19 Şubat 2017 Pazar

KÜÇÜK MELEĞİM :(

Resme tıklarsanız büyüyor

Hatırladınız belki.  Bir ay kadar önce bu güzelliklerin resimlerini koymuştum şurada

İki kardeştiler, Birbirleriyle oynamalarını seyretmeye doyamazdınız. "Minileeer" diye sesleniyordum. Soldaki, sarman olanı epeydir görmüyordum, meğer araba ezmiş:( Hep dua etmiştim "Allah'ım bunlar ezilirse ne olur görmeyeyim, gösterme bana" diye. Görmedim iyi ki:(  Görünce çok fena oluyorum, günlerce gözümün önünden gitmiyor:(  Bakıp bakıp da ezilen kaçıncı yavru kedim bilemiyorum:( Şimdi annesi ve kardeşi kaldı sadece. :( İkisi sarılıp uyurlardı minderde:( Bu yavrucukları ezilsin ağlayalım diye mi bakıyoruz biz? Alt kattaki komşum da bakıyor, hatta birkaç komşu birleşip 15 kilo kuru mama aldık bu güzeller için. Komşum "Çok ağladım, çok ağladım." dedi. E, komşucum, şimdi ağlamak onu geri getirir mi? Evine alsaydı bir tanesini tıpkı benim Bücürük'ü aldığım gibi, şimdi ağlamayacaktı o da, ben de. :(   Güzel, sarı miniğim neredesin şimdi sen? Arabalar altında kalıp, bir çöp gibi çöplere atılasın diye mi baktık aylarca sana? :(  Keşke dünyaya gelmeseydim ben...ne kötü bir yere gelmişim...

49 yorum:

  1. 😩ne yazayım bilemedim Müjde

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Çok sağol canım, bu kaçıncı meleğim benim:( sokağa kasis yapılsın diye mail attım belediyeye umurlarında olmadı, sokağın özelliği var havaalanına çıkan bir yolmuş ana cadde gibi vızır vızır araba geliyor...görmeyen inanmaz:( sürekli araba geçiyor havaalanına çıkan diğer yolu sebebini unuttum tercih etmiyorlarmış hep bu sokağı kullanıyorlarmış...:(

      Sil
  3. Çok üzülüyor insan, o kadar alışıyoruz ki onlara... aileden bir fert gibi oluyorlar gerçekten, hangi hayvana bakıyorsak bakalım. Eskiden anlamazdım bu bağlılığı, yeğenimin muhabbet kuşu bize geleli anlıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Narda'cım, bahçede doğuyorlar, bakıyoruz, büyütüyoruz, sonra hep araba eziyor, bir ara dedik ki, kendimiz çimento kum alıp kasis yapalım, kimin ne haberi olacak sonra başka bir komşum, biri ihbar eder, suçlu duruma düşersiniz dedi yapmaya çekindik:(

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Ah Handan bu kaçıncı ezilen yavru...:(

      Sil
  5. Nehir ve Selin evde kedi ya da köpek diye tutturdular. beynimi yediler. Ne yapsam derken yazını okudum.. ya bir şey olursa ona ? Bizim kaldıramadığımız bu üzüntüyü onlar nasıl kaldırsın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde baktığınız kediye niye bir şey olsun ki canımcım? Yani öyle düşünürsek hiçbirimiz evimize kedi, köpek almamalıyız. Sokaktan bir can kurtarmış olmanın vicdani rahatlığı, huzuru hiçbir şeye benzemiyor. Gerisi Allah ne ömür verdiyse...layıkıyla, sevgiyle bakınca ömürleri uzun oluyor....ama kediyi eve alıp, sokağa çıkmasına izin verirsen başına iş gelebilir...

      Sil
    2. benim ilk kedim 18 yıl yaşadı...evde bakılınca ömürleri uzuyor, araba yok, köpek yok saldıracak, insan yok tehdit oluşturacak... korkma:)

      Sil
  6. Üzüldüm bayağı ya :/ Hemen Yeni Zelanda geldi aklıma! Yeni Zelanda'da yasa çıkardılar: hayvanar insanlarla aynı haklara sahip ilaveten Yeni Zelanda'da hayvanlara verilen değer çok büyük diğer ülkelere göre. İnşallah bizde mühim konularımızı hallederizde bir gün sonra sıra hayvan haklarının iyileştirilmesine gelir :/
    Üzücü bayağı... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzüntümü paylaştığınız için çok teşekkürler:( maalesef sokakta olunca koruyup, kollayamıyoruz özellikle arabalardan:( inşallah biz de bir gün Yeni Zelanda gibi oluruz...

      Sil
  7. Sokak şartlarına uyum sağlayamadan melek oluyorlar. Boğazım düğüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle...kaç aydır bir şey olmamıştı ama kaçamamış:((( Sağolasın Burcu'm...:(

      Sil
  8. İnsanından hayvanına öyküler burucu :(

    YanıtlaSil
  9. Can sıkıcı bir haber :(( Üzülmemek elde değil :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilsen kaçıncı yavru meleğimiz bu Yurdagül'cüğüm...:(

      Sil
  10. Çok kötü, üzücü bir durum :((((

    Bu da benim minikler https://scontent-otp1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/13320279_152639158483630_1396151313_n.jpg soldakini de aylar önce bahçenin önünde araba ezdi :(((( of of...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, kıyamam, çok üzüldüm:( diğer ikisi hayatta mı bari:(((? offf....:(

      Sil
  11. Ben de hiç dayanamıyorum onlara,hele ezenlere ne demeli,az dikkat etsene o yavrucuk da can :( ben evde besleyemiyorum malesef, hem oğlumun hem annemin alerjisi var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir canlıyı ezmiş gibi değil, bir teneke kutuyu ezmiş gibiler, hiç umurlarında olmuyor, ezip gidiyorlar:( ben olsam yani kazara/istemeden bir kediyi, köpeği ne bileyim kirpiyi, kaplumbağayı ezsem, ömür boyu vicdan azabı çekerim:(

      Sil
  12. Ah çok kötü oldum. İçim parçalandı. O kadar da güzelmiş ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma İpek'ciğim çok güzeldi dediğin gibi, minik bir aslandı:(((

      Sil
  13. Ahhh yarama bastın Müjde bende tam anayolun üzerinde oturuyorum baktığım o kadar kedi araba altında kaldı ki sorma hele bir tanesi daha ölmemişti aldım eve getirdim ama durmadı çıkıpgitmek istedi bende takip ettim sonra gözümden kaçırdım meğer öleceğini bilen kedi sahibinin görmesini istemezmiş:((((
    Yukarıda kalanlar nasıl güzeller ne tatlı şey onlar öylee inşallah kazaya kurban gitmezler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kötü oluyor Aysel, evet öyle derler sahibi görüp, üzülmesin diye:(((sarman gitmiş maalesef tek tekir ve annesi kaldılar:( inşallah onlara bir şey olmaz dediğin gibi..amin...((

      Sil
  14. Ne kadar da tatlılarmış, çok acı gerçekten, dediğiniz gibi üzülmekle ele bir şey geçmiyor ama...:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlılardı Eren'ciğim, aynen öyle elimize bir şey geçmiyor:(

      Sil
  15. Üzücü bir haber :((( İçim acıyor böyle kötü durumlarda. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma yaaa:(((bunu paylaştım belki bu şehirde veya başka şehirde, köyde, kasabada bir kişi olsun sokaktaki yavrulardan birini alır...Benden de sevgiler.

      Sil
  16. :( Kayıp ne olursa olsun üzücü.

    YanıtlaSil
  17. ben dayanamıyorum böyle haberlere yüreğim kaldırmıyor:( hele o sokaktaki canlara insan müsveddeleri tarafından yapılan eziyetlere kahroluyorum:( içim gitti bu kediye de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebekliklerini, doğumlarını görüyoruz:( aylarca bakıyoruz:(sonra bir saniye içinde helak oluyorlar:( kahrolmamak mümkün değil:( az önce emek almaya gittim, giderken, gelirken sağdakini kardeşini sevdim, nasıl tatlı, nasıl sevimli...:(

      Sil
  18. Yazık yaaa:( Çok üzücü... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. nasıl da güzellermiş...
    yürek parçalayıcı
    :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller, şimdi sağdaki hayatta, bir de anneleri Esin'ciğim.
      Sağol..


      Sil
  20. Ben ağlıyorum şimdi. Gözyaşlarım dünyayı ıslatsın. Allah'ım, nedir bu hayvanların, özellikle bu tatlıların çektikleri? Ah Müjde'm ah. Sana sarılıp ağlamak isterdim :((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ablacığım seni de ağlattım istemeden:(((ne olur kusura bakma, hani belki yazım bir kişinin - tek bir kişinin- bile bir canı sokaktan kurtarmasına vesile olur istemiştim. Uzaktan da olsa sarılmış kadar oldun emin ol ablacığım:((sağolasın, öptüm....♥

      Sil
  21. Olsun canım... Ağlarım ben alışığım da, artık merakım şu ki, bu tatlı kedicikler cennette de olsun. Hiç ölmesinler, aç kalmasınlar. Öyle bir cennet isterim. Sevgilerimle kardeşim benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, yok ağlama Allah güldürsün artık seni ablacım, hiç ağlatmasın. (Amin). Kediciğin bir tanesi eminim diğerleriyle birlikte çok mutludur, cennettedir. Onlar zaten melek, masum...benden de sevgiler ablacım.

      Sil
  22. Haber kötü ama, ben buradan iyi bir şey çıkarmaya çalışıyorum. Ve diyorum ki, öyle güzel bir insansın ki, seviyorum seni. Komşu olmayı çok isterdim. 🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOk kötü hem de Berfin'ciğim, ay canımmm, çok teşekkür ediyorum keşke komşu olsaydık, ben de seni seviyorum.:)çiçek yapamadım klavyede

      Sil
  23. Çok üzüldüm Müjdecim ne yazsam bilemedim 😢😢

    YanıtlaSil