26 Şubat 2017 Pazar

HOCALI KATLİAMI :(

25 Şubat 1992'de Azerbeycan'da Türklere yönelik katliam. :(
Ölenlerin büyük çoğunluğu sivil, kadın, çocuk ve yaşlıydı. :( İşkence edilerek öldürülmüşlerdi. :(
27 Şubat 2013 yılında TBMM'de CHP ve MHP milletvekilleri bunun soykırım olarak kabul edilmesi önergesi verdiler. AKP, 'tarihi tarihçilere bırakalım' diyerek reddetti.



kaynak: şuradan (önergenin AKP tarafından reddedilmesi)
wikipedia Hocalı katliamı

Azerbeycanlı sevgili blog arkadaşımın yazısı:
Sessiz Umman

26 yorum:

  1. Söylecek çok şey var da... neyse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Belle'ciğim içimize atıyoruz...

      Sil
  2. AKP gine herzamanki siyasi particilik kafasının kararını göstermiş!!! Yazık ya, harbiden yazık bu ülkeye!!! :/ (!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten yazık, üstelik bunlar özböz Türk, elin Arap'ı için Suriye'de 70'e yakın şehit verdik, 4 milyona yakın Arap, Kürt, buraya geldi, orada Türkmenler sınırda beklerken almıyorlardı, Türk olunca akp'ye bir şeyler oluyor, seçmenlere konuşurken Türkmenlere yardım ediyoruz diye yalan söylüyor...

      Sil
  3. şaka gibi! :( 'tarihi tarihçilere bırakalım!'.. sözde ermeni soykırımını,batılıların görmezden gelmesini sağlama çabası mı acaba bu? yoksa bilmediğimiz başka şeyler mi var? garip bir durum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaka gibi gerçekten:( bahaneleri kendilerine benzemiş 1. dünya savaşından ya da çok daha öncesinde olmadı ki, tarihçilere bırakalım; 1992 yılından bahsediyoruz!!!!

      Sil
  4. Ne var bunda Müjdecim, işkence görenler Türk, Suriyeli olsalardı sözü tarihçilere bırakmak yerine savaş bile yapardık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, Nur'cuğum öncelikle hoşgeldin, inan çok özlemiştim bloğunu sen de biliyorsun çok ama çok ihmal ettin kapattın gibi bir şey...döndün inşallah?
      Yorumuna sağlık, Suriyeli olsaydı başka olurdu, bunların Türklerle alıp veremediği bir şey var ne ise bilemiyorum...geçen demişti ya "Biz İbrani milletiyiz"

      Sil
  5. Azeri Türkü kardeşlerimizin acısı, bizim acımızdır. Bu acı olayı hiçbir zaman unutmamak da görevimiz.
    Blogunuzda Hocalı'ya yer verdiğiniz için teşekkürler, efendim...
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek vazifem addederim, ben de nazik yorumunuza çok teşekkür ediyorum. Saygılar karşılıklı.

      Sil
  6. hangisini kabul ettiler ki bu kadar hayırcılarsa ref.da da hayır versinler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Kendi yandaşlarından başkasına hayır gelmez bunlardan. Yağmur olsalar kendi tarlasına, yandaşının tarlasına yağarlar.

      Sil
  7. Ah ah... ruhları şadolsun. Saygıyla anıyoruz. Neye kıymet veriyorlar ki buna versinler? Şimdi yazıyı okumaya gidiyorum. Allah rahmet eylesin hepsine. Teşekkürler anmamıza vesile olduğun için kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn ablacım amin...aman dikkat et, çok üzücük, çok korkunç şeyler var yazıda:((dayanamayacaksan okuma ablacım:(((ben de yorumun için teşekkür ederim ablacım.

      Sil
  8. Suriyeli olsaydi ölenler dokunurdu 😡😡😡
    Acilardan beslenenler aysini yasasin ama hic bir masum zarar gormesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Savaşlarda intikam duygusuyla hep masumlar zarar görüyor maalesef Hatice'm. Nefret intikamı, intikam nefreti, düşmanlığı besliyor:((

      Sil
  9. Merhabalar.
    Hocalı Katliamı, yüreklerimizde derin yanık izler bırakan bir Ermeni vahşeti ve soykırımıdır. AKP çok bilmiş ya, tarihi tarihçilere bırakalım da ne demek? Bu daha çok yakınlarda 1992 yılında olmuş bir vahşet. Desen ki, üzerinden yıllar geçmiş, belgeleri araştırılsın falan gibi bir durum mu var sanki? AKP, her zaman bizim önümüzü kesti ve ülkeyi bir çıkmazın içine soktu ve bir felakete doğru da sürüklüyor. Taş gibi bir muhalefet olamadık, çakı gibi bir muhalefet olamadık, halkımıza bir alternatif sunamadık. Hal böyle olunca da atı alan Üsküdar'ı geçti. Hiç umudum yok ama, yinede inşAllah diyorum sandıktan bizim beklediğimiz çıkar.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Recep bey, haklısınız üzerinden 100 yıl geçmiş, 200 yıl geçmiş bir olay değil, hepimiz hayattaydık, hepsi hayattaydı, hepsi sağdı 1992'de. İnşallah öyle olur Recep bey, hile hurda yapmazlarsa, sandıkta görev almayı lütfen ihmal etmeyin, naçizane hatırlatmak istedim vatandaşlık görevimiz müşahit olun , göz açtırmayın...tüm arkadaşlarıma söylüyorum...size de söylemek istedim ben de başvuracağım sandık müşahitliğine para istemem gönüllüyüm dedim. Bir gün yorulacağız ama değer...

      Çok teşekkürler bil mukabele.

      Sil
    2. Merhabalar.
      Ben zaten her zaman oy kullanacağım bölgede oluyorum, resmi görevli olarak değil, fahri olarak. Çünkü, bölgem de yeteri kadar benden daha iyi görev yapacak resmi görevli müşahitlerimiz oluyor.
      Selam ve dualarımla.

      Sil
    3. İyi çok sevindim, yalnız resmi görevli müşahitlere güvenmiyorum ben, yani Bahçeli'nin bile yaptığını gördünüz. Bol para verip satın alabilirler pekçok insanı, hayat pahalı, maalesef satılık insan çok:( Kendinizden başkasına güvenmeyin derim:)))
      Selamlar...sağolun

      Sil
  10. Duyarlılığınız için, faciamızı unutmayıb bloğunuzda yer verdiyiniz için çok çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ne demek unutur muyum hiç? Azerbaycan Türk, biz Türk, kardeşiz, aynı soydanız, olmasaydık da, başka bir millete yapılsaydı bu korkunç şeyler yine yazardım. Hepsinin mekanı cennet olsun. Allah ailelerine sabır versin:( Ben de yorumunuza teşekkür ederim.

      Sil
  11. Ah ah,ciğer yangısı,yürek yangını.Koskoca dünya görmüyor Türk yanınca,nasıl bir iki yüzlülük,nasıl bir Türk korkusudur !!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda'cığım kendi hükümetimizin (akp) yasa önergesini reddettiğini duyan dünya tabii ki, görmez. Demezler mi bunların kendilerine hayrı yok diye:((((

      Sil
    2. Oof,of,o da ayrı bir utanç kaynağı 😡

      Sil