ile ilgili görsel sonucu

49) 15 yıldır Türkiye'yi Tayyip Erdoğan yönetiyor
15 yıldır güçlendiremedi de,
15 yıl sonra mı güçlendirecek? :)))



diktatörlük yasaları ile ilgili görsel sonucu

50) Bizi gırtlaklamak isteyenlere HAYIR.

51) Laikleri, Atatürkçüleri, AKP muhaliflerini
fişleyenlere HAYIR.

buradan

52) Fetö'nün siyasi ayağı yok diyenlere HAYIR. 

fetö siyasi ayağı yok ile ilgili görsel sonucu

53) 15 Temmuz'daki bit yeniğinin ortaya çıkartılmasına
engel olanlara HAYIR.



62 yorum:

  1. HAYIRlı günler,HAYIRlı işler,HAYIRlı evlatlar,HAYIRlı seçimler Türkiyem....

    YanıtlaSil
  2. Evet diyecek tek bir mantıklı neden yokken hayır diyecek o kadar çok nedenimiz var ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Naz'cığım, fazlası var eksiği yok.

      Sil
  3. Harika anlatmışsın Müjdecim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol, o senin harikalığın Handan'cığım.

      Sil
  4. Tüm yetkilerin tek elde toplanmasına tabi ki hayır diyorum ben de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın Yurdagül'cüğüm. Hele de sürekli "Kandırıldığını" iddia eden birine vermek!!!

      Sil
  5. Hayır diyenler terörist ise neden böyle bir seçenek var diye de sorarlar adama. Ağzına sağlık ablam ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten yaaa, ülkenin yarısı terörist o zaman. :)))))Arka Sokaklar'ın Mesut Komiseri de terörist:)Senin de yorumuna sağlık canım. ♥

      Sil
  6. Tek kelimeyle MUHTEŞEM!🙏🏻👏👏👏 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'cığım sağol, o senin muhteşemliğin. :)
      Sevgiler.

      Sil
  7. Ne kadar titiz hazırlamışsın gazeteci gibisin Müjde maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Derya'cığım, sağolasın.

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Aysema'cığım öncelikle hoşgeldin sevgili arkadaşım, yeni blog açmışsın demek çok sevindim, hemen takibe alacağım. Yorumuna sağlık canım.

      Sil
  9. Aklın yolu birse eğer #hayır çıkacaktır.. Hatır için evet diyenlerde biliyor aslında neyin ne olduğunu, ama işte rte sevgisi ülke sevgisinden daha ağır basıyor bağzılarında,.. Aslında bir düşünebilseler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Berfin'im, aklın yolu birdir ama aklını kullanmayanlar ve okumayan, araştırmayanlar çok:( Az önce Halk tv'de Hüsnü Mahalli Suriye savaşını anlatıyordu. İbdil'de 10- 50 000 kadar El Nusra teröristleri var, 10.000'i yabancı (Suriyeli değil, Çeçen, Dağıstin, Kazakistan, Afganistan vs. 80 çeşit ülkeden gelenler) bunlar nereye gidecek? diyordu. Türkiye'ye gelirlerse Suriyeli mülteci diye vay halimize.AKP nin ülkeye verdiği zararlar saymakla bitmiyor, akp öncesinde bu ülkede Suriyeli yoktu, ışid li yoktu, El Nusra'lı yoktu, şimdi ortalık canlı bomba kaynıyor:( yılbaşı kutlayanlar öldürülüyor ve millet twitterda "OH OLSUN" diyor. Bu ülke böyle miydi akp öncesinde? Biz barış içinde yaşıyorduk, sadece pkk terörü vardı o da azalmıştı. Bitecekti. akp tekrar palazlandırmasa!!! Ben çocuktum insanlar yılbaşında ağaç süslerdi kimse laf etmezdi. Şort giydi diye tekmelenmezdi. 67 askerimiz ölmüş Suriye'de. Ne işimiz var orada? Menderes de aynısını Kore için yapmıştı. Neye yaradı? 1000'e yakın şehit verdik ta Kore'de. :( Bunları düşünmeleri lazım dediğin gibi. Düşünsünler ya lütfen, akıllarını kullansınlar.

      Sil
  10. HAYIR demek için ne çok neden var.
    Yaz,yaz bitmez Müjde'cim...
    İyi sıralamışsın tebrik ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Merih'ciğim, yaz yaz bitmiyor.
      Estağfurullah canım, çok teşekkür ederim.

      Sil
  11. O kadar guzel ifade etmissin ki bunun uzerine soylenecek tek soz yine HAYIR...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mevlüde çok teşekkürler, yorumuna sağlık.

      Sil
  12. Zaten sandığa gitmeyenlere çok kızıyorum. Düşüncelerimize sahip çıkmalıyız. Artık kötülük iyice gaza geldi, göz göre göre haklara saldırılır oldu. Kötü tez zamanda miyadını doldursun. Yetti artık. Yorulduk seyretmekten. Emeğine sağlık kardeşim. Sevgilerimle :) Milyon kere HAYIR! Madem evette diretiyorlar, demek ki Hayır deme hakkımız var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızmakta haklısın ablacığım, kötülük dedin de, aklıma ünlü bir söz geldi: "Bu dünya kötüler yüzünden değil, kötülere ses çıkartmayanlar yüzünden kötü bir yerdir." "Aman tatil yapayım, evde oturayım" diyenler sonra kızları, oğulları bir twit attı diye 'terörist', 'darbeci' diye tutuklanırsa şikayet etmesinler.
      Yorumuna sağlık ablacığım, sevgilerimle.

      Sil
  13. yine iyi hazırlanmışsın.
    tek başina muhalefetsin.
    uzun zaman yoktun, umarım seni de gözaltına almadılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum evet aslında çok uzun değil, bir hafta filandır yoktum, yazmak içimden gelmedi, bir ara kombi arızasıyla uğraştık filan...hem beni meleklerim korur, kötüleri de meleklerime havale ediyorum bak gör hayır çıkacak o yüzden..:)

      Sil
    2. not: Meleklerim derken annem,babam ve yıllarca baktığım melek kedilerim...:)))bence tüm iyi insanların aydınlık insanların koruyucu melekleri vardır...olmalı da:)

      Sil
    3. unuttum:))bir not daha:
      Blog yazıyorum, muhalefetim, hükümeti eleştiriyorum acaba kapıma polis gelir mi diye endişelendirenlere HAYIR.

      Sil
    4. bana çok uzun zaman geldi.
      aman sen yine de dikkatli ol.
      gerçi bloglara pek bakmıyorlar.
      şu anda taktıkları facebook.
      orada dikkatli ol.

      Sil
    5. Sağol uyardığın için, facebook'ta çok dikkatliyim merak etme, zaten pek sevmiyorum facebook daha çok ilgi manyağı kişilerin yeri olmuş:)elinde sivilce çıkan yoğun bakım hastası gibi alaka bekliyor:)))bunu paylaşıyor:))

      Sil
  14. Evet- hayır sözcükleri de hiç bu kadar yabancılaşmamıştı birbirine. Neye evet dediğini bile bilmeyen insanlarımız...
    Mitinglerde de sadece karalamalar var.
    Hayır sözcüğü hiç bu kadar masum olmamıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, neye evet dediğini bilmiyor, sanki 15 yıldır ülkeyi çok iyi, ŞAHANE yönetmiş de kendisine ÖDÜL olarak başkanlık vereceğiz. Sevgiden gözleri kör olmuş. Ülkeye zarar veren babam olsa, evladım olsa gözünün yaşına bakmam. Bunlar "ne halt ederse etsin seviyoruz" diyorlar.

      Sil
  15. yanlış anlamayın..bence ref'den evet çıkması büyük muhtemel..bunun nedeni de halkın evet demesi değil,seçimlerin güvenilir olmamasıdır..o yüzden diyoruz ya ref'den sonra ülkede birtakım ciddi değişiklikler olabilir diye..ama bakalım HAYIRlısı diyelim artık..Belki HAYIR'DA HAYIR VARDIR.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış anlamam tabii ki de katılıyorum size, seçimler güvenilir değil. O yüzden sandıklarda görev alalım diyorum. İmzalı tutanaklar alırsak hile yapmalarını engelleriz. HAYIRlısı. :)

      Sil
  16. Müjde 'ciğim merhaba ;dilerim son hayır haykırışlarımız olur.HAYIR !Kararan günlerimiz aydınlığa kavuşur ,dilerim biz görürüz...Sevgiler canım kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Arzu'cuğum, yıkmak kolay, yapmak zordur. Cumhuriyeti kolay kurmadık, Mustafa Kemal ve arkadaşlarına tüm ANADOLU halkı inandı, güvendi, sırtında cepheye mermi taşıdı, bebeğini örtmedi, mermiyi örttü. İnatla o günleri unutturmak, kitaplardan kazımak istiyorlar. Soruyorum: NİYE? Niye Atatürk'e, o zamanki Anadolu halkına bu nefret? Biz akp' sizken de Müslümandık, akp gelmeden önce kedi kesip, satanist ayin yapmıyorduk. Dindar diye diye KİNDAR nesil yetiştirdiler. Bir türban mağduriyeti nerelere geldi? Yapılan her zararı, her yanlışın arkasına türban mağduriyeti ile saklanıyorlar. Bu mudur? Anladık vaktiyle türbandan mağdur oldunuz, cumhuriyeti mi yıkacaksınız o yüzden? Altında kendileri de kalacaklar haberleri yok.

      Amin canım kardeşim, sevgiler.

      Sil
  17. Tabii ki HAYIR!
    Korkuyorum Müjdem,bu kadar HAYIR'dan Evet çıkacak diye :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sandık başlarına görevli olarak gitmek yurttaşlık hakkımız, sandıkları korur, sahip çıkarsak yapamazlar. Korkma görevli yazılmaya çalış. Ben öyle yapacağım.

      Sil
  18. Okudukça bunaldım gerçekten, neler yaşıyoruz... İnşallah bir an önce düzlüğe çıkarız...:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizi bunalttılar Eren'ciğim, inşallah, amin.....

      Sil
  19. Ben bu sefer umutluyum, HAYIR çıkacak. Tek sorun, seçimin adil bir şekilde yapılıp yapılmayacağı. Bir yandan da millet neye oy verdiğini bilmiyor, sorduklarında "ben tayyipçiyim", "ölümüne tayyip" gibi saçma sapan 'düşüncelerle' oy vereceklerini söylüyor. Ülkede sanki bir genel seçim yapılıyormuş havası var. Hakkımızda HAYIR'lısı. Sevgiler, Bücürük'ü öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de HAYIR çıkacağını tahmin ediyorum. Tabii ki, sonuna kadar her türlü üçkağıdı yapmaya çalışacaklar. Yapmamalarına şaşarız. Mutlaka sandık görevlisi ol Utku'cuğum, senin gibi gençlere ihtiyacımız var. Amin. Sevgiler, çok teşekkürler abisi.

      Sil
  20. HAYIR'lı günler Müjde ablacığım,
    HAYIR demek teröristlikse eğer, neden öyle bir seçenek var??
    Eğer seçimden sonra trafoya kedi çıkmazsa, sahtecilik olmazsa ben ümitliyim sonuç HAYIR'lı olacak...
    İş yerinde şefim sordu hangisini kullanacaksın diye? Doğru söylemek gerekiyor değil mi? Hayır diyeceğim ya sen? Evet diyeceğim dedi... Hımm beni kararımdan döndürmeye çalışacaksın anladım, sana da hayırlı işler abi dedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzına sağlık, sana da HAYIRlı günler Kerime'ciğim, evet yaaa, madem öyle niye hayır seçeneği var? Yapmasınlar referandum, meferandum direkt "Ben padişah oluyorum" desin. rahat etsin. :)))))))

      İyi demişsin, aman şefin seni hayır dedin diye işten çıkartmasın?:( Allah korusun...:(

      Sil
    2. Yok abla, hayır dedim diye şefimin beni işten çıkarmaya yetkisi yok. Çıkarsa çıkarsa anca bakanlık çıkarır. Bakanlığa da haber verecek değil ya.Ben dedim, RTE'yi sevmememden değil, ülkem için, anayasa için diyorum dedim. Tabi senin kararın dedi.

      Sil
    3. Aman aman, Allah korusun. Ama herkese güvenme. Biliyorsundur ya da bilmiyorsundur, birkaç ay önce bir blogcu, beni vatana, millete, dini değerlere hakaretten savcılığa vermekle tehdit etmişti. Yani gammazcı, muhbir çok aramızda. (üstelik bu blogcu akp karşıtı, Atatürkçü olduğunu iddia eden bir blogcuydu sen bir de Tayyip'e oy atanları düşün...)

      Sil
  21. Ben umutluyum Müjde sandıklardan bu sefer hayır çıkacak ama yine de tedbiri elden bırakmamak takip etmek lazım.

    Hayır'lı haftalar arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de umutluyum, mutlaka şimdiden başvur, sandıkta görev al Sebuş'um, sana ihtiyacımız var unutma. (Bu tüm blog arkadaşlarım için geçerli, benim için de.:))
      Sana da hayırlı haftalar canım.

      Sil
  22. Ağzına sağlık Müjdem. Son günlerde türeyen evet videolar bende resmen şok etkisi yarattı. Yani normalde evet diyeceksem bile sırf o tiplerle aynı grupta yer almamak için hayır derdim. Koca koca adamlar, teyzeler Erdoğan için evet falan diye bağırıyorlar. Tamam işte mevzuyu çözmüşler, Başkanlık sistemi falan umurlarında değil, olayı Erdoğan olsun mu olmasın mı seviyesinde algıladıkları için herşeyi toz pembe görüyorlar. Zeka kırıntısı bile bulamadım konuşmalarında. Biz ne ara bu kadar aptallaştık, mantık denen kavram ne zaman bu kadar uzaklaştı bize anlamadım.
    Anlamıyorlar, anlatanı dinlemiyorlar, Yılmaz Özdil artık ilkokul seviyesinde yazıyor ki herkes anlasın ama o da işe yaramıyor. Atatürk zamanında okuma yazma yokmuş ama herkesin aklı başındaymış. Doğru her yerde doğruymuş. Bu nedenle millet olmakta sıkıntı yaşanmamış ilerleyen zamanlarda. Bizde tam tersi. İki umudum var. Ya sandıkta gömülsünler, ya da o oylamayı göremeden defolup gitsinler. Hadi bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de yorumuna sağlık Bahar'ım. Demek ki, bunlar bu adamı çok seviyorlar tamam anladık, biliyoruz zaten. Olay psikolojik, bunlar türban mağdurlarıydı, vaktiyle mağdur olmuşlardı, kendilerini dışlanmış hissettiler, Erdoğan ve türbanlı eşi, türbanlı kızı başa geçince psikolojik olarak büyük bir özgüven patlaması yaşadılar, o hala devam ediyor. Aşkın gözü kördür misali adam ne yaparsa yapsın, ülkeyi ne hale getirirse getirsin, psikolojik olarak toz kondurmuyorlar, kondururlarsa kendilerini psikolojik olarak kötü hissedecekler, boşlukta hissedecekler, bir Erdoğan'ları vardı, Emine, Sümeyye, Bilal oğlanları ve gemicikleri vardı onlarsız tekrar eski dışlanmış günlerine dönmeye korkuyorlar, laik kesim tekrar güçlensin istemiyorlar. Bir kere gücün tadını aldılar, e bir kısmının da altına jipler, son model arabalar çekildi, Erdoğan onların zenginlik musluğu bunu kapatmak isterler mi? O yüzden hiçbir şeyine GIK demiyorlar, demezler. Şimdi de laik kesim mağdur oldu bir tür İNTİKAM duygusuyla MUTLU oluyorlar, hoşlarına gidiyor, tüm kötülükleri yaparken "E, siz de vaktiyle bizi mağdur ettiniz" e sığınıyorlar. Buna bir de aşılanan Atatürk düşmanlığını ekle...Atatürk zamanında insanlar dediğin gibi okuma yazması yoktu ama sağduyu, akıllı, insaflı, vicdanlı ve gerçek dindarlardı. Sahte dindarlar değildi. Eğer Atatürk'e destek vermeselerdi başarabilir miydi? O pılı pırtı içindeki yoksul Anadolu halkının hepsinin mekanı cennet olsun, hiçbiri Atatürk'e nankörlük etmedi. Bunlar sonradan türediler. 700 yıl Osmanlı diyerek Anadolu halkını sömürenlerin, çalışmadan zengin olanların torunları bunlar. Hani bir tanesi çıktı ya Suada'yı istiyorum, yok Yıldız Sarayı'nı istiyorum diyen.
      Red Kit romanlarındaki AKBABAYA benzetiyorum, ülke ve cumhuriyet can çekişiyor, ölecek, akbaba yanına kadar sokulmuş, parçalanacak birkaç lokma da o alsın diye bekliyor.
      İnşallah sandığa gömülecekler.
      Evet çıkarsa da sonunda bir gün Tayyip Erdoğan'ın gerçek yüzünü görecekler. Evet çıksa da bize yarayacak . Yani evet dedik her şey güllük gülistanlık olacak sanıyorlar. Ama hani bazen insanın kötü kocasını tanıması için uzun yıllar onunla evli kalması gerekir ya, anlaşılan bunlara biraz daha zaman gerekiyor. Her körün gözünün açılacağı bir zaman gelir. Sabır..:)

      Sil
  23. Referandum günü; trafoya kedi girmezse, sandıklar kaybolmazsa, bilgisayar sistemleri bozulmazsa çok Hayırlı olacaktır, eminim :)

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar.
    Bir MHP'li olarak, Bahçeli'yi dinlemeyeceğim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, tebrik ediyorum Recep bey, zaten sizin gibi sağduyulu birinden aksini beklemezdik. Bahçeli'ye gelince o adama edilecek küfür icat edilmedi diyorum.
      Çok teşekkürler, selamlar, sağlıcakla kalın.

      Sil
  25. Baştan sona her satırını okudum öyle kaptırdım ki ,kendimi yorumların sonunda buldum insanların başını ellerinin arasına alıp defalarca düşünmelerini diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım, inşallah düşünsünler. Psikoloji bilimi bu insanları çok iyi anlatıyor, şimdi bir dönem mağdur oldular diye, kinlenmişler ve asla unutmuyorlar. Kardeşim o zaman sizi kim mağdur ettiyse onlarla görün hesabınızı, sonuçta türban yasağını başlatan, uygulamaya koyan 3-5 kaç kişiyse isim isim bellidir. Bunlar tüm laikleri onlarla özdeşleştirdiler, daha o yıl doğanlar dahil. Ve dünün mağdurları bugünün zalimleri oldular. Dediğin gibi umarım düşünürler. Yorumuna çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  26. Bu ortam ne güzel böyle yaaa :)))) Kendimi azınlık hissetmediğim ender yerlerden biri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi?:))))Kesinlikle haklısın ben de yalnız hissetmiyorum sen ve diğer yorum yapan arkadaşlarım sayesinde tabii..:)

      Sil
  27. Evet diye yola çıkanlara yaltaklık,yalakalık,uşaklık eden herkese de hayır bu içimden gelen en kuvvetli duygu.
    Çok kızgınım herkes gibi ama eğer seçim sonuçlarının kaydaalınma şekli(atılması okunması demiyorum) değişmez ise ki rahatlıklarından biraz belli oluyor iyi şeyler yaşamayabiliriz:((((
    Çok değil bir saniyecik tarafsız düşünebilseler heyy ne oluyo yaa diyecekler ama malesef at gözlükler ahalisi hala salyalarını akıtıyor....................

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Hatice'm, dün Ekşi'de ne gördüm? Tam referandum yaklaşıyor ya, inanırsan başı açık bir kız, dolmuşta/minibüste başı kapalı bir kıza aniden saldırmış, sen başörtülüsün okumamalısın! Filan demiş. Anacım bunlar her seçim öncesi böyle senaryolar yazıyorlar, çekiyorlar. Kabataş volume II yani!!! Bir seçim öncesi de Sümeyye tiyatroya gidip en ön koltuğa oturup çakkıdı çakkıdı sakız çiğnedikten sonra "Başörtülüyüm diye beni tiyatrodan kovdular" yalanı atmıştı.
      Tarafsız düşünemezler bunlar bir mağdur oldular ya vaktiyle onun acısını tüm kendileri gibi olmayandan çıkartmaya ant içmişler. Daha bir 50 yıl, 100 yıl "ama biz mağdurduk" diyecekler...

      Sil