16 Şubat 2017 Perşembe

MİLLETİ İÇ SAVAŞLA TEHDİT ETMEK


Bir referandum yapacaklar, önce " Hayır diyenler teröristtir",  "Hayır diyenler darbecidir" dediler. Madem öyle niye referandum yapıyorsunuz? Oy pusulasının bir yanına GIRGIR'da yaptıkları gibi 
EVET - TERÖRİST diye yazın olsun bitsin. O da yetmedi "HAYIR çıkarsa iç savaş çıkar" diyor. Evet çıkarsa milli irade diyecekler,  HAYIR çıkarsa milli irade olmayacak teröristlik olacak! Üstüne de iç savaş çıkacak.  Günlerdir ülkenin en iyi üniversiteleri basılıyor, üniversite hocaları, öğrenciler dövülüyor, hocalar atılıyor. Yok dolmuşta türbanlı dövülüyor. (Tam referanduma 2 ay kala) Herkes Fetöcüymüş bir AKP'liler Fetöcü değilmiş! Yerseniz. Bu cümlenin tercümesi: Hayır çıkarsa iç savaş çıkartırız anlamına geliyor. O zaman zaten tonlarca şaibeyle dolu 15 Temmuz'u sadece Fetöcülerin yaptığına kimse inanmaz.  Siz ne haltlar yediniz?

30 yorum:

  1. Aba altında sopa gösterip insanları korkutmaya çalışıyorlar.Benim de canım sıkılıyor :( Hayırlısı olsun ne deyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Yurdagül'cüğüm, bir ülkede vatandaşlar ençok ne ister? HUZUR içinde bir şeylerden endişelenmeden, korkmadan yaşamak ama bunlar huzurumuza düşmanlar. Hayırlısı olsun.

      Sil
  2. Düşünsenize ya benim vatandaşlık bağıyla bağlı olduğum ülkemin CB diyorki: "Teröristler hayır diyor,bayrak düşmanları hayır diyor"(!)Bu ne cürrettir ya?! Senin karşında Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşları var! Sen nasıl millete vatan haini dersin?! Ve işin garibi yani şahsen ben AKP'li dahi olsam zoruma gider kardeşim! Nasıl bazı vatandaşların zoruna gitmiyor hakikaten anlamıyorum!
    Buradandan fikrimi tekrarlayacam: SİYASİ PARTİLER Türkiye'nin en büyük sorunudur!
    İstanbul 1.Bölge Bağımsız Milletvekili Adayı olmayı düşünen biri olarak düşüncelerim bu yöndedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olacak şey değil gerçekten hepimizi terörist de yaptılar ya. Yazıklar olsun. Cumhuriyet tarihinin en kötü dönemini yaşıyoruz. Ben 59 yaşındayım çok başbakan, koalisyon gördüm. Hepsi bundan iyiydi. Koalisyonları kötülüyorlar Kıbrıs'a koalisyon döneminde çıkmıştık.
      Düşüncelerinize katılıyorum.
      Adaylığınız hayırlı, uğurlu olsun.

      Sil
  3. Herkes fetöcüymüş bir onlar değilmiş,bravo,daha ne denir ki....Zeytinyağının bile üstüne çıktılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaaa, videolar youtube'da duruyor Allah'tan Sevda'cığım nasıl övüp, yağ çekiyorlardı Fetoş'a. Bizler Fetoş deyince nasıl kızıyorlardı hatta.

      Sil
  4. Daha sabah konusmasını dinledim resmen iç savaş çıkar hazır olun dedi ya bu bir tehdittir nasıl bir oyun içerisindeyiz hepimiz aklım almıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki, Gülşah'cığım kendisi çıkartacak. !!! O zaman 15 Temmuz'un içinde kimbilir ne işler döndürdüler. Ben zaten asla inanmıyorum söylediklerine. Yüz küsur insan öldü o gece...:(( Kabe'ye giderek affettiremezler.

      Sil
  5. Bu şahsın parti ile alakası kesilecekmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi olmuş kessinler. Ama böyle bir şeyi söylediğine göre bir bildiği de vardır diyorum.

      Sil
  6. Ellerinden geleni ardlarına koymayacaklar belli:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Bahar'cığım, mutlaka en yakınındaki herhangi bir partinin ilçe seçim kuruluna gidip müşahit olmak için başvurmalıyız diyorum naçizane. Sandıklara sahip çıkalım. Sevgiler.

      Sil
  7. Referandum manasını yitirdi. Saçmalamalar ne zaman kesildi ki? Artık gözler döndü. Dilerim hırslarında boğulsunlar. Doğru kayıplarda artık. Tamamen Allah'a emanetiz Müjde kardeşim :((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum yorumuna ablacağım, hırslarında, üçkağıtçılıklarında boğulsunlar amin..gerçekten Allah'a emanetiz. :(((

      Sil
  8. sorun yok Müjde'cim
    Hayır çıkacak ve biz toplumsal barışı kucaklayacağız

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Kadriye'ciğim, Allah söyletiyor olsun. Amin.
      Sevgiler.

      Sil
  9. Korku imparatorluğu.. korkutarak, ezerek, basarak, kırıp dökerek yapmaya çalışılan bir referandum.. buhun onlara bir hayrı olmaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Berfin'ciğim, korkanlar korkutmaya çalışırlar, belli ki, çok korktukları bir şeyler var. Tam referanduma 1.5 ay kala türbanlı dövme senaryosu yaptılar. Oradan bile anlaşılıyor ki, anketlerde evet oyları fazla değil...

      Sil
  10. Özellikle son 2 cümlene canı gönülden katılıyorum. Bu kadar da baskı olmaz ki 😡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sindirmek, gözümüz korkutmak istiyorlar sanki baskı yapınca zorla evet diyeceğiz, çok beklerler...

      Sil
  11. İlgilinin söyledikleri kabul edilebilir bir yaklaşım değil. Bu ülkede yaşayanlar bir arada sorunsuzca kardeşçe yaşama arzusundalar.
    Neden iç savaş olacakmış ki?
    Bugüne kadar yapılan seçimlerde
    referandumlarda
    çıkan sonuçlar kavgaya mı neden oldu ki bu da olsun?
    Bu millet kardeş kavgasına karşıdır.
    Asla müsaade etmez.
    Ortada kavga edecek bir durum göremiyorum ben.
    Demokrasi var kardeşim.
    İsteyen yapılacak olan referandumda hayır der isteyen evet der.
    Herkesin vereceği karara saygılı olmak zorundayız.
    Bunlara Allah akıl fikri versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin hocam siz de sanırım katılırsınız, 60, 70 80 ve akp gelene kadar, koalisyon dönemleri, sağ sol çatışmalarının olduğu 70'ler bile bu kadar düşmanlık yoktu, akp geldikten sonra kardeşça yaşam diye bir şey kalmadı. Bu sefer çok bozdular. Allah akıl fikir versin hakikaten amin.

      Sil
  12. Seçimde de beyaz torosla kürtleri tehdit etti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, her kesimi tehdit ediyor, demişti zaten bizden taraf olmayan bertaraf olur diye...

      Sil
  13. Allahtan akıl fikir diliyorum tüm bu cinslere. Cins yazacaktım ısrarla Cin yazıldı inanır mısınız? Demek bunlar birşeylere karışmış kesin. Meleklere karışmadıkları belli..!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Handan'cığım, senin yorum geldiğinde tam aynı saniyelerde, yazımı tıklayıp yayınlamıştım, ben de bunları meleklere havale etmiştim...!!

      Sil
  14. Korku operosyonu algı operasyonu ellerinden ne gelirse yapıyorlar bu akşam halk tv de Uğur Dündarın programını izledim kanım dondu ne gerçekler var halktan saklanan:( eğitimsiz insanlara çok güzel yuturabilecekleri daha neler olacak bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyi saklıyorlar Aysel'ciğim, biz ancak bize gösterdiklerini görüyoruz, perde gibi bir şey yansıtılıyor "Bu şudur, şunlar yaptı" diyorlar. Perdenin arkasında olan ise gerçek, işte onu gerçek oyuncuları ve gerçek oyunu bilmiyoruz. Kıskıs gülüyorlar.

      Sil
  15. Gerçekten oyun içinde oyunlar oluyor. Artik neye inanacagimizi sasirdik. Ben referandumun da demokratik yürüyecegine inanmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle maalesef, bunun için sana, bana, komşuna, akrabana hepimize iş düşüyor canım, gün bugün, ben bu yaşımda müracaat ettim, gönüllü seçim müşahitliği için, sandıklara sahip çıkalım, imzalı tutanaklar alınca hile hurda yapamıyorlar.

      Sil