4 Şubat 2017 Cumartesi

KEDİSİZ EVLER

Bazı duygular vardır ki, yaşamayan bilmez derler. Kedisiz evlerde yaşayanlar da, içinde kedi olan bir evde yaşamanın mutluluğunu bilemezler. Ben üzülüyorum  kedisi olmayan evlere. Bir evi "yuva" yapan şeylerden en güzeli, en sıcacığı bir kedidir, eşyalar değil. Sırf mobilyalardan oluşan bir ev bana buz gibi soğuk gelir. Mesela Bücürük olmasa bilgisayar, sandalye, çirkin kablolarla odam ruhsuz ve buz gibi soğuk görünmez miydi? Evet. dikkatli bakın orada Bücürük var:)

"ay bu sandalye dönüyor mu ne?"


Şimdi benim ta ilkokuldan - o zaman Aşağı Ayrancı'da oturuyoruz - sevdiğim bir arkadaşım var. İsmi Feruze - kendisi bunu okumayacak, dedikodusunu yaptığımı bilmeyecek:)) çünkü internetle ilgisi yok. Evli, emekli, üç de çocuğu var Allah bağışlasın. Şimdi Feruze, eşi, çocukları hayvan sever insanlar. İncek'te bir villada oturuyorlar - güle güle otursunlar- bahçeleri de var ama Feruze hep

"Ay, Müjde ya perdeleri tırmalarsa, benim bir arkadaşımın kedisi perdelere tırmanırmış, hep yırtmış"

filan gibi yüzlerce bahane öne sürererek evine kedi almazdı. Bahçede bakardı.

Geçen gün bir telefon 

"Müjde ya, biz bahçede bir kedi bakıyorduk ama ne yaptı etti zorla eve girdi." :)))

"Nasıl yani? Silah zoruyla filan mı?" :)))))

Neyse uzatmayayım, son gelen telefon şöyle:

"Müjde biz kediyi eve aldık, akşam olunca eşimle aramızda uyuyor." :)))

!!! Lan!? Sen yıllarca evine kedi almaya kork, kıl, tüy, perde tırmala de! Mutlu son:)))



18  yaşında melek olan ilk kedim Prenses kızım :(


Bu da yeğen (kız kardeşimin) kedim Miniş:)
sokakta bulduklarında bir deri-bir kemikti:


Haberim yokmuş gibi çek oğluşum" :)))


002.JPG
Bücürük kışın balkonda pati izleri
 sözüm vardı Cafe Tigris'e ...;)


002.JPG

Gardroplara, çekmecelere bayılırlar...:)
bu resmi sonradan çok foto var diye silmiştim
o yüzden silik çıkıyor sadece kopyasını bulabildim:( 


"Hayatta evime kedi sokmam" diyenler, evlerine kedi gelince 180 derece değişiyorlar. Kız kardeşim yıllarca "Abla sen iyice kedici oldun çıktın" der, bana kızardı. Sonra Arnavutköy'e taşındılar. Bakmış orada millet cebinde mamayla geziyor, sokak sokak dolaşıp kedileri hatta köpekleri besliyor, her apartmanın önünde su kapları. Şimdi benden beter kedici olup çıkmış. :))

kittens ile ilgili görsel sonucu
internetten alıntıdır

Ben diyorum ki, kediler gözleriyle büyülüyorlar insanları. Öyle bir büyü ki, büyülenen bir daha kurtulamıyor.  Ha, öperken, severken, tırmalarlar, can yakarlar, sızım sızım sızlar çizdikleri yerler ne de olsa bunlar birer minik aslan, minik kaplan, minik leoparlar kendinizi kollayın, tırmalanırsanız kabahat sizdedir:)) Siz dizi izlerken farkında olmadan elinizle tempo tutarsınız, o oyun sanır aniden elinize saldırır mesela...:) 

Bücürük'le öptük :) ♥



63 yorum:

  1. hah haaa ilk bücürük fotosu çok tatlııı. demek her insan bir gün kedici olur diyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, Her insan bir gün kedici olabilir kesinlikle:)

      Sil
  2. Oy oy oy çok çok teşekkür ederim nasıl mutlu oldum anlatamammm
    Ahhh o kediler var ya o kedilerrrr 🐾🐾🐾🐾😻😻😻😻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, zevkti:))))çok teşekkürler:)

      Sil
  3. Bücürük ne kadar da minikmiş :)) Bence de kediler büyüleyici bir havaya sahipler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok minikti ablası, öyle minik ti ki, bakarken "sen gerçek misin?" derdim. Evet büyücüler:))

      Sil
  4. Müjdeciğim harika bir yazı olmuş,o kadar doğru yazmışsın ki,önceden korkan tiksinen sonradan kedi manyağı olan pek çok tanıdığım insan var.En başta da eşim,annesi evde hayvan besleme fikrine korkunç bir şeymiş fibi baktığı için hiç hayvan beslememiş önceden.Ben kedi alacağım diye tutturduğumda kesinlikle karşı çıkmıştı,hem korkuyordu hem de tiksiniyordu.Ben devrim yapıp eve kediyi getirdikten bir kaç gün sonra sevmeye başladı.Şimdilerde ise Çapi yatağa gelmeden uyuyamıyor.Hatta bazı akşamlar evde Çapi'yle kim yatacak diye kavga çıkıyor.Kedisi olmayan ev ,eksik evdir.Allah tüm kedilerimize ve de tüm hayvanlara uzun sağlıklı,mutlu ömür versin.Bücürük'ün bebekliği ne tatlı,vallahi bakarken içim acıdı sevmekten.Cute agression diye bir şey var ya,kediler insanda onu harekete geçiriyor 😍Çok selam ve sevgi yolluyoruz sana ve Bücürük'e 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Sevda'cığım, hep siyasi yazı yazmaktan sıkılmıştım, okuyanlar da bıkmıştır:)biraz da o yüzden bugün sevimli ve yaşadığım anımı yazmak istedim. Feruze, gerçekten yıllardır direniyordu evinde kedi bakmaya. Ben ondan umudumu kesmiştim, umutsuz vaka diyordum içimden. Telefon edip karı, koca aralarında kediyle uyuduklarını söyleyince ŞOKE OLDUM:))))çok da sevindim. Sokaklardan bir can daha kurtuldu.
      Çok teşekkürler ablası çok tatlıydı bebekken tüm kediler gibi:)ah keşke Lokum'un da sonu mutlu olsaydı, her gün aklımda, her ekmek almaya giderken, gelirken gözlerim arıyor:( cute agression 'ı ilk kez ve sayende duydum hemen tıkladım google'da evet ya, ben de bazen çok mıncıklıyorum:)))
      Bizden de sana ve Çapi'ye kocaman sevgiler,selamlar. :) ♥

      Sil
  5. Kedilerin psikolojik olarak da insanı rahatlattığı hep söylenir. Hatta çıkardıkları seslerin terapi yerine geçtiği anlatılır.
    Kızım yeni doğmuş sokak kedilerinden aşılatarak, çok severek bakmıştır. Aynı anda evde iki kedi de olduğu oldu.
    Ben kuş ve balık beslemeyi tercih ediyorum. Büyük sorumluluk isteyen bir iş.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız ben de çok rastgeldim, kalbe, tansiyona ve strese birebirmiş, stres topu mübarekler:))))elbette katılıyorum sorumluluk istiyor kimisi alıp, bir süre sonra başkasına veriyor:( veya sokağa atıyor:(

      Sevgiler.

      Sil
  6. Yaaaa bennnn siiiiizzziii yerimmmmm....
    Hem de mıncıklarım ellerim kan revan içinde de kalsa,o sürekli eldeki sızıntı geçmesede olsun siz kediler sizle yaşamak ayrıcalıktır.
    Bu B Ö Y L E B İ L İ N E....!
    O yere yatışlar,isterse ama kendileri isterse sevdirmeler.
    O asaletli kuyruğu söyle önüne bir kıvırıp kuka oturmalar.
    O sabah "S" çizerek miyavvvvvlamalar laf yetiştirmeler.
    Patisi ile kapıları açmalar.
    Sevmediği komşunun gidip kapısına işemeler.
    ya da kapısının önüne öldürdüğü yılanı getirip atmalar,inanılmaz öykülerin baş kahramanları ....
    SUSTUM...
    Müjdem çoook tatlısınız... ( MAŞALLAH )
    Öpüyorum ikinizide...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha sevmediği komşunun kapısına işemeleri bilmiyordum ay çok güldüm Merih'ciğim yaa...hele yılan konusu ıyyy çok da korkarım iyi ki, biz kedileri seviyoruz biz rahatız, sevmeyenler düşünsün:))))
      O senin tatlılığın canım, çok teşekkür ediyorum, biz de seni öpüyoruz.

      Sil
  7. Malesef ben de o hayatta evime kedi sokmam diyenlerdenim şimdilik. Eşim kediyle büyümüş. Aynı sizin fotoğrafınızdaki gibi uyandığında kediyi yanında bulurmuş. Bir kedimiz olsun çok istiyor. Ben çocukların sağlığı açısından istemiyorum. Belki bahçeli bir evimiz olursa fikrim değişir. Sizin fotoğrafları görünce daha da özendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, buna üzüldüm. Genelde tersi olur, kadınlar kedi isterken, erkekler yani kocalar istemez:)))inşallah bahçeli bir eviniz olur, siz de bahçede kulübe yaparsınız kediler için. Bir de ukalalık olarak görmeyin sakın, çocukların sağlığına kediler olumsuz bir şey yapmazlar yani o bakımdan içiniz rahat etsin. :)

      Sil
  8. Kedileri çok sevdiğini biliyorum, kedisiz evden olarak :)

    YanıtlaSil
  9. ya gerçekten o kadar doğru ki..
    Bizde 2 tane var. Bakmalara da, sevmelere de doyamıyorum. Evin neşesi, huzuru, keyfi kediler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, ah, aynen öyle, bakmalara, sevmelere doyulmuyor. Çok haklısın İpek'ciğim. :)

      Sil
  10. Benim de ablamın siyam kedisi var.Bilmiyorum ben alır mıyım kedi?Çok sorumluluk istiyor sanki.Ben de kendime zor bakıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyam'ların gözlerine bayılıyorum masmavi oluyor, eh sen almasan da ablanın kedisi de senin sayılır. :))))

      Sil
  11. Her fani bir gün kedili evi tadacak :) Çevremdeki insanlar gerçekten son yıllarda kedi sahibi olmaya başladı. Kardeşimde 2, ablamda 1, yeğenimde 1 tane oldu. Gerçekten bir büyü olabilir :)))) Çocuklar çok istiyorlar. Bana da cazip geliyor ama eşim çok karşı maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha, güzel söyledin arkadaşım. Evet ya, benim de çok dikkatimi çekti, bizim ailede tek benim kedim vardı ama şimdi üç kardeş üçümüzün de kedisi var ve hepsini de sokaktan bulduk:)

      Sil
  12. Kedi aşkını onunla yaşamayan bilmez onlar neşe kaynağı terapidirler hele hırıltıları yokmu ahh ahh anlatılmazlar ancak yaşayarak bilinir.İki pisimde çocuklarım kadar değerli ayy bi gün bende onlarla ilgili post hazırlayayım bu yayın hoşuma gitti canım:) Bücürüğü de seni de sevgiyle öpüyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Aysel'ciğim, anlatılmaz yaşanır:)evet o hırıltıları çaydanlık kaynar sanki içlerinde:)Aaa çok iyi olur, merakla bekliyorum yazını. Çok teşekkürler ben de seni ve pisilerini öpüyorum. :) Sevgiler...

      Sil
  13. Bu baharda benimde bir kedim olacak inşallah. Ne güzel ifade etmişsin. O bakışları yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharda doğum zamanı, sokaklarda bir dolu bebek kedi olacak, ne güzel sen de sokaktan bir can kurtarmış olacaksın:) Çok sevindim:)

      Sil
  14. Çok istiyorum aslında kedi sahiplenmeyi ama alerjim var:( Vücudumda yaralar oluşuyor:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, çok üzüldüm:( o zaman tabii ki alamazsınız. Olsun siz de uzaktan seversiniz. Sevgiler:)

      Sil
  15. Oy oy oy, bütün fotoğraflara bayıldım :) İzmir'de evin kedisi ehlileştirmişti bizi. Bir gün bahçeli evim olursa kedim köpeğim olacak inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Handan'cığım, valla bizim hiç bahçeli evimiz olmadı, bahçeyi bekleme bence:))))

      Sil
  16. Evcil hayvanlarla birlikte yaşamak gerçekten çok güzel bir duygu. 2005-2014 yılları arasında 2 aylıktan itibaren baktığım kedim Greeny'm vardı, 8 yaşında kısırlaştırdım, 9 yaşında iken benim yurtdışında bulunduğum bir hafta annem bakarken aniden öldü ve mahvoldum. Uykusunda kalbi durmuş. Geç yaşta kısırlaştırdım da narkoz yüzünden kalp hastası mı oldu diye merak ediyorum hep. Gerçi kalp hastası olduğuna işaret eden hiçbir şey yoktu ama aniden gidiverdi yavrum. Greeny, Chincilla cinsi bir kediydi ve kimileri Chincilla'ların kalbinin zayıf olduğunu söyledi Greeny vefat ettikten sonra, belki de beni teselli etmek için, bilemiyorum. 2016 Mayıs ayında sokağımızın köpeğini bir şikayet üzerine Ataşehir Barınağı'na almışlardı, annem ile ziyarete gittik, barınak müdiresi ellerinde 2.5 aylık bir sokak kedisi olduğunu, araba çarptığı için arka bacağının sakat bulunduğunu söyledi ve bize verdi. Adını Zeytin koyduk ve şimdi Zeytin ailemizin (annem, ben, kardeşim, eniştem, yeğenim) sevgilisi oldu çıktı, maşallah bacağı da çok daha iyileşti, güçlendi:) Benim kedi hikayelerim de böyle ... Bücürük ve size sağlıklı, mutluluk dolu, uzun yıllar dilerim ... Selamlar, sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of, çok üzüldüm Greeny için:( Allah sabırlar versin:( en azından hiç acı çekmemiş:( kilosu mu fazlaydı? Kilo fazlası kedilerde kalp olur diye okumuştum:( Zeytin için çok sevindim, ne iyi olmuş karşına çıkmışsınız, sevgiyle sakatlığı bile geçmiş. :) Çok teşekkür ediyorum, ben de size ve Zeytin'e çok güzel, sağlıklı, uzun yıllar dilerim. Benden de selamlar, sevgiler. :)

      Sil
  17. Kedileri çok seviyorum benden daha çok eşim seviyor 😀. Bücürük çok sevimliymiş Müjde çekmecede ki fotoğrafı da çok güzel 🐈🐈🐾🐾❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E, ne güzel bir haber bu:))Desene bir kedi, yakın zamanda ikinizi anne,baba olarak seçebilir. :) Çekmecelere girmeye bayılır sorma Zehra'cığım, emojiler yine pek şirin:))♥♥ çok teşekkür

      Sil
  18. Bir kediyle geçirilen zaman asla boşa harcanmış zaman değildir.
    Freud

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Freud da kediciymiş demek ki, sevindim öğrendiğime.

      Sil
  19. Ara ara benim de aklıma geliyor. Her evde kedi ya da köpek olsa sokaklarda perişan olan pati kalmaz. Sağlık sorunu dışında söylenen bahanelerin hiçbiri samimi gelmiyor bana.
    Öperim Bücürük'ü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Burcu'm, sağlık, alerji evet bir şey diyemeyiz ki, alerjisi olup veya sonradan kedi alerjisi çıkan dolu insan var kedisini atmıyorlar. Yeğen oğlumun kediye alerjisi var, sıcak suya alerjisi var vücudu kızarıyor zavallı duşa girince yarım saat olmadan çıkıyor:(((ama Bücürük evde yapacak bir şey yok kediyi sokağa mı atalım alerjisi var diye...?:)))eskiden yoktu alerjisi sonradan çıkmış ben de bilmiyordum annesi söyledi. Sağol ablası ben de Tatlış'ı öptüm.

      Sil
  20. Kedileri çok severim. Demişmiydim bilmiyorum ama küçükken benim de bir kedim vardı Pamuk. O öldü.. Köpek saldırmıştı... Ondan sonra bir daha kedim olmadı.. şimdi isterim bir kedim olsun ama kayınvalideyle birlikte oturunca olmuyor. Evde kedi sevmiyor çünkü. Amcamların kedisi var evde.. Annemde bahçede besliyor kedi, köpek falan.. Kedi besleyemiyoruz bari kuş besleyelim dedik.. Kuşumun daha doğrusu Ela'nın kuşu.. Öyle ansızın öldü.. Ela'ya öldüğünü söyleyemedik. Geri gelecek dedik.. Gerçekten de evimizin balkonuna ölen kuşumuza benzer bir kuş geldi.. Kaçmadı da.. Onu da aldık eve.. Ela çok mutlu olmuştu.. Ne yazıkki o da öldü :( Ela bu sefer öldüğünü gördü çok üzüldü. Ve biz de bir daha kuş almadık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dememiştin herhalde Kerime'ciğim ama çok üzüldüm Pamuk'un başına gelenlere:( yazık olmuş:( kuşların ömürleri uzun değil galiba, ama almamanız iyi olmuş özgürce uçan bir canlıyı kafeste tutmak zaten doğru değil:(

      Sil
  21. Kedileri severim ama köpekleri daha çok severim :)))
    Oğluş her ikisine de bayılanlardan...
    Kuşla başlangıç yaptık dedik, bakalım emeklilik günleri ne gösterecek bize Müjde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah köpekler de çok tatlı, bayılıyorum ikisine de hele o Lassie'ler, bir de minik minik köpekler var ya çıldırıyorum. Eh hadi bakalım emekliliğinde dilerim bir kedin veya köpeğin olur. Apartmandaysan kedi daha kolay olur. :)

      Sil
  22. ben kedileri çok şeker buluyorum. sürekli instagramda, twitterda orda burda tatliş tatliş resimlerini de görüyorum. pek de severim. benim için her ne kadar bir köpek kadar tercih edilesi olmasa da imkanım olsa ona da bakmak isterim. böyle onları aç düşündüğü zamanlarda onlara yemek bırakmak dışında veya gördükçe ve benden kaçmadıkça okşamak dışında elimden birşey gelmiyor malesef ki. Eve bir kedi alırsam annem beni öldürür. a belki ilerde kendi evime alırım bir tane. sizi de ayrıca kutluyoruö Çünkü bir kedi beslemek büyük bir sorumluluk gerektiriyor. siz bunuun üstesinden gayet de geliyorsunuz gibi görünüyor. kedilere olan aşkınız hep devam etsin ve hiç ayrılmayın umuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedileri bu kadar çok seven biri olarak annenin kedi sevmemesi ne üzücü:( inşallah kendi evin olunca kedi veya köpiş alırsın ama dikkat et de, kedi sevmeyen biriyle evlenme sakın:))))
      Çok teşekkür ediyorum güzel dileklerine arkadaşım. Sağol:)

      Sil
    2. İnşallah hayvan sever biriyle evlenirim. Tşeekkürler :)

      Sil
  23. Harikasın Müjde Ablam, hiç kedim olmadı. Önceden eşimin varmış, çok sever. O kadar güzel anlatmışsın ki içim ısındı. Şu sıralar tüm vaktim çocukların onlar biraz daha büyüyünce biz de sahipleniriz belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin harikalığın Gökçe'm, eşin çok seviyorsa şanslısın, en kısa zamanda bir kediniz olur umarım. Hayırlısı:)

      Sil
  24. Özeniyorum sizlere kedi ve köpeklerin sahiplerini sahiplenen canlılar olması masumiyeti sevimli olmaları çok güzel kedi tüylerinin insan elektrik yükünü alan nesneler olduğunu bilsem de alerjik bir bünyeye sahip olduğum için hasretle karşıdan bakabiliyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, sen de mi alerji?:((Tüh:( sevimli ve masumlar gerçekten üstelik hepsinin ayrı karakteri, kişiliği, huyları oluyor, Prenses çok uslu bir kızdı mesela ama Bücürük afacan bir oğlan çıktı:))hiçbiri diğerine benzemiyor tabii benzer yönleri de var yumuşak kazakların üzerinde uyumak, nevresim değiştirilirken çıldırarak çarşaf, nevresimlerle oynamak:)

      Sil
  25. Ah ben kardeşimi ihmal etmişim, hem de konuya bakın:)) Önce o melekten gözlerimi zor aldım. Sonra Bücürüğümüz ve seni gördüm değil mi Müjde? Kızımın da tepesinde yatıyor Ponçik. O arkadaşın büyük söz söylemiş de, iyi ki söylemiş. Bak bir kedicik daha yuvalanmış.
    Yazdığın gibi, onlarla yaşamayan bilmez tadını. Ben uyurken bile özlüyorum. Uzun olsun yaşları inşallah. O dönen sandalyenin yanındaki Bücürüğün küçüklüğü sanırım. Aynı Ponçiğe benzettim. Onların hepsi eve kısmet getiriyor, getirmese de severdik biz onları. Sevgiler kardeşim :) Bu arada gözlerim rahatsız, akşama kadar fasılalarla giriyorum internete Müjde'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkolsun ablacığım ihmal filan ne demek, asıl ben gelemiyorum sana da, diğer arkadaşlarıma da. Şu anda elimde bitirmem gereken bir yazı var. Normal, günlük ev işleri bitince, o yazıyla meşgul oluyorum, sonra da akşam oluyor, biter bitmez herkese bolbol uğrayacağım inşallah:))

      Evet ablacığım "Uyan anne!" diyor böyle yaparak:)sandalyenin yanındaki de Bücürük'ün bebekliği:)))

      Bence de kısmet getiriyorlar hatta bu konuda birebir yaşadığım anım var, şu bahsettiğim yazı bitsin, onu anlatacağım. Kedileri iyi davranmak, merhamet etmek hiç ummadık anda insana iyilik olarak geri dönüyor. Yapmayanlara da tam tersi olduğunun yüzlerce gerçek hikayesi var.

      Çok geçmiş olsun ablacığım, gözlerin daha önemli, yorma kendini, sağol, benden de sevgiler.

      Sil
  26. Bücürüük ne kadar tatlı, minişliği de çok şekermiş:)) kediler iyi ki varlar, onları çok seviyoruuz:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minikken çok şekerdi ablası:)))keşke büyümeseler:)))çok teşekkürler canım, sevgiler:)

      Sil
  27. Her zamanki gibi çok güzel bir anlatım.
    Hayvan sevgisi olmayan insanı da sevmez.
    Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim Hüseyin hocam, çok teşekkürler.
      Saygılar.

      Sil
  28. Müjdecim iyi misin demeye gelmiştim ki neyse yorumlara cevap vermişsin,sorun yok herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eksik olma Handan'cığım kış günü kombimiz arızalandı (zaten 1 yıldır arızalıydı, başka yerlere masraf yapınca tamir ettirmemiş, öyle yarım yamalak kullanıyorduk tamir ettirmeyince daha beter olmuş)onunla uğraşıyoruz...:(
      Sevgiler :)

      Sil
  29. Tam da handan benim düşündüğümü yapmış.
    İyi olduğuna sevindim.
    Çabuk olur inşallah,üşümesin arkadaşım.
    Hoşçakal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün yapıldı, birkaç gün üşüdük, minik elektrikli sobayla zor oldu:)) şükür şimdi iyiyiz. Sen de eksik olma canım, çok teşekkürler sana da, Handan'a da. Sevgiler..sen de hoşçakal.

      Sil
  30. Müjdecimm çok tatlısınız ;) Benim için de bu yaz bir ilk olucak evimizi bir köpüşle paylaşacağız kızım sayesinde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Aytül'cüğüm, o senin tatlılığın. :) Aaa çok sevindim, güle güle, sağlıkla büyütün.

      Sil
  31. oyyy minikken hepsi ayrı şeker büyüdüklerinde ayrı karizma bu ev sahiplerimiz :) iyi ki varlar iyi ki onların insanıyız. çocukluğumdan beri hep kediler oldu hayatımız da ve kapı önlerimizde .evinde yerleşik olanlar için özellikle can yoldaşı cocuklar için ya da sevmek için değil yaşamı paylaşmak için buyur etmek lazım. Kalbi güzelim, öpüyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyleler canım, benim maalesef gerçek anlamda kedim ta 90'lı yıllara kadar olmadı çünkü o zamanlar öyle 'pire tasması', 'pire damlası', en önemlisi de "Kedi kumu" bilmiyorduk çünkü petshoplar henüz yaygınlaşmamıştı. Meğer Bağdat caddesine filan gelmiş...biz Çiçekçi'de oturuyorduk haberimiz yok tabii mütevazi bir semtti bizimki. Ne zaman ki, pire sorunu ve kedi kumunu öğrendik ilk işimiz eve kedi almak oldu.:))yorumuna sağlık Hatice'm çok teşekkürler senin kalbinin güzelliği, ben de öptüm.

      Sil